kızlar ilaçlarınızı evde nereye koyuyorsunuz..lütfen fikir bekliyorum..

gazeldustubaglara

Popüler Üye
Pro Üye
11 Ocak 2012
10.422
2.197
slm kızlar evimde baya bi ilaç var..son kullanma tarihi geçenleri sürekli takip ediyorum ve atıyorum..ama hala biçok ilaç var..zaman zaman kullanılan ilaçlar olduğu için bulundurmak zorundayım.. yatak odamın aynalı şifoniyerin çekmecesinde duruyor şimdilik hap tarzı olanlar..şuruplar buzdolabında..malum çocukluyum eksik olmuyo ilaç..ecza dolabı fikrini sevmiyorum..daha güzel bi fikri olan varsa akıl verin lütfen nereye koyabilirim..sizler nereye koyuyorsunuz..
 

xxxb

Guru
Kayıtlı Üye
23 Ağustos 2009
177
56
ben buzdolabının kapağındaki rafa koyuyorum fakat güzel bir kutunun içine veya evdeki geniş bir çekmeceye güzel bir şekilde dizebilirsin benim aklıma gelenler bunlar
 

deniz ve mehtap

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2007
753
3
buzdolabının bi rafını onlara ayırdım. bazıları da mutfak üst dolaplarından birinde kutu içinde duruyor.banyoda da merhem tarzı olanlar yine dolap içinde.ben zaten fazla ilaç bulundurmam. atarım kullanılmayanları. bellibaşlı hani her evde olan klasik şeyler vardır. bir de malesef bi ecza dolabım yok. bu ihmalin farkındayım ama yapmadım işte..
 

ilimonn

'Kızım herşeyim
Kayıtlı Üye
3 Kasım 2010
1.316
28
arkadaşlar cgu ınsan buzdolabına koyuyo ılaçları acaba ne kadar dogru? eczanelerde nıye normal dolapta camlı? ben salonumda vıtrının cekmecısıne koyuyorum bı kutu yaptım karton onun ıcıne koyuyorum
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2492 gün geçti.

pisisik

herkes kendini bilicek!
Kayıtlı Üye
7 Şubat 2008
552
3
35
arkadaşlar cgu ınsan buzdolabına koyuyo ılaçları acaba ne kadar dogru? eczanelerde nıye normal dolapta camlı? ben salonumda vıtrının cekmecısıne koyuyorum bı kutu yaptım karton onun ıcıne koyuyorum

eczanedekiler açılmadığından olabilir canım
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2851 gün geçti.

rkyogn

Guru
Kayıtlı Üye
19 Ekim 2009
1.377
11
benim evde çok ilaç olmaz olanlar da ayakkabı kutusundan bi kutu kaplamıştım onun içinde çocuklar ulaşamasın diye sürgülü bi yüklüğüm var onun en üst rafında..ayrıca amcamın gelini eczacı ve asla buzdolabına açlmış antibiyotik şurup dışında ilaç koyma 25 derecenin altında oda ısısında sakla demişti evin en soğuk odasında kutuda duruyo yani benmkiler..
 

em4561

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Haziran 2009
2.990
6
ben kapaklı bir kaba doldurup buzdolabında saklıyorum. kullanmadığımı da atarım tarihi gelmese bile. ama sürekli olan rahatsızlıklardan dolayı ilaçlar varsa onları saklarım
 

miss_curious

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
9 Ağustos 2009
5.013
2.906
37
Ben bi cekmeceye koyuyorum ama eski bi makyaj cantam vardi onun icindeler..İlaclarin kutularini atiyorum prospektusleri ile brlike tutuyorum boylece cantanin icinde cok yer isgal etmiyorlar..İlaclarin son kullanma tarihleri uzerinde de yazdigi icin kutu kullanmiyorum..Surup olmadigi icin sorun olmuyor...Haplar Buzdolabinda saklanmamali diye dusunuyorum..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2479 gün geçti.