Hamilelik belirtilerim ve testlerim

gmz41

Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2020
293
339
28
Merhaba arkadaşlar. Bu süreçte bu forumda o kadar çok araştırma yaptım ki ben de pozitifi görünce kendi sürecimi paylaşmak istedim araştıranlara umut olsun diye :)

Laboquick ovulasyon testiyle yumurtlamamı takip ettim 23 Ekim'de pik oldu 25 Ekim'de çatladı. O günleri değerlendirdik. 27 Ekim'de sol kasığımda ağrılar başladı. Gün geçtikçe şiddetlendi hatta 29 Ekim'de bütün gün yattım ani hareketlerimde çok ayakta kaldığımda yüksek yerlere uzandığımda aşırı sancım oluyordu. 29 Ekim resmi tatil olduğundan evdeydim sürekli uzandım. O günden sonra da her gün sancım oldu sabahları iyi kalkıyordum ama gün içinde (öğretmen olduğum için) sürekli ayaktayım ve ağrım artıyordu. Akşamları ayaklarımı uzatıp dinlenince geçiyordu.

Bunun yanı sıra 28 Ekim'de gögüslerim acımaya başladı, özellikle uçları. Gün geçtikçe arttı. Bu pazartesiden itibaren ( 2 Kasım) kıyafetlerim bile değse aşırı canım yanıyordu şüphelenmeye başladım o yüzden. Ayrıca bazı günlerde midem yanıyordu. Bunların dışında bir belirtim yoktu.

3 Kasım Salı günü yani yumurtlamadan tam 10 gün sonra iş çıkışı eve geldiğimde idrar testi yaptım (tuvalete gitmemiştim okulda) hayali bir çizgi çıktı yani böyle görmeye çalışırken kör oluyorsun :) İçime doğdu sanırım kalkıp kan vermeye gittim. Kanı verdim eve geldim nasılsa bir şey çıkmayacak diye. Çünkü BAT 8 Kasım Pazar günü yani adetime daha 5 gün vardı. Sonra telefondan internet sitesine girip sonucuma baktım 15 beta hcg ile kocaman POZİTİF yazıyordu :) Betam daha 15 iken idrar testinde o çizgiyi nasıl farkedebildim bilmiyorum. Ertesi gün yani BAT'a 4 kala sabah ilk idrarla test yaptım yine, zorla görülebilecek bir çizgi çıktı. Bu sabah (BAT'a 3 kala) yine ilk idrarla test yaptım bu sefer net görülebilen silik çizgi çıktı. Bugün iş çıkışı gidip kan vereceğim yine betam ikiye katlanmış mı diye.

Şu anda sol kasığımda sancı ve göğüs ağrısı dışında hiç bir belirtim yok. Zaten daha erken diğerleri için :)

Benim sürecim bu şekilde, inşallah herkes o çift çizgiyi görme mutluluğunu yaşayabilir ben hala hamile olduğuma inanamıyorum :)

Meleğini bekleyen ve bu süreçle ilgili soruları olan arkadaşlar olursa yardımcı olabilirim bildiğim kadarıyla :)
 
Son düzenleme:

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 12-07-2021

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 174 gün kaldı.

Kan hacminizdeki artış ve burun zarlarının şişmesine neden olan östrojen hormonunun etkisiyle burun kanamaları ve burun tıkanıklığı yaşayabilirsiniz. Eğer burun kanaması yaşarsanız burnunuzun iki yanından (kemik dokularının bittiği yerden) bastırmanız kanın durdurulmasında faydalı olacaktır. Başınızı biraz geriye yatırmanızın da faydası olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

fiona13

🌼Good vibes only 🌼
Kayıtlı Üye
29 Mayıs 2020
1.805
2.119
canım sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🏻 benim de 23 pik 25 ekim silindi. iki gün değerlendirdim sadece o iki günü. bende yarın test yapyim diyorum dün gece yaptım kocaman bir negatifti. testin fotosunu atabilir misin ? beta 15 ken hangi marka nasıl gösterdi bize de fikir olsun🙏🏻@gmz41
 

