Kılıçdaroğlu Sıraladı: CHP İktidarının İlk 100 Günde Yapacağı 8 Şey

yercekimli karanfil

Güzel günler de bizi görecek mi?
Pro Üye
1 Eylül 2010
11.702
22.420
bende anlamam ama passaoligi kaldırmak stadlara terör (futbol anlamında) sokmak demekmiş.
Oyle degil iste passolig tamamen siyasi sloganlar icin getirildi. Statlarda hala kufur vs ediliyor ama iktidara dokunacak siyasi slogan at fislenmissin zaten ensene binecek kolayca.

Ayrica Calik grubuna bagli Aktifbanktan aliniyor bu zimbirti. Yandaslara rant meselesi.

Taraftar-der passoligi dava etmisti. Dun davanin durusmasi vardi ileri bir tarihe ertelendi.

Passolig geldikten sonra yilda maca giden insan sayisi 5 milyondan 1.5 milyona düştü.

Neyse konuya da yorumumu yapayim gayet guzel vaatler. Muvaffak olsunlar insallah
 
Son düzenleme:

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 844 gün geçti.

27.01

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Mayıs 2009
3.768
5.804
siyasi ahlak yasası mı
Evet tatlım.
Oyle degil iste passolig tamamen siyasi sloganlar icin getirildi. Statlarda hala kufur vs ediliyor herhangi bir iktidara dokunacak siyasi sloganda fislenmissin zaten ensene binecek kolayca.

Ayrica Calik grubuna bagli Aktifbanktan aliniyor bu zimbirti. Yandaslara rant meselesi.

Taraftar-der passoligi dava etmisti. Dun davanin durusmasi vardi ileri bir tarihe ertelendi.

Passolig geldikten sonra yilda maca giden insan sayisi 5 milyondan 1.5 milyona düştü.

Neyse konuya da yorumumu yapayim gayet guzel vaatler. Muvaffak olsunlar insallah
Ağzına sağlık arkadaşım üşenmeden yazmışsın .
İşin sadece maçla ilgili olduğunu düşünüp, K. K.'nin o kadar önemli maddeler arası maç sıkıştırmış gni duruyordu.
 

yercekimli karanfil

Güzel günler de bizi görecek mi?
Pro Üye
1 Eylül 2010
11.702
22.420
oyle de olamaz ki:)
Kredi karti veya banka kredisi kullanan insanlarin 25-65 yas arasi oldugunu dusunursek, bu insanlar nufusumuzun 30 milyon civari bir kesmini olusturuyor zaten, hepsi mi borclarin altinda ezilmis?
daha realist rakamlar verse benim gibi insanlarin suphesi kalmaz.
bir de Paso ligi kaldircam demis, rahatca siyasi slogan atilabilsin diyeymis…
yuh derler adama.
Futbol baris ve kardeslik simgesidir, siyasetin futbolun icinde ne isi var? ilk defa belki sahalar militanlardan holiganlardan kurtulacakti, simdi gene insanlar birbirini bicaklasin mi istiyor :KK43:
ilk 100 gunde yapmasi gereken sey gercekten bu mu yahuu
Futbola bu kadar uzak olup futbol hakkinda boyle yorum yapmak. Futbola siyaset bulasmasinmis. Ay cok guldum yaa. Rahmetli Hasan Doğan Federasyon Baskani secilen secimdeki siyaset baskisindan dolayı TFF uluslararasi turnuvalardan men edilecekti.

Siyasetin futbolun icinde ne isi var yahu:KK53:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 844 gün geçti.

javiera

kukum var, kadinim.
Kayıtlı Üye
26 Mart 2013
1.328
1.475
Futbola bu kadar uzak olup futbol hakkinda boyle yorum yapmak. Futbola siyaset bulasmasinmis. Ay cok guldum yaa. Rahmetli Hasan Doğan Federasyon Baskani secilen secimdeki siyaset baskisindan dolayı TFF uluslararasi turnuvalardan men edilecekti.

