Haksızmıyım, eş ailesi ve eşim, ben napıcam 🤦‍♀️

Tahin Helva

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
29 Mayıs 2021
2.762
18.082
33
Eşiniz size sormadan nasıl yapıyor böyle birşeyi?
Nasıl bir yok saymadır bu? Konu başka birşey de olabilirdi, insan eşini bu kadar mi sallamaz?
Ben arabayı evin önüne getirip anahtarı bana vermeden asla devam etmezdim bu evliliğe. Bu kadar da net konuşuyorum.

Kayınpederiniz ne kadar kötü olursa olsun, eşiniz size karşı çocuğuna karşı asıl sorumlu olan.
 

Blackmoon123

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
3.352
4.473
22
Yukarıda da arkadaşın dediği gibi ya sizi ya ailesini seçecek açık ve net siz sessiz kaldıkça bu aile sizi sömürecek besbelli keşke ana baba olmasa böyle sömürücü insanlar dert gerçekten
Keşke ama erkek çocuğu tamamen hayat güvencesi olarak görüyorlar
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 405 gün geçti.

Blackmoon123

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
3.352
4.473
22
Eşiniz size sormadan nasıl yapıyor böyle birşeyi?
Nasıl bir yok saymadır bu? Konu başka birşey de olabilirdi, insan eşini bu kadar mi sallamaz?
Ben arabayı evin önüne getirip anahtarı bana vermeden asla devam etmezdim bu evliliğe. Bu kadar da net konuşuyorum.

Kayınpederiniz ne kadar kötü olursa olsun, eşiniz size karşı çocuğuna karşı asıl sorumlu olan.
Aynen öyle zaten bende çabalıyorum o arabayı yedirmicem öyle olmazsa mahkeme ile söke söke alınır ama yuvayı hemen dagıtmak yerine düzeltmeye çalışıyorum düzelmezse zaten arkama bakmadan gidicem
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 405 gün geçti.

busrayln

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
11 Ekim 2021
629
827
26
Keşke ama erkek çocuğu tamamen hayat güvencesi olarak görüyorlar
Valla yok öyle bir dünya eşimin memleketteki akrabaları evlendi yaşları bizden küçük babası hemen evi yaptı kız tarafı da aldı eşyaları dört dörtlük mis gibi yaşıyorlar gerçek aile böyle olandır bunlar bencil çıkarcı insanlar kesinlikle.
 

Blackmoon123

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
3.352
4.473
22
Valla yok öyle bir dünya eşimin memleketteki akrabaları evlendi yaşları bizden küçük babası hemen evi yaptı kız tarafı da aldı eşyaları dört dörtlük mis gibi yaşıyorlar gerçek aile böyle olandır bunlar bencil çıkarcı insanlar kesinlikle.
Benim ailemde öyle her çocuguna ev verir babam dügününü vs yapar ama gerçekten eş ailesinin bana zararı olmasın yeterli onlardan başka beklentim yok
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 405 gün geçti.

Findikkurdu85

Guru
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
8 Ağustos 2010
2.348
2.303
36
Benim ailemde öyle her çocuguna ev verir babam dügününü vs yapar ama gerçekten eş ailesinin bana zararı olmasın yeterli onlardan başka beklentim yok
Bacım araba elden giderse kpin maaş kartı da borcu varsa takır takır keser oradan alırlar.
Senin eşinde hic mi kafa yok ya.
Çek restini ya biz ya babanin borclari de madem arabanizi sonra yapacam diyor durumu varsa adam gibi gitsin önce borcunu ödesin ne bu ya.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 41 Kg. ile 55 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 148 cm. Başlangıç Kilom :55 Kg. Şimdiki Kilom :56 Kg.

Blackmoon123

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
3.352
4.473
22
Bacım araba elden giderse kpin maaş kartı da borcu varsa takır takır keser oradan alırlar.
Senin eşinde hic mi kafa yok ya.
Çek restini ya biz ya babanin borclari de madem arabanizi sonra yapacam diyor durumu varsa adam gibi gitsin önce borcunu ödesin ne bu ya.
Arabamızı kp yapmayacak biz kp nin emekli maaşını 7 yıl alıcaz o sırada eşim ben çalışır yine araba yaparım sonra da arabayı satar bu biriken para ile de ev alırız diyor öyle Bi saçmalık maas kesme konusunu da sordum emekli maaşı izin verilmeden kesilmiyormuş o da ayrı saçma geldi bana
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 405 gün geçti.

babyloading87

Hersey cok guzel olacak!
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2015
25.554
75.264
34
Buraya bu konuyu açıyorum çünkü artık gerçekten bıkmış durumdayım işin içinden çıkamıyorum, sürekli başkaları yüzünden huzurumuz bozuluyor kaldıramıyorum buna sebep olan insanlardan nefret etmeye başladım.konuya gelecek olursak sorun kp, kv ve eşim hatta çogunlukla eşim çünkü onun tutumu farklı olsa bu duruma gelemezdik.