gmz41

Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2020
293
339
28
canım sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🏻 benim de 23 pik 25 ekim silindi. iki gün değerlendirdim sadece o iki günü. bende yarın test yapyim diyorum dün gece yaptım kocaman bir negatifti. testin fotosunu atabilir misin ? beta 15 ken hangi marka nasıl gösterdi bize de fikir olsun🙏🏻@gmz41
Betam 15 ken gösteren laboquick markaydı ovulasyon testlerinin yanında 3 tane göndermişlerdi canım. Onun fotoğrafını çekmedim çünkü hayalet bir çizgiydi kamerada asla gözükmezdi. Ama dün sabah yani adetime 3 gün varken sabah yaptığım testi atabilirim. Evdekiler bittiği için eczaneden test almıştım miratech marka. Silik çizgi çıktı. Dün akşam da kan verdim tekrar 78 olmuş betam.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 12-07-2021

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 174 gün kaldı.

Kan hacminizdeki artış ve burun zarlarının şişmesine neden olan östrojen hormonunun etkisiyle burun kanamaları ve burun tıkanıklığı yaşayabilirsiniz. Eğer burun kanaması yaşarsanız burnunuzun iki yanından (kemik dokularının bittiği yerden) bastırmanız kanın durdurulmasında faydalı olacaktır. Başınızı biraz geriye yatırmanızın da faydası olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

gmz41

Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2020
293
339
28
Bu dün sabah yaptığım test. Dün akşam 78 çıkmıştı betam.
 

Eklentiler

  • rfgh.jpg
    rfgh.jpg
    42,9 KB · Görüntüleme: 1.686

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 12-07-2021

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 174 gün kaldı.

Kan hacminizdeki artış ve burun zarlarının şişmesine neden olan östrojen hormonunun etkisiyle burun kanamaları ve burun tıkanıklığı yaşayabilirsiniz. Eğer burun kanaması yaşarsanız burnunuzun iki yanından (kemik dokularının bittiği yerden) bastırmanız kanın durdurulmasında faydalı olacaktır. Başınızı biraz geriye yatırmanızın da faydası olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

massmavii

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Ekim 2011
500
998
Merhaba arkadaşlar. Bu süreçte bu forumda o kadar çok araştırma yaptım ki ben de pozitifi görünce kendi sürecimi paylaşmak istedim araştıranlara umut olsun diye :)

Laboquick ovulasyon testiyle yumurtlamamı takip ettim 23 Ekim'de pik oldu 25 Ekim'de çatladı. O günleri değerlendirdik. 27 Ekim'de sol kasığımda ağrılar başladı. Gün geçtikçe şiddetlendi hatta 29 Ekim'de bütün gün yattım ani hareketlerimde çok ayakta kaldığımda yüksek yerlere uzandığımda aşırı sancım oluyordu. 29 Ekim resmi tatil olduğundan evdeydim sürekli uzandım. O günden sonra da her gün sancım oldu sabahları iyi kalkıyordum ama gün içinde (öğretmen olduğum için) sürekli ayaktayım ve ağrım artıyordu. Akşamları ayaklarımı uzatıp dinlenince geçiyordu.

Bunun yanı sıra 28 Ekim'de gögüslerim acımaya başladı, özellikle uçları. Gün geçtikçe arttı. Bu pazartesiden itibaren ( 2 Ekim) kıyafetlerim bile değse aşırı canım yanıyordu şüphelenmeye başladım o yüzden. Ayrıca bazı günlerde midem yanıyordu. Bunların dışında bir belirtim yoktu.

3 Ekim Salı günü yani yumurtlamadan tam 10 gün sonra iş çıkışı eve geldiğimde idrar testi yaptım (tuvalete gitmemiştim okulda) hayali bir çizgi çıktı yani böyle görmeye çalışırken kör oluyorsun :) İçime doğdu sanırım kalkıp kan vermeye gittim. Kanı verdim eve geldim nasılsa bir şey çıkmayacak diye. Çünkü BAT 8 Ekim Pazar günü yani adetime daha 5 gün vardı. Sonra telefondan internet sitesine girip sonucuma baktım 15 beta hcg ile kocaman POZİTİF yazıyordu :) Betam daha 15 iken idrar testinde o çizgiyi nasıl farkedebildim bilmiyorum. Ertesi gün yani BAT'a 4 kala sabah ilk idrarla test yaptım yine, zorla görülebilecek bir çizgi çıktı. Bu sabah (BAT'a 3 kala) yine ilk idrarla test yaptım bu sefer net görülebilen silik çizgi çıktı. Bugün iş çıkışı gidip kan vereceğim yine betam ikiye katlanmış mı diye.

