İlişki sarmalı içine düştüm, kurtarınnn beni!

maral3578

Guru
Kayıtlı Üye
13 Haziran 2010
582
25
Ortada bir sarmal yok bacım. Başta sen olmak üzere bütün karakterler aşkın fırtınası alimallah.2 tane daha bulsan hepiniz bir voltranı oluşturacaksınız 😒. Avukat karakter fakiri ve senin gibiler tarafından şeyi kaldırılmış bir hamamböceği,negro horny,ex manit kro.
Sen de arı maya.Allah kurtarsın.hepiniz birbirinizden beter 🤣🤣🤣🤣🤣
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2782 gün geçti.

Cileklivanilinn

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Aralık 2018
3.843
9.196
24
Benim bir arkadaşım vardı ordan burdan herkese yazıp yazıp bize anlatırken x kişisi bana yazdı konuşuyoruz diye anlatırdı. Yani siz insanlara yeşil ışık yakmışsınız onlar da cevap vermiş fakat sarmamışsınız ki üstünüze düşmemişler. Avukat’a saçma sapan şeyler konuşuyor demişsiniz de bence gayet güzel muhabbet konuları açmış, siz anlayamadığınız için öyle gelmiş. Komedi valla.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının aldında.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 70 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 168 cm. Başlangıç Kilom :50 Kg. Şimdiki Kilom :48 Kg.

Hayalen

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2017
1.002
1.136
ya ne olacaktı? size yazdı diye hemen evlenecek miydiniz,nasıl bir beklentiye girmişsiniz yazdıklarınıza hayret ettim

bildiğin yapışmışsınız,zorlayarak bir şeyler oldurmaya çalışıyorsunuz. buradan bakınca çok rahatsız edici gözüküyor. tanışma niyetini dile getiren adama 2 haftada telefon numarasını vermedi diye ''ayar çekme'' yetkisini kendinizde nasıl buldunuz? değil sevgiliniz,flörtünüz bile değil adam.

evet yazan taraf siz,varan 1

aynen aynen,siz de yediniz?

ya İstanbula döndüğünüzü bilmesi neyi değiştirir? adam size niye yazsın? ergen gibi davranıp,şımarıkça hareket edip gelin güvey olmuşsunuz kendi kendinize. siz başka adamlara yazarken napacaktı sizi mi bekleyecekti? fazla mı özgüvenlisiniz yoksa fazla mı iyimsersiniz anlayamadım...

yoo,buradan bakınca o size yol vermiş gibi duruyor. siz yollandığınız yere tekrar dönmüşsünüz hatta,zorla.

ooo tam alfasınız, ilişki kadınısınız! yargı dağıtıp,geleni gideni yönetip,istediğine yazan,istediğine yol veren kadın! çok özür dilerim belki banlanacağım ama söylemeden edemeyeceğim, çocuk gibisiniz, ve hiç de mantıklı davranışlarınız yok. kimseye yol verdiğiniz yok. adamlar birer birer kaçmış sizden resmen.

süper,günlük ırkçılık dozumuzu da aldık. yazan taraf yine sizsiniz,varan 2

:olamaz::olamaz::olamaz: gerçekten gerildim... utandım... ayağıma diye vurgulayıp kendinizi yine patroniçe olarak görmüşsünüz ama adam incelik bile etmiş,kafasına esip ''Yol veren'' de siz, geri tıpış tıpış yazan da siz. ben olsam asla gelmezdim.

:kızgın::kızgın: nedir bu insanları aşağılama kompleksi? o sıradan tipin peşinden koşuyorsunuz farkında mısınız?? adam bildiğin ezmiş geçmiş sizi.

iyi misiniz?? ne diye ısrarla yazıyorsunuz adama o zaman??



ya şaka mısınız? adamı aşağıla, gönder, sonra tekrar yaz,trip at, etkilenmedim de, sonra aşık etmeye çalış... gerçekten inanılmazsınız!

e hak etmişsiniz çünkü?? kendi kendinize deliye dönüp durmuşsunuz habire valla,kimsenin umrunda bile değil

yine siz yazmışsınız varan 3

siz nasılsınız ki? kraliyet ailesine mi mensupsunuz? buradan bakınca hiç de sağlıklı karar veremeyen,aşırı dürtüsel davranan birine benziyorsunuz. hangi meziyetinize dayanarak kendinizi bu kadar üstün görüp başkalarını ezmeye çalışıyorsunuz?

