Hayatta en sevmediğim boş konuşan geveze insanlar

hanifece

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2009
5
0
CADIARZUhaksızmıyım allahaşkınıza yaaa lütfen söyleyin artık birara kendimi psikolog zannetmeye başladım benim evde komşularım veya arkadaşlarımla kahvemizi hep mutfakta içeriz.ben kaveyi hazırlarım masaya otururum arkadaşım veya komşumla karşılıklı otururuz arkadaşda karşımda allah versin bir başlar artık onu susturabilene aşkolsun yaa resmen bana gag geliyor yaaa.derdini anlatmaya veyada artık ogün evinde ne yaptıysa günlük onu bana anlatmaya başlar hemde saniyesi saniyesine artık öyle bayarki yani resmen uyuşur kalırım sırf konu dağalsın diye çocuklarla ilgilenirim veya lavoboya giderim ama o konu hiç dağılmaz arkadaşım resmen bana içini döker ve evine döner .tabi bende buarada çok iyi bir dinleyiciyimdir huyum kurusun işte biri bana herhangi birşey anlatırken yüzüne bakarım ve onu dinlenmiyormuş hissetmesini hiç istemez .neyse arkadaşım veya komşum v.s evine gider ve benim kafa aynen bütün gün dolu bir vaziyette evde dolaşırım yaa.artık çevremdekiler benim için birer kabus oldular.haaa buarada ben sohbet arasında konuşsam bile bana fırsatta vermezler sağolsunlar
 

life_city

22.11.2009 evlendik :)
Kayıtlı Üye
8 Nisan 2008
6.163
151
33
ay aynı annem gibisiniz
ben şahsen dinleyemiyorum
ilgimi toplayamıyorum
heleki gereksiz şeyleri asla...

sende bi gün de bırak bu konuları güzel şeylerden konuşalım:)
 

limonilezeytin

cansın sen canım kocam:)
Kayıtlı Üye
26 Şubat 2009
180
0
canım çok konuşmaktan hoşlanmıyorsan çevrendeki çok konuşan insanlarla daha az görüş o zaman;komşunda seni yakın gördüğü için içindekileri döküyodura.s.
 
E

EU3

Ziyaretçi
bilirim oyle tipleri, kurtulmak cok zordur ellerinden
aslinda oyle tipler hic te alingan olmuyorlar, bi dakka isim var deyip gitsen de geldiginde devam ederler, konusmaya oyle odaklanirlar ki senin sıkıldıgını anlamazlar
onlar degismez, sen uzak duracaksın
 

hxuxzxuxn_yxixlxix

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2007
7.653
13
sırf bu yuzden komsularımla muhatap olmam
benım kafam zaten bı dunya bı de kolu komsunun derdını dınleyıpte basımı sısıremem
 

strawberry35

тнє נσкє&
Kayıtlı Üye
19 Nisan 2009
925
3
Arkadaş konusunda seçici olursanız,bu tip sorunlarla karşılaşmazsınız.
Ben şahsen bana bir şey vermeyen,sadece havadan sudan insanlarla merhabanın ötesine geçmiyorum.
Sıkıntı basıyor çünkü bir süre sonra.
Arkadaşlarımı kafa yapıma göre seçiyorum çokta sağlıklı dostluklarım var.
Sizde böyle yapın bence,boş muhabbetten kurtulursunuz böylelikle
 

melekberke

Serseri aşığım.....
Kayıtlı Üye
15 Ağustos 2008
1.303
9
Bende çok seçici davranırım...Çalışıyorum da. Oğlumun ödevleri, sınavları, ev işleri, kendimize zaman ayırma derken.... yani zaman benim için çok önemli...
Ha böyle tanıdıklarım yok mu? Var... Araya mesafe koymaya çalışıyorum...
 

