Gebelik testinde silik çizgi

Elifakman

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2020
18
7
22
Merhaba arkadaşlar. Ben foruma yeni kayıt oldum. Sizinle paylaşmak istediğim bir durum var. Adetime 5 gün kala kaset testlerden gebelik testi yaptım. İkinci çizgi silik çıktı. Bundan önce adetime 7 gün kala erken gebelik testi yapmıştım onda da çok az silik çizgi çıkmıştı. Kaset testlerde daha adetime 5 gün varken ikinci çizginin silik çıkması beni çok şaşırttı. İdrarı yaptıktan hemen sonra bu çizgi oluştu. Hiç çizgi çıkmaz diye düşünüyordum. Sizce ben hamile miyim? Ayrıca hamilelik belirtisi olarak,kasık ağrısı,yorgunluk ve göğüs ağrısı yaşıyorum. Bir de çok fazla iştah artışım var.
IMG_20201115_152119.jpg
IMG_20201115_150227.jpg
 

I LoVe You

Üye
Kayıtlı Üye
20 Aralık 2019
967
766
20
Merhaba arkadaşlar. Ben foruma yeni kayıt oldum. Sizinle paylaşmak istediğim bir durum var. Adetime 5 gün kala kaset testlerden gebelik testi yaptım. İkinci çizgi silik çıktı. Bundan önce adetime 7 gün kala erken gebelik testi yapmıştım onda da çok az silik çizgi çıkmıştı. Kaset testlerde daha adetime 5 gün varken ikinci çizginin silik çıkması beni çok şaşırttı. İdrarı yaptıktan hemen sonra bu çizgi oluştu. Hiç çizgi çıkmaz diye düşünüyordum. Sizce ben hamile miyim? Ayrıca hamilelik belirtisi olarak,kasık ağrısı,yorgunluk ve göğüs ağrısı yaşıyorum. Bir de çok fazla iştah artışım var. Eki Görüntüle 2721461 Eki Görüntüle 2721462
Büyük ihtimal hamilesin canım silik çıkma sebebi bebiş daha yeni şimdi yarın kan versen çıkar sonucu ama hamilesin yani bariz bebek ben burdayım diyor
 

Elifakman

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2020
18
7
22
Büyük ihtimal hamilesin canım silik çıkma sebebi bebiş daha yeni şimdi yarın kan versen çıkar sonucu ama hamilesin yani bariz bebek ben burdayım diyor
Yaa ne güzel içime su serptin. Teşekkür ederim. Peki sence neden adetimden 5 gün önce bu kadar belli bi çizgi oluştu? Genelde adet gecikmesinden 1 hafta sonra belli oluyormuş. Kaset test üstelik. Erken gebelik testi değil
 

Zeynolin44

Guru
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Ocak 2017
9.569
28.668
32
Silik değil gayet net cıkmış
Pozitif
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 70 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 168 cm. Başlangıç Kilom :78 Kg. Şimdiki Kilom :74.5 Kg.

Elifakman

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2020
18
7
22
Yok canım ben takvim falan takip etmedim. 4 aydır korunmasız deniyorduk eşimle. Bu takvim uygulamasını takip ediyordum hep. Ama bir türlü olmuyordu. Bu ay takvim uygulamasını takip etmedim. Vücudumu takip ettim. Yumurtlama olduğunu hissettiğim günleri değerlendirdim. Adetten temizlendikten 1 gün sonra hamile kaldığımı düşünüyorum.😊
 

dayler dayler

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2014
2.962
5.193
33
Yok canım ben takvim falan takip etmedim. 4 aydır korunmasız deniyorduk eşimle. Bu takvim uygulamasını takip ediyordum hep. Ama bir türlü olmuyordu. Bu ay takvim uygulamasını takip etmedim. Vücudumu takip ettim. Yumurtlama olduğunu hissettiğim günleri değerlendirdim. Adetten temizlendikten 1 gün sonra hamile kaldığımı düşünüyorum.😊
Onu diyecektim ben de, catlamani tam kestirememis olabilirsin, bu sebeple de regl tarihi beklediginden farkli olabilir. Bu yuzden de şuan 5 gün yoktur muhtemelen, daha az vardir. Benim takvimde bat 21 gösteriyordu ama catlama 4unde olmus doktor kontrolunde ogrendim, haliyle bat 18ine çekilmiş oldu. Oyle bir şeydir senin de😇
 

Elifakman

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2020
18
7
22
Onu diyecektim ben de, catlamani tam kestirememis olabilirsin, bu sebeple de regl tarihi beklediginden farkli olabilir. Bu yuzden de şuan 5 gün yoktur muhtemelen, daha az vardir. Benim takvimde bat 21 gösteriyordu ama catlama 4unde olmus doktor kontrolunde ogrendim, haliyle bat 18ine çekilmiş oldu. Oyle bir şeydir senin de😇
Aa evet bu hiç aklıma gelmemişti. Daha erken bir tarihte çatlama oldu o zaman dediğin gibi. Teşekkür ederim.☺️
 

Serzermer

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2020
4
1
21
Büyük ihtimal hamilesin canım silik çıkma sebebi bebiş daha yeni şimdi yarın kan versen çıkar sonucu ama hamilesin yani bariz bebek ben burdayım diyor
Canım sen yine hâline şükret benimki hiç çıkmadı silik demeye bin şahit ister ama çok şükür hamileyim sende hamilesin