İnsan kızının ölmesini ister mi gerçekten ?

bayanpukina

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Haziran 2016
898
691
Off nedir bu böyle ya...
İş yapma kapa odana kendini derslerine çalış ve o evden kendini kurtar.
Yoksa hayatın elinden gidecek.

Bir ailenin evladına zorunlu olarak ev al kardeşini okut ne demek... Bu görev size ait görevler değil.

Neden dış hekimi diye ve aile hayatı iyi diye kendine layık görmüyorsun ki.
Anlaşmak sevmek aynı yolda yürüyebilecegini anlamak çok önemli.
Sormayın ailem akrabalarım hepsi beni baba ve eş yerine koymuş, annem babam yokken bizi büyüttü diye sürekli hayalleri bu, hatta teyzem geçen sene bana keşke düzgün yüksek maaşlı işin olsaydı ev kredileri düştü annene ev alırdın dedi( Ki evimiz bizim kira değil sadece eski) ama burayı satsak şuan hayallerindeki sıfır evi almam imkansız.
Çünkü arkadaşlarıma annemin bu yüzünü anlatamıyorum, çingene gibiler sevgilimin ailesiyle tanıştırsam saniyesinde başlarlar bu kadın çok çektı, bir elin annende olsun kadıncağıza şu eşyayı alın, biz fukarayız bilmem ne, zaten sohbet etmeyi bilmezler yaptıkları tek şey boyun bükmek acıtasyon yapmak, dil hekimi dediğim çocuğun annesi hemşire babası lojistik işleriyle uğraşıyordu yurtdışjna tatile falan giden insanlar ve maalesef ailemi tanısalar asla ısınamazlardı, ya lütfen yanlış anlamayın yaşantısından utanan eden birisi değilim ama birçok şeyimiz var dışarıdanda iyi sakin kendi halinde biriyim ama ailem beni hep dibe çekiyor şuan beni istemeye gelseler teyzemlerin ve annemin garibanız biz işte kızımdan inşallah yüzümüz gülsün vs vs öyle aptalca konuşurlar ki özgüvenim cesaretim sıfır bu konuda maalesef...
 

bayanpukina

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Haziran 2016
898
691
Bu evden gitmeye bak ya küçücuk yaşta neler yaşatıyor nasil vicdan bunlarda ki. Nasil bir psikoloji birakir. Lütfen evden git ama evlilikle acele bir şekilde yapma, ben de kpssye hazırlanmaya çalışıyorum hala umudumu korumaya calisiyorum lütfen sen de tekrar hazirlan
Merhaba zaten asla evlenmeyi düşünmüyorum aileme tanıyan iki dakika oturup sohbet edemez, teyzemlerin tek lafı bizim için garip bunlar öksüz kaldılar baba mı var başlarında bilmem ne sadece böyle lafları bilen insanlar, aşık olsam Birgün yine evlenemem sırf ailemi tanımasınlar diye... Evet inşallah atanırım pes etmemeye çalışıyorum tekrar demeyeceğim allah izin verirse
 

Zeynayl26

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
10 Aralık 2020
370
483
Zaten morelim bozuktu bunu okudum daha da sinirlendim.ne diyelim Allah yardımcınız olsun.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 53 Kg. ile 72 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 170 cm. Başlangıç Kilom :79 Kg. Şimdiki Kilom :73 Kg.

little bird

%0
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2011
1.639
1.511
Merhaba zaten asla evlenmeyi düşünmüyorum aileme tanıyan iki dakika oturup sohbet edemez, teyzemlerin tek lafı bizim için garip bunlar öksüz kaldılar baba mı var başlarında bilmem ne sadece böyle lafları bilen insanlar, aşık olsam Birgün yine evlenemem sırf ailemi tanımasınlar diye... Evet inşallah atanırım pes etmemeye çalışıyorum tekrar demeyeceğim allah izin verirse
şöyle düşün sevdiğin birinin ailesi böyle olsa evlenmekten vazgeçer miydin? ilerde atanınca görüşmeyi minimuma indirirsin olur biter. bu yüzden kendini kapama
 