Siyasetin futbolun icinde ne isi var yahu:KK53:

sen de federasyon baskanisin masallah. O bicim futbol kulturu ki sorma. Akiyor.
Futbolda siyasetin isin yok evet. Neden yok biliyor musun?

Sen TAKSIM dersin, oburusu cikar TAYYIP der, birbirinizi öldürürsünuz.

fútbol maclari gibi siddet ve ofke iceren duygularinin ayyuka ciktigi yerlerde, siyasi meselelerin neden ortalik yere dokulmesini siddet katsayisinin artmasini istiyorsun. Seni tatmin mi ediyor?
peki maclarda Tayyip diye bagirmaya baslarlarsa napicaksin? nihayetinde Tayyip'in de baya baya sevenleri var.

Avrupada da siyasi slogan atmak yasaktir maclarda. Ac arastir.
cunku FUTBOL bir spordur. orada Siyasi gorusler degil, TARAFTARLAR vardir.

neden simdi yasaklandiya gelirsen, evet ilk defa Turkiye birbirinden bu kadar nefret ediyor.
ilk defa bu kadar ayrisma ve kavga var. Evet pasolig ile desifre olma korkusu olmazsa, kendini taraftar sanan canavarlar kesin birilerini oldurur. hemde sirf Siyasi gorusten.
su kadar olumlu bir uygulamaya bile sirf dar baksinizdan karsi cikiyorsunuz ya, size anlatmak bosuna.
 

yercekimli karanfil

Güzel günler de bizi görecek mi?
Pro Üye
1 Eylül 2010
11.702
22.420
sen de federasyon baskanisin masallah. O bicim futbol kulturu ki sorma. Akiyor.
Futbolda siyasetin isin yok evet. Neden yok biliyor musun?

Sen TAKSIM dersin, oburusu cikar TAYYIP der, birbirinizi öldürürsünuz.

fútbol maclari gibi siddet ve ofke iceren duygularinin ayyuka ciktigi yerlerde, siyasi meselelerin neden ortalik yere dokulmesini siddet katsayisinin artmasini istiyorsun. Seni tatmin mi ediyor?
peki maclarda Tayyip diye bagirmaya baslarlarsa napicaksin? nihayetinde Tayyip'in de baya baya sevenleri var.

Avrupada da siyasi slogan atmak yasaktir maclarda. Ac arastir.
cunku FUTBOL bir spordur. orada Siyasi gorusler degil, TARAFTARLAR vardir.

neden simdi yasaklandiya gelirsen, evet ilk defa Turkiye birbirinden bu kadar nefret ediyor.
ilk defa bu kadar ayrisma ve kavga var. Evet pasolig ile desifre olma korkusu olmazsa, kendini taraftar sanan canavarlar kesin birilerini oldurur. hemde sirf Siyasi gorusten.
su kadar olumlu bir uygulamaya bile sirf dar baksinizdan karsi cikiyorsunuz ya, size anlatmak bosuna.

Ne sacmaliyorsun Allah askina? Kim tatmin olur olumden? Bu kadar sig misin? Boyle terbiyesizce itham ederek ne yaptin? Basin goge erdi mi?

Futbolda holiganligi ortqdan kaldirmaya yonelik bir sey olsa passolig desteklerim . Ama sirf birilerine hirsiz denilmesin , kendine kitlesel tepkiler gelmesin , sloganlar atilmasin diye hem de yandasina ranti peskes cekerek cikarilan bi uygulamaya neden destek vereyim?

Futbolda birbirlerini sen sucusun bucusun diye oldurmuyorlar. Statlarda hala birbirlerine ana avrat kufur ediyorlar, hala sosyal medyadan birbirlerini tehdit edip tahrik ediyorlar hala futbol programlarinda futbol degil tahrik edici insanlarin şovu var hala futbol kulup baskanlari rakip kulup taraftarlarini tahrik ediyor ve bunlarin hicbirinin sebebi siyasi değil. "Turkiyeye yakisan fenerbahceli basbakan " pankarti acilan statta "her yer taksim her yer direnis " slogani da atiliyor.Birbirlerine girmiyorlar.

