eski sevgilim tehditli göndermeli atıyor?

highhigh

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
20 Ağustos 2021
82
9
21
Evet yazmanı bekliyor dikkat çekmeye çalışıyor çünkü biraz da ego konusu haline getirdi. Boşluktan böyle şeylerle uğraşıyor işte sana asla yararı olmayacak melankolik biri. Hazır buz gibi olmuşken dikkatini başka şeylere yoğunlaştır. Olur da merak edecek gibi olursan ulaşabileceğin her yerden engelle. Bu tip toksik ilişkilerden kurtulmak kolay olmuyor, saçma sapan bir ego savaşına dönüşüyor çünkü aşktan falan geçiyor yani. İki taraf da o hırsı aşk sanıyor ama değil. Bu adamın sana katacağı bir şey yok bence. Seni el üstünde tutacak, sana değer verecek biriyle olmak varken ne diye kendini böyle biriyle yıpratacaksin?
kesinlikle haklısınız. kurtulmak hiç kolay olmuyor bir türlü kurtulamadık o da bir şekilde takıntı yaptı ben de. her konuda çok yoğun bi ilişkiydi özellikle benim açımdan. kör oldum resmen hayatımın ortasına aldım. ama birbirimize artık şu noktadan sonra hiçbir şey katamayız, bizim birlikte olmamıza imkan yok artık. o da yoluna baksın ben de. birbirimize uygun insanlar bulalım eğer anlaşabilseydik zaten ilişki devam ederdi. egosu zedelendiği için çirkinleşmesin yeterli benim için. ama o da benim egomu çok zedeledi. karakter meselesi işte ben kendi içimde çözmeye çalışırken o hala benimle uğraşmaya çalışıyor. gerçekten ona karşı çok da doluyum, bana yaşattıklarının hiçbirini hak etmedim. her şeyimi eksiltti özsaygımı, özgüvenimi, kendimi sevmeyi unuttum ben. artık kendime dönmek istiyorum bu ben değilim. o da aynılarını hissediyor belki ama artık hiç üzülmüyorum sonuna kadar hak etti. hep el üstünde tuttum onu. umarım hayatına insanlar girer ve beni silip atar. benim için de geçerli bu durum. ne yaptığıyla gerçekten ilgilenmiyorum artık çünkü ona ihtiyacım yok. istediği kadar uğraşsın ona tek kelime dahi yazmam elimi koparırım daha iyi.
 

kedilinick

Keyfimiz ellere dert olmuş belli 😅😂😂😂
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2020
18.598
26.836
daha önce buraya anlatmıştım durumumuzu. bana haber vermeden kızlarla içmeye gitmişti ve affetmiştim. en son sebepsiz yere terk etmişti ve ben yine affettim. o sıra bi çocukla konuşuyordum ve sevgilim geri döndü ve barıştık. çocukla tamamen arkadaştık ve bana çiçeğim diye hitap ediyordu. daha sonra rahatsız olduğum için cevap vermemeye başlayıp konuşmayı kestim. eski sevgilim de onu aldattığımı düşünüp bir sürü hakaretle terk etti. sonra göndermeli atıyordu bırakmaz derdim bıraktın falan gibilerinden. ben de engelledim her yerden. bir forum üzerinden aldatılmayla ilgili ‘bir gün hesabının sorulması gerekiyor’ cümlesini yazmış. bakarken fark ettim. gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum artık nefret ediyorum. sizce ne yapmalıyım ondan kurtulmak için? ya çirkinleşirse?
Ondan kurtulmak için bizlere arkadaşlarına ve kendine onunla ilgili bseyler anlatıp durmaman gerekiyor😂😂😂
 

