Kaynanam ve ben

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

papatyatozu

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
1 Eylül 2021
9
0
yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 😇
Yeni evliyim 3 aylık falan evlendiğim günden beri dertliyim kardeşim yaaa balayından yeni geldim eşim işe başladı bende ev düzenliyorum yerleştiriyorum falan kayınbabam aradı annen cok hasta biz çok açız hemen gel yemek yapp çabuk bağırarak dedi bnde hazırlandım elim ayağım titredi korkudan acaba noldu çok mu hasta diye evler uzak değil girdim binaya kapıdan seslerini duydum kaynanaö kahkaha atıyo zile bastım içeri girdim masa başımda yemek yiyolar kaynanam sapa sağlam şok oldum dedim panikle geldim ben hasta diye ee sana şaka yaptık gel yemek diye neyse tamam bişi demedim az durdum eve gittim ama deliriyorum sinirimden eşime anlattım seni denemişlerdir dedi iyi tamam sonra eşim bana çeyrekli bileklilerin aldı bnde taktım kaynanam gidmce gördü sordu haliyle ,oğlun aldı dedim oooooo susmadı hepp karısınıa alıo karı düşkünü olduuu anasına almaz aynısından bende istiyorum falan bndede 2 çeyrekli bilekli vardır o an aradı eşimi ,oğluumm bana 1 çeyrek ver karınna yaptırdığından alcam dedi anne senin varya kolunda dedi yokk ben elifin kinden istiyorum dedi (elif ben ) tel kapandı eşimde evde konuşuyoruz ee vermezsem vermedi etmedi dicek dedi güya 3 aya vercek çeyrek bize lafta iyi tamam verdik bizde şu gün bu gun derken yaptırmadı neyse bişi demiyorum görümcem evimde ne gördüyse herşeyin aynısını aldı oda tamam ama sabrediyorum sonra sandalyelerime kılıf aldım kayanama dedim ee heves ediyon anlatıyonn 😞 o da hep kendi evine zaten aman benm evime alırsınız neyse gitti pahaLıya aldı o beni çağırdı gittim olmusmu dedi çok güzel ama mor olsa iyi olurmuş kanepelerine uyar dedim inanmicaksın beni çarsıya yolladı anne üstüm iyi değil tülbent terlik var dedim zorşa o halle yolladı yolda diyorum ehh elif tutamadın ağzını git al şimdi aldım geldim neyse eve geldim ağlıyorum resmen benm ebime sık gelmez gelsede 10 dk sonra gidicm der burası bağuyo beni diyo istemiyo gidiyo aaa bak şeyi anlatayım ceyiz düzülecek 😂 anneme diyoki kaynanam bu kızın süsünden püsünden bıktım şu sehpaya bak o ne dedi herşeye bi kılıf uydurdu sorsan borç çok ama ne yaptı yeni oturma grubu aldııı beni çağrıyo gel bak baktım hiççç begenmedim ama çok güzel dedim ama sehpa aynısı bana derdin bide dedim güldüm kanepe seninkinden istedik ama boyle geldi demez mii ben şookkk yokk artık dedim eşimşe gezim story atayım görümcem haber uçurur kaynanam hemen şaf sokar hemen şuraya gidicem diyeyim bnde gelcem diyo tamam artık bunaldımmmm darlandım eşimle mutluyum ama ailesi herşeyin içine ediyooo elbise aldım yeni onu giydim bi yere gidicz bunuda evine bırakcaz benm elbiseyi gördü surat 5 karış aşada bnle hiç konuşmadıı ehheyyy 😣 işde deliriyorum böyle ben altını severim benle yarış ediyor herşeyde ama yemek yerken eşimin ağzıma üzüm attı gördü o poşet ağazı aşa düştü sonra gülerken yanağıödan makas aldı o ağız aşada ağalayacak ya gorumceme arakamdan neler demiş giyim olsun ev olsun yemeklerim olsun herşey. Anneöe gidip kalamamı istemiyor oraya bağlanırmışım uuuuu daha neler peki ben ne yapıyorum takmıyorum bana neler dedi çoçuk yok diye cemiyette rezilmi etmedi ahhh ahhh gülüyorum işini ediyorum ama kalbim çok kırıkkk lütfen fikir verin
 

Melom26

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2020
1.670
980
Bu saatten sonra ne diyelim ki Allah sabır versin mesafeyi baştan koy çok gitme alışmasınlar
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 29-10-2021

Hamileliğimin 39. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 12 gün kaldı.