Şu anda sol kasığımda sancı ve göğüs ağrısı dışında hiç bir belirtim yok. Zaten daha erken diğerleri için :)

Benim sürecim bu şekilde, inşallah herkes o çift çizgiyi görme mutluluğunu yaşayabilir ben hala hamile olduğuma inanamıyorum :)

Meleğini bekleyen ve bu süreçle ilgili soruları olan arkadaşlar olursa yardımcı olabilirim bildiğim kadarıyla :)

Kasım yazacağınız yerlere de ekim yazmışsınız değil mi?
 

gmz41

Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2020
293
339
28

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 12-07-2021

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 174 gün kaldı.

Kan hacminizdeki artış ve burun zarlarının şişmesine neden olan östrojen hormonunun etkisiyle burun kanamaları ve burun tıkanıklığı yaşayabilirsiniz. Eğer burun kanaması yaşarsanız burnunuzun iki yanından (kemik dokularının bittiği yerden) bastırmanız kanın durdurulmasında faydalı olacaktır. Başınızı biraz geriye yatırmanızın da faydası olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

gmz41

Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2020
293
339
28
Kızlar merhba bende akşam yaptım testi böyle çıktı regl 4 gün gecti
Hayalet bir çizgi var gibi sanki ben de böyle görüp kan testine gitmiştim. ama sabah ilk idrarla yaparsanız daha belirgin çıkabilir eğer varsa. Ona göre kan verirsiniz.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 12-07-2021

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 174 gün kaldı.

Kan hacminizdeki artış ve burun zarlarının şişmesine neden olan östrojen hormonunun etkisiyle burun kanamaları ve burun tıkanıklığı yaşayabilirsiniz. Eğer burun kanaması yaşarsanız burnunuzun iki yanından (kemik dokularının bittiği yerden) bastırmanız kanın durdurulmasında faydalı olacaktır. Başınızı biraz geriye yatırmanızın da faydası olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

massmavii

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Ekim 2011
500
998
Merhaba arkadaşlar. Bu süreçte bu forumda o kadar çok araştırma yaptım ki ben de pozitifi görünce kendi sürecimi paylaşmak istedim araştıranlara umut olsun diye :)

Laboquick ovulasyon testiyle yumurtlamamı takip ettim 23 Ekim'de pik oldu 25 Ekim'de çatladı. O günleri değerlendirdik. 27 Ekim'de sol kasığımda ağrılar başladı. Gün geçtikçe şiddetlendi hatta 29 Ekim'de bütün gün yattım ani hareketlerimde çok ayakta kaldığımda yüksek yerlere uzandığımda aşırı sancım oluyordu. 29 Ekim resmi tatil olduğundan evdeydim sürekli uzandım. O günden sonra da her gün sancım oldu sabahları iyi kalkıyordum ama gün içinde (öğretmen olduğum için) sürekli ayaktayım ve ağrım artıyordu. Akşamları ayaklarımı uzatıp dinlenince geçiyordu.

Bunun yanı sıra 28 Ekim'de gögüslerim acımaya başladı, özellikle uçları. Gün geçtikçe arttı. Bu pazartesiden itibaren ( 2 Kasım) kıyafetlerim bile değse aşırı canım yanıyordu şüphelenmeye başladım o yüzden. Ayrıca bazı günlerde midem yanıyordu. Bunların dışında bir belirtim yoktu.

3 Kasım Salı günü yani yumurtlamadan tam 10 gün sonra iş çıkışı eve geldiğimde idrar testi yaptım (tuvalete gitmemiştim okulda) hayali bir çizgi çıktı yani böyle görmeye çalışırken kör oluyorsun :) İçime doğdu sanırım kalkıp kan vermeye gittim. Kanı verdim eve geldim nasılsa bir şey çıkmayacak diye. Çünkü BAT 8 Kasım Pazar günü yani adetime daha 5 gün vardı. Sonra telefondan internet sitesine girip sonucuma baktım 15 beta hcg ile kocaman POZİTİF yazıyordu :) Betam daha 15 iken idrar testinde o çizgiyi nasıl farkedebildim bilmiyorum. Ertesi gün yani BAT'a 4 kala sabah ilk idrarla test yaptım yine, zorla görülebilecek bir çizgi çıktı. Bu sabah (BAT'a 3 kala) yine ilk idrarla test yaptım bu sefer net görülebilen silik çizgi çıktı. Bugün iş çıkışı gidip kan vereceğim yine betam ikiye katlanmış mı diye.