Katipsondanbir

Nirvana
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2020
17.690
65.088
32
daha önce buraya anlatmıştım durumumuzu. bana haber vermeden kızlarla içmeye gitmişti ve affetmiştim. en son sebepsiz yere terk etmişti ve ben yine affettim. o sıra bi çocukla konuşuyordum ve sevgilim geri döndü ve barıştık. çocukla tamamen arkadaştık ve bana çiçeğim diye hitap ediyordu. daha sonra rahatsız olduğum için cevap vermemeye başlayıp konuşmayı kestim. eski sevgilim de onu aldattığımı düşünüp bir sürü hakaretle terk etti. sonra göndermeli atıyordu bırakmaz derdim bıraktın falan gibilerinden. ben de engelledim her yerden. bir forum üzerinden aldatılmayla ilgili ‘bir gün hesabının sorulması gerekiyor’ cümlesini yazmış. bakarken fark ettim. gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum artık nefret ediyorum. sizce ne yapmalıyım ondan kurtulmak için? ya çirkinleşirse?
Bi halt edemez. Korkağın teki. Cesareti olsa direkt sana derdi.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :74 Kg.

Katipsondanbir

Nirvana
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2020
17.690
65.088
32
2 tane ablam var çok konuştular benimle, bu yaşta olmaz lütfen ayrıl diye. vazgeçirmek için çok uğraştılar ama dinlemedim. özel bir şeyler paylaştığımdan da haberi var ablamın. eğer tehdit gibi bir şey olursa kesinlikle bana haber veriyosun onu pişman ederim dedi.
Forumlara falan böyle tehditvari şeyler yazdığına göre, sen de bir yere '' Eğer eski sevgilim beni özel fotolarla tehdit ederse ben de onun özel fotosunun altına '5 dk' yazmak suretiyle her yerde paylaşmakla tehdit ederim. '' yaz. Çünkü seni takip ediyor o da.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :74 Kg.

highhigh

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
20 Ağustos 2021
82
9
21
Forumlara falan böyle tehditvari şeyler yazdığına göre, sen de bir yere '' Eğer eski sevgilim beni özel fotolarla tehdit ederse ben de onun özel fotosunun altına '5 dk' yazmak suretiyle her yerde paylaşmakla tehdit ederim. '' yaz. Çünkü seni takip ediyor o da.
çok mantıklı cidden. çok sağ olun. en azından geri adım armayacağımı bilsin
 

Seytanolabilirim

Cok guclu bir kadin
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Mart 2019
1.559
2.125
35
Sen tepki vermesini senden vazgeçmemesini istiyorsun ama öyle bir dünya yok. Tehdit değil bu tehdit olsa duramazdin. İki güne unutur emin ol
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 45 Kg. ile 61 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 156 cm. Başlangıç Kilom :65 Kg. Şimdiki Kilom :65 Kg.

Seytanolabilirim

Cok guclu bir kadin
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Mart 2019
1.559
2.125
35
nasıl yani benden vazgeçmemesini istiyorum
Bilinç altı hala size aşık olmasını istiyor. Ama adamın umrunda değilsin bence ego yapıyor. Engelle takip etme okuma ve sen de vazgec
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 45 Kg. ile 61 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 156 cm. Başlangıç Kilom :65 Kg. Şimdiki Kilom :65 Kg.

Katipsondanbir

Nirvana
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2020
17.690
65.088
32


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :74 Kg.

ykbsiz

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2014
3.295
3.305
31
cnm gönül işlerinde ne yazık ki erkekler özel foto video vs paylaşımlarında çok ısrarcı olabiliyorlar ama iş bitince bu konuda tehtitleride ihmal etmiyorlar.
henüz çok gençsin bu sana ders olsun artı ablan arkandaysa korkma diyeceğim ama akıllı ol.
onu en iyi tanıyan sensin çekindiği birileri vardır mutlaka çok ileri giderse savcılığa suç duyurusunda bulunurum beni tehtit etti filan derim de.
öğrenci olduğu için korkar kimse çalışma hayatına başlamadan sicilini bozmak istemez özelliklede devlet memuru vs olmak istiyorsa ona deki bu şikayet e devletinde görülür bir daha ömür boyu iş bulamazsın sicilin bozulur de. mutlaka geri vites yapar.şimdi elinin altındaki kız gitti diye saçmalamış ama şikayet konusunda ciddi olduğunu bilsin savcılık mavcılık katarsan tırsar.