İçişleri Bakanlığı ‘tam kapanma’ genelgesini yayımladı! İşte tüm detaylar

Cemoos

Lütfen koparmayın!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
18 Mart 2021
3.595
14.132
Bizim de marketimiz var.ortakli tekel satışı da var.herkes stok yapmaya başlamış.yogunluk varmış zaten ben daha market ,pazar gibi bı alisveris yapmadım.
Herkes yarın cok yogun olacak dedı
Kasıyer kız içkı yasagıda olacak dedı
Bende okadar sarabı kasa onune nıye koymuslar dıyorum😬
 

Mor_cicek

Allah yâr, gerisi yalancı bahar.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
8 Ocak 2016
4.419
4.346
Önceden alınmış göz muayenesi randevusuna gitmekte sıkıntı olur mu?
 

tiona

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
7 Mart 2010
28.309
14.341
44
Bizim de marketimiz var.ortakli tekel satışı da var.herkes stok yapmaya başlamış.yogunluk varmış zaten ben daha market ,pazar gibi bı alisveris yapmadım.
Hayırlı ıslerınız olsun
Ben banka kuyruguna gırdım
Pantolon terzıye verılecek
Cocuk evde uyuyo
Acele etmem lazım
Kuruktakılere soyledım gıttım
Bayaga mesafesı var

15 dk falan sonra baktım fazla ılerlememıs kuyruk 2 kısı calısıyolar barı marketede girıym dedım...😁dıger bankalardada kuyruk vardı
Bırdw bızım halkımız sıcak kanlı oldugundanmıdır nedır
Ic ıceyız mınubusdur
Marketı bankası😁
 

Mune

Nirvana
Yönetici
Super Moderator
Doğa Severler Kulübü
12 Temmuz 2006
47.627
165.192
49
Herkes yarın cok yogun olacak dedı
Kasıyer kız içkı yasagıda olacak dedı
Bende okadar sarabı kasa onune nıye koymuslar dıyorum😬
Yurdum insanı pandemi başladığı zamanda fırınlarda marketlerde hiçbir şey bırakmamıştı, şimdi de 3 hafta aç susuz parasız kalacağız korkusu yaşıyor🤦‍♀️

Ey vatandaş marketler yalnızca pazar günleri kapalı olacak diğer zamanlar belli saat aralığında açık, fırınlar vb aynı şekilde açık, açlıktan ölmeyeceğiz😬
 

tiona

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
7 Mart 2010
28.309
14.341
44
Yurdum insanı pandemi başladığı zamanda fırınlarda marketlerde hiçbir şey bırakmamıştı, şimdi de 3 hafta aç susuz parasız kalacağız korkusu yaşıyor🤦‍♀️

Ey vatandaş marketler yalnızca pazar günleri kapalı olacak diğer zamanlar belli saat aralığında açık, fırınlar vb aynı şekilde açık, açlıktan ölmeyeceğiz😬
Allah sonumuzu hayır etsın munem..sanki gıdıcek gıbı degıl bu korona
 

Rosa07

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Mart 2018
599
452
32
Hanımlar hem annemin hemde babamın corona aşı randevusunu yarına verdiler. Telefonlarına mesaj geldi. Onlari ben götürebilir miyim. Refakatci olarak. Ilce de oturuyoruz ama aşıyı merkeze verdiler babamda seker tansiyon var vurulduktan sonra kullanamazsa arabayi diye ben götürmek istiyorum. Bilen var mı
 

Rosa07

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Mart 2018
599
452
32
Hanımlar hem annemin hemde babamın corona aşı randevusunu yarına verdiler. Telefonlarına mesaj geldi. Onlari ben götürebilir miyim. Refakatci olarak. Ilce de oturuyoruz ama aşıyı merkeze verdiler babamda seker tansiyon var vurulduktan sonra kullanamazsa arabayi diye ben götürmek istiyorum. Bilen var mı
?