Önümüzdeki bir kaç gün içinde bebeğinizin akciğerleri, hava keseciklerinin üretimini artıracak. Bebeğinizin tam olarak geliştiği bu günlerde, rahminiz oldukça kaslı ve ağırlığı yaklaşık 1,134 gr. Bebeğinizn derisi artık tamamen pembe ve daha yumuşak hatlı.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3200 gr. - Yaklaşık boyu : 50.7 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Pamukannesi83

Nirvana
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2018
14.877
61.233
Sinir cizmeyi ögrenmeniz lazim. O sakadan sonra kayinpederi sahsen uyarirdim. Herkesin kendi isi ve derdi var. Böyle sakalarini kendi kizlarina yapsinlar mesela höhöhö cok komikse. Kayinvalidenize birsey derdim de ayip kacar. Altini kendi kocasindan istesin bir zahmet. Yada isterse tekrar evdirelim. :KK70: uzak durun bu insanlardan..mecbur olmadikca ne evlerine gidin nede görüsün. Hakkinizda birseyler anlatmayin. Sadece havadan sudan en fazla.
 

karaca3443

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Mayıs 2021
1.264
1.064
31
‘O poşet ağazı aşa düştü’ hdjdj çok güldüm. Olaylar zaten ayrı bir komedi sizin üslubunuzun da maşallahı var 😅
 

Masallardiyarii

Masallar da gerçek olacak 🙏🏻🐣
Kayıtlı Üye
7 Mayıs 2021
708
844
yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 😇
Yeni evliyim 3 aylık falan evlendiğim günden beri dertliyim kardeşim yaaa balayından yeni geldim eşim işe başladı bende ev düzenliyorum yerleştiriyorum falan kayınbabam aradı annen cok hasta biz çok açız hemen gel yemek yapp çabuk bağırarak dedi bnde hazırlandım elim ayağım titredi korkudan acaba noldu çok mu hasta diye evler uzak değil girdim binaya kapıdan seslerini duydum kaynanaö kahkaha atıyo zile bastım içeri girdim masa başımda yemek yiyolar kaynanam sapa sağlam şok oldum dedim panikle geldim ben hasta diye ee sana şaka yaptık gel yemek diye neyse tamam bişi demedim az durdum eve gittim ama deliriyorum sinirimden eşime anlattım seni denemişlerdir dedi iyi tamam sonra eşim bana çeyrekli bileklilerin aldı bnde taktım kaynanam gidmce gördü sordu haliyle ,oğlun aldı dedim oooooo susmadı hepp karısınıa alıo karı düşkünü olduuu anasına almaz aynısından bende istiyorum falan bndede 2 çeyrekli bilekli vardır o an aradı eşimi ,oğluumm bana 1 çeyrek ver karınna yaptırdığından alcam dedi anne senin varya kolunda dedi yokk ben elifin kinden istiyorum dedi (elif ben ) tel kapandı eşimde evde konuşuyoruz ee vermezsem vermedi etmedi dicek dedi güya 3 aya vercek çeyrek bize lafta iyi tamam verdik bizde şu gün bu gun derken yaptırmadı neyse bişi demiyorum görümcem evimde ne gördüyse herşeyin aynısını aldı oda tamam ama sabrediyorum sonra sandalyelerime kılıf aldım kayanama dedim ee heves ediyon anlatıyonn 😞 o da hep kendi evine zaten aman benm evime alırsınız neyse gitti pahaLıya aldı o beni çağırdı gittim olmusmu dedi çok güzel ama mor olsa iyi olurmuş kanepelerine uyar dedim inanmicaksın beni çarsıya yolladı anne üstüm iyi değil tülbent terlik var dedim zorşa o halle yolladı yolda diyorum ehh elif tutamadın ağzını git al şimdi aldım geldim neyse eve geldim ağlıyorum resmen benm ebime sık gelmez gelsede 10 dk sonra gidicm der burası bağuyo beni diyo istemiyo gidiyo aaa bak şeyi anlatayım ceyiz düzülecek 😂 anneme diyoki kaynanam bu kızın süsünden püsünden bıktım şu sehpaya bak o ne dedi herşeye bi kılıf uydurdu sorsan borç çok ama ne yaptı yeni oturma grubu aldııı beni çağrıyo gel bak baktım hiççç begenmedim ama çok güzel dedim ama sehpa aynısı bana derdin bide dedim güldüm kanepe seninkinden istedik ama boyle geldi demez mii ben şookkk yokk artık dedim eşimşe gezim story atayım görümcem haber uçurur kaynanam hemen şaf sokar hemen şuraya gidicem diyeyim bnde gelcem diyo tamam artık bunaldımmmm darlandım eşimle mutluyum ama ailesi herşeyin içine ediyooo elbise aldım yeni onu giydim bi yere gidicz bunuda evine bırakcaz benm elbiseyi gördü surat 5 karış aşada bnle hiç konuşmadıı ehheyyy 😣 işde deliriyorum böyle ben altını severim benle yarış ediyor herşeyde ama yemek yerken eşimin ağzıma üzüm attı gördü o poşet ağazı aşa düştü sonra gülerken yanağıödan makas aldı o ağız aşada ağalayacak ya gorumceme arakamdan neler demiş giyim olsun ev olsun yemeklerim olsun herşey. Anneöe gidip kalamamı istemiyor oraya bağlanırmışım uuuuu daha neler peki ben ne yapıyorum takmıyorum bana neler dedi çoçuk yok diye cemiyette rezilmi etmedi ahhh ahhh gülüyorum işini ediyorum ama kalbim çok kırıkkk lütfen fikir verin
Size çok acil Türkçe dersi diliyorum aşırı acil ama.
 

