Gece gece sinirlerim bozuldu

achoi

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
13 Kasım 2018
1.425
1.646
İnsanlar arsızlığa bi eline almış ne utanma var ne başka birşey. Terbiyesiz ağzına edip engelleyin.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 45 gün geçti.

benYAZ

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Nisan 2014
3.786
5.632
çapsız herif büyük ihtimal kafası kıyaktı o cesaretle seni yokladı.
ben bu tür olaylarda sessiz kalamıyorum, hiç bir zorbalık, taciz karşılıksız kalmamalı, duyurulmalı. boşandığım zaman bütün arkadaşlarımdan da boşandım. taşındım, çevre değiştirdim.
şu an oturduğum yerde bir pislik tarafından uzun süre sözlü ve bakışla taciz edildim. karşılık alamadı pis dedikodulara adımı karıştırmaya çalıştı. karısı da tam kemalim yapmaz modunda.
uzun süre sessiz kaldım, hani dedim ki karşılık bulamazsa defolur. beni zaten tanıyorlar adama zaten inanan yok ama dozu her geçen gün arttı.
yaşadığım yer bahçeli bir yer. bu cibiliyetsiz benim balkonumun çaprazına ama arada bir iki metre mesafeye masa bank koydu güya siteye hediye. bütün gün orda çatalını göstere göstere güneşleniyor. bahçe sulama bahanesiyle yarı çıplak elinde hortum dibimde dolanıyor.
bana bir gün bir cinnet geçirtti, ne bank kaldı ne hortum. hepsini tutup fırlattım ama çığlık çığlığa. bir daha dedim seni ve o pis göbeğini burada görürsem, seni çekip her yerde ifşa edicem, anlatıyorum artık susmuyorum, sen azıttın.
karısına da kendisine de dedim. prens gibi adamdan boşanmışım, size mi kaldım la ben, sidikli kocalarınızı alın defolun şimdi diye.
kimsenin kocasına selam bile vermem.
böyle konularda çok doluyum çok.
 

Cileklivanilinn

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Aralık 2018
4.349
11.254
24
Ay linç yemek istemiyorum ama böyle şeyleri hem çok duyuyorum hem de çok yaşadım. Ne zaman sevgilimden ayrılsam arkadaşlarından biri ya ilanı aşk etti ya da yeşil ışık yaktı. İnsanın başına ne gelirse en yakınlarından gelir diye boşuna dememişler. Eski sevgililerim adına hep çok üzülmüştüm. Dost sanılan insanların gerçek yüzü maalesef.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının aldında.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 70 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 168 cm. Başlangıç Kilom :50 Kg. Şimdiki Kilom :48 Kg.

Sevketi_Bostan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Mayıs 2014
4.556
4.838
Pislik herif sizi yoklamış. Artık bu evli erkeklerden tiksinmeye başladım iyice, hem de eski eşinin arkadaşı yaa bu ne cürret bu ne ahlâksızlık! Hiç muhatap olmayın ama eski eşinize atın ssleri derim inansın ya da inanmasın, en azından bundan sonra hayatına girecek kadını kimlerle muhatap edeceğini bilsin, ayrıca belki size inanıp haddini bildirir o şerefsize.
 

Cileklivanilinn

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Aralık 2018
4.349
11.254
24
Bu arada bilerek işin içine sizi de katmış ola ki mesajları birine gösterirseniz diye o da bana boş değildi deyip çirkinleşebilmek için.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının aldında.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 70 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 168 cm. Başlangıç Kilom :50 Kg. Şimdiki Kilom :48 Kg.

