Kendi kendilerine tartışma arıyorlar

sonanda

Nirvana
Pro Üye
29 Nisan 2013
15.027
28.539
Bizi eniştesi cağırdı o yuzden gittim inanın hiç istemeyerek
şuanda da görüşmüyorum dahada gitmem görüşmem zaten . Bu seferde bak bayramda bile gelmedi diye laf ederlerdi.
Boyle insanlarin laf etmesini umursamayin. Belli ki mesafe koymadikca hayatinizin hep ortasinda olacaklar. Onlari yerlerine birakin oeada kalsinlar. Insanlarin lafi sozu bitmez. Huzurunuz icin gorusmeyin. Mumkunse de oradan tasinin. O insanlarla yapamazsiniz siz. Bir sekilde sagdan soldan hayatiniza girmek icin entrika laf o bu yolu ile cabalayacaklar belli ki.
 

kimliksizkedi

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2021
437
720
21
Selamlar . Biliyosunuz kvlerle görüşmüyorum. Evimde istemediğimi açıkca belli ettim yaklaşık 1 sene oldu hatta geçti. Aynı binadayiz. Evimden çıkmıyolardı. Kışın bura sıcakmış yazın serinmiş. Çocuklar uyusa tv izlemeye gelirlerdi. Ders calısmaya gelirlerdi.birgün kendi halime kalmama fırsat ,izin vermezlerdi. herşeyime karışırlardı tv bile izleyemezdim. Hiç iyi niyetlide değillerdi laf sokmalar, arkamdan ettikleri küfürleri bizzat duydum ayrica her geldiklerinde krize giriyodum artık çünkü saat vs farketmez herr kafalarına estiğinde (gunde 5-6 kere) ve artık mesafe koydum.

Neyse geçenlerde piknik dediler gittik. Daha kahvaltı sofrasında başladı. Görümce herkese cay koydu birtek benim bardağım önümde boştu. Enişteleri vs herkesin önünde " herkese çay vaar şakire çay yok" diyip kahkaha attı. Neyse eşim o an yemeden sofradan kalkıp eve girdi ama ortamı bozmamak için gitmedik ve tavırda almadım. Kv sürekli eşime yapışıp beni kıskandırmaya çalışır gibiydi.

Neyse gelelim asıl konuya. Oğlumun doğum günüydü. Biz her sene eşim ve ben oğlumla kutlarız. Bunlar her sene beraber kutlamak ister ama ben kabul etmiyordum. Neyse dun gitmişler pasta almışlar ablalarını vs çağırmışlar.

Banada sende birşeyler yap, akşam beraber kutluycaz dediler. Benim kafa attı. Emrivaki nedir bu yani şimdi. Ben dun annemlere gidecektim ona bile gitmedim hasta gibiyim boğazlarım ağrıyor. Nitekim onların yanına da gitmedim. Eşim çok ısrar etti ama gitmedim. Oğlum ordaydı çoluk çocuk kutladılar eğlenmişler.

kv geldi kapıda, görümcede merdivende dinliyo" sen niye gelmedin, senin çocugunun doğum günüydü, halası yapmak istedi ne oldu sanki ,dun ağlıyomuşsun sesini duymuşlar( öyle bişey yok nerden uyduruyolarsa, kendilerini nimetten saymışlar onlar için ağlıycam heralde, gayette eşimle şakalaşıp oturduk başbaşa) Senin başka karın ağrın var sen herşeyi kıskanıyosun(2,3 kere tekrarladı) bizim içimize karışmıyosun. ben kışın bikere evine geldim istemedin bu evde benim oğlanda sende gelinimsin. Sen iyi bi otur düşün ' filan dedi.
Bende ev sizin zaten ben birşey yapmıyorm hastaydm gelmedim sizi istemesem geçen gelmezdim daha 2 gün önce beraberdik, dün gidecektim kendi aileme bile gitmedim ben dedim. Evi ben mezaramı götürcem evi napayım dedi. Bu olay bahane işte bilerek dökülmek için fırsat kolluyorlar

Eşimede aynı şeyleri söylemiş hatta küsmüş beni savunduğu için. Benim ev sizin zaten dediğimi filanda söylemiş hemen.

