Evlilik

Katipsondanbir

Mevzuya biraz sert girdim. Ama girdim.
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2020
11.548
39.504
32


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :74 Kg.

BethHarmon

ComfortablyNumb
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2014
3.205
10.035
29
Yaşın kaç küçük gibisin daha.
Çünkü eşim iyidir beni gezdirir kısıtlamaz falan diye yazmışsın da bunlar ekstra iyi özellikler değil zaten olması gereken bu.
Senin daha gözün açılmamış belli o ana baba kuzusunu biraz fazla adam yerine koymuşsun. Ama tüm suç eşinde. Sana varlık içinde yokluk yaşatan da üstündeki bu baskıyı hissetmene sebep olan da o. İsteseydi, yapabilseydi öyle bi dururdu ki babasının karşısında senin dünyadan haberin olmadan çoktan altında araban olurdu.
 

Lagom06

Üye
Kayıtlı Üye
7 Ekim 2020
517
654
Sizin ev hayatınıza karışmaya çalışıyorlar birşeyler talep ettiğiniz de bu daha da arta bilir. Yerinizde olsam hiçbir şey istemem. Eşimin arabasını alırım veya taksi kullanırım.
 

Merveua

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2021
128
352
Şuan çalışmıyorum çalıştığımda alırım zaten, onların lafını çekmek tabiki istemem ama kendi ihtiyacımı kendi paramla da alamıyorum. Sorun bu zaten. İnatla değil kendi paramla almak istiyorum

Kendi paranızıda yiyemiyorsanız çalışsanız ne olacak ki böyle bir evde. Ayrıca nasıl kendi paranız oluyor onuda anlamadım sanırım birikimim dediğiniz para eşinize ait ? Yoksa kendi ailenizden gelen mi ? Yani borç dışında bir para birinden çıkıp karşı tarafa verilmişse artık o onundur. O size veriyorsa sizde bunun karşılığında emek harcayıp çalışıp hakkınızla kazanıyorsunuz ya da hediye niyetiyle verilmişse o da öyle. O zaman çalıştığımız yerdeki patronlarımızda karışsın yediğimize içtiğimize. Böyle saçma şey duymadım. Kim kimin parası onuda anlamadım. Eşinizin ailesi baskıcı olduğu kesin ama hak hukukta bilmiyorsunuz sülalece siz sanırım. Eşiniz zaten pasif. Yapılacak en doğru şey bunlardan elinizi ayağınızı çekmeniz
 

kanarya56

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2021
1.499
999
23
Arkadaşlar ben 2.5 yıllık evliyim. Eşim çok iyi bir insandır beni memnun etmeye çalışır elinden geldiğinde isteklerimi yerine getirir fakat kayınvalidem ve kayınpederim eşimin beni gezdirmesini bana bir şey almasını istemiyorlar. Eşimin tek başına tatile gitmesini istiyorlar. Beni evde bırakıp gezmeye gitmesini istiyorlar. Eşimin kardeşi sürekli tek başına tatile gider o oğullarını çok severler ona ve karısına bütün imkanlarını sunarlar fakat eşim beni düşündüğü için genelde aktivitelerimizi birlikte yaptığımız için beni her şeyden daha mahrum bırakırlar. Ben Onların bencilliklerini gördükten sonra biraz daha mesafeli durmaya başladım, onlarda eşimi sürekli dolduruyorlar. Durumları çok iyi ailedeki herkese araba aldılar (diğer geline damada kendi çocuklarına)parasal olarak hiçbir sıkıntıları yok ben eşimden bana işimi görecek küçük bir araba istediğimde eşim almıyor ailesi istemediği için. Bana bir şey almasına razı gelmiyorlar, küçük bebeği var o gezmesin evden çıkmasın diyorlar. Eşime bebeğimle zorlandığımı, durumlarının çok iyi olduğunu bildiğimi isteseler alabileceklerini söylüyorum. Eşim beni mahrum etmemek için her yere o getirip götürüyor ama o da onun iş saatine göre olunca zor oluyor tabii. Araba alıp almaması değil aslında mesele.Durumları çok iyi ama beni her şeyde mahrum etmeye çalışıyorlar çok gücüme gidiyor. Eşimi üzmek istemiyorum ama bu yaptıklarını hazmedemiyorum ben onlara saygıda kusur etmiyorum işlerini görüyorum hakaret ettiklerinde laf soktuklarında bile anlamazdan geliyor ortamı germemeye çalışıyorum ama onlar bana bu muameleyi yapıyor sürekli kafama takılıp üzüyorum kendimi.
Neden hakaret ettiklerinde laf soktuklarında sesinizi çıkarmıyorsunuz ? Çıkarsaydınız eşinizin size araba alıp almamasına laf edemezlerdi. Ayrıca koca sizin yani ister alır ister almaz ailesine ne ? Kocanızın parası varsa ehliyetiniz varsa diceksiniz ki “ istiyorum araba ya alıcaksın kaç yaşında adamsın hesapmı vericeksin bu yaştan sonra”.
 