anneshirley

Masaya çık tepin istersen
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
29 Temmuz 2021
1.377
5.716
yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 😇
Yeni evliyim 3 aylık falan evlendiğim günden beri dertliyim kardeşim yaaa balayından yeni geldim eşim işe başladı bende ev düzenliyorum yerleştiriyorum falan kayınbabam aradı annen cok hasta biz çok açız hemen gel yemek yapp çabuk bağırarak dedi bnde hazırlandım elim ayağım titredi korkudan acaba noldu çok mu hasta diye evler uzak değil girdim binaya kapıdan seslerini duydum kaynanaö kahkaha atıyo zile bastım içeri girdim masa başımda yemek yiyolar kaynanam sapa sağlam şok oldum dedim panikle geldim ben hasta diye ee sana şaka yaptık gel yemek diye neyse tamam bişi demedim az durdum eve gittim ama deliriyorum sinirimden eşime anlattım seni denemişlerdir dedi iyi tamam sonra eşim bana çeyrekli bileklilerin aldı bnde taktım kaynanam gidmce gördü sordu haliyle ,oğlun aldı dedim oooooo susmadı hepp karısınıa alıo karı düşkünü olduuu anasına almaz aynısından bende istiyorum falan bndede 2 çeyrekli bilekli vardır o an aradı eşimi ,oğluumm bana 1 çeyrek ver karınna yaptırdığından alcam dedi anne senin varya kolunda dedi yokk ben elifin kinden istiyorum dedi (elif ben ) tel kapandı eşimde evde konuşuyoruz ee vermezsem vermedi etmedi dicek dedi güya 3 aya vercek çeyrek bize lafta iyi tamam verdik bizde şu gün bu gun derken yaptırmadı neyse bişi demiyorum görümcem evimde ne gördüyse herşeyin aynısını aldı oda tamam ama sabrediyorum sonra sandalyelerime kılıf aldım kayanama dedim ee heves ediyon anlatıyonn 😞 o da hep kendi evine zaten aman benm evime alırsınız neyse gitti pahaLıya aldı o beni çağırdı gittim olmusmu dedi çok güzel ama mor olsa iyi olurmuş kanepelerine uyar dedim inanmicaksın beni çarsıya yolladı anne üstüm iyi değil tülbent terlik var dedim zorşa o halle yolladı yolda diyorum ehh elif tutamadın ağzını git al şimdi aldım geldim neyse eve geldim ağlıyorum resmen benm ebime sık gelmez gelsede 10 dk sonra gidicm der burası bağuyo beni diyo istemiyo gidiyo aaa bak şeyi anlatayım ceyiz düzülecek 😂 anneme diyoki kaynanam bu kızın süsünden püsünden bıktım şu sehpaya bak o ne dedi herşeye bi kılıf uydurdu sorsan borç çok ama ne yaptı yeni oturma grubu aldııı beni çağrıyo gel bak baktım hiççç begenmedim ama çok güzel dedim ama sehpa aynısı bana derdin bide dedim güldüm kanepe seninkinden istedik ama boyle geldi demez mii ben şookkk yokk artık dedim eşimşe gezim story atayım görümcem haber uçurur kaynanam hemen şaf sokar hemen şuraya gidicem diyeyim bnde gelcem diyo tamam artık bunaldımmmm darlandım eşimle mutluyum ama ailesi herşeyin içine ediyooo elbise aldım yeni onu giydim bi yere gidicz bunuda evine bırakcaz benm elbiseyi gördü surat 5 karış aşada bnle hiç konuşmadıı ehheyyy 😣 işde deliriyorum böyle ben altını severim benle yarış ediyor herşeyde ama yemek yerken eşimin ağzıma üzüm attı gördü o poşet ağazı aşa düştü sonra gülerken yanağıödan makas aldı o ağız aşada ağalayacak ya gorumceme arakamdan neler demiş giyim olsun ev olsun yemeklerim olsun herşey. Anneöe gidip kalamamı istemiyor oraya bağlanırmışım uuuuu daha neler peki ben ne yapıyorum takmıyorum bana neler dedi çoçuk yok diye cemiyette rezilmi etmedi ahhh ahhh gülüyorum işini ediyorum ama kalbim çok kırıkkk lütfen fikir verin
Kayınvalideniz oğluşunun farklı bir aile kurmuş olmasına, eskiden onunla geçirdiği zamanı artık sizinle geçiriyor olmasına ve eşinizin sevgisini ve ilgisini paylaşmaya dayanamıyor büyük ihtimalle. Bir de o kuşakta bir geline dünyayı dar etme merakı var. Kendi kayınvalidesi de kendisine yapmış muhtemelen. O da öğrendiği tutumu sorgulamadan size gösteriyor. Belki kendine yapılanların acısını çıkarıyor. Bir şeyler aldığınızda anlatmak istiyorsanız hevesleniyorsanIz arkadaşlarınıza anlatın. Size bir şey sorduğunda çok yorum yapmayın iyi güzel diye geçiştirin. Sizde gördüğünü alması sinir bozucu ama şöyle düşünün demek ki zevklisiniz ki sizde gördüğünü istiyor.
 