Bende eşime açıkca belirttim onlar her zırt dediğinde bu evde olmak istiyor ben istemiyorum huzurum kaçıyo her an her dakika onlar gelecek diye dedim. Bugune kadar rahattık bak gene huzur kaçırdılar
.İstiyolarsa ben alıp çocuklarımı gidicem alsınlar otursunlar yeter dedim. Babamları arıyorum eşyalarımı topluyorum dedim bırakmadı eşim. Aman kapat gitsin boş boş şeyler boşver dedi. Keşke dün gitseydin vs dedi...

Kızlar haksız mıyım. Benim ailemi inanın 1 saat istemezler. Nefret ediyolar ailemdende bendende. Kv bundan bi kaç sene önce daha yeni evliyken, benim ailem gelirse evine sokmayacağını kovacağını vs söyleyerek tehtit etti. Unutamıyorum bunları . Şimdi gelse bişey diyemez ama zamanında yaptı bunları. Ben bıktım yıldım artık. Daha o kadar şey yaşadım ki ailem gelse zehir ettiler o iki kızıyla. Ortada hiçbişey olmasada hep beni uzmek rahatsiz etmek için uğraştılar.

Yapamıyorum madem öyle onlarda gelmesin kimse bana karışmasın öyle değil mi. Fitne fesattan başka hiçbişey bilmiyorlar. napmalıyım bilmiyorum artık. Haftaya gidip bi kaç gun ailemde kalicam.. uzun oldu kusura bakmayın lütfen . Nasıl davranmalıyım bi akıl verin ..
onların evinizde oturduğunuz müddetçe bu laf sokmalar devam eder
Selamlar . Biliyosunuz kvlerle görüşmüyorum. Evimde istemediğimi açıkca belli ettim yaklaşık 1 sene oldu hatta geçti. Aynı binadayiz. Evimden çıkmıyolardı. Kışın bura sıcakmış yazın serinmiş. Çocuklar uyusa tv izlemeye gelirlerdi. Ders calısmaya gelirlerdi.birgün kendi halime kalmama fırsat ,izin vermezlerdi. herşeyime karışırlardı tv bile izleyemezdim. Hiç iyi niyetlide değillerdi laf sokmalar, arkamdan ettikleri küfürleri bizzat duydum ayrica her geldiklerinde krize giriyodum artık çünkü saat vs farketmez herr kafalarına estiğinde (gunde 5-6 kere) ve artık mesafe koydum.

Neyse geçenlerde piknik dediler gittik. Daha kahvaltı sofrasında başladı. Görümce herkese cay koydu birtek benim bardağım önümde boştu. Enişteleri vs herkesin önünde " herkese çay vaar şakire çay yok" diyip kahkaha attı. Neyse eşim o an yemeden sofradan kalkıp eve girdi ama ortamı bozmamak için gitmedik ve tavırda almadım. Kv sürekli eşime yapışıp beni kıskandırmaya çalışır gibiydi.

Neyse gelelim asıl konuya. Oğlumun doğum günüydü. Biz her sene eşim ve ben oğlumla kutlarız. Bunlar her sene beraber kutlamak ister ama ben kabul etmiyordum. Neyse dun gitmişler pasta almışlar ablalarını vs çağırmışlar.