ORTADA ZATEN İLİŞKİ YOKMUŞ. YOKMUŞ.:kızgın:

eveeet,yine aşk kadını patroniçemiz hayatındaki insanlara ayar verip yönetiyor,karar veren mercii oluyor:süslü:

inanılmazsınız... gerçekten her yazdığınız birbirinden farklı. ne istediğinizi bilmiyorsunuz. bir sakinleşin.


valla tek tek alıntıladım çünkü aşırı irite oldum,sizin yerinize utandım. kendinizce alfa karakteri çizip, hayatınızda sıraya giren erkekler olduğunu göstermeye çalışmışsınız ama farkındaysanız hep siz yazıp durmuşsunuz. kendi kendizine yazıp oynamışsınız. diğerlerinin haberi bile yok sizin öfke nöetleri geçirdiğinizden. pek de umurlarında değil gibisiniz üzgünüm.
Parmaklarınıza ve klavyenize sağlık 👏🏻👏🏻 konu sahibi kendini bulunmaz hint kumaşı sanıyor sanırım. herkesin hayatına kendi dahil olmaya çalışıyıp kendi yazıp kendi oynuyor...🤦🏻‍♀️
 

Birgaripanne

🚩B.t.04.2021🚩b.k.85🚩g.k.??🚩1h.k.65🚩2h.k.58
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Ocak 2018
3.974
10.791
Ben ona selfi atıyordum falan tamamen komedi yani .Sanki cinsiyet rolleri değişikti.
E tersini yaparsaniz tersine gidersiniz
Onu kendime aşık edebilirsem belki işler yoluna girer. Bunu nasıl yapabilirim?
Kendinize asik etmek mi ve onun her dediginize uyacagini mi dusuneceksiniz sanirim 27 yasindasin avukatta vardir bir 30 bu yastan sonra ahlak dersi mi terbiye mi vereceksin daha sen alamamissin baskasina mi ogreteceksin
Not. Iliskide erkek kadin ayırımını yaparak esitsizlik yapiyor illa erkekler mi kul kole olmali seviyorsan seviyorsundur illa hersey istedigin gibi olmaz
ya ne olacaktı? size yazdı diye hemen evlenecek miydiniz,nasıl bir beklentiye girmişsiniz yazdıklarınıza hayret ettim

bildiğin yapışmışsınız,zorlayarak bir şeyler oldurmaya çalışıyorsunuz. buradan bakınca çok rahatsız edici gözüküyor. tanışma niyetini dile getiren adama 2 haftada telefon numarasını vermedi diye ''ayar çekme'' yetkisini kendinizde nasıl buldunuz? değil sevgiliniz,flörtünüz bile değil adam.

evet yazan taraf siz,varan 1

aynen aynen,siz de yediniz?

ya İstanbula döndüğünüzü bilmesi neyi değiştirir? adam size niye yazsın? ergen gibi davranıp,şımarıkça hareket edip gelin güvey olmuşsunuz kendi kendinize. siz başka adamlara yazarken napacaktı sizi mi bekleyecekti? fazla mı özgüvenlisiniz yoksa fazla mı iyimsersiniz anlayamadım...

yoo,buradan bakınca o size yol vermiş gibi duruyor. siz yollandığınız yere tekrar dönmüşsünüz hatta,zorla.

ooo tam alfasınız, ilişki kadınısınız! yargı dağıtıp,geleni gideni yönetip,istediğine yazan,istediğine yol veren kadın! çok özür dilerim belki banlanacağım ama söylemeden edemeyeceğim, çocuk gibisiniz, ve hiç de mantıklı davranışlarınız yok. kimseye yol verdiğiniz yok. adamlar birer birer kaçmış sizden resmen.

süper,günlük ırkçılık dozumuzu da aldık. yazan taraf yine sizsiniz,varan 2

:olamaz::olamaz::olamaz: gerçekten gerildim... utandım... ayağıma diye vurgulayıp kendinizi yine patroniçe olarak görmüşsünüz ama adam incelik bile etmiş,kafasına esip ''Yol veren'' de siz, geri tıpış tıpış yazan da siz. ben olsam asla gelmezdim.