Blackangel95

Cehenneme Giden Yol Iyi Niyet Taslariyla Doselidir
Kayıtlı Üye
27 Ekim 2015
878
1.815
Okuyamadım düzenlerseniz daha iyi olur, çünkü benim gibi bir çok üye yarıda bırakmak zorunda kalacak.

Okuyabildiğim kadarına yorum yapacak olursam, ille de mesafe diyorum. Gerektiği yerde cevabı yapıştırın belli ki çok yüzsüz insanlar.
 

papatyatozu

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
1 Eylül 2021
9
0
Sinir cizmeyi ögrenmeniz lazim. O sakadan sonra kayinpederi sahsen uyarirdim. Herkesin kendi isi ve derdi var. Böyle sakalarini kendi kizlarina yapsinlar mesela höhöhö cok komikse. Kayinvalidenize birsey derdim de ayip kacar. Altini kendi kocasindan istesin bir zahmet. Yada isterse tekrar evdirelim. :KK70: uzak durun bu insanlardan..mecbur olmadikca ne evlerine gidin nede görüsün. Hakkinizda birseyler anlatmayin. Sadece havadan sudan en fazla.
Ölüyorum sinirden mesafem var biliyolar ama daha neler neler hergun vukuat artık canıma bağrıma tak dedi eşimde beni tutuyo diye hep ayarlar
 