Banada sende birşeyler yap, akşam beraber kutluycaz dediler. Benim kafa attı. Emrivaki nedir bu yani şimdi. Ben dun annemlere gidecektim ona bile gitmedim hasta gibiyim boğazlarım ağrıyor. Nitekim onların yanına da gitmedim. Eşim çok ısrar etti ama gitmedim. Oğlum ordaydı çoluk çocuk kutladılar eğlenmişler.

kv geldi kapıda, görümcede merdivende dinliyo" sen niye gelmedin, senin çocugunun doğum günüydü, halası yapmak istedi ne oldu sanki ,dun ağlıyomuşsun sesini duymuşlar( öyle bişey yok nerden uyduruyolarsa, kendilerini nimetten saymışlar onlar için ağlıycam heralde, gayette eşimle şakalaşıp oturduk başbaşa) Senin başka karın ağrın var sen herşeyi kıskanıyosun(2,3 kere tekrarladı) bizim içimize karışmıyosun. ben kışın bikere evine geldim istemedin bu evde benim oğlanda sende gelinimsin. Sen iyi bi otur düşün ' filan dedi.
Bende ev sizin zaten ben birşey yapmıyorm hastaydm gelmedim sizi istemesem geçen gelmezdim daha 2 gün önce beraberdik, dün gidecektim kendi aileme bile gitmedim ben dedim. Evi ben mezaramı götürcem evi napayım dedi. Bu olay bahane işte bilerek dökülmek için fırsat kolluyorlar

Eşimede aynı şeyleri söylemiş hatta küsmüş beni savunduğu için. Benim ev sizin zaten dediğimi filanda söylemiş hemen.

Bende eşime açıkca belirttim onlar her zırt dediğinde bu evde olmak istiyor ben istemiyorum huzurum kaçıyo her an her dakika onlar gelecek diye dedim. Bugune kadar rahattık bak gene huzur kaçırdılar
.İstiyolarsa ben alıp çocuklarımı gidicem alsınlar otursunlar yeter dedim. Babamları arıyorum eşyalarımı topluyorum dedim bırakmadı eşim. Aman kapat gitsin boş boş şeyler boşver dedi. Keşke dün gitseydin vs dedi...

Kızlar haksız mıyım. Benim ailemi inanın 1 saat istemezler. Nefret ediyolar ailemdende bendende. Kv bundan bi kaç sene önce daha yeni evliyken, benim ailem gelirse evine sokmayacağını kovacağını vs söyleyerek tehtit etti. Unutamıyorum bunları . Şimdi gelse bişey diyemez ama zamanında yaptı bunları. Ben bıktım yıldım artık. Daha o kadar şey yaşadım ki ailem gelse zehir ettiler o iki kızıyla. Ortada hiçbişey olmasada hep beni uzmek rahatsiz etmek için uğraştılar.

Yapamıyorum madem öyle onlarda gelmesin kimse bana karışmasın öyle değil mi. Fitne fesattan başka hiçbişey bilmiyorlar. napmalıyım bilmiyorum artık. Haftaya gidip bi kaç gun ailemde kalicam.. uzun oldu kusura bakmayın lütfen . Nasıl davranmalıyım bi akıl verin ..
Yapmanız gereken tek şey taşınmak, o evde oturduğunuz müddetçe laf sokmalar devam edecektir, kira veriyor musunuz? vermiyorsanız bilerek gitmeniz için de yapılan laflar olabilir, ben olsam taşınırdım, ve asla bir daha muhatap olmazdım, eşinizi de takdir ettim. Oğlunuzun doğum günü ve sizin kutlamanız daha iyi olurdu ne demek başkaları pasta aldı vs? ben bu konuda konu sahibini haklı buldum açıkçası tamam hediye vs alınır ancak benim oğlumun doğum gününü benden izin almadan nasıl planlarlar? eminim ki oğlunuzun yanında da annesi gelmedi vs demişlerdir oğlunuz bu durumdan etkilenmiş olabilir ona ayrıca siz de doğum günü yapın kendi aranızda, ve hastalık nedeniyle çıkamadığını söyleyin
 

Peynirdelisi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
31 Ekim 2013
4.765
8.315
Selamlar . Biliyosunuz kvlerle görüşmüyorum. Evimde istemediğimi açıkca belli ettim yaklaşık 1 sene oldu hatta geçti. Aynı binadayiz. Evimden çıkmıyolardı. Kışın bura sıcakmış yazın serinmiş. Çocuklar uyusa tv izlemeye gelirlerdi. Ders calısmaya gelirlerdi.birgün kendi halime kalmama fırsat ,izin vermezlerdi. herşeyime karışırlardı tv bile izleyemezdim. Hiç iyi niyetlide değillerdi laf sokmalar, arkamdan ettikleri küfürleri bizzat duydum ayrica her geldiklerinde krize giriyodum artık çünkü saat vs farketmez herr kafalarına estiğinde (gunde 5-6 kere) ve artık mesafe koydum.