Anlaşılması için önce kp yi falan size anlatmak istiyorum ki beni daha iyi anlayın, kp yıllardır Hiç çalışmayan (bi matbaa sı var sadece davetiye falan basılıyo gazete falan çıkarmıyor ) biri dükkanı kardeşine bırakmış aklı eserse gidiyo yoksa öglen 12 de kalkar gider akşama kadar kahvede vs gezer hayatı boyunca düzgün çalışmamış, sürekli de kredi çeken araba alan sonra satıp tekrar kredi çekip araba almaktan faiz vs den borç içine batmış biri, sonradan batık bi mobilya ya ortak oldu onunla beraber şuan 500 bin civarı borcu var ve düzgün bi geliri yok daha 1 ay önce emekli olup maaş almaya başladı.. Kv de erkegi üstün gören pasif hiçbir şeyden anlamayan ama işine gelince kp nin burnundan getirecek kadar çirkef olan biri.

Sorun şu bizim bi arabamız var şuan satılsa 115 bin eden bi model biz bu arabayı çok zor kazandık borç içinde evlendik ve eşim gece 12 - 1 kadar çalışarak kazandı bazen sabah 3 te eve geldigi bile oluyordu öyle emek verdik ben hamileyken bile bu böyle oldu evde tek başıma bi hamilelik dönemi yaşadım düşüp kalsam eşim ölümü bulurdu yani bütün bunlara katlanma sebebim bi yerlere gelebilmek evladımız olacak bi arabamız olsun başımız sıkışınca satıp derdimize harcayalım diye hepsine dayandık az yedik çok çalıştık ,ve geçen gün eşim bu arabayı babasına vermiş satış hala bizim üzerimize ama istedigi zaman satıp parayı kp alacak bize de emekli maaşının kartını veriyor neymiş 7 yıl o para bizimmiş, eşime çok kızdım sürekli alıp karşıma konuştum ama yok düşüncesi degişmiyor vazgeçiremiyorum benim çıkarım olmasa ben vermezdim diyor ama yok tek derdi babasının eline nakit para geçsin borcu ödensin ama şu zamana kadar kp nin borcuna 3 araba satıldı yok bitmiyor adam sürekli yeniborç yapıyo.
Alışmış çünkü eşim evlenene kadar sürekli para vermiş ailesine hatta halası falan eger babası o parayı biriktirse 3 tane ev alırdı der öyle yüklü miktarda düzenli olarak vermiş ve yıllarca bunlar hep borca gitmiş hala kirada oturuluyo biz evlendik herşeyi kendimiz yaptık borç harç yani kp tam bi kara delik ne verilirse yok oluyor biyere vardıgı yok 3 oglu var sürekli onlara güvenip borcunu ödemeleri bekleniyor. Kv bilerek yanında konuşup battım ne yapıcam diye yakınıyor eşimin de vicdanı sızlıyor bizim de evladımız var vs diyo

Eşime diyorum 7 yıl oldugumuz yerde sayacagız nakit para alıp bişeylere yatırmak varken neden, 7 yıl sonra o para elimizde olsa bile ne ev ne araba alamayız herşeyin fiyatı şuan oldugu gibi kalmayıp artacak. Ben tekrar sil baştan yapamam öyle geç saate kadar çalışma ortamı vs, çocugumuz var bize araba lazım geçen gün düştü agzı kan içinde kaldı araba yok acile nasıl gidelim dedi mesela bize araba lazım,daha nereye kadar baban sana güvenerek yaşayacak sen böyle yaptıkça akıllanmıyo çünkü para kazanmanın zorluğu ne bilmiyor hep hazıra alıştı, her defasında babanı kaldıramayız, onun borcu bitmez, ailene karşı bakış açım degişiyor bunu yaşamak istemiyorum onlardan sogutuyo böyle şeyler çünkü biliyorlar senin nasıl kazandığını evde çocuk oldugunu insan düşünür diyorum kış günü soguk ta eşim işe motorla gidiyo mesela bunaldı bile bile hangi baba evladının arabasını alır diyorum dinlemiyor,anlamıyor ve bana trip atıyor konuşmadan gitti bugün mesela.