Sanki passolig ulke futbolundaki holiganizme karsi cikarilmis bir kurtarici gibi gosterip sacmalanamana kusura bakma tepkisiz kalamazdim.

Futbolda siyaset istemiyorlarsa siyasiler passoligi çıkaracaklarına futboldan ellerini dillerini gozlerini ceksinler yeter!
 
Son düzenleme:

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 844 gün geçti.

javiera

kukum var, kadinim.
Kayıtlı Üye
26 Mart 2013
1.328
1.475
sirf birilerine hirsiz denilmesin , kendine kitlesel tepkiler gelmesin , sloganlar atilmasin diye hem de yandasina ranti peskes cekerek cikarilan bi uygulamaya neden destek vereyim?
Destek mi? sakin verme karanfil.
Cunku, futbol sahasi, hirsizlarin bulunmasi gereken mahkemelerdir aslinda. Futbol sahasi, demokratik haklarla ilgili eylemlerin vuku bulmasi gereken en dogru lokasyondur. Taksim, kizilay meydanlarindan bile daha dogru bir zemindir mesela. Futbol sahasi kimin kime peskes cektiginin tespit edilmesi gereken en onemli arastirma merkezidir.

sakin ha, siyasi olsun olmasin insanlarin birbirne dusmanlik etmesine bir nebze daha engel olacak bir uygulamaya destek verme. Demokratligin bozulur.

su asagidaki zilyon tane haberlerden bazilarini da oku, belki ufkun acilir.
http://www.sportsnet.ca/soccer/uefa-fines-barcelona-for-fans-political-banners/
http://news.yahoo.com/uefa-charges-bayern-munich-political-banner-151502845.html
http://www.bbc.com/sport/0/football/17539283


Regulations include prohibiting the lighting of fireworks and "the use of gestures, words, objects or any other means to transmit any message that is not fit for a sports event, in particular if it is of a political, offensive or provocative nature".
 

olivia

bazen gitmek en dogrusu, elveda KK ve sevdiklerm
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
5.084
5.730
Chess Chess , eline saglik arkadasim, paylastigin icin.:KK19:
Sonuna kadar okudum. Cok mantikli ve dogru buluyorum, bunlari basarirsak eger genclerimizi ve bizi cok güzel bir Türkiye bekliyor. Inaniyorum, güveniyorum ! Olacak !
Cebine sokmadiklari, kendilerini düsünmedikleri sürece olmayacak diye birsey yok !
 

2KediAnnesi

Nirvana
Pro Üye
15 Aralık 2013
15.039
34.749
Ah ah... İyi demişsin hoş demişsin de kime anlatıyorsun? Bu milletin yarısı haketmiyor bunları. Keşke herkes oy verdiği partinin vaatleriyle yönetilse. :KK48:Bak o zaman nasıl dönüyorlar.

Ek: Hdp apo özerklik vs diye alıntı yapacaklar yapmasın ay hiç çekemem.
 

javiera

kukum var, kadinim.
Kayıtlı Üye
26 Mart 2013
1.328
1.475
Ah ah... İyi demişsin hoş demişsin de kime anlatıyorsun? Bu milletin yarısı haketmiyor bunları. Keşke herkes oy verdiği partinin vaatleriyle yönetilse. :KK48:Bak o zaman nasıl dönüyorlar.