Neyse geçenlerde piknik dediler gittik. Daha kahvaltı sofrasında başladı. Görümce herkese cay koydu birtek benim bardağım önümde boştu. Enişteleri vs herkesin önünde " herkese çay vaar şakire çay yok" diyip kahkaha attı. Neyse eşim o an yemeden sofradan kalkıp eve girdi ama ortamı bozmamak için gitmedik ve tavırda almadım. Kv sürekli eşime yapışıp beni kıskandırmaya çalışır gibiydi.

Neyse gelelim asıl konuya. Oğlumun doğum günüydü. Biz her sene eşim ve ben oğlumla kutlarız. Bunlar her sene beraber kutlamak ister ama ben kabul etmiyordum. Neyse dun gitmişler pasta almışlar ablalarını vs çağırmışlar.

Banada sende birşeyler yap, akşam beraber kutluycaz dediler. Benim kafa attı. Emrivaki nedir bu yani şimdi. Ben dun annemlere gidecektim ona bile gitmedim hasta gibiyim boğazlarım ağrıyor. Nitekim onların yanına da gitmedim. Eşim çok ısrar etti ama gitmedim. Oğlum ordaydı çoluk çocuk kutladılar eğlenmişler.

kv geldi kapıda, görümcede merdivende dinliyo" sen niye gelmedin, senin çocugunun doğum günüydü, halası yapmak istedi ne oldu sanki ,dun ağlıyomuşsun sesini duymuşlar( öyle bişey yok nerden uyduruyolarsa, kendilerini nimetten saymışlar onlar için ağlıycam heralde, gayette eşimle şakalaşıp oturduk başbaşa) Senin başka karın ağrın var sen herşeyi kıskanıyosun(2,3 kere tekrarladı) bizim içimize karışmıyosun. ben kışın bikere evine geldim istemedin bu evde benim oğlanda sende gelinimsin. Sen iyi bi otur düşün ' filan dedi.
Bende ev sizin zaten ben birşey yapmıyorm hastaydm gelmedim sizi istemesem geçen gelmezdim daha 2 gün önce beraberdik, dün gidecektim kendi aileme bile gitmedim ben dedim. Evi ben mezaramı götürcem evi napayım dedi. Bu olay bahane işte bilerek dökülmek için fırsat kolluyorlar

Eşimede aynı şeyleri söylemiş hatta küsmüş beni savunduğu için. Benim ev sizin zaten dediğimi filanda söylemiş hemen.

Bende eşime açıkca belirttim onlar her zırt dediğinde bu evde olmak istiyor ben istemiyorum huzurum kaçıyo her an her dakika onlar gelecek diye dedim. Bugune kadar rahattık bak gene huzur kaçırdılar
.İstiyolarsa ben alıp çocuklarımı gidicem alsınlar otursunlar yeter dedim. Babamları arıyorum eşyalarımı topluyorum dedim bırakmadı eşim. Aman kapat gitsin boş boş şeyler boşver dedi. Keşke dün gitseydin vs dedi...

Kızlar haksız mıyım. Benim ailemi inanın 1 saat istemezler. Nefret ediyolar ailemdende bendende. Kv bundan bi kaç sene önce daha yeni evliyken, benim ailem gelirse evine sokmayacağını kovacağını vs söyleyerek tehtit etti. Unutamıyorum bunları . Şimdi gelse bişey diyemez ama zamanında yaptı bunları. Ben bıktım yıldım artık. Daha o kadar şey yaşadım ki ailem gelse zehir ettiler o iki kızıyla. Ortada hiçbişey olmasada hep beni uzmek rahatsiz etmek için uğraştılar.

Yapamıyorum madem öyle onlarda gelmesin kimse bana karışmasın öyle değil mi. Fitne fesattan başka hiçbişey bilmiyorlar. napmalıyım bilmiyorum artık. Haftaya gidip bi kaç gun ailemde kalicam.. uzun oldu kusura bakmayın lütfen . Nasıl davranmalıyım bi akıl verin ..
Ailen gelse kovar sokmayız dediği an o evi boşaltıp, kocana: ev acarsan evliliğimi sürer demeliydin.
Kocan ev tutup oturtursa hepsi sesini keser, orada oturduğunuz sürece tacizlerini sürdürürler.
Bu arada geldiklerinde kapıyı acın ama uygun değilim diyerek buyur demeyin.
 

Ayiyogi

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Temmuz 2016
4.193
4.011
onların evinizde oturduğunuz müddetçe bu laf sokmalar devam eder

Yapmanız gereken tek şey taşınmak, o evde oturduğunuz müddetçe laf sokmalar devam edecektir, kira veriyor musunuz? vermiyorsanız bilerek gitmeniz için de yapılan laflar olabilir, ben olsam taşınırdım, ve asla bir daha muhatap olmazdım, eşinizi de takdir ettim. Oğlunuzun doğum günü ve sizin kutlamanız daha iyi olurdu ne demek başkaları pasta aldı vs? ben bu konuda konu sahibini haklı buldum açıkçası tamam hediye vs alınır ancak benim oğlumun doğum gününü benden izin almadan nasıl planlarlar? eminim ki oğlunuzun yanında da annesi gelmedi vs demişlerdir oğlunuz bu durumdan etkilenmiş olabilir ona ayrıca siz de doğum günü yapın kendi aranızda, ve hastalık nedeniyle çıkamadığını söyleyin
Çok teşekkürler evet aynen öyle birde her sene beraber yapmak istiyorlar ben istemiyordum hepte laf sokuyolardı onlar kendileri kutluyor diye. Böyle emrivaki resmen yapmadığım şeyi kafama vura vura yaptıracaklarını sandılar. Eşimede söyledim bunlari zaten bahane ariyordu onlar
 

2 cennet

Üye
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2021
112
58
32
Madem anne babaniz yasli onlarin binasindan yada yakinindan ev tutun hem kafaniz rahat olur hemde anne babaniza bakarsiniz esiniz merhametliyse kabul edecektir bahaneniz olur hem
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 26-02-2022

Hamileliğimin 11. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 209 gün kaldı.

Önümüzdeki 4 gün içinde bebeğinizin el tırnakları, ayak tırnakları ve saç kökleri görülecektir. Bütün bunlar derinin üst tabakasının özel bölümleridir. Bu süre zarfında bebeğiniz artık daha dik bir duruş sergileyecektir. Artık bebeğinizin embriyo olarak gelişimi sona erdi. Bundan sonra bebeğiniz doğana kadar bebeğiniz teknik olarak fetüs veya cenin olarak adlandırılacaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 8 gr. - Yaklaşık boyu : 31 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

birdelimuallime

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2016
2.301
4.823
Aynı şehirde olup anne babanın, kızlarının evine gidememesi ne kadar acı bir durum yaa. Siz neden bunu kabul ediyorsunuz, yerden mi bittiniz sizin bir aileniz anne babanız var tabi ki gelip gidecekler. Neden kendi tekellerine bıraktınız kendi evinizin sınırlarını. Şimdi bir şey diyemezler ama annemler gelse 1 saat anca dururlar onda da surat asar demişsiniz, s.carım suratına da sana da lanet olsun deyip neden o evden çıkmıyorsunuz?
 

arzuerkan

Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2020
869
577
36
yaşadıılarınızı bilemeyiz , ama doğum günü konusunda haksızsınız neticede kendi cocugunuz gitmeliydiniz