Cileklivanilinn

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Aralık 2018
4.349
11.254
24
+1
Bana kızacaksınız belki ama atma hiçbir şey diyorum konu sahibine. Tamam kadın dayanışması vs. ama bunca senelik hayatımda bir şeyi net öğrendim. Önce özünü düşüneceksin. Eğer daha farklı bir toplumumuz olsaydı, tabi ki at derdim düşünmeden. Ama şu anki ortam öyle bir ortam değil. Konu sahibi de zarar görür. Kadın sen de kuyruk salladın, beni boşatmak için atıyorsun vs. der mi? Valla der. Kemalim yapmazcı zihniyet düşündüğünüzden çok daha yaygın. Kemalinin yapacağını bile bile sırf hırsından, neden ona bakmış diye öfkesinden bile zarar verebilir.
O yüzden kendini düşün ve yoluna bak diyorum. Hiç ilişmemek en doğrusu.
Adam seri sadakatsiz bence. Öyle uzun zamandır aşık falan olduğu da yok. Boşanınca sizi hedef olarak görmüş o kadar. Sizden istediği tepkiyi alamayınca bir başka hedefe yönelir. Önünde sonunda da yakalanır zaten, şaşmaz hiç. :olamaz:
Kesinlikle. Sadece evlilerde değil sevgililikte bile var bu. Uzun ilişkisi olan biri bana yazmıştı ben de sevgilisine attım suçlu çıktım. Daha da tövbe ettim kim ne yaparsa yapsın.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının aldında.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 70 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 168 cm. Başlangıç Kilom :50 Kg. Şimdiki Kilom :48 Kg.

-Rosa-

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2021
1.487
7.108
Kesinlikle. Sadece evlilerde değil sevgililikte bile var bu. Uzun ilişkisi olan biri bana yazmıştı ben de sevgilisine attım suçlu çıktım. Daha da tövbe ettim kim ne yaparsa yapsın.
Aynen öyle. Adamın sadakatsizliğinin sorumlusu ben değilim neticede. Kimseye bir borcum yok bu konuda. Ha haber versem iyi olur mu? Olur. Ama herkes sağ olun deyip icabına bakmaz ki. Böyle bir tepki alacağımı bilsem tabi ki haber veririm. Ama şu an buradaki kadınlardan bile bazıları önce haber verenin ağzına eder, sonra da kocasını aklar. Yalansa yalan deyin. O zaman ben niye taşın altına elimi koyacakmışım? Ben mi evlendim b.k gibi herifle? Kısacası bana ne diyorum.
 

rouges

Guru
Kayıtlı Üye
14 Ekim 2011
2.680
2.801
Adam kurnaz. İfşa edersin diye temkinli yazmış. Eşine yollasan yapacağı açıklamayı bile hazırlamıştır. Ortak arkadaşlarınız vardır onlara duyur , bir şekilde eşinin kuşağına gider.
 

nelluniverso

Her birimiz kendimize ait bir Evrenin içinde
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
27 Nisan 2019
4.586
11.216
+1
Bana kızacaksınız belki ama atma hiçbir şey diyorum konu sahibine. Tamam kadın dayanışması vs. ama bunca senelik hayatımda bir şeyi net öğrendim. Önce özünü düşüneceksin. Eğer daha farklı bir toplumumuz olsaydı, tabi ki at derdim düşünmeden. Ama şu anki ortam öyle bir ortam değil. Konu sahibi de zarar görür. Kadın sen de kuyruk salladın, beni boşatmak için atıyorsun vs. der mi? Valla der. Kemalim yapmazcı zihniyet düşündüğünüzden çok daha yaygın. Kemalinin yapacağını bile bile sırf hırsından, neden ona bakmış diye öfkesinden bile zarar verebilir.
O yüzden kendini düşün ve yoluna bak diyorum. Hiç ilişmemek en doğrusu.
Adam seri sadakatsiz bence. Öyle uzun zamandır aşık falan olduğu da yok. Boşanınca sizi hedef olarak görmüş o kadar. Sizden istediği tepkiyi alamayınca bir başka hedefe yönelir. Önünde sonunda da yakalanır zaten, şaşmaz hiç. :olamaz:
kesinlikle katılıyorum.
sen boşandın dulsun ,kuyruk salladın diyecek. zaten baksana biz zaten mesajlaşıyorduk falan. resmen kendini kurtarmak için herşeye rızası varmış gibi gösterebilir.
sonuçta ülkemizde küçücük kız çocuğuna patates ,soğan karşılığı tecavüz etmiş köy halkı var . adamların eşleri kız iftira attı diyor . ne haldeyiz burdan pay biçin. bir daha konuşmayın
 