burbuk

Nirvana
Kayıtlı Üye
25 Nisan 2007
6.607
11.297
Sen benden çok iyi durumdasın be güzelim. Bak şimdi masamın karşısında oturan bayan yani malesef ki akşama kadar hemde her gün çekmek zorunda olduğum bayan bırak gevezeliği (ki gevezeliğini bile arar oldum) akşama kadar susmadığı gibi bir lafı günde en az 50 kere söyler.
Haa ben iyi birimiyim. Değilim tabiki, bu yüzden kaç kere o kadar milletin içinde avazım çıktığı kadar rezil etmeme rağmen, rezil olmasının üstünden 2 dakika geçmeden gene aynı lafı söyler. Yani utanma sıkılma yok. Dinlemem, gelir kulağıma eğilip anlatır, kızarım gene devam eder. Sonuçta ben dahil tüm servis arkadaşlarım iflas ettik.
 

yarennkara

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Eylül 2007
1.514
2
41
bizim de iş yerinde bi amca var..sağolsun bütün hayatını saniye saniye biliyoruz..
okadar uzun anlatıyokii..ben artık tahammülde zorlanıyorum..birde bk ekz falan değil..her anıyı 15 kez dinledim.offfff
 

HeartLess

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2007
12.738
40
51
ben bu tarz ilişkileri sevmiyorum,
tabiki arkadaşlarla iki lafın belini uygun olduğumuz hafta sonları kırarız ama
birbirimizi boğmadan,bir de sizin ki hergün oluyormuş,
hergün hergün tabiki sıkılırsınız ama söyleyin kırmadan,
yada bugün müsait değilim deyin...
kendinize işkence etmeyin bence...o anlatıyor rahatlıyor,peki siz??
 

Yaren

KÖPÜKCAN'ın aşçısı :))
Kayıtlı Üye
8 Ocak 2009
1.160
12
benimde öyle bi arkadaşım vardı gelirdi kafamı şişirip giderdi..dayanamadım söyledin ve yaklaşık 1 yıldır konuşmuyoruz bu sayede kafamda rahatlamış oldu-tatlicadiarzu-
 

kleshtina

Bir kedim bile yook...
Kayıtlı Üye
12 Ocak 2009
333
1
35
Ya bir insan kendisinin geveze olup olmadığını nasıl anlar acaba bende bunaltıyor muyumdur insanları?Gerçi pek konuştuğumu zannetmiyorum ama..
 

CennetKokulum

kuzusu'nun kuması
Kayıtlı Üye
17 Ağustos 2007
2.451
36
offff anam benım vardı ıs yerınde bole arkadasım yanımda otururdu ben bılgısayarda ugrasırdım dınlıyor gıbı yapardım bır bakardımkı o kunuy bıtırmıs basak konu acmıs arada hı ha olemı tabı derdım cocukları kandırır gecıstırırsın ya dınlemıs gıbı afakanlar basardı ustumu basımı yırtasım gelrıdı bende pek ole tatlı tatlı uyaranlardan degılımmdır basaramam kırılır dıye ole cektım 2 yıl bılırım o duyguyu beynın uyusur dınlemek ısdtesdende dınleyemessın cunku sacma ve sıradan gundelık seylerı ayrıntısına gırerek anlatılması ınsanıda konsantrasyon bırakmaz goz dalması gıbı beynın dalar-tatlicadiarzu-
 

Ally

Nirvana
Kayıtlı Üye
28 Kasım 2007
2.355
334
Bizimde öyle bi kiracımız vardı aman Allahım kabus gibi bişey bi gördü mü yakalandın mı yandın :bbo: Bende lafı kısa tutup hemen kaçmaya bakıyodum bi bahane uydurup gidiyodum evlerinede sırf onun yüzünden gitmiyodum zaten ayrıca çokta cıvık bi adamdı :mymeka: Çok şükürki taşındılar :Saruboceq:

Birde öyle çenesi düşük bi komşumuz var onada aynı şeyi yapıyorum kısa kesiyorum kimsenin çenesini çekemem işim gücüm yok bütün gün onla çene mi çalcam? :nazar:
 

ifrit

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2009
739
1
ıyyyy en ifrit dialog şeklidir. ve ben asla müsade etmem. direkt uyarırım. kırılan kırılsın canım. bizdeki kafa yani su varili değil.:eek:klava:
ama birkaç insan var cevremde onları bilerek isteyerek dinliyorum. fazla detay veriyorlar. ama olsun eger ben olmassam catlar yazık onlaraaaaaa 2 kişi fazla değil. helali hoş olsun :teselli:
 
X