:kızgın::kızgın: nedir bu insanları aşağılama kompleksi? o sıradan tipin peşinden koşuyorsunuz farkında mısınız?? adam bildiğin ezmiş geçmiş sizi.

iyi misiniz?? ne diye ısrarla yazıyorsunuz adama o zaman??



ya şaka mısınız? adamı aşağıla, gönder, sonra tekrar yaz,trip at, etkilenmedim de, sonra aşık etmeye çalış... gerçekten inanılmazsınız!

e hak etmişsiniz çünkü?? kendi kendinize deliye dönüp durmuşsunuz habire valla,kimsenin umrunda bile değil

yine siz yazmışsınız varan 3

siz nasılsınız ki? kraliyet ailesine mi mensupsunuz? buradan bakınca hiç de sağlıklı karar veremeyen,aşırı dürtüsel davranan birine benziyorsunuz. hangi meziyetinize dayanarak kendinizi bu kadar üstün görüp başkalarını ezmeye çalışıyorsunuz?

ORTADA ZATEN İLİŞKİ YOKMUŞ. YOKMUŞ.:kızgın:

eveeet,yine aşk kadını patroniçemiz hayatındaki insanlara ayar verip yönetiyor,karar veren mercii oluyor:süslü:

inanılmazsınız... gerçekten her yazdığınız birbirinden farklı. ne istediğinizi bilmiyorsunuz. bir sakinleşin.


valla tek tek alıntıladım çünkü aşırı irite oldum,sizin yerinize utandım. kendinizce alfa karakteri çizip, hayatınızda sıraya giren erkekler olduğunu göstermeye çalışmışsınız ama farkındaysanız hep siz yazıp durmuşsunuz. kendi kendizine yazıp oynamışsınız. diğerlerinin haberi bile yok sizin öfke nöetleri geçirdiğinizden. pek de umurlarında değil gibisiniz üzgünüm.
Bende alintilamayi dusundum ama konu sahibi sabit goruslu bence yorulmaya degmez
Sevgili hanımefendi anlıyorum doğuda çalışmak zor, ben de doğudayım. Pek fazla imkan yok ama inanın kendinize imkanlar yaratabilir, çeşitli hobiler edinebilirsiniz. Bir müzik aleti alıp youtuptan bedava derslerle öğrenebilirsiniz. Bu fazlaca vaktinizi alacaktır zaten. Resim yapmaya başlayabilirsiniz. Pandemi sebebiyle her şey online döndüğü için bu bir fırsat oldu aslında. Eskiden kurslara para vermek zorunda kalırken çoğu şeyi bedava sunmaya başladılar. Kendinizi dinleyin, zevk aldığınız şeyleri bulun ve onlara sarın. Bu üç kişiyi belki bugün hayatınızdan kolayca atabilirsiniz ama yarın öbür gün rastgele tanışılan insanlar size zarar da verebilir. Bu riski almamanızı tavsiye ederim.
Aklima sex and ctiy de ki rebecca geldi😄😄😄😄
Önceki konunu okuyunca yaşının 27 olduğuna emin oldum. Demek ki yaş ile zeka doğru orantida olmadigi gibi ahlakta değilmis. Seni 404 seni 🤪🤪🤪
😄😄😄😄
 

oznryangn_

Üye
Kayıtlı Üye
23 Aralık 2019
101
79
46
Merhaba. Hayatımda tek bir ciddi ilişkim olan ben, son 1 aydır hayatıma 3 kişinin aynı zamanlarda girmesi ve kafasına göre geri çıkmasıyla boğuşuyorum.
Öncelikle kısaca bahsedeyim, 27 yaşındayım ve iyi bir mesleğim var. 4 yıl önce 1 senelik bir ilişkim oldu fakat kültürel anlamda uyuşamadık ve bitirdik. Sonrasında bu zamana kadar kimseyle hiçbir ilişki yaşamadım.