CiRiLLA

Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2014
21.542
82.310
+1
Bana kızacaksınız belki ama atma hiçbir şey diyorum konu sahibine. Tamam kadın dayanışması vs. ama bunca senelik hayatımda bir şeyi net öğrendim. Önce özünü düşüneceksin. Eğer daha farklı bir toplumumuz olsaydı, tabi ki at derdim düşünmeden. Ama şu anki ortam öyle bir ortam değil. Konu sahibi de zarar görür. Kadın sen de kuyruk salladın, beni boşatmak için atıyorsun vs. der mi? Valla der. Kemalim yapmazcı zihniyet düşündüğünüzden çok daha yaygın. Kemalinin yapacağını bile bile sırf hırsından, neden ona bakmış diye öfkesinden bile zarar verebilir.
O yüzden kendini düşün ve yoluna bak diyorum. Hiç ilişmemek en doğrusu.
Adam seri sadakatsiz bence. Öyle uzun zamandır aşık falan olduğu da yok. Boşanınca sizi hedef olarak görmüş o kadar. Sizden istediği tepkiyi alamayınca bir başka hedefe yönelir. Önünde sonunda da yakalanır zaten, şaşmaz hiç. :olamaz:

Kadin dayanişmasi diye bir şey yok.
Bir flortum nişanli cikmisti, birininde bikac senelik ilişkisi oldugunu ogrenmistim.
İkisinde de kadinlarla en ufak iletişime geçmedim. Onlarin haberi bile olmadan oldu bitti herşey.

Hele o nişanli olan kizi hatirliyorum da saf gibi butun sosyal medyasinda nişan merasimi ve nişanlisiyla olan aşktan ölmeli fotograflar doluydu. Evlenmişlerdir herhalde ve "kocamla kahve keyfi" diye paylasiyordur. 😁
 

-Rosa-

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2021
1.487
7.108
Kadin dayanişmasi diye bir şey yok.
Bir flortum nişanli cikmisti, birininde bikac senelik ilişkisi oldugunu ogrenmistim.
İkisinde de kadinlarla en ufak iletişime geçmedim. Onlarin haberi bile olmadan oldu bitti herşey.

Hele o nişanli olan kizi hatirliyorum da saf gibi butun sosyal medyasinda nişan merasimi ve nişanlisiyla olan aşktan ölmeli fotograflar doluydu. Evlenmişlerdir herhalde ve "kocamla kahve keyfi" diye paylasiyordur. 😁
Kadın kadının kurdu diye diye birbirimizi yedirttiler bunca zaman işte, alıştık birbirimizi yemeye. Şu saatten sonra da tanımadığım kadınlara "sister" olamam valla Cirilla hanım. Çünkü çok pis ters tepebilir. Ben de kendimi düşünürüm, kimse kusura bakmasın. Belasını benden bulmasın kimse diyorum.
 

CiRiLLA

Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2014
21.542
82.310
Kadın kadının kurdu diye diye birbirimizi yedirttiler bunca zaman işte, alıştık birbirimizi yemeye. Şu saatten sonra da tanımadığım kadınlara "sister" olamam valla Cirilla hanım. Çünkü çok pis ters tepebilir. Ben de kendimi düşünürüm, kimse kusura bakmasın. Belasını benden bulmasın kimse diyorum.

Mevzu erkek olunca bazi kadinlarin gözü dönüyor. Ben de ugraşamam, başkasinin aldatildigini gordugumde bile agzimi açmam, kendi basima geldiginde de kadinlara agzimi acmadim ayrildim bitti.
 

Katipsondanbir

Nirvana
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2020
17.689
65.144
32
Bence bu ex kaynananın marifeti. Oğlunu zaptedemiyor artık, çareyi seni rezil bir pozisyona düşürmeye çalışmakta bulmuş.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :74 Kg.