eşimin ailesine ve eşime çok öfkeliyim çünkü evlendik evleneli tek kavag sebebimiz onlar kendi ilişkimizde hiç problem yok ama ailesi sürekli huzursuz edecek bişey yapıyor, kv ye de çok kızgınım çünkü zamanında bu düşüncelerimi aynı şekilde ona söyledim ve arabayı vermek istemiyorum benim rızam yok dedigim halde kocasına alma arabayı böyle böyle demiyor üstüne üstlük konuşurken falan arabalarını aldık nasıl gelecekler vs diye gülerek konuşuyorlar, şimdi bana bi yol gösterin ne yapıcam uykularım kaçtı huzurum kalmadı, en son gidip kp ye patlayıcam herşeyi söylicem o zaman da eşimi biliyorum herşey daha kötü bi hal alıcak, ben napıcam yanlış mı düşünüyorum

Bide şöyle bi durum var biz bu arabayı alırken eşim babasından 15 bin açık avr borç verirmisin dedi veririm diyip zamanı gelince borcum var veremem diyerek bizi ortada bıraktı ve biz kredi çekmek zorunda kaldık, görümcem hergün kv lerde 3 çocugu kocası ile gelip yer içer giderler kp bize 15 bin vermeyip sonra görümcemin kocasına 100 bin küsür kredi çekip vi aldırdı yani bu ailede biz hep parası yenilen ama sıkışınca açıkta kalan tarafız ama eşim bunları görse bile düşünceleri hiç degişmiyo
Şimdi siz bu adam madem böyle niye çocuk yaptın evlendin diyebilirsiniz ama benim evlwndigim adamla alakası yok eşimin bu hallerinin biz sevgiliyken falan çok başka biriydi ailesi ile alakası yoktu uzaktı sonradan böyle oldu çocuk olduktan sonra da ailecek zıvanadan çıktılar
Calısıyor musunz bilmiyorum?
Ama eger maddi özgürlüğüm varsa, o kocaya zırnık koklatmam.
Calıstıgımı cocuguma kendime harcarm.
Bidaha da bana maddi destek icin gelme derim.
Suan yapılacask tek sey o gibi duruyıor.
Kocanızı hayatınızın bi bölümünden sileceksiniz ki anlasın.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 876 gün geçti.

Blackmoon123

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
3.352
4.473
22
Calısıyor musunz bilmiyorum?
Ama eger maddi özgürlüğüm varsa, o kocaya zırnık koklatmam.
Calıstıgımı cocuguma kendime harcarm.
Bidaha da bana maddi destek icin gelme derim.
Suan yapılacask tek sey o gibi duruyıor.
Kocanızı hayatınızın bi bölümünden sileceksiniz ki anlasın.
Gitmeyi düşünüyorum bi süre ayrı kalsak daha iyi o da oturup bi düşünsün istiyorum
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 405 gün geçti.

Blackmoon123

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
3.352
4.473
22
Yani tabi onu yapabilirseniz daha etkili olur anlar belki.
Abim köyden İstanbul a geçecek cumartesi günü onunla beraber bi süre İstanbul a gitmeyi düşünüyorum açıkcası kaldıramıyorum artık bu aile benim yuva mı yıkacak
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 405 gün geçti.

kosucukaplumbaga

Karbon tabanli yasam formu...
Kayıtlı Üye
15 Mart 2008
3.215
9.383
Arabamızı kp yapmayacak biz kp nin emekli maaşını 7 yıl alıcaz o sırada eşim ben çalışır yine araba yaparım sonra da arabayı satar bu biriken para ile de ev alırız diyor öyle Bi saçmalık maas kesme konusunu da sordum emekli maaşı izin verilmeden kesilmiyormuş o da ayrı saçma geldi bana
Kocanız sadece düşüncesiz ve saygısız değil, aynı zamanda SALAK! Enflasyondan, paranın değer kaybından haberi yok sanırım?
7 yıl o maaşı size bırakmazlar da hadi bıraktılar diyelim, orada biriken para ile ancak bisiklet alırsınız hepinize 1er tane.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 76 gün geçti.