Hamile_annee

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2021
196
-308
Merhaba, sabahtan beri ağlıyorum ikisindende nefret ediyorum.
26 yaşımdayım, orta düzey bir üniden mezun olduktan sonra çok düşük bir ücrete bir sene kadar çalıştım, sonra küçülmeye gittiler işten çıkarıldım ve iş bulamadım vs derken geçen sene kpssye hazırlanmaya karar verdim tam bu süreçte seneledir evde oturan annemin iş hayatına gireceği tuttu arkadaşının çocuğuna bakacaktı sabah 7 akşam 7 ve evde erkek kardeşimde vardı ve ben sabah kalkıp akşamdan kalan mutfağı toplar kahvaltı hazırlar mutfak toplama, sonra annem arar çamaşırı yıka as, sonra her gün uğraştıran yemekler çorba salata tarator isterdi onları yap ye mutfagı çamaşırı topla, haftada 2 gün temizlik yap Pazara markete ben gittim ve sınavım elbette berbat geçti.
Anneme kaç defa bak pandemi var bende evde derse vakit bulamıyorum desemde işi bırakmadı akşamdan yemeği falanda yapmadı haftasonuda dinlendi temizlik yapmadı bu arada işe girmesi şart değildi birikimişimiz ve babamdan kalan 2500 civarı maaşımız vardı. Kpss bittiği gibide işten ayrıldı. Şimdi YDSye çalışıyorum evde.
İğrenç bir erkek kardeşim var annemde ona tapıyor resmen. Annem evde canavar dışarıda melek olan birisi kendi ailesi bile gerçek yüzünü bilmez herkes benim anneme eziyet ettiğimi falan düşünür çünkü kendi öyle anlatır.
Küçüklüğüm annemden dayak yemekle geçti mesela seslenirdi Camdan oyun oynadığın yeter eve gel derdi ben 2 dakika sonra geldiysem hortumla dayak yerdim, bisikletten düştüm dişim kırıldı diye neden dikkatli sürmedim diye heryerimi sıkıp morartmıştı, küçükken bir kere tuvaletten çıkarken çiş yapmıştım ama ölçüyle su dökmeyi unutmuşum diye sürükleyerek beni tuvalete götürüp şaçımı yüzümü çişe sürmüş sonra soğuk suyla beni yıkamıştı.... Defalarca oyuncaklarımı kırdı ve çöpe attı, teyzemlerimde normal değil küçükken teyzemin bir biblosu rüzgardan düştü kırıldı ben o an salonda oyun oynuyordum diye beni nasıl dövdüler.. Ama üzerinden yıllar geçti ve hepsinin tek dediği benim çok yaramaz olduğum annemin beni dövmekte haklı olduğu oldu.
Kardeşim bana sürekli hakaret eder bencildir onu ne kadar sevsem sarılsam birlikte birşeyler izlesekte sinirlendiği an canavar oluyor geçen hafta telefonunu şarjdan çektim elektrik süpürgesini taktım sonra geri takmayı unuttum diye sinirinden 200 tlye daha yeni aldığım kulaklığımı kopardı, bende delirdim birbirimize girdik annemin bana dediği şeyse bu çocuğu sen böyle şiddet eğilimli yaptın delirtiyorsun çocuğu falan ve bunları kardeşimin yanında söylüyor bende anneme beni kim şiddet eğilimli yaptı peki dedim, bana sen milletin çocuğu gibi akıllı değildin deyince bende anneme sen sanki küçükken beni sevdinde sende kimsenin annesi gibi değilsin dedim, bana ne dedi biliyor musunuz benim eşim uzaklarda çalışıyordu sizi tek büyüttüm ben nasıl başkalarının annesi gibi olabilirim sonrasında bana klasik bir ton beddua etti.
Kardeşim sürekli pc oynar dersleri berbat ama aile boyu herkesin benden beklediği atanayım anneme yeni ev alayım,kardeşimi özelde okutayım bilmem ne sanki 100bin alacağım.
Kardeşimin iki hafta sonra yazılıları olacak ve bu sabah dedim ki internetten kop biraz derslerine çalış bak yazılın var dedim kendisi lisede okuyor, bir anda kardeşim bağırdı çağırdı bıktım senden karışma bana diye aöa nasıl bağırıyor ben sus dedikçe odasını dağıttı falan annem geldi ve annemle ikisi başladı sanane sen kendine bak kpssyi kazanamadın, sen tıp mı okudun karışma çocuğa diye, sonra odama geldim annem gitti mutfağa biraz sonra kardeşim odama geldi nasıl delirdi anlatamam size geldi 10 tane yumruk attı tekme attı sonra bağırmaya başladı ben ona vurmuşum gibi ve modemi kapattı anneme nasıl rol yaptı..... Annemde nasıl bağırıyor bana tüm komşular duymuştur anneme sus anne bağırma dedikçe bana inşallah geberirsin kurtuluruz çocuk nasıl bağırıyor nasıl vurmuşsun gün yüzü görme neler neler dedi... İkisinede diyecek sözüm yok bunları evde haftalık yaşıyorum zaten bir anne ve kardeş nasıl böyle olabilir?
İkisindede kurtulmak için tek çarem atanmak, ailem yüzünden hep hatalar yaptım yanlış erkeklerle hep bana acı çektirecek erkeklerle oldum, özgüvenim öyle yerlerdeki, dışarıda herkes beni sever çok farklı biri gibi bilirler annemle tanıştı çoğu arkadaşım onlara melek bana şeytan...
Ve annemi eve gelen yakın arkadaşımla 5 dakika baş başa bırakayım hemen halamı kötüler benim küçüklüğümden bahseder, ben çok çektim bunları tek büyüttüm kaynım bize para vermez tek umudumuz bizim kız güzel bir işe girsede fakirlikte kurtulsak gibi öyle şeyler söylüyor ki(Bu arada annemin çektiği birşey yok babam döven söven birisi değildi genelde farklı ülkelerde falan çalıştı manevi olarak yanımızda olamadı yanı zaten babam yanımzıda değildi,annem kendini acındırmaya sever babam ölüncede annemin hayatında yıkım olmadı yanı) bin defa uyardım teyzemlerimde ayni ama anlamıyorlar ben onların bu huyu yüzünden geçen sene arkadaşım diş hekimi kuzeniyle beni tanıştırdığında, arkadaşımdan dolayı ailelerinin ne kadar güzel olduğunu öyle iyi biliyordum ki sırf özgüvensizliğimden ailemin bu iğrençliklerinden beni değersiz görmelerinden dolayı bende kendimi çocuğun ailesine layık görmedim ve ne kadar ısrar etsede bitirdim konuşmamızı.
Bazen diyorum ki ölsem arkamdan üzülürler mi öyle eminim ki gözyaşlarını bile milleti kandırmak için dökerler... Neden böyle bir ailem var keşke ölsem kurtulsam hepsinden....


Valla neler var gerçekten ben de hamileyim kızım için canımı veririm ama anneannem mesela anneme çok eziyet etti kullandı onu parasız olmasından dolayı. Hep ezmeye kalkar şu an yaşlandı hala ezmeye kalkar Allah ıslah etsin. Ben senin yerinde olsam atandıktan sonra bi daha geri gelmem ama demesi kolay işte aile atamıyorsun
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 114 gün geçti.

Chickennova

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Temmuz 2016
5.365
8.838
Sormayın ailem akrabalarım hepsi beni baba ve eş yerine koymuş, annem babam yokken bizi büyüttü diye sürekli hayalleri bu, hatta teyzem geçen sene bana keşke düzgün yüksek maaşlı işin olsaydı ev kredileri düştü annene ev alırdın dedi( Ki evimiz bizim kira değil sadece eski) ama burayı satsak şuan hayallerindeki sıfır evi almam imkansız.
Çünkü arkadaşlarıma annemin bu yüzünü anlatamıyorum, çingene gibiler sevgilimin ailesiyle tanıştırsam saniyesinde başlarlar bu kadın çok çektı, bir elin annende olsun kadıncağıza şu eşyayı alın, biz fukarayız bilmem ne, zaten sohbet etmeyi bilmezler yaptıkları tek şey boyun bükmek acıtasyon yapmak, dil hekimi dediğim çocuğun annesi hemşire babası lojistik işleriyle uğraşıyordu yurtdışjna tatile falan giden insanlar ve maalesef ailemi tanısalar asla ısınamazlardı, ya lütfen yanlış anlamayın yaşantısından utanan eden birisi değilim ama birçok şeyimiz var dışarıdanda iyi sakin kendi halinde biriyim ama ailem beni hep dibe çekiyor şuan beni istemeye gelseler teyzemlerin ve annemin garibanız biz işte kızımdan inşallah yüzümüz gülsün vs vs öyle aptalca konuşurlar ki özgüvenim cesaretim sıfır bu konuda maalesef...
Ben seni çok iyi anlıyorum.
Allah korusun benim eşime bişey olsa bende asla ama asla ailemin yanına dönmem.
Yavaş yavaş kişiliğini ve kendini kabullendir.
Sizde anneniz gibi ondan şikayet edin.

İnşallah kpss yi yada ne istiyor isen kazanda kendi hayatını kur.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 253 gün geçti.

samantha

Guru
Pro Üye
3 Şubat 2009
6.887
8.183
41
Elbette oldu hasta olduğumda sonuçta o büyüttü beni, ama zaman geçtikçe bana karşı daha bir öfkeli annem sürekli sizi tek başıma büyüttüm diyor sanki ben seçmişim babasız büyümeyi gibi, ama mesela haber izleyelim ben duygulanıp ağlayayım duygusuz annem hemen atlar sen kendi hayatına bak millete ne ağlıyorsun bilmem ne yanında asla ağlamamam, geçen sene anneme ağlayarak dedim ki küçükken beni böyle böyle dövmüştün bana diyor ki off ne kincisin sende çok yaramazdın hakettin vs. Bende o zaman anneme insan özür diler ya küçüçüktüm hep dövüyordun dedim bana geçmiş diyor ki akıllı olsan dayak yemezdin, ne yaptım diyorum verecek cevabı yok yaramazmışım o kadar, bir yere gittiğimde Merak etmez çünkü izin vermez, üniyi bile ailemın yaşadığı yerde okudum, annem bencildir 10 gün evde her işi ben yapayım 11. Gün bana gelip sarma saralımmı desin ben anneme off hiç yemek yapasım yok ya diyeyim annem başlar ben eskiden tek başıma size tencere tencere yemek yapardım bilmem ne. Bende anneme anne 10 gündür yemeği ben yaptım bugünde sen yap desem kıyamet kopar bir daha senden iş istemem vs diyorum ya insanı delirtiyor. Sırf ailem yüzünden asla evlenmeyeceğim, allah korusun evlensem çocuğum olsa ben kazada falan ölsem annemin eline kalsa bebeğim aman allahım...
Daha fenası annenin genlerine sahip olabilir :) senin dedigin gene resmi olarak vasiyet edilebilir. Kadini tanimadan nefret ettim. En yakin zamanda kurtulursun bunlardan umarim. Ama iletişimi kes olur mu kurtulunca.
 

bayanpukina

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Haziran 2016
898
691
Evladınız ne şanslı, allah sağlıklı ömür versin ailenize 💙 Maalesef... ne yapsalarda aile işte diyorum ama keşke onlardan da aynı değeri görebilsem
 

taze_gebe

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Aralık 2020
21
5
32
Merhaba, sabahtan beri ağlıyorum ikisindende nefret ediyorum.
26 yaşımdayım, orta düzey bir üniden mezun olduktan sonra çok düşük bir ücrete bir sene kadar çalıştım, sonra küçülmeye gittiler işten çıkarıldım ve iş bulamadım vs derken geçen sene kpssye hazırlanmaya karar verdim tam bu süreçte seneledir evde oturan annemin iş hayatına gireceği tuttu arkadaşının çocuğuna bakacaktı sabah 7 akşam 7 ve evde erkek kardeşimde vardı ve ben sabah kalkıp akşamdan kalan mutfağı toplar kahvaltı hazırlar mutfak toplama, sonra annem arar çamaşırı yıka as, sonra her gün uğraştıran yemekler çorba salata tarator isterdi onları yap ye mutfagı çamaşırı topla, haftada 2 gün temizlik yap Pazara markete ben gittim ve sınavım elbette berbat geçti.
Anneme kaç defa bak pandemi var bende evde derse vakit bulamıyorum desemde işi bırakmadı akşamdan yemeği falanda yapmadı haftasonuda dinlendi temizlik yapmadı bu arada işe girmesi şart değildi birikimişimiz ve babamdan kalan 2500 civarı maaşımız vardı. Kpss bittiği gibide işten ayrıldı. Şimdi YDSye çalışıyorum evde.
İğrenç bir erkek kardeşim var annemde ona tapıyor resmen. Annem evde canavar dışarıda melek olan birisi kendi ailesi bile gerçek yüzünü bilmez herkes benim anneme eziyet ettiğimi falan düşünür çünkü kendi öyle anlatır.
Küçüklüğüm annemden dayak yemekle geçti mesela seslenirdi Camdan oyun oynadığın yeter eve gel derdi ben 2 dakika sonra geldiysem hortumla dayak yerdim, bisikletten düştüm dişim kırıldı diye neden dikkatli sürmedim diye heryerimi sıkıp morartmıştı, küçükken bir kere tuvaletten çıkarken çiş yapmıştım ama ölçüyle su dökmeyi unutmuşum diye sürükleyerek beni tuvalete götürüp şaçımı yüzümü çişe sürmüş sonra soğuk suyla beni yıkamıştı.... Defalarca oyuncaklarımı kırdı ve çöpe attı, teyzemlerimde normal değil küçükken teyzemin bir biblosu rüzgardan düştü kırıldı ben o an salonda oyun oynuyordum diye beni nasıl dövdüler.. Ama üzerinden yıllar geçti ve hepsinin tek dediği benim çok yaramaz olduğum annemin beni dövmekte haklı olduğu oldu.
Kardeşim bana sürekli hakaret eder bencildir onu ne kadar sevsem sarılsam birlikte birşeyler izlesekte sinirlendiği an canavar oluyor geçen hafta telefonunu şarjdan çektim elektrik süpürgesini taktım sonra geri takmayı unuttum diye sinirinden 200 tlye daha yeni aldığım kulaklığımı kopardı, bende delirdim birbirimize girdik annemin bana dediği şeyse bu çocuğu sen böyle şiddet eğilimli yaptın delirtiyorsun çocuğu falan ve bunları kardeşimin yanında söylüyor bende anneme beni kim şiddet eğilimli yaptı peki dedim, bana sen milletin çocuğu gibi akıllı değildin deyince bende anneme sen sanki küçükken beni sevdinde sende kimsenin annesi gibi değilsin dedim, bana ne dedi biliyor musunuz benim eşim uzaklarda çalışıyordu sizi tek büyüttüm ben nasıl başkalarının annesi gibi olabilirim sonrasında bana klasik bir ton beddua etti.
Kardeşim sürekli pc oynar dersleri berbat ama aile boyu herkesin benden beklediği atanayım anneme yeni ev alayım,kardeşimi özelde okutayım bilmem ne sanki 100bin alacağım.
Kardeşimin iki hafta sonra yazılıları olacak ve bu sabah dedim ki internetten kop biraz derslerine çalış bak yazılın var dedim kendisi lisede okuyor, bir anda kardeşim bağırdı çağırdı bıktım senden karışma bana diye aöa nasıl bağırıyor ben sus dedikçe odasını dağıttı falan annem geldi ve annemle ikisi başladı sanane sen kendine bak kpssyi kazanamadın, sen tıp mı okudun karışma çocuğa diye, sonra odama geldim annem gitti mutfağa biraz sonra kardeşim odama geldi nasıl delirdi anlatamam size geldi 10 tane yumruk attı tekme attı sonra bağırmaya başladı ben ona vurmuşum gibi ve modemi kapattı anneme nasıl rol yaptı..... Annemde nasıl bağırıyor bana tüm komşular duymuştur anneme sus anne bağırma dedikçe bana inşallah geberirsin kurtuluruz çocuk nasıl bağırıyor nasıl vurmuşsun gün yüzü görme neler neler dedi... İkisinede diyecek sözüm yok bunları evde haftalık yaşıyorum zaten bir anne ve kardeş nasıl böyle olabilir?
İkisindede kurtulmak için tek çarem atanmak, ailem yüzünden hep hatalar yaptım yanlış erkeklerle hep bana acı çektirecek erkeklerle oldum, özgüvenim öyle yerlerdeki, dışarıda herkes beni sever çok farklı biri gibi bilirler annemle tanıştı çoğu arkadaşım onlara melek bana şeytan...
Ve annemi eve gelen yakın arkadaşımla 5 dakika baş başa bırakayım hemen halamı kötüler benim küçüklüğümden bahseder, ben çok çektim bunları tek büyüttüm kaynım bize para vermez tek umudumuz bizim kız güzel bir işe girsede fakirlikte kurtulsak gibi öyle şeyler söylüyor ki(Bu arada annemin çektiği birşey yok babam döven söven birisi değildi genelde farklı ülkelerde falan çalıştı manevi olarak yanımızda olamadı yanı zaten babam yanımzıda değildi,annem kendini acındırmaya sever babam ölüncede annemin hayatında yıkım olmadı yanı) bin defa uyardım teyzemlerimde ayni ama anlamıyorlar ben onların bu huyu yüzünden geçen sene arkadaşım diş hekimi kuzeniyle beni tanıştırdığında, arkadaşımdan dolayı ailelerinin ne kadar güzel olduğunu öyle iyi biliyordum ki sırf özgüvensizliğimden ailemin bu iğrençliklerinden beni değersiz görmelerinden dolayı bende kendimi çocuğun ailesine layık görmedim ve ne kadar ısrar etsede bitirdim konuşmamızı.
Bazen diyorum ki ölsem arkamdan üzülürler mi öyle eminim ki gözyaşlarını bile milleti kandırmak için dökerler... Neden böyle bir ailem var keşke ölsem kurtulsam hepsinden....
İnşallah atanır ve kurtulursunuz. Atanamazsanız da pes etmeyin avm lerde vs lcw gibi yerlerde mesela iş arayın. Para da vermeyin onlara. Vermek zorunda kalırsanız bile kendinize ayrı para biriktirin saklayın. İnşallah mutlu olursunuz. Farklı bi şehre atanıp mutlu olursunuz umarım
 

bayanpukina

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Haziran 2016
898
691
İnşallah atanır ve kurtulursunuz. Atanamazsanız da pes etmeyin avm lerde vs lcw gibi yerlerde mesela iş arayın. Para da vermeyin onlara. Vermek zorunda kalırsanız bile kendinize ayrı para biriktirin saklayın. İnşallah mutlu olursunuz. Farklı bi şehre atanıp mutlu olursunuz umarım
İnşallah... bugün yine kavga ettik gerçekten bıktım çünkü bu evde sürekli beddua almaktan azarlanmaktan
 

BirGonca06

Atatürk'ün Kadın Askeri 💜
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2020
809
1.208
Merhaba, sabahtan beri ağlıyorum ikisindende nefret ediyorum.
26 yaşımdayım, orta düzey bir üniden mezun olduktan sonra çok düşük bir ücrete bir sene kadar çalıştım, sonra küçülmeye gittiler işten çıkarıldım ve iş bulamadım vs derken geçen sene kpssye hazırlanmaya karar verdim tam bu süreçte seneledir evde oturan annemin iş hayatına gireceği tuttu arkadaşının çocuğuna bakacaktı sabah 7 akşam 7 ve evde erkek kardeşimde vardı ve ben sabah kalkıp akşamdan kalan mutfağı toplar kahvaltı hazırlar mutfak toplama, sonra annem arar çamaşırı yıka as, sonra her gün uğraştıran yemekler çorba salata tarator isterdi onları yap ye mutfagı çamaşırı topla, haftada 2 gün temizlik yap Pazara markete ben gittim ve sınavım elbette berbat geçti.
Anneme kaç defa bak pandemi var bende evde derse vakit bulamıyorum desemde işi bırakmadı akşamdan yemeği falanda yapmadı haftasonuda dinlendi temizlik yapmadı bu arada işe girmesi şart değildi birikimişimiz ve babamdan kalan 2500 civarı maaşımız vardı. Kpss bittiği gibide işten ayrıldı. Şimdi YDSye çalışıyorum evde.
İğrenç bir erkek kardeşim var annemde ona tapıyor resmen. Annem evde canavar dışarıda melek olan birisi kendi ailesi bile gerçek yüzünü bilmez herkes benim anneme eziyet ettiğimi falan düşünür çünkü kendi öyle anlatır.
Küçüklüğüm annemden dayak yemekle geçti mesela seslenirdi Camdan oyun oynadığın yeter eve gel derdi ben 2 dakika sonra geldiysem hortumla dayak yerdim, bisikletten düştüm dişim kırıldı diye neden dikkatli sürmedim diye heryerimi sıkıp morartmıştı, küçükken bir kere tuvaletten çıkarken çiş yapmıştım ama ölçüyle su dökmeyi unutmuşum diye sürükleyerek beni tuvalete götürüp şaçımı yüzümü çişe sürmüş sonra soğuk suyla beni yıkamıştı.... Defalarca oyuncaklarımı kırdı ve çöpe attı, teyzemlerimde normal değil küçükken teyzemin bir biblosu rüzgardan düştü kırıldı ben o an salonda oyun oynuyordum diye beni nasıl dövdüler.. Ama üzerinden yıllar geçti ve hepsinin tek dediği benim çok yaramaz olduğum annemin beni dövmekte haklı olduğu oldu.
Kardeşim bana sürekli hakaret eder bencildir onu ne kadar sevsem sarılsam birlikte birşeyler izlesekte sinirlendiği an canavar oluyor geçen hafta telefonunu şarjdan çektim elektrik süpürgesini taktım sonra geri takmayı unuttum diye sinirinden 200 tlye daha yeni aldığım kulaklığımı kopardı, bende delirdim birbirimize girdik annemin bana dediği şeyse bu çocuğu sen böyle şiddet eğilimli yaptın delirtiyorsun çocuğu falan ve bunları kardeşimin yanında söylüyor bende anneme beni kim şiddet eğilimli yaptı peki dedim, bana sen milletin çocuğu gibi akıllı değildin deyince bende anneme sen sanki küçükken beni sevdinde sende kimsenin annesi gibi değilsin dedim, bana ne dedi biliyor musunuz benim eşim uzaklarda çalışıyordu sizi tek büyüttüm ben nasıl başkalarının annesi gibi olabilirim sonrasında bana klasik bir ton beddua etti.
Kardeşim sürekli pc oynar dersleri berbat ama aile boyu herkesin benden beklediği atanayım anneme yeni ev alayım,kardeşimi özelde okutayım bilmem ne sanki 100bin alacağım.
Kardeşimin iki hafta sonra yazılıları olacak ve bu sabah dedim ki internetten kop biraz derslerine çalış bak yazılın var dedim kendisi lisede okuyor, bir anda kardeşim bağırdı çağırdı bıktım senden karışma bana diye aöa nasıl bağırıyor ben sus dedikçe odasını dağıttı falan annem geldi ve annemle ikisi başladı sanane sen kendine bak kpssyi kazanamadın, sen tıp mı okudun karışma çocuğa diye, sonra odama geldim annem gitti mutfağa biraz sonra kardeşim odama geldi nasıl delirdi anlatamam size geldi 10 tane yumruk attı tekme attı sonra bağırmaya başladı ben ona vurmuşum gibi ve modemi kapattı anneme nasıl rol yaptı..... Annemde nasıl bağırıyor bana tüm komşular duymuştur anneme sus anne bağırma dedikçe bana inşallah geberirsin kurtuluruz çocuk nasıl bağırıyor nasıl vurmuşsun gün yüzü görme neler neler dedi... İkisinede diyecek sözüm yok bunları evde haftalık yaşıyorum zaten bir anne ve kardeş nasıl böyle olabilir?
İkisindede kurtulmak için tek çarem atanmak, ailem yüzünden hep hatalar yaptım yanlış erkeklerle hep bana acı çektirecek erkeklerle oldum, özgüvenim öyle yerlerdeki, dışarıda herkes beni sever çok farklı biri gibi bilirler annemle tanıştı çoğu arkadaşım onlara melek bana şeytan...
Ve annemi eve gelen yakın arkadaşımla 5 dakika baş başa bırakayım hemen halamı kötüler benim küçüklüğümden bahseder, ben çok çektim bunları tek büyüttüm kaynım bize para vermez tek umudumuz bizim kız güzel bir işe girsede fakirlikte kurtulsak gibi öyle şeyler söylüyor ki(Bu arada annemin çektiği birşey yok babam döven söven birisi değildi genelde farklı ülkelerde falan çalıştı manevi olarak yanımızda olamadı yanı zaten babam yanımzıda değildi,annem kendini acındırmaya sever babam ölüncede annemin hayatında yıkım olmadı yanı) bin defa uyardım teyzemlerimde ayni ama anlamıyorlar ben onların bu huyu yüzünden geçen sene arkadaşım diş hekimi kuzeniyle beni tanıştırdığında, arkadaşımdan dolayı ailelerinin ne kadar güzel olduğunu öyle iyi biliyordum ki sırf özgüvensizliğimden ailemin bu iğrençliklerinden beni değersiz görmelerinden dolayı bende kendimi çocuğun ailesine layık görmedim ve ne kadar ısrar etsede bitirdim konuşmamızı.
Bazen diyorum ki ölsem arkamdan üzülürler mi öyle eminim ki gözyaşlarını bile milleti kandırmak için dökerler... Neden böyle bir ailem var keşke ölsem kurtulsam hepsinden....
Yanlış hareketlere maruz kaldığınız bir evde dünyaya gelmiş olmanız bir şanssızlıktır evet. Ama bu evin kedisi değilsiniz genç, yaşadıklarının farkında olan bir insansınız siz. Bu kadar mutsuzsanız kasiyerlik, tezgahtarlık, düzgün ve nezih bir ortamda sekreterlik gibi bir iş bulup bir öğrenci ya da bir kaç düzgün öğrencinin yaşadığı bir öğrenci evine çıkın. En azından huzurlu olur ve akşamları ders çalışıp sınavlara hazırlanırsınız. Şu an pandemi nedeniyle yapamıyorsanız da hazırlıklarını yapın, annenize de söyleyin kararım budur diye sakince. Kızsa da sizi bağlayacak hali yok eve. Öyle güzel kısmetlerinizi de bu psikoloji ile reddetmeyin. Eğer her şey alınganlığınızdan kaynaklı bir hayal ürünü değilse o eve ve hayata mahkum değilsiniz. Giderken de küserek değil yeni bir hayata başlıyor olmanın sevinciyle yapın bunları. Arada uğrayacağınız destek verip destek alacağınız iyi kötü bir aileniz olsun bir kenarda Dünya hali malum
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 50 Kg. ile 68 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 165 cm. Başlangıç Kilom :93 Kg. Şimdiki Kilom :79.7 Kg.

yepisyeni

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Ağustos 2018
664
1.620
İşe girer girmez psikolojik destek alın. Böyle bir annenin yaralarını desteksiz sarmak çok zor olur. Hayatınızın nasıl değiştiğine inanamayacaksınız.
 

Hayat ne garip

Guru
Kayıtlı Üye
12 Kasım 2009
4.642
3.949
Allah yardımcın olsun burayi okuyunca hayatta ne sıkıntılar varmış diyorum
Sen iyi bir iş meslek sahibi olmaya bak.
Ve kendini kurtar i evden evlen yanlış kişiyi seçmeden iyi bir hayat yaşa yavrum
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1087 gün geçti.