geri çekme yöntemi

betxuxl19

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
25 Mart 2008
2.056
10
kızlar dün psikolojim bozuldu.normalde hep prezervatif kullanırdık iki gün önce kalammış bizde geri çekme yöntemiyle korunduk.sorun olmadı içerde boşalma olmadı ama ben gene de hamile kalırsam diye çok korktum.ilk defa böyle bişey oldu.ve benim kesinlikle hamile kalmamam gerek çünkü kızamıkçık aşısı oldum 3 ay içinde hamile kalmamamlıymışım.hamile değilimdir değil mi?adetin başlangıcından sonraki 18.gündü.süre geçmişti gebelik için .Allah olmayana versin.çok mu pimpirikliyim.
stresten sanırım dün iki damla açık pembe kan geldi ve kasığım ağrıdı bugün bişey yok.:teselli:
 

Sarissa

uyudun uyanmadın olacak..
Kayıtlı Üye
19 Mart 2009
9.776
37
iki gün içinde nasıl belli olacak ki?
hemen kasık ağrısı leke filan olmaz herhalde
bence çok stres yapma ama hamile kalma ihtimali her zaman vardır
 

LOCA

Kaçıyorum Kovalama!
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2009
9.684
267
33
madem bu kadar korkuyosun bu konuda hassas olman lazımdı sürekli kontrol etseydin kondom ne kadar kalmış falan son 2 tane kalmışsa hemen almalıydın.eğer yoksa ilişkiye girmeyecektin koca kaçmıyo nede olsa ben olsam girmem madem sağlık sorunu var hamile kalmamam gerekiyorsa ilişkiye girmemyasakkelimeüstelikboşalma öncesi gelen sıvıda meni olabiliyo bazen
 

Chess

Nirvana
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2009
53.783
58.367
bu yöntemi kullanıpta hamile kalan çok arkadaş biliyorum, biraz işi şansa bırakan bi yöntem, inşallah değilsindir
 

foransys

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Şubat 2008
276
2
benide bi arkadaşım bu şekilde hamile kaldı ama stres yapma ben 2 yıllık evliyim ve 2 yıldan beri geri çekilme ile korunuyoruz allaha şükür şimdiye kadar bişey olmadı ama olma ihtimali yüksek.
 

irem-ozge

:)
Kayıtlı Üye
4 Mart 2008
5.439
339
Bende 3 senedir bu yöntemi kullanıyorum. Ve maşallah hiç kaza olmadı. Bir kez korunmayı bıraktık şükür o ay hamile kaldım. Her yöntemde risk vardır ayrıca bunu da unutma. Prezervatif kullansanız bile içine boşalmasına izin verme.
 

Sarissa

uyudun uyanmadın olacak..
Kayıtlı Üye
19 Mart 2009
9.776
37
Bende 3 senedir bu yöntemi kullanıyorum. Ve maşallah hiç kaza olmadı. Bir kez korunmayı bıraktık şükür o ay hamile kaldım. Her yöntemde risk vardır ayrıca bunu da unutma. Prezervatif kullansanız bile içine boşalmasına izin verme.


nasıl yani :bbo:
prezervatifin amacı zaten içine boşaldığı halde korumak değil mi
 

dimple2

3aslanannesiyimben
Kayıtlı Üye
1 Eylül 2008
4.648
17
37
betül bende bu yöntemin kurbanıyım
9 sene bu yöntemi kullandım ve sonuç istenmeyen gebelik

canım hiç için rahat etmiyorsa ertesi gün hapı var onu kullan 72 saat içinde kullanabilirsin sadece bi seferlik alınan bi hap
 

nesrin111

hayat boş boş boş
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2008
3.871
16
bende kızamışçık aşısı yaptırdım..bana 1 ay hamile kalmayacaksın dediler..bişi olmaz merak etme ama içine madem sinmiyordu keşke yapmasa idin
 

betxuxl19

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
25 Mart 2008
2.056
10
sağolun kızlar ya.eşim tamamen dışarı oldu zaten kısa bir ilişkiydi önceden pek bir sıvı gelmedi.gene de insan huzursuzlanıyor.hap için geç oldu .zaten küçük bebeğim var kızamıkçık aşısı bebeği zeka özürlü mü yapıyor.aman artık adeti bekliyeceğim.kasığımda azıcık ağrı var ya psikolojik ya da adete hazırlıktır.
 

LOCA

Kaçıyorum Kovalama!
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2009
9.684
267
33
Ya arkadaşlar geri çekme yöntem bile değil hap pahalı kullanmam diyorsanız prezervatif kullanın sağlık ocağında bedavaya veriyorlar çokmu zor sanki yanetkiside yok hangi çağdayız.
 

kardelentugba

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Ağustos 2009
6
1
bende bu ay coxuk dusunuyoruz hastalıgım 1gun gectı kasıklarında agrı ve kasılma var goguslerı buyudu ve hıc adet sancısı yada belırtısı yok sızce gebelık buadar erken bellı olurmu cevap yazın


ben temmuzun 29unda hastaladım enson