Lazer Epilasyon hormon bozukluğu..

__berna__

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Ağustos 2009
7
0
hormon bozukluğu olan kadınlar lazer epilasyonu yaptırsa bile yeniden tüylenme oluyomuş.bu konuda bilgisi olan var mı arkadaşlarrr..
 

KeLeBeKetkisi

Guru
Kayıtlı Üye
1 Ağustos 2009
884
0
evet yine cikiormuss..hormon bozuklu olanlar lazerr yapilmazmis önce hormon bozuklugu hall ettmen gerekio sonra yarim sene sonra lezere basliyabilirsin
 

aysepilasyon

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2009
550
4
arkadaşlar hormon tedavisinin mevcut çıkmış olan tüylere bir etkisi yoktur. Lazer için uzmanlık alanım olmaması nedeniyle bir fikir yürütemiyeceğim ama iğneli epilasyon uygulamasında hormon tedavisi ile eş zamanlı olarak epilasyon uygulaması yaptırmanın sakıncası yoktur. Zira hormon tedavisi yeni oluşumları engellemek içindir epilasyon ise cild yüzeyindekilerin yok edilmesi için. saygı ve sevgilerimle sağlıklı günler dilerim.
 

sevval888888

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2009
264
0
canım ben 1 yıl önce lazere başladım 1 ay öncede hormon tedavisine başladım..ama lazerin faydasınıda gördüm yani azalma meydana geldi ..doktora söledim o da tedaviden sonra başla dedi bende başlamıştım bile dedim o da olsun dedi..sen tedavi ile birlikte epilasyonu yürüt
 

__berna__

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Ağustos 2009
7
0
bende tsh değeri normalden biraz yüksek ve vücudumda normaldışı tüylenme var.bunun nedeninin bu hormonal bozukluk olduğunu düşünüyorum.lazer epilasyon yaptırmayı düşünüyorum ama hormon tedavisi lazımmış.doktorlar da test sonucunda tedaviye gerek görmediler.ne yapsam bilemedim :S
 

sevval888888

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2009
264
0
bence başka doktora git..benim testesteron hormonum biraz fazla çıktı..yani bende mesela yüzümde ve göğüs aramda falan kıl olmamasına rağmen ilerde bu bozukluk artar diye doktor hormonları kontrol edelim dedi ve ilaç verdi...bence başka bir doktora daha git..bana tedavi gerek demişti gene bir doktor ben kesin cevap olsun diye gene de başka doktora gittim o da aynı şeyi söleyince başladım ilaçlara sonuçta vücuda hormon alıyoruz..dikkat etmek lazım..tanınmış iyi bir doktora git bence
 

nem

20♥06♥2010
Kayıtlı Üye
28 Ağustos 2008
7.324
8
cnm bende hormon bozuklugu var lazere başlamadan önce özellikle gittim...doktorrr aşırı bi bozukluk yok anca lazerle gider hiç bi ilaç bu varolan tüyleirn dökülmesini saglamaz sadece yeni oluşabilenleri engelleyebilir.tek tavsiyem lazere git demişti..bende öle yapıyorumm..şimdilik memnunum baya...ama bıraktıktan sonra nolur hiç bi fikrim yok:)
 

Bleudream

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Aralık 2007
426
0
kizlar size hangi ilaclari verdiler, bana ginera vermislerdi. 5 aydir kullaniyorum henuz bi degisiklik yok. doktorumda bana tedaviden sonra lazere basla demisti
 

sevval888888

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2009
264
0
kizlar size hangi ilaclari verdiler, bana ginera vermislerdi. 5 aydir kullaniyorum henuz bi degisiklik yok. doktorumda bana tedaviden sonra lazere basla demisti

bana androkur ve yasmin verdi..6 ay kullanıp tekrara tahlil yapılacak .. bu ilaçlar var olan tüyleri dökmüyor sadece çoğalmasını engelliyor..bu yüzdende var olanları halletmek için lazere gidilmesi gerek
 

__berna__

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Ağustos 2009
7
0
bence başka doktora git..benim testesteron hormonum biraz fazla çıktı..yani bende mesela yüzümde ve göğüs aramda falan kıl olmamasına rağmen ilerde bu bozukluk artar diye doktor hormonları kontrol edelim dedi ve ilaç verdi...bence başka bir doktora daha git..bana tedavi gerek demişti gene bir doktor ben kesin cevap olsun diye gene de başka doktora gittim o da aynı şeyi söleyince başladım ilaçlara sonuçta vücuda hormon alıyoruz..dikkat etmek lazım..tanınmış iyi bir doktora git bence


canım ben zaten tek bi doktorla emin olamadım başka doktorlara da gösterdim ama diğerleri de hemen hemen aynı şeyleri söylediler.aşırı derecede bi bozukluk olmadığı için onlar da tedaviye gerek görmedi ama ben lazer öncesi emin olamadım işte.bilen birilerine danışayım dedim
 

sevval888888

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2009
264
0
canım ben zaten tek bi doktorla emin olamadım başka doktorlara da gösterdim ama diğerleri de hemen hemen aynı şeyleri söylediler.aşırı derecede bi bozukluk olmadığı için onlar da tedaviye gerek görmedi ama ben lazer öncesi emin olamadım işte.bilen birilerine danışayım dedim

sende aşırı kıllanmayı anlayabilirsin zaten..mesela göğüs etrafında ve göbek göğüs arasında varsa .yüzde falan varsa kıllanma problemi var demektir..hatta bazılarında yanii aşırı bozukluk olanlarda sırttada çıkıyormuş