Olayların başlangıcı benim Adil Yıldırım'ı keşfetmemle başladı. Normalde aşırı gururlu ve erkeklerle hiç muhatap olmayan biriyim. Cool takılmayı hayat mottom edinmiştim. Ama bu konuda çok değiştim. Gururu bir kenara bıraktım.

Aralık ayının ortasında üniversite yıllarımda devamlı gittiğim bir STK'da zaman zaman uzaktan gördüğüm biri mezun olduktan 4 yıl sonra Insta'dan arkadaşlık isteği attı. Daha sonra konuşmamız ilerledi ve niyetinin tanışmak olduğunu söyledi. Fakat çok egoist, itaatkar kız seven, alfa bir yapısı var. Avukat ayrıca bunun da etkisi olabilir. İşim gereği doğuda birilde yaşıyorum kendisi İstanbulda. Fakat görüşelim edelim diyen kişi 2 hafta hiç yazıp etmedi, ben ayar çekince anca telefon numaramı aldı. Kısacası çok temkinli ve ağırdan alıyor. O ara benim tepemin tası attı. Katıldığım online ingilizce dersinden (ki yine aynı STK'nın kursu) profil fotosuna aşık olduğum siyahi bir çocuğa gidip wp'den saçma bi bahaneyle birşey yazdım. Onunla 1 haftaya yakın konuştuk ama ben aşırı düştüm çocuğa. Benden 3 yaş küçük üniversite öğrencisi falan ama bana yaşın önemsiz olduğunu ve ilk grdüğünde aşık olduğunu söyledi. İstanbula dönüş günümde havaalanına geldi ve çok tatlıydı aşırı ilgiliydi. Sonraki hafta ben yine Avukat beyden bi hareket bekledim ama istanbula döndüğümübildiği halde herşeyin son anını bekliyor gibi. 3-4 günde biranca arar sorar. sorsa da hal hatır sormaca. Yüzyüze görüşmeden böyle hisler oluşturmak istemiyormuş bende hahaha.

Neyse siyahi çocuğumuzla işlerbaya ilerledi daha 2 hafta olmuştu ama ben istanbula gittim ve onunla görüştüm. Bu sırada avukata acıdığım için ona yol vermek durumda kaldım. Zaten davranışlarından baya nemalanmıştım.O da anlamsız buldu ama itiraz etmedi yol verdik birbirimize. Fakat bizim siyahi gencimiz insan içinde aşırı utangaç olmasına rağmen başbaşayken sırtlana döndü. Toplamda 3 kez görüştük ama iyice zıvanadan çıkıp birşeyleri ima etmeye başlayınca ona da yol vermek durumunda kaldım. Bu siyahi gençle her şey 3 haftada olup bitti. Bana aşık sandığım kişi şehevi duygularla hareket etmiş meğer. Sonrasında ilgi alaka sıfıra inmişti zaten. Mesajlaşmalarından da baya bir şehevi duygulara kapıldığını ve sırtlan olduğunu anladım. Her neyse.

Ben o akılsız kafamı duvarlara vurup elin siyahisi yüzünden güzelim avukata yol verdiğimi düşünürken birkaç gün sonra avukata geri yazdım. Çünkü İnsta'da hala takipleşiyorduk ve sürekli hikayelerime bakıyordu. Ben de niye bakıyorsun falan diyip konuşma başlattım ve tekrar görüşmek istediğimi söyledim. 2gün sonra ayağıma geldi görüştük. Ama çok sıradan bir tipe sahip olmasına rağmen yürüyen bir egoist olduğunu bir kez daha gösterdi. Kısmen ezikleyici laflarla garip garip muhabbet etti. Nötr bir haldeydim ona karşı. Günler geçti ama avukat da beni etkilemedi. Yine yazmıyordu veya her gün yazsa da 3-5 satır. Telefonla er gün arıyordu ama konuştuğumuz konular borsa, kpss, menemeni nasıl seversin?, kajun sosu/baharatı bilir misin? gibi saçmasapan konulardı. Hep o konuşuyordu ve aşırı sıkıldığımı söylüyordum ve bana 'arkarian, tedavi olmayı düşündün mü?' falan gibi aptalca laflar ediyordu. Çok ama çok değişik bir tipti, kızlarla hiçbir işi olmayan bir .
Sonraki hafta ben taktik değiştirip kendime aşık etmeye çalıştım. Aşırı ilgi gösterip sürekli yazıp ettim, ponçik oldum kısacası. Aşırı hoşuna gitti ama asla karşılık vermiyordu. Selfi istiyordum atmıyordu. Ben ona selfi atıyordum falan tamamen komedi yani .Sanki cinsiyet rolleri değişikti.

