kızlar bugün keseyi gördüm çok şükür :) bi bakar mısınız bir sorum olucaktı?

hediyemmelek

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Şubat 2012
89
1
:emir_bebek: bugun doktora gittim ve cok şükür keseyi gördüm kızlar bebeğim 5+2 günlük kese şun 1 cm olarak göründü 7 mart tekrar kontrol var doktor herşey yolunda dedi sizce kesenin 1 cm olması şuan normal mi lütfen beni bilgilendirin:KK49:
 

umutluay

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
2 Kasım 2011
3.406
130
:emir_bebek: bugun doktora gittim ve cok şükür keseyi gördüm kızlar bebeğim 5+2 günlük kese şun 1 cm olarak göründü 7 mart tekrar kontrol var doktor herşey yolunda dedi sizce kesenin 1 cm olması şuan normal mi lütfen beni bilgilendirin:KK49:

cnm ben 6+6 iken gittim 9mm dedi ve herşey yolunda bir problem yok dedi. çok şükür:KK16:
sakın takılma bunlara. standartı olduğunu düşünmüyorum.:KK50:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1602 gün geçti.

polanegri

Nefis-e
Pro Üye
20 Eylül 2010
1.284
8
canım normaldir sanırım bende 5+6 günlüktü 1,5 cm demişti doktor.ama tam anlamıyla bilemiyorum.Allah hayırlısını versin inş.
 

semiha0102

Guru
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2010
16
3
bende senin le aynıyım 5+2 günlük hamileyim kese capo 1 cm bir problem yok korkma
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3286 gün geçti.

ahminelask

Bugün günlerden güzellik sefa geldin hoşgeldin...
Kayıtlı Üye
31 Ekim 2011
382
86
ay çok sevindim maşallah bebişine:nazar: ALLAH sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi:emir_bebek:bana doktor 7 mart a gün verdi kontrol verdi gün için nasıl beklicem o günü bilmiyorum
genel olarak 5.hafta ve sonrasında görünüyor galiba benim hesaplara göre 4 haftalık görünmez mi yaaa neyse ben bir doktora gideyim de bakalım inş. hamileliğim kesinleşir ve sağlıklıdır bebişim :)))
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1136 gün geçti.

ahminelask

Bugün günlerden güzellik sefa geldin hoşgeldin...
Kayıtlı Üye
31 Ekim 2011
382
86
inşallah sağlıklıdır:emir_bebek: keseyi gçrmek için mi gidiceksin

aslında hayır gebeliğimi kesinleştirmek için sadece idrar test iyaptım gittikçr-e koyulaşan 2.çizgimi görünce hamileyim dedim onun için doktora gidecem kan testi filan yaptırmadım günün geçmeyince o da garanti değil dediler bebek var demek için kesenin görülmesi gerekmiş bende bu hafta cumaya randevu aldım bakalım özel hastaneden isterse orda yaparım kan testini inş. bebişim sağlıklıdır yaaa
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1136 gün geçti.

freedom06

BiR TaNeM :)
Kayıtlı Üye
22 Eylül 2010
1.003
21
benim 5 haftalıkken bakılmıştı 7mm bişiyde ama bompuf bompuf bompuf diye kalbi atıyodu. nefesim kesilmişti, hayatım boyunca unutamayacağım bi andı. kalp atışını duymak için erken diyodum ama güldür güldür geliyorum demişti bizim kız :KK49:
 
Son düzenleme:

ahminelask

Bugün günlerden güzellik sefa geldin hoşgeldin...
Kayıtlı Üye
31 Ekim 2011
382
86
benim 5 haftalıkken bakılmıştı 7mm bişiyde ama bompuf bompuf bompuf diye kalbi atıyodu. Nefesim kesilmişti, hayatım boyunca unutamayacağım bi andı. Kalp atışını duymak için erken diyodum ama güldür güldür geliyorum demişti bizim kız :KK49:

kızlarrrrr ben de geldim 4 haftalıkmış benim kuzummmm keseyi de gördük kan tahliline bile gerek kalmadı 3.6 mm normaldir heralde doktor çok iyi dedi daha çok küçükmüş bebişim iki hafta sonra tekrar gidicem inş. çok mutlyummmmmm
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1136 gün geçti.