Margaret Hale

Guru
Pro Üye
Anneler Kulübü
21 Kasım 2017
5.464
20.682
Konu sahibi yorumlarınıza bakıyorum da siz buraya milleti çıldırtmaya gelmişsiniz sanki. Eşiniz adam diye ortalıkta dolaşmasın hiç, sümsüğün teki. Karı koca kafanızda bu durumu o kadar normalleştirmişsiniz ki hak ettiğiniz hayatı yaşıyorsunuz bence. Keşke büyüyüp öyle evlenseydiniz. Eşiniz gibiler bu toplumun kanayan yarası, adeta toksik bir madde. Umarım bir an önce tükenirler. Tüm kadınların selameti için.
 

yenGEnC

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ağustos 2011
9.043
38.042
Durumları çok iyi ama beni her şeyde mahrum etmeye çalışıyorlar çok gücüme gidiyor.
Durumu iyi olabilir ama kimse sevmediği gelinine bir şey almak zorunda değil. Hem onları sevmiyorsunuz,hem onlardan araba dileniyorsunuz.
Bence paralarıyla tüm çocuklarını, gelin damatlarını satin almışlar. Resmen parası olanın düdüğü ötüyor. Sizin yerinizde olsam 'durumlari var,onların da torunu,araba benim de hakkım' diye kendimi dolduracağıma 'onlarin bir kuruşu ve bir dayatması bu eve giremez' modunda olurdum, Allah'a şükür geliriniz var,eşiniz çalışıyor. Daha az paranız olsun, kendi evinizin kendinize ait duvarları olsun . Size ne onların parasından??
 

Caresizzzz

Üye
Kayıtlı Üye
26 Mart 2021
210
-29
25
Arkadaşlar ben 2.5 yıllık evliyim. Eşim çok iyi bir insandır beni memnun etmeye çalışır elinden geldiğinde isteklerimi yerine getirir fakat kayınvalidem ve kayınpederim eşimin beni gezdirmesini bana bir şey almasını istemiyorlar. Eşimin tek başına tatile gitmesini istiyorlar. Beni evde bırakıp gezmeye gitmesini istiyorlar. Eşimin kardeşi sürekli tek başına tatile gider o oğullarını çok severler ona ve karısına bütün imkanlarını sunarlar fakat eşim beni düşündüğü için genelde aktivitelerimizi birlikte yaptığımız için beni her şeyden daha mahrum bırakırlar. Ben Onların bencilliklerini gördükten sonra biraz daha mesafeli durmaya başladım, onlarda eşimi sürekli dolduruyorlar. Durumları çok iyi ailedeki herkese araba aldılar (diğer geline damada kendi çocuklarına)parasal olarak hiçbir sıkıntıları yok ben eşimden bana işimi görecek küçük bir araba istediğimde eşim almıyor ailesi istemediği için. Bana bir şey almasına razı gelmiyorlar, küçük bebeği var o gezmesin evden çıkmasın diyorlar. Eşime bebeğimle zorlandığımı, durumlarının çok iyi olduğunu bildiğimi isteseler alabileceklerini söylüyorum. Eşim beni mahrum etmemek için her yere o getirip götürüyor ama o da onun iş saatine göre olunca zor oluyor tabii. Araba alıp almaması değil aslında mesele.Durumları çok iyi ama beni her şeyde mahrum etmeye çalışıyorlar çok gücüme gidiyor. Eşimi üzmek istemiyorum ama bu yaptıklarını hazmedemiyorum ben onlara saygıda kusur etmiyorum işlerini görüyorum hakaret ettiklerinde laf soktuklarında bile anlamazdan geliyor ortamı germemeye çalışıyorum ama onlar bana bu muameleyi yapıyor sürekli kafama takılıp üzüyorum kendimi.
Kendine hakaret edip ezdirdigon için bunu yapıyorlar kocan niye ailesini uyarmıyor ki ? Siz eşime nasıl bunu dersiniz diye. Bence esiniz orantiyi kuramiyor
 

yolcu90

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2020
823
1.308
Düşün ki senin eşin küçük ortak bir şirkette ve büyük ortağın onayı olmadan bişey alamıyor
Araba alsınlar diye kocandan olma da iki arada bibderede kalırsa sana olan sevgisi ilgisi azalır
Zamana birakmalisin bence eşin halledecek
Aile şirketlerinde olur böyle şeyler
Tavrını bilmiyorum ama sürekli aynı şeyi gündeme getirme bence sen duyurdun vaktini beklemelisin
Eşim bana iyi diyorsun ya işte en önemlisi bu o kadar çok şey saydın ki seni sevdiğini gösteren maşallah daha iyi olun