O ara ben yine deliye döndüm çünkü bir gün hiç arayıp sormadı, etmedi. Bahane buldu. Ayrıca telefonda önceki gün bana 'biz henüz bir yola girmedik, arkarian' demiştibile. Gururuma da dokundu ve sonrakigünhiçbirşeyyazmayınca delirdim iyice.

O sinirlegidip 1 sene görüştüğüm 4 sene önce ayrıldığım eski manite birmesaj attım. Meraba nasılsın merak ettim iyisindir inş gibi. Kendsine hiç birduygu beslemiyorum fakat meğer çocuk beni hiç unutamamış, direk yürüdü ve görüşmek istediğini söyledi. Ben de bir gün onunla görüştüm ve aramızda bir elektrikoldu tekrar. Fakat yine de ben ona karşı birşey hissedemedim, sadece uzun boylu ve oldukça yakışıklı bir çocuk yani hormonal şeyler hissettim kanımca.

Daha sonra ben doğuda çalıştığım şehre geri dönmek durumunda kaldım ama benim eski manite o kadar kanki gibi olalım, evlilik düşünmüyorum falan dememe rağmen çocuk aşırı kaptırdı ve her gün görüntülü araşmalar falan oluyor şu an. yani elimde olmadan kendimi bir şeylerin içinde buldum. Eski manitle evlilik gibi birşey söz konusu değil benim için çünkü bana uygun biri değil. Hayatı günlük yaşayan, geleceği puslu ve eğitimsiz. Avukatla da şu an 4 gündür konuşup etmedik. Ne o yazıyor ne ben. Vicdan azabı da çekiyorum biraz ama buna avukat sebep oldu. Yani bana karşı ilgisiz, kendini herşeyden çok seven ve çıtı pıtı itaatkar kız sevdiğini iddia eden biri. Ama sen öyle biri değilsin demişti bana. Bak yine üzüldüm

Bu arada benim tatlı siyahi de ara ara yazıp kendini unutturmuyor. Dün mesela aramak istedi ama oyaladım. Geç cevap verdim. Artık arkadaşız falan diyor :KK70:O da ayrı bir kafada.

Kısacası arkadaşlar, değerli forum sakinleri kafam çok karışık, eski manitle ve siyahiyle hiçbir ciddiyetim yok fikren. Tek ciddi ilişki istediğim ve evliliğe götürebileceğim mantıkta bana uyan profildeki kişi avukat beydir. Onun da karakteri böyle saçma. Onu kendime aşık edebilirsem belki işler yoluna girer. Bunu nasıl yapabilirim? Şu an ona soğuk duş metodunu uyguluyorum ama bu benden daha da soğumasına sebep olabilir. oyoyy içim şişti. Ama şu an kimseyle ne bir ilişkim var ne yok gibi. Bana yardım edin lütfen :KK43:
avukatın karekterini beğenmemişsin zaten bence o yüzden o da evliliğe gitmez
 

yesilpaket

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Nisan 2019
173
102
43
Bana da sarmal gibi değil de biraz hayatınıza renk katmak istemişsiniz ama herkesin kafası karışmış gibi geldi biraz herkesten uzak kalmak en çok da size iyi gelir
 

Zaferan

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Temmuz 2017
12
4
29
Yazıyı gerçek olduğuna inanamayarak okudum.Bi adamın sadece mesleği iyi diye hiç bişeyini beğenmeden peşine düşmek.Evlenseniz bile nasıl mutlu olursunuz ki.Diğerlerine yürümenzdeki amacıda bir türlü anlamadım 😳