yamochka

Üye
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2021
215
181
yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 😇
Yeni evliyim 3 aylık falan evlendiğim günden beri dertliyim kardeşim yaaa balayından yeni geldim eşim işe başladı bende ev düzenliyorum yerleştiriyorum falan kayınbabam aradı annen cok hasta biz çok açız hemen gel yemek yapp çabuk bağırarak dedi bnde hazırlandım elim ayağım titredi korkudan acaba noldu çok mu hasta diye evler uzak değil girdim binaya kapıdan seslerini duydum kaynanaö kahkaha atıyo zile bastım içeri girdim masa başımda yemek yiyolar kaynanam sapa sağlam şok oldum dedim panikle geldim ben hasta diye ee sana şaka yaptık gel yemek diye neyse tamam bişi demedim az durdum eve gittim ama deliriyorum sinirimden eşime anlattım seni denemişlerdir dedi iyi tamam sonra eşim bana çeyrekli bileklilerin aldı bnde taktım kaynanam gidmce gördü sordu haliyle ,oğlun aldı dedim oooooo susmadı hepp karısınıa alıo olduuu anasına almaz aynısından bende istiyorum falan bndede 2 çeyrekli bilekli vardır o an aradı eşimi ,oğluumm bana 1 çeyrek ver karınna yaptırdığından alcam dedi anne senin varya kolunda dedi yokk ben elifin kinden istiyorum dedi (elif ben ) tel kapandı eşimde evde konuşuyoruz ee vermezsem vermedi etmedi dicek dedi güya 3 aya vercek çeyrek bize lafta iyi tamam verdik bizde şu gün bu gun derken yaptırmadı neyse bişi demiyorum görümcem evimde ne gördüyse herşeyin aynısını aldı oda tamam ama sabrediyorum sonra sandalyelerime kılıf aldım kayanama dedim ee heves ediyon anlatıyonn 😞 o da hep kendi evine zaten aman benm evime alırsınız neyse gitti pahaLıya aldı o beni çağırdı gittim olmusmu dedi çok güzel ama mor olsa iyi olurmuş kanepelerine uyar dedim inanmicaksın beni çarsıya yolladı anne üstüm iyi değil tülbent terlik var dedim zorşa o halle yolladı yolda diyorum ehh elif tutamadın ağzını git al şimdi aldım geldim neyse eve geldim ağlıyorum resmen benm ebime sık gelmez gelsede 10 dk sonra gidicm der burası bağuyo beni diyo istemiyo gidiyo aaa bak şeyi anlatayım ceyiz düzülecek 😂 anneme diyoki kaynanam bu kızın süsünden püsünden bıktım şu sehpaya bak o ne dedi herşeye bi kılıf uydurdu sorsan borç çok ama ne yaptı yeni oturma grubu aldııı beni çağrıyo gel bak baktım hiççç begenmedim ama çok güzel dedim ama sehpa aynısı bana derdin bide dedim güldüm kanepe seninkinden istedik ama boyle geldi demez mii ben şookkk yokk artık dedim eşimşe gezim story atayım görümcem haber uçurur kaynanam hemen şaf sokar hemen şuraya gidicem diyeyim bnde gelcem diyo tamam artık bunaldımmmm darlandım eşimle mutluyum ama ailesi herşeyin içine ediyooo elbise aldım yeni onu giydim bi yere gidicz bunuda evine bırakcaz benm elbiseyi gördü surat 5 karış aşada bnle hiç konuşmadıı ehheyyy 😣 işde deliriyorum böyle ben altını severim benle yarış ediyor herşeyde ama yemek yerken eşimin ağzıma üzüm attı gördü ağazı aşa düştü sonra gülerken yanağıödan makas aldı o ağız aşada ağalayacak ya gorumceme arakamdan neler demiş giyim olsun ev olsun yemeklerim olsun herşey. Anneöe gidip kalamamı istemiyor oraya bağlanırmışım uuuuu daha neler peki ben ne yapıyorum takmıyorum bana neler dedi çoçuk yok diye cemiyette rezilmi etmedi ahhh ahhh gülüyorum işini ediyorum ama kalbim çok kırıkkk lütfen fikir verin
Kaynana kıskanıyor 😂böyle insanlar görmüştüm ileri düzeyde hemde. Bence sormalısın neden böyle yapıyor amacı ne? Gelinle sidik yarışına neden girer ki insan 😑 koskoca kadın sana örnek olacağı yerde , yaşına göre davranmayıp rezilce hareketler yapıyor.
 

Pamukannesi83

Nirvana
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2018
14.877
61.233
Kaynana kıskanıyor 😂böyle insanlar görmüştüm ileri düzeyde hemde. Bence sormalısın neden böyle yapıyor amacı ne? Gelinle sidik yarışına neden girer ki insan 😑 koskoca kadın sana örnek olacağı yerde , yaşına göre davranmayıp rezilce hareketler yapıyor.

Televizyonda bir kaynana vardi. Oglu ve gelinin arasinda yatmak istiyordu :KK70:
 

papatyatozu

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
1 Eylül 2021
9
0
Kayınvalideniz oğluşunun farklı bir aile kurmuş olmasına, eskiden onunla geçirdiği zamanı artık sizinle geçiriyor olmasına ve eşinizin sevgisini ve ilgisini paylaşmaya dayanamıyor büyük ihtimalle. Bir de o kuşakta bir geline dünyayı dar etme merakı var. Kendi kayınvalidesi de kendisine yapmış muhtemelen. O da öğrendiği tutumu sorgulamadan size gösteriyor. Belki kendine yapılanların acısını çıkarıyor. Bir şeyler aldığınızda anlatmak istiyorsanız hevesleniyorsanIz arkadaşlarınıza anlatın. Size bir şey sorduğunda çok yorum yapmayın iyi güzel diye geçiştirin. Sizde gördüğünü alması sinir bozucu ama şöyle düşünün demek ki zevklisiniz ki sizde gördüğünü istiyor.
Yorumunuz için teşekkür ediyorum sağolun kısa ornek aradı napıon dedi cam siliyorum anne dedim benm camlarda silinecek dedi bi kaç gun sonra cam silmeye çağırdı herşeyi kötüler herkese yapmsam bütün millete anlatcak ama kimse arka planı bilmicek sıkıştım resmen
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.