Eskisehir'de burun estetiği yapan iyi bir doktor?

MissDiemella

Üye
Kayıtlı Üye
1 Şubat 2018
47
15
Arkadaşlar burun estetiği yaptırmak istiyorum. Yurtdışında yaşıyorum.
Istanbul'a gidemiyorum malum fiyatlar çok pahalı. O yüzden en iyisi Eskişehir de olmak konusunda karar kıldım. Bekir Oksay'ı biraz araştırdım ama hâlâ emin değilim. Bir de Mehmet sezgin var fakat onun hakkında pek bir şey bilmiyorum. Sizce hangisini tercih etmeliyim?

Ya da önerdiğiniz başka bir doktor var mı Eskişehir'de?

Yardimci olursanız sevinirim.
 

FBahar

Guru
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
8 Haziran 2010
445
156
Merhaba dr. Melih Demirbüken var Eskişehir’de, instagramda takip ediyorum o da güzel burunlar yapıyor gibi. Bi göz atın isterseniz.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 823 gün geçti.

MissDiemella

Üye
Kayıtlı Üye
1 Şubat 2018
47
15
Merhaba dr. Melih Demirbüken var Eskişehir’de, instagramda takip ediyorum o da güzel burunlar yapıyor gibi. Bi göz atın isterseniz.
Merhaba FBahar, mesajiniz icin tesekkür ederim.
Öneriniz üzerine baktim ve gercekten basarili gözüküyor. Fiyati hakkinda bir fikriniz var mi acaba ?
 

kuvayimilli

Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2017
4
0
24
Arkadaşlar bende Eskişehir de ameliyat olacağım opr.dr fatih gören varmış özelde aranızda yaptıran varmı ve fiyatı ne kadar olur ya da Eskişehir de başka tavsiye edebileceğiniz doktor varmıdır şimdiden teşekkürler.
 

MissDiemella

Üye
Kayıtlı Üye
1 Şubat 2018
47
15
Arkadaşlar bende Eskişehir de ameliyat olacağım opr.dr fatih gören varmış özelde aranızda yaptıran varmı ve fiyatı ne kadar olur ya da Eskişehir de başka tavsiye edebileceğiniz doktor varmıdır şimdiden teşekkürler.


Siz doktorla görüştünüz mü acaba? Mesajın üzerinden biraz zaman geçmiş ancak yine de sormak istedim. Eskişehir de mi kalıyorsunuz sizde? Yurtdışında filan mısınız?
 

kuvayimilli

Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2017
4
0
24
Yok ben eskişehirde yaşıyorum eskişehirde birkaç doktorla görüştüm.Benim için önemli olan doktor seçimiydi bu sebepten ötürü yakınlarımdan ve arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine doğan alhan beye gittim ancak bana artık estetik yapmadığını söyledi, mustafa demirbüken hocayada danışmıştım bir yakınım aracılığıyla o da bana ancak 15 ay sonraya falan tarih verebilirim dedi bu da benim için çok zamandı.Gittiğim bu hocalarada söyledim tavsiye edebeliceğiniz doktorlar kimler diye adamlar hep şey diyor genelde KBB ciler yapıyor hastahanelerde onalarla görüşün gibisinden.Bende ümit hastahanesindeki fatih gören beye gitmeyi düşünüyorum henüz gitmedim , gitmeden öncede burada bilgi edinmek istedim canım teşekkürler mesajımı dikkate aldığın için
 

Teblisel

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Temmuz 2011
120
13
Merhaba,
Fatih Bey'le gorustunuz mu acaba?

Bekir oksay'in namini duydum birde bende onunla gorusmeyi dusunuyorum ama henuz kararsizim. Bilgi verirseniz sevinirim ..
 

pinkfloyd86

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Aralık 2017
91
17
35
Ben geçen hafta oldum burun ameliyatımı,devlet hastanesinde..deviasyon+estetik müdahale oldu..Alper Dilci yaptı ameliyatımı,şimdilik çok memnunum,eli çok hafif ve yaptığı işin farkında olan bir doktor..1 gün morluk,1 gün kızarıklık yaşadım gözlerimde..o kadar sadece..2300 tl ücret ödedim.
 

kuvayimilli

Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2017
4
0
24
Merhaba pinkfloyd86 sana bir kaç sorum olacaktı.Cevaplarsan sana çok minnettar kalacağım. Bende Alper hocadan randevu aldım yakın bir zamanda ameliyatımı olacağım. Sorum şu ameliyat sonrası yüzünde ve burnunda şişlikler ne kadar büyüklükteydi ve bu şişliklerin belli olmayacak derecede düzelmesi ne kadar zamanını aldı. Ve sorun olmazsa bana fotoğraflarını atabilirmisin burnunun son şeklini gerçekten merak ettim. Şimdiden teşekkür ediyorum.