Findikkurdu85

Guru
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
8 Ağustos 2010
2.348
2.303
36
Arabamızı kp yapmayacak biz kp nin emekli maaşını 7 yıl alıcaz o sırada eşim ben çalışır yine araba yaparım sonra da arabayı satar bu biriken para ile de ev alırız diyor öyle Bi saçmalık maas kesme konusunu da sordum emekli maaşı izin verilmeden kesilmiyormuş o da ayrı saçma geldi bana
Yav hehe deseydin eşine.
Emekli maaşının belirli bir kısmını mutlaka kesiyorlar esin boşuna kendini kandırmasın.
Zor bir durum ama ikna etmen lazim canim eşini yoksa zorluk çeken siz olacaksınız onlara birşey olmayacak.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 41 Kg. ile 55 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 148 cm. Başlangıç Kilom :55 Kg. Şimdiki Kilom :56 Kg.

efsunn210102

Her bildiğini söyleme, her söylediğini bil.
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2021
1.619
3.102
Buraya bu konuyu açıyorum çünkü artık gerçekten bıkmış durumdayım işin içinden çıkamıyorum, sürekli başkaları yüzünden huzurumuz bozuluyor kaldıramıyorum buna sebep olan insanlardan nefret etmeye başladım.konuya gelecek olursak sorun kp, kv ve eşim hatta çogunlukla eşim çünkü onun tutumu farklı olsa bu duruma gelemezdik.

Anlaşılması için önce kp yi falan size anlatmak istiyorum ki beni daha iyi anlayın, kp yıllardır Hiç çalışmayan (bi matbaa sı var sadece davetiye falan basılıyo gazete falan çıkarmıyor ) biri dükkanı kardeşine bırakmış aklı eserse gidiyo yoksa öglen 12 de kalkar gider akşama kadar kahvede vs gezer hayatı boyunca düzgün çalışmamış, sürekli de kredi çeken araba alan sonra satıp tekrar kredi çekip araba almaktan faiz vs den borç içine batmış biri, sonradan batık bi mobilya ya ortak oldu onunla beraber şuan 500 bin civarı borcu var ve düzgün bi geliri yok daha 1 ay önce emekli olup maaş almaya başladı.. Kv de erkegi üstün gören pasif hiçbir şeyden anlamayan ama işine gelince kp nin burnundan getirecek kadar çirkef olan biri.

Sorun şu bizim bi arabamız var şuan satılsa 115 bin eden bi model biz bu arabayı çok zor kazandık borç içinde evlendik ve eşim gece 12 - 1 kadar çalışarak kazandı bazen sabah 3 te eve geldigi bile oluyordu öyle emek verdik ben hamileyken bile bu böyle oldu evde tek başıma bi hamilelik dönemi yaşadım düşüp kalsam eşim ölümü bulurdu yani bütün bunlara katlanma sebebim bi yerlere gelebilmek evladımız olacak bi arabamız olsun başımız sıkışınca satıp derdimize harcayalım diye hepsine dayandık az yedik çok çalıştık ,ve geçen gün eşim bu arabayı babasına vermiş satış hala bizim üzerimize ama istedigi zaman satıp parayı kp alacak bize de emekli maaşının kartını veriyor neymiş 7 yıl o para bizimmiş, eşime çok kızdım sürekli alıp karşıma konuştum ama yok düşüncesi degişmiyor vazgeçiremiyorum benim çıkarım olmasa ben vermezdim diyor ama yok tek derdi babasının eline nakit para geçsin borcu ödensin ama şu zamana kadar kp nin borcuna 3 araba satıldı yok bitmiyor adam sürekli yeniborç yapıyo.
Alışmış çünkü eşim evlenene kadar sürekli para vermiş ailesine hatta halası falan eger babası o parayı biriktirse 3 tane ev alırdı der öyle yüklü miktarda düzenli olarak vermiş ve yıllarca bunlar hep borca gitmiş hala kirada oturuluyo biz evlendik herşeyi kendimiz yaptık borç harç yani kp tam bi kara delik ne verilirse yok oluyor biyere vardıgı yok 3 oglu var sürekli onlara güvenip borcunu ödemeleri bekleniyor. Kv bilerek yanında konuşup battım ne yapıcam diye yakınıyor eşimin de vicdanı sızlıyor bizim de evladımız var vs diyo

