Gelinlik sorunum

Mia-

...
Pro Üye
23 Eylül 2013
16.674
31.496
Slm kızlar bana gelinlik hediye gelmişti akrabalarımızdan giydim askıları bol geldi sırtı açık olduğu için üst tarafında biraz bol duruyor acaba daraltılır mı? askıları daralsa bu kezde ön tarafında bolluk oluyor yani kalıbı düzeltilir mi ? yoksa başka gelinlik mi bakıyım ? :KK14:
 

elif5541

Anasının Kızı :)
Kayıtlı Üye
19 Aralık 2013
1.923
599
31
Slm kızlar bana gelinlik hediye gelmişti akrabalarımızdan giydim askıları bol geldi sırtı açık olduğu için üst tarafında biraz bol duruyor acaba daraltılır mı? askıları daralsa bu kezde ön tarafında bolluk oluyor yani kalıbı düzeltilir mi ? yoksa başka gelinlik mi bakıyım ? :KK14:

cnmm terziye göster düzeltilebilir
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2227 gün geçti.

ayisigi88

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
30 Haziran 2012
3.566
180
Slm kızlar bana gelinlik hediye gelmişti akrabalarımızdan giydim askıları bol geldi sırtı açık olduğu için üst tarafında biraz bol duruyor acaba daraltılır mı? askıları daralsa bu kezde ön tarafında bolluk oluyor yani kalıbı düzeltilir mi ? yoksa başka gelinlik mi bakıyım ? :KK14:
gelinliği çok beğendiysen daraltır fakat bildiğiniz güvenilebilir bir terziye sonra benim nişan elibsesi macerama dönme sende :KK50: nişan için bi elbise aldım mağazanın terzisine gittik işte kızına gelinlik filan dikmiş göya sonra benim üzerimde elbiseyi ne kadar daraltcak diye iğneleme yaptı ertesi gün gittim aldım bende ki saflık işte elbiseyi denemedim. o akşam yengeme göstermek için giydim bi de ne göriyim elbisenin fermuarı yukarı çıkmıyor çıksa inmiyor. öyle bi dikiş yapmış ki ben diksem daha iyi olurdu kumaş büzüşmüş. elbise uzun ama benim istediğimden kısa olmuş. ya ben o elbiseyi o gün giymeseydim nişan günü başka bi elbise giyip rezil olucaktım. hemen ertesi günü gittim kadın fermuarı bozmuş yeni fermuar taktı o büzüşük kısmı düzeltti ona kalsa hala da aynı :KK4: etek boyunu biraz daha uzattı ve o gün aldık ertesi günde nişan oldu dua ediyorum hep iyi ki o gece giymişim o elbiseyi. onun için sende dikkat et birde gelinlik bozulmasın kırışmasın bişey olmasın diye düğün gününe kadar giymek istemezsin. ee hadi gelinliği terziden alırken giydin diyelim düzeltilemeyecek bir hata olduğunda yaptığın masrafla kalırsın. bence sen bir sor soruştur. daraltma fiyatı gelinlik fiyatına yakınsa hiç elletme başka gelinlik bak
 

Mia-

...
Pro Üye
23 Eylül 2013
16.674
31.496
gelinliği çok beğendiysen daraltır fakat bildiğiniz güvenilebilir bir terziye sonra benim nişan elibsesi macerama dönme sende :KK50: nişan için bi elbise aldım mağazanın terzisine gittik işte kızına gelinlik filan dikmiş göya sonra benim üzerimde elbiseyi ne kadar daraltcak diye iğneleme yaptı ertesi gün gittim aldım bende ki saflık işte elbiseyi denemedim. o akşam yengeme göstermek için giydim bi de ne göriyim elbisenin fermuarı yukarı çıkmıyor çıksa inmiyor. öyle bi dikiş yapmış ki ben diksem daha iyi olurdu kumaş büzüşmüş. elbise uzun ama benim istediğimden kısa olmuş. ya ben o elbiseyi o gün giymeseydim nişan günü başka bi elbise giyip rezil olucaktım. hemen ertesi günü gittim kadın fermuarı bozmuş yeni fermuar taktı o büzüşük kısmı düzeltti ona kalsa hala da aynı :KK4: etek boyunu biraz daha uzattı ve o gün aldık ertesi günde nişan oldu dua ediyorum hep iyi ki o gece giymişim o elbiseyi. onun için sende dikkat et birde gelinlik bozulmasın kırışmasın bişey olmasın diye düğün gününe kadar giymek istemezsin. ee hadi gelinliği terziden alırken giydin diyelim düzeltilemeyecek bir hata olduğunda yaptığın masrafla kalırsın. bence sen bir sor soruştur. daraltma fiyatı gelinlik fiyatına yakınsa hiç elletme başka gelinlik bak

İşte bende bundan korkuyorum canım sonuçta gelınlıkçiye gidip daralttırcam nasıl olsa ondan almadım diye sallıycak sonra al sana problem birde sırtı açık daraltırken daha çok açarlarsa of gerçekten böyle şeylerde stres yapıyorum
 

ayisigi88

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
30 Haziran 2012
3.566
180
İşte bende bundan korkuyorum canım sonuçta gelınlıkçiye gidip daralttırcam nasıl olsa ondan almadım diye sallıycak sonra al sana problem birde sırtı açık daraltırken daha çok açarlarsa of gerçekten böyle şeylerde stres yapıyorum

Ben dikime bile güvenemediğim için hazır gelinlik aldım 1200e bile dikim vardi istediğim modeli dikiceklerdi.ama istediğim gib olmaz diye hazır aldım
 

Mia-

...
Pro Üye
23 Eylül 2013
16.674
31.496
Ben dikime bile güvenemediğim için hazır gelinlik aldım 1200e bile dikim vardi istediğim modeli dikiceklerdi.ama istediğim gib olmaz diye hazır aldım

aynen ya bende güvenmıyorum yıllarca pişman olmakta istemiyorum