Şu anda sol kasığımda sancı ve göğüs ağrısı dışında hiç bir belirtim yok. Zaten daha erken diğerleri için :)

Benim sürecim bu şekilde, inşallah herkes o çift çizgiyi görme mutluluğunu yaşayabilir ben hala hamile olduğuma inanamıyorum :)

Meleğini bekleyen ve bu süreçle ilgili soruları olan arkadaşlar olursa yardımcı olabilirim bildiğim kadarıyla :)

tebrik ediyorum bu arada son adet tarihin neydi. Ekim ayında olduğun son adet yani. Benim de beklenen 13 kasım, yumurtlamanın pik yaptığı gün 27. Aramızda 4 gün var, ben ne zaman yapsam çıkar diye düşünüyorum. Bu gün yapsam çıkar mı acaba bata bugünle beraber 7 gün var daha.
 

gmz41

Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2020
293
339
28
tebrik ediyorum bu arada son adet tarihin neydi. Ekim ayında olduğun son adet yani. Benim de beklenen 13 kasım, yumurtlamanın pik yaptığı gün 27. Aramızda 4 gün var, ben ne zaman yapsam çıkar diye düşünüyorum. Bu gün yapsam çıkar mı acaba bata bugünle beraber 7 gün var daha.
Teşekkürler :KK68: Benim son adet tarihim 2 Ekim'di. 37 günlük döngüm var. Adetimin 24. gününde çatladı yani yumurtam. Çatladıktan sonraki 10.günde kan tahlilinde çıktı.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 12-07-2021

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 174 gün kaldı.

Kan hacminizdeki artış ve burun zarlarının şişmesine neden olan östrojen hormonunun etkisiyle burun kanamaları ve burun tıkanıklığı yaşayabilirsiniz. Eğer burun kanaması yaşarsanız burnunuzun iki yanından (kemik dokularının bittiği yerden) bastırmanız kanın durdurulmasında faydalı olacaktır. Başınızı biraz geriye yatırmanızın da faydası olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

massmavii

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Ekim 2011
500
998
Teşekkür ederim o zaman benim için erken idrarda silik de olsa çıkmaz. 28 gece 2 de çatladı benimki. Gece 1 de hala çatlamamıştı çünkü takip etmiştim. Biraz daha bekleyim. Tekrar hayırlı olsun ALLAH sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
 

mucize0707

Üye
Kayıtlı Üye
21 Eylül 2020
149
34
Teşekkür ederim o zaman benim için erken idrarda silik de olsa çıkmaz. 28 gece 2 de çatladı benimki. Gece 1 de hala çatlamamıştı çünkü takip etmiştim. Biraz daha bekleyim. Tekrar hayırlı olsun ALLAH sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Nerden anlıyorsunuz çatladığını
 

gmz41

Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2020
293
339
28
Nerden anlıyorsunuz çatladığını
Ovulasyon testiyle takip etmiştim ben iki çizgi de aynı kırmızılığa ulaştığında 1 - 2 gün içinde çatlayacak demek oluyor. Sürekli test yapıp takip etmeye devam ederseniz ikinci çizgi silikleştiği an çatladığını anlayabilirsiniz. Mesela benimki 24 Ekim'de pik oldu 25 Ekim'de çatladı.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 12-07-2021

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 174 gün kaldı.

Kan hacminizdeki artış ve burun zarlarının şişmesine neden olan östrojen hormonunun etkisiyle burun kanamaları ve burun tıkanıklığı yaşayabilirsiniz. Eğer burun kanaması yaşarsanız burnunuzun iki yanından (kemik dokularının bittiği yerden) bastırmanız kanın durdurulmasında faydalı olacaktır. Başınızı biraz geriye yatırmanızın da faydası olacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın