Kaynana Görümce sorunsalı

Sunmoontruth

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Kasım 2020
50
19
25
Merhaba kızlar, bu benim ikinci konum. Bende dert bitmiyor ! Akşama kadar gördüğüm sonuç yüzünden ağlamaktansa kafamı dağıtmak istedim. Benim eşimle sevgili olduk olalı aramızı bozmaya çalışanlar oldu. Bunlara halk arasında maalesef ki kaynana Görümce diyorlar. Maalesef diyorum çünkü annem kaynana ve ben görümceyim. Biz gelinimizi çok sever, çok da sayarız. Her gün ararız, evine , kendine bir şeyler alırız. Annem harçlığı yoksa verir ve abim askerdeyken hep birlikte gül gibi geçindik. Durum böyle olunca bende haliyle öyleleri ile karşılaşırız sanmıştım ama yanılmışım . Sevgiliyken konuşarak ayırmaya çalıştılar. Denedik ama yapamadık. Aramızda yüzük taktik ben bir alyansdan başka bir şey istemedim umurum da da olmadı. Benim için altın eşimdi zaten. Söz günü kavga çıkardılar. İki aile birbirine girdi yinede ben benimkileri sakinleştirdim. Eşim annemin ayaklarına kapandı. Annem eşimi öyle görünce zoruna gitti çok ağladı affetti. Sonra iki sene nişanlı bekledik bu süre zarfında büyük bir kavga yaşadık görümcem tarafından darp edildim. Sebep ise eşimi bırakmak istemeyişimdi. Sonra düğüne kadar görüşme sağlamadik. Salonu kaynanam tutunca bizi resmen kullandı. İşte kızımı aramazsaniz dugun felan yok size dedi. Bu tarafa rezil olmamak için sustuk aradık arayınca tepemizde çıkarttık sonra kaynanam altın takicam dedi para taktı el gibi ses etmedik 1000 TL para takmış yine sustum düğünden sonra görüşmedik hiç bu seferde eşimi iş yerine şikayet etmisler... Bizde durum boylr sadece özet geçtim. Var mi sizde de böyleleri ?
 

benneyanginlargordum

İyi bir insanım ama, herkese değil.
Kayıtlı Üye
25 Ekim 2015
18.254
93.278
36
Eşim özel firmada çalışıyor bilgilerin dışarı çıkması isten çıkış sebebi 🙂 firmayı arayıp su kişi bize herşeyi anlattı demişler
Esınızı isten çıkardılar mı?
Esınız ne dusunuyor kendı ailesi hakkında, gorusuyor mu
 

Calcifer

Howls Moving Castle
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
24 Ekim 2014
21.021
86.320
Sonra iki sene nişanlı bekledik bu süre zarfında büyük bir kavga yaşadık görümcem tarafından darp edildim. Sebep ise eşimi bırakmak istemeyişimdi
Bu noktada neden şikayetçi olmadınız ve neden ayrılmadınız?
 

Sunmoontruth

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Kasım 2020
50
19
25
Kurban olduğum Rabbim çok işaret vermiş ama bir tanesini bile anlamamışsınız
Eşim böyle biri değil görüşmek dahi istemiyor bana yaptiklarinin bin fazlasını da ona yaptılar göz göre göre dönemedim arkamı tanıştığımız da 19 yaşındaydı daha bir kere annesiz 1 saat uzak şehire gidememiş ben tanıdığıma annesinden şiddet görüyordu asla öte git demezdi
 

benneyanginlargordum

İyi bir insanım ama, herkese değil.
Kayıtlı Üye
25 Ekim 2015
18.254
93.278
36
Eşim böyle biri değil görüşmek dahi istemiyor bana yaptiklarinin bin fazlasını da ona yaptılar göz göre göre dönemedim arkamı tanıştığımız da 19 yaşındaydı daha bir kere annesiz 1 saat uzak şehire gidememiş ben tanıdığıma annesinden şiddet görüyordu asla öte git demezdi
Tamam iste normal degıl bu. Esının bir kere annesiz bi saat uzaga gıdememesı anormal Bı durum zaten?