kız çocuğunun jenital bölgesinde tortu gibi birikinti oluyor mu?

ayl@

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2007
382
2
Arkadaşlar,
Küçük kızımın genital bölgesinde birkaç günde bir bir miktar birikinti oluşuyor. İdrar testleri filan temiz ama... :1shok:Siz benzerini yaşadınız mı, ne yapılmalı? Cevaplarınızı bekliyorum lütfen.
 

xoxykxux bebek

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2008
121
2
35
arkadsım benm kızmda 7,5aylık bende farkettim onu oluyo.doktoruna söledim.genital bölgeyi kesinlikle ii temizle.ordan mikrop kapar dedi.normalmiş o birikinti olurmuş yani.pamugu ıslatıp temizkle dedi.malum zardan korkuyo insan dedim.korkma temiz tut dedi.yıkamak çözüm bence ama pamugu ıslatıp bolca silcanım.
 

janet

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Aralık 2007
2.638
8
45
benim kızım dogdugunda resmen adet gördü akıntı 3 hafta filan sürdü doktor kız cocuklarında anneden gecen hormonlar yüzünden olur dedi ama ben cok korkmustum belki oda öyle bir seydir bence korkma geciyor cünki
 

kedijik

CüMLe_-_MüHeNDiSi
Pro Üye
17 Şubat 2008
3.244
5
42
Benım kızımda da olmusdu.Ilk once cok korktum cunkı ılk oldugunda 4 gunlukdu daha.Doktoru ewe geldıgınde gosterdım kız cocuklarında bunun normal oldugunu genıtal bolgenın gelısımı sırasındada zaman zaman olusacagını temızlıgıne dıkkat etmemı soyledı.yaklasık ucuncu ayında gectı..
 
E

EU3

Ziyaretçi
aylacım telaşlanma benim kızımdada olmuştu ama korkulacak bir şey değil.bak test sonuçlarıda iyi çıkmış senin yapacağın tek şey bezini her açtığında yukardan aşagıya doğru tertemiz silmendir.zamanla geçecektir buna inan.
 

ayl@

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2007
382
2
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Biraz rahatladım. Tek sıkıntım sanırım sizinkiler hep bebek ya da bebekten olmuş bunlar, benim kızım 4 yaşında. Cinsel gelişimin tam da etkileneceği bir dönem, o yüzden çok sıkıldım. Tekrar tşk ederim.
 

ayl@

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2007
382
2
Arkadaşlar,
Küçük kızımın genital bölgesinde birkaç günde bir bir miktar birikinti oluşuyor. İdrar testleri filan temiz ama... :1shok:Siz benzerini yaşadınız mı, ne yapılmalı? Cevaplarınızı bekliyorum lütfen.

Doktor bu yaşlardaki çocuklarda da son derece doğal olarak vücudun ürettiği zararsız bir salgı olduğunu söyledi.Yani kız çocuğu anneleri, çocuğunuzda bunu görüyor olmanız normalmiş, bilginize, benim gibi telaşlanmayın farkettiğinizde:)