Kocasiyla tartisanlar :(

semiramis_sima

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
21 Nisan 2014
7
0
Cok kotuyum hanimlar.. esimle tartistk severek evlendik ama sevmek karin doyurmiyo insan cogu zaman bi hic ugruna yok sayiliyor. Bana begenmiyosan ceker gidersin dedi bi tartisma da soylenir mi bu hatta ikinci oldu. Sekiz aylik hamileyim birde :confused:

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

Turuncuelma141

Üye
Kayıtlı Üye
20 Nisan 2014
57
8
Evet aşk kesinlikle karın doyurmuyor. Bende 8 aylık evliyim henüz, tartışma sırasında bende sık sık hadi boşanalım lafını duydum. Biz de aş evliliği yaptık güya... Yemişin aşkını ya..Aşk mı mantık mı deseler yüzde 60 70 mantık evliliği olmalı derim şimdi. Evlendikten sonra değişmeyen erkek var mıdır diye düşünüyorum.. Ee ne de olsa artık garantili malları oluyoruz galiba..
 

semiramis_sima

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
21 Nisan 2014
7
0
Benm esim cok degismedi ama cogu kavgamiz kaynanam yuzunden. Bu sorunu bi turlu asamadik. Uzaga gitmedigimz surecede asamicaz gbi gorunuyo. Ne kdar mallari gibi gorunsekte her insanin sabrinin tastigu bi nokta vardir. Bunu da blmeleri gerekiyo :KK43:
 

Turuncuelma141

Üye
Kayıtlı Üye
20 Nisan 2014
57
8
Kv ile yaşamayı düşünmek bile beni geriyor. Kv bi kaç gün gelip kaldığında sanki kendi evimde değil gibi rahatsız oluyorum. Allah sabır versin sana..
 

semiramis_sima

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
21 Nisan 2014
7
0
Beraber kalmiyoruz cnm altli ustlu oturuyoruz. Beraber de kaldim da smdi ayriyiz sukur. Onun bulundigu sehirden de uzaklasmak istyorum ama zor.
 

Turuncuelma141

Üye
Kayıtlı Üye
20 Nisan 2014
57
8
Ben aynı evde yaşıyorsunz gibi algıladım pardon. Uzak olmak iyidir, misafir gibi gelip gidilir, hatrı olur en azından, fazla yüz göz olmaya gerek yok bence de. Eşimin yakında tayini var şimdi kv ler dört gözle bulundukları şehre gelmemizi istiyorlar ama ben kesinlikle istemiyorum. Zaten oturmuş bi evliliğim yok birde onların gerilimini yaşarsam stresten mahvolurum heralde. Bence ailelerin şunu anlaması gerekiyor; artık çocuklarının ayrı bir hayatı var ve olabildiğince bulaşmamayı öğrenmeliler.
 

KA2952

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2014
106
12
Evet aşk kesinlikle karın doyurmuyor. Bende 8 aylık evliyim henüz, tartışma sırasında bende sık sık hadi boşanalım lafını duydum. Biz de aş evliliği yaptık güya... Yemişin aşkını ya..Aşk mı mantık mı deseler yüzde 60 70 mantık evliliği olmalı derim şimdi. Evlendikten sonra değişmeyen erkek var mıdır diye düşünüyorum.. Ee ne de olsa artık garantili malları oluyoruz galiba..

al bendende okadar
bende 8 aylik evliyim neler yasadim neler evden kovmalarmi dersin desteksiz birakilmakmi dersin dha neler neler..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2307 gün geçti.

Turuncuelma141

Üye
Kayıtlı Üye
20 Nisan 2014
57
8
Daha şimdi yine tartıştık, tartışırken evliliğimz nasıl dedi. evliliğimiz çokda iyi değil dedim öyleyse boşanalım dedi çıktı. Diyorum ki parmakla gösterilecek bi çift değiliz evlendiğimizden beri en geç 2 haftada 1 tartışıyoruz, ilk aydan geldin boğazımı sıktın, tartışmaların sonunda hadi yarın boşanma dilekçeni ver diyosun sonrada benim bunun çok iyi bir evlilik olduğunu düşünmemi mi bekliyosun?? Yok laftan anlamıyo, bu evlilikten umudum yok açıkçası ama nereye kadar böyle didişerek gider bilmiyorum. 1 buçuk aylık tanıdığın adamla evlenirsen böyle olur. Aklıma tüküreyim işte. Şimdi nasıl kurtulacağımı düşünüyorum bu işten..ailemin yıkılacağını bilmesem anında boşancam.. Offff beterim her günüm bunu düşünmekle geçiyor.
 

crabwise

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Nisan 2014
144
81
Daha şimdi yine tartıştık, tartışırken evliliğimz nasıl dedi. evliliğimiz çokda iyi değil dedim öyleyse boşanalım dedi çıktı. Diyorum ki parmakla gösterilecek bi çift değiliz evlendiğimizden beri en geç 2 haftada 1 tartışıyoruz, ilk aydan geldin boğazımı sıktın, tartışmaların sonunda hadi yarın boşanma dilekçeni ver diyosun sonrada benim bunun çok iyi bir evlilik olduğunu düşünmemi mi bekliyosun?? Yok laftan anlamıyo, bu evlilikten umudum yok açıkçası ama nereye kadar böyle didişerek gider bilmiyorum. 1 buçuk aylık tanıdığın adamla evlenirsen böyle olur. Aklıma tüküreyim işte. Şimdi nasıl kurtulacağımı düşünüyorum bu işten..ailemin yıkılacağını bilmesem anında boşancam.. Offff beterim her günüm bunu düşünmekle geçiyor.

Benim bir arkadasimda sizin gibiydi en fazla 2 yil katlanabildi ailesi icin belki duzelir diye sabretti ama karsinizdaki insan yedisinde neyse yetmisinde odur degismesini beklememen lazim.. ya onu bole kabul edicen her dedigine eyvallah.. yada kendi yoluna bakicaksin :/

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.