Ek: Hdp apo özerklik vs diye alıntı yapacaklar yapmasın ay hiç çekemem.
:confused::confused::confused:
kedili gunaydinn,
HDP filan demeyecegim merak etme.
gulumsedim sabah sabah. seninde gunun guzel gecsin:)
nasil demissin, milletin yarisi haketmiyor bunlarii, keske herkes oy verdigi partinin nimetlerinden faydalansa.
ozaman mesela halkin yarisi ozel hastanelerde sigortadan yararlanamasa, biz 3.kopruden, tup gecitten gecerken, siz trafikte bekleseniz. havaalaninda inis yapicam diye 55 dk tur atsaniz, ama biz sipsipidak insek. Bizim ucus filomuz genislese, dunyanin heryerine, siz ancak mevcut yerlere gitseniz. siz daglari ovalari asarken, biz tunellerden ucup gitsek. Mesela karadenizde :KK36:dogalgaz hatti bizim evlerimize ulasip sizin oralara gelmese..
oyle sey mi olur Kedili yaa,
yanlis anlama bak ben demiyorum Akp herseyi mukemmel yapti, yok oyle birsey, ama biz kim iyi birsey yaparsa ondan faydalanacagiz di mi yani? insallah bundan sonrasinda hayirli olacak parti-partiler iktidara gelsin.
Hem bakma siz biz yazdigima, sizi bizi hic sevmem, sende tayyip gibi halkin yarisi demissin ya, ondan sey oldu o_O:KK22:
 

2KediAnnesi

Nirvana
Pro Üye
15 Aralık 2013
15.039
34.749
:confused::confused::confused:
kedili gunaydinn,
HDP filan demeyecegim merak etme.
gulumsedim sabah sabah. seninde gunun guzel gecsin:)
nasil demissin, milletin yarisi haketmiyor bunlarii, keske herkes oy verdigi partinin nimetlerinden faydalansa.
ozaman mesela halkin yarisi ozel hastanelerde sigortadan yararlanamasa, biz 3.kopruden, tup gecitten gecerken, siz trafikte bekleseniz. havaalaninda inis yapicam diye 55 dk tur atsaniz, ama biz sipsipidak insek. Bizim ucus filomuz genislese, dunyanin heryerine, siz ancak mevcut yerlere gitseniz. siz daglari ovalari asarken, biz tunellerden ucup gitsek. Mesela karadenizde :KK36:dogalgaz hatti bizim evlerimize ulasip sizin oralara gelmese..
oyle sey mi olur Kedili yaa,
yanlis anlama bak ben demiyorum Akp herseyi mukemmel yapti, yok oyle birsey, ama biz kim iyi birsey yaparsa ondan faydalanacagiz di mi yani? insallah bundan sonrasinda hayirli olacak parti-partiler iktidara gelsin.
Hem bakma siz biz yazdigima, sizi bizi hic sevmem, sende tayyip gibi halkin yarisi demissin ya, ondan sey oldu o_O:KK22:

Günaydın javi biraz geç oldu ama:KK48:
Şimdi bu söylediklerin imkanlar dahilinde yapılan, yapılmaması abes olacak türden şeyler. 13 yıldır akp değil de x bir parti iktidarda olsa onun da yapıp yapacağı şeyler bunlar. Hatta belki daha fazlasını yapardı bunu bilemeyiz işte. Bunları akp lütfedip yapmadı, teknolojinin getirdiği, medeniyetin getirdiği imkanları kullandı. 13 sene iktidarda olup, vergileri çatır çatır alıp 'Ay biliyon mu hiç de doğalgaz ulaştırasım yok size' diyecek hali yoktu değil mi? Bir zahmet yapsın yani :KK53:

Yalnız işin ilginç yanı benim kastettiğim yollar, havaalanları değildi. Genelde akp seçmeni hep yolu, köprüyü sokuyor lafa ama onlar değildi. Ha bunlar lazım değil mi insanca yaşamak için? Tabi ki lazım. Ama bunlar başa gelecek her partinin yapabileceği şeyler. Benim kastettiğim kaliteli yaşamak. Bak ne diyor vaatlerinde okudun mu? Taşeronlara kadro verilecek diyor, emeklilere, öğrencilere destek verilecek diyor, kredi borcları, çiftçiler, işsizlikle ilgili düzenlemelerden bahsediyor. Herkesin inancına saygılı olmaktan bahsediyor.(Şimdi saygı yok mu topuna girmezsin hiç umarım.) Bunları yapabilir mi gücü yeter mi bilinmez ama benim kastettiğim kaliteli yaşamak bunları kapsıyor. Ben evimde ay sonunu zor getireyim ama havalimanı filomuz genişlemiş diye alkış tutayım yok öyle bir sey. Herkes önce kendi ekmeğini düşünse durum böyle olmazdı zaten. Sağlık, sigorta, özel hastane konuları da başlarda fena gitmiyordu. Ama şimdi her eczaneye gittiğimde muayene parası cart curt diye para alıyorlar. Bir cok hastalığı sigorta kapsamından cıkarıyorlar. İlk başta verip verip sonra caktırmadan alttan alttan bozuyorlar yaptıklarını. Zaten o zamanlarda ben de akp ye oy veriyordum ah vicdanım ne halde şimdi.

Ki zaten benim yaptığım espriydi sen neden bu kadar ciddiye aldın anlamadım:KK48: En başta annem babam kardeşim akp li, ben onlara kıyamam:KK53:
 

javiera

kukum var, kadinim.
Kayıtlı Üye
26 Mart 2013
1.328
1.475
Günaydın javi biraz geç oldu ama:KK48:
Şimdi bu söylediklerin imkanlar dahilinde yapılan, yapılmaması abes olacak türden şeyler. 13 yıldır akp değil de x bir parti iktidarda olsa onun da yapıp yapacağı şeyler bunlar. Hatta belki daha fazlasını yapardı bunu bilemeyiz işte. Bunları akp lütfedip yapmadı, teknolojinin getirdiği, medeniyetin getirdiği imkanları kullandı. 13 sene iktidarda olup, vergileri çatır çatır alıp 'Ay biliyon mu hiç de doğalgaz ulaştırasım yok size' diyecek hali yoktu değil mi? Bir zahmet yapsın yani :KK53:

Yalnız işin ilginç yanı benim kastettiğim yollar, havaalanları değildi. Genelde akp seçmeni hep yolu, köprüyü sokuyor lafa ama onlar değildi. Ha bunlar lazım değil mi insanca yaşamak için? Tabi ki lazım. Ama bunlar başa gelecek her partinin yapabileceği şeyler. Benim kastettiğim kaliteli yaşamak. Bak ne diyor vaatlerinde okudun mu? Taşeronlara kadro verilecek diyor, emeklilere, öğrencilere destek verilecek diyor, kredi borcları, çiftçiler, işsizlikle ilgili düzenlemelerden bahsediyor. Herkesin inancına saygılı olmaktan bahsediyor.(Şimdi saygı yok mu topuna girmezsin hiç umarım.) Bunları yapabilir mi gücü yeter mi bilinmez ama benim kastettiğim kaliteli yaşamak bunları kapsıyor. Ben evimde ay sonunu zor getireyim ama havalimanı filomuz genişlemiş diye alkış tutayım yok öyle bir sey. Herkes önce kendi ekmeğini düşünse durum böyle olmazdı zaten. Sağlık, sigorta, özel hastane konuları da başlarda fena gitmiyordu. Ama şimdi her eczaneye gittiğimde muayene parası cart curt diye para alıyorlar. Bir cok hastalığı sigorta kapsamından cıkarıyorlar. İlk başta verip verip sonra caktırmadan alttan alttan bozuyorlar yaptıklarını. Zaten o zamanlarda ben de akp ye oy veriyordum ah vicdanım ne halde şimdi.

Ki zaten benim yaptığım espriydi sen neden bu kadar ciddiye aldın anlamadım:KK48: En başta annem babam kardeşim akp li, ben onlara kıyamam:KK53:
yok canim cok ciddi ciddi oyle dusundugunu sanmamistim zaten, espriye espirili alinti yapayim dedim.:confused:
bilmiyorum sana katilmali miyim su "baska hangi parti olsa bunlari yapacakti zaten" dusuncen icin. Teknoloji 15 sene once de ayniydi bugun de ayni ki.
Sonucta bugun Izmir'in hali ortada. neden belediye baskani calismiyor, izmirliler inatla ona oy vermesine ragmen.
ama 15 sene oncesine donelim de, hadi diyelim ki o donem cok buyuk krizler icindeydi ulke (krizlerin de sebepleri bellidir o da ayri tartisma konusu da) 2002de belki CHP de olsa yapardi bu senin bahsettigin "zaten yapilmasa abes olacak seyleri"
onlarin haricinde, (ben senin yazdigin seye karsilik, espri olusturabilecek gelismeleri secerek yazmistim) Akparti doneminde yapilan cook fazla iyilestirme var. Derli toplu bir yazi bulayim dedim, bi tane var, buraya alintilaycaktim ama cok uzun, link koyayim da bir goz at.
hic biryerde taseron iscilerle ilgili bir durumdan bahsetmemis, ama zilyon tane hizmet var.
bu arada yazi 5 yil once yazilmis, uzerine iyi kotu seyler eklenmistir muhakkak:KK53:
ne kadar uzman bir kisi tarafindan yazilmis onu da bilemeyiz tabi, hatta birkac maddede iyi olmayan birseylerden bile iyi birseymis gibi bahsedilmis :-)o yuzden, tarafsiz bir yazi degil ama, bir bakarsin. yapilan tek seyin o orneklediklerim olmadigini zaten biliyorsundur, ama hafizan tazelenir. bende bi baktim, haberim olmayan bir suru sey vardi.
http://akicraatlr.blogcu.com/ak-parti-icraatlari-word-metni/8943680

sevgilerr:KK68:
 

2KediAnnesi

Nirvana
Pro Üye
15 Aralık 2013
15.039
34.749
yok canim cok ciddi ciddi oyle dusundugunu sanmamistim zaten, espriye espirili alinti yapayim dedim.:confused:
bilmiyorum sana katilmali miyim su "baska hangi parti olsa bunlari yapacakti zaten" dusuncen icin. Teknoloji 15 sene once de ayniydi bugun de ayni ki.
Sonucta bugun Izmir'in hali ortada. neden belediye baskani calismiyor, izmirliler inatla ona oy vermesine ragmen.
ama 15 sene oncesine donelim de, hadi diyelim ki o donem cok buyuk krizler icindeydi ulke (krizlerin de sebepleri bellidir o da ayri tartisma konusu da) 2002de belki CHP de olsa yapardi bu senin bahsettigin "zaten yapilmasa abes olacak seyleri"
onlarin haricinde, (ben senin yazdigin seye karsilik, espri olusturabilecek gelismeleri secerek yazmistim) Akparti doneminde yapilan cook fazla iyilestirme var. Derli toplu bir yazi bulayim dedim, bi tane var, buraya alintilaycaktim ama cok uzun, link koyayim da bir goz at.
hic biryerde taseron iscilerle ilgili bir durumdan bahsetmemis, ama zilyon tane hizmet var.
bu arada yazi 5 yil once yazilmis, uzerine iyi kotu seyler eklenmistir muhakkak:KK53:
ne kadar uzman bir kisi tarafindan yazilmis onu da bilemeyiz tabi, hatta birkac maddede iyi olmayan birseylerden bile iyi birseymis gibi bahsedilmis :-)o yuzden, tarafsiz bir yazi degil ama, bir bakarsin. yapilan tek seyin o orneklediklerim olmadigini zaten biliyorsundur, ama hafizan tazelenir. bende bi baktim, haberim olmayan bir suru sey vardi.
http://akicraatlr.blogcu.com/ak-parti-icraatlari-word-metni/8943680

sevgilerr:KK68:

Teknolojinin 15 sene öncesiyle aynı olmadığına eminim. Teknoloji çok hızlı gelişen bir şey. 15 sene önce telefon bile yeni yeni herkesin eline geçmeye başlamıştı ki telefon bu yani. Sanayi, endüstri ne durumdadır nasıl bir gelişim olmuştur onu da ancak içindekiler bilir.
Ben akp döneminde iyileştirme yok demedim ki. Linkini verdiğin yazı çok uzunmuş gercekten o yuzden suan çok inceleyerek okuyamadım sadece göz gezdirdim ama zaten 5 yıl öncesiymiş ve 5 yıl önce ben de akp'ye oy veriyordum:KK53: İyi gidiyordu çünkü. 3-5 senedir bozmaya başladı zaten bütün imajını. Ne oldu da bıraktım oy vermeyi? Çünkü bu yazının karşısına satılan, özelleştiren kurumların olduğu, akp nin kötü icraatlerini içeren aynı uzunlukta bir yazı daha konulabilir ki daha önce sanırım medcezir paylaşmıştı. Zaten 5 yıldır akp ile değil erdoğan kibriyle yönetildiğimizi düşünüyorum. Avrupa birliğine girmek için bakanlık kurulurken bir anda avrupa birliğine ihtiyacımız yok diye rest cekildi ilişkiler bozuldu neden? Eleştirildiği için. Ergenekon dedi paralel dedi kandırıldık dedi. Şantaj dedi montaj dedi. Ya ne bileyim. Ters geliyor bana böyle şeyler. Yol yapılır ya. Dünyanın vergisini ödüyoruz yol yapmayı akp mi icat etti neden baskaları yapamasın? (Yol sadece bir misal) Ama insanları küçümsemek, aşağılamak, ayrıştırmak, nefret dili kullanmak devletin başındakilere yakısıyor mu?
İzmir demişsin. Ben de sana izmirin neden bu halde olduguyla ilgili başka bir taraflı yazı sunayım. Okur musun hak verir misin bilmem.
http://www.radikal.com.tr/yazarlar/koray_caliskan/tayyip_erdogandan_izmire_buyuk_ceza-1180596
 

javiera

kukum var, kadinim.
Kayıtlı Üye
26 Mart 2013
1.328
1.475
Teknolojinin 15 sene öncesiyle aynı olmadığına eminim. Teknoloji çok hızlı gelişen bir şey. 15 sene önce telefon bile yeni yeni herkesin eline geçmeye başlamıştı ki telefon bu yani. Sanayi, endüstri ne durumdadır nasıl bir gelişim olmuştur onu da ancak içindekiler bilir.
Ben akp döneminde iyileştirme yok demedim ki. Linkini verdiğin yazı çok uzunmuş gercekten o yuzden suan çok inceleyerek okuyamadım sadece göz gezdirdim ama zaten 5 yıl öncesiymiş ve 5 yıl önce ben de akp'ye oy veriyordum:KK53: İyi gidiyordu çünkü. 3-5 senedir bozmaya başladı zaten bütün imajını. Ne oldu da bıraktım oy vermeyi? Çünkü bu yazının karşısına satılan, özelleştiren kurumların olduğu, akp nin kötü icraatlerini içeren aynı uzunlukta bir yazı daha konulabilir ki daha önce sanırım medcezir paylaşmıştı. Zaten 5 yıldır akp ile değil erdoğan kibriyle yönetildiğimizi düşünüyorum. Avrupa birliğine girmek için bakanlık kurulurken bir anda avrupa birliğine ihtiyacımız yok diye rest cekildi ilişkiler bozuldu neden? Eleştirildiği için. Ergenekon dedi paralel dedi kandırıldık dedi. Şantaj dedi montaj dedi. Ya ne bileyim. Ters geliyor bana böyle şeyler. Yol yapılır ya. Dünyanın vergisini ödüyoruz yol yapmayı akp mi icat etti neden baskaları yapamasın? (Yol sadece bir misal) Ama insanları küçümsemek, aşağılamak, ayrıştırmak, nefret dili kullanmak devletin başındakilere yakısıyor mu?
İzmir demişsin. Ben de sana izmirin neden bu halde olduguyla ilgili başka bir taraflı yazı sunayım. Okur musun hak verir misin bilmem.
http://www.radikal.com.tr/yazarlar/koray_caliskan/tayyip_erdogandan_izmire_buyuk_ceza-1180596
kedili, yok bak sunu demek istedim, sonucta yollar almanyada 15 yil once degil belki 45 yil once yapilmisti. Yani 15 yil once 45 yil once yapilmis olani taklit ederek yapicaklardi. Yapmadilar. sonrasinda da yapmamis olabilirlerdi, veya suan yeni yapiyor olabilirlerdi onlar da. Ama bosver yani, ona cok takilmiyorum ben, TR nin 15 yildan onceki devri zaten, 90lar filan cok karanlik yillardi, yapilmamistir. yapilamamistir neyse.
bu yaziyi cok ironik buldum. Zaten Koray deyince, ne bileyim dalga gecmek olmasin gene bizden cok sey biliyordur, arastirma yapiyodur ama biraz kafadan eksik bir adam ya:/ -yazdigi bazi twitlerden filan oyle dusunuyorm ben-
gene de ciddiye alsan yazdigi seyleri, hangi devlet 1 verip 50 alabilir. 50yi nereden aliyor yahu? demek ki, Izmirin cok degisik ultra gelir akislari var, yoksa sana mantikli geldi mi olmayan bir 50'yi almasi? var ki aliyor.
bide belediye baskanina methiyeler dizmesi tuhafima gitti. elestirilecek hic mi birsey yokmus Izmirde acaba?

odenek konusuna gelince de, soyle bir baktim, Izmire farkli bir dayatma soz konusu degil, istanbulun 3te 1i kadar odenek aliyormus.
İKİ AYLIK ÖDENEK TUTARLARI

2013 yılının ilk iki ayında;

Adana Büyükşehir Belediyesi 41.6 milyon TL,

Ankara Büyükşehir Belediyesi 251,9 milyon TL,

Antalya Büyükşehir Belediyesi 31,3 milyon TL,

Bursa Büyükşehir Belediyesi 65 milyon TL,

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi 19,4 milyon TL,

Erzurum Büyükşehir Belediyesi 9,7 milyon TL,

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi 20,1 milyon TL,

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi 28.2 milyon TL,

İstanbul Büyükşehir Belediyesi 878,1 milyon TL,

İzmir Büyükşehir Belediyesi 256,2 milyon TL,

Kayseri Büyükşehir Belediyesi 26,1 milyon TL,

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi 124,4 milyon TL,

Konya Büyükşehir Belediyesi 29 milyon TL,

Mersin Büyükşehir Belediyesi 43 milyon TL,

Sakarya Büyükşehir Belediyesi 12,8 milyon TL,

Samsun Büyükşehir Belediyesi ise 17.4 milyon TL ödenek aldı.

neyse, ha bu arada, ben izmir de cok bulunmadim, izmirin durumun kotu oldugunu belediye baskanlarinin calismadigini bir suru izmirliden sikayet olarak duydum. neden oyle soylediklerini detayli bilmiyorum ama, Binali yildirima oy vermedigi icin pisman olanlari ama Yine de akpli olmasin diye vermeyeceklerini de cok duydum. tuhafima gidiyor. Binali iyi calisirdi bence. belki gercektir belki degildir ama Izmir b.sehir belediye ile ilgili de yolsuzluktan suren davalar var. ne biliyim..
nyse artik memleket icin hayirli olan neyse o olsun