Eşime diyorum 7 yıl oldugumuz yerde sayacagız nakit para alıp bişeylere yatırmak varken neden, 7 yıl sonra o para elimizde olsa bile ne ev ne araba alamayız herşeyin fiyatı şuan oldugu gibi kalmayıp artacak. Ben tekrar sil baştan yapamam öyle geç saate kadar çalışma ortamı vs, çocugumuz var bize araba lazım geçen gün düştü agzı kan içinde kaldı araba yok acile nasıl gidelim dedi mesela bize araba lazım,daha nereye kadar baban sana güvenerek yaşayacak sen böyle yaptıkça akıllanmıyo çünkü para kazanmanın zorluğu ne bilmiyor hep hazıra alıştı, her defasında babanı kaldıramayız, onun borcu bitmez, ailene karşı bakış açım degişiyor bunu yaşamak istemiyorum onlardan sogutuyo böyle şeyler çünkü biliyorlar senin nasıl kazandığını evde çocuk oldugunu insan düşünür diyorum kış günü soguk ta eşim işe motorla gidiyo mesela bunaldı bile bile hangi baba evladının arabasını alır diyorum dinlemiyor,anlamıyor ve bana trip atıyor konuşmadan gitti bugün mesela.

eşimin ailesine ve eşime çok öfkeliyim çünkü evlendik evleneli tek kavag sebebimiz onlar kendi ilişkimizde hiç problem yok ama ailesi sürekli huzursuz edecek bişey yapıyor, kv ye de çok kızgınım çünkü zamanında bu düşüncelerimi aynı şekilde ona söyledim ve arabayı vermek istemiyorum benim rızam yok dedigim halde kocasına alma arabayı böyle böyle demiyor üstüne üstlük konuşurken falan arabalarını aldık nasıl gelecekler vs diye gülerek konuşuyorlar, şimdi bana bi yol gösterin ne yapıcam uykularım kaçtı huzurum kalmadı, en son gidip kp ye patlayıcam herşeyi söylicem o zaman da eşimi biliyorum herşey daha kötü bi hal alıcak, ben napıcam yanlış mı düşünüyorum

Bide şöyle bi durum var biz bu arabayı alırken eşim babasından 15 bin açık avr borç verirmisin dedi veririm diyip zamanı gelince borcum var veremem diyerek bizi ortada bıraktı ve biz kredi çekmek zorunda kaldık, görümcem hergün kv lerde 3 çocugu kocası ile gelip yer içer giderler kp bize 15 bin vermeyip sonra görümcemin kocasına 100 bin küsür kredi çekip vi aldırdı yani bu ailede biz hep parası yenilen ama sıkışınca açıkta kalan tarafız ama eşim bunları görse bile düşünceleri hiç degişmiyo
Şimdi siz bu adam madem böyle niye çocuk yaptın evlendin diyebilirsiniz ama benim evlwndigim adamla alakası yok eşimin bu hallerinin biz sevgiliyken falan çok başka biriydi ailesi ile alakası yoktu uzaktı sonradan böyle oldu çocuk olduktan sonra da ailecek zıvanadan çıktılar
Eşinin aile durumunu çok iyi anlıyorum eşin sana sormadan arabayı nasıl satar burnundan getirin gerekirse kavga gerekirse kv kp arayacaksın o parayı isteyecksin kimmiş bunlar banane kardeşim benim birikimim kimseyi ilgilendirmez eşinde evinin malını ailesi için veriyorsa bir zopa da eşine çek ne münasebet canım benim ya saçmalığa bak uyuz oldum kim bilir ölüyoruz bayılıyoruz yalanıyla neler yaptılar aynısından bizde de var kp baya zengin ama geldi geldi 180 bin tl lik bizim arabamıza yattı onnu adınaydı araba satalım ev alıcam evi 1 ay içinde satıp parasını vericem dedi ondan sonra 5/1 ini aldık, ben size para veririm demedim olursa veririm dedi çıktı gitti ben napıyorum ha sokaktaki insan ha onlar çektim sınırı stresini mi çekicem bırak gitsin yüzüne vurmazsan anlamzlar.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 10-09-2022

Hamileliğimin 7. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 236 gün kaldı.

Bu zamana kadar 38 çift Somit oluştu. Somitler baş, gövde kemiklerini ve kasları oluştururlar. Bebebeğinizin beyni tüm insan beyinlerinde olduğu gibi 3 ana bölüme ayrılıyor.Ön beyin, orta beyin ve arka beyin. Bebeğinizin boyu yaklaşık olarak 5-7 mm ve küçük bir kahve çekirdeği boyutunda. Döllenmeden sonra geçen 30 gün içinde bebeğiniz 15.000 kat büyüdü :)

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : < 1gr.

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın