Kötü ağız kokusu

skantaron

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Mayıs 2010
144
83
Arkadaşlar benim 3 aylık bir ilişkim var. Uzun yıllardır tanıdığım biri. Beni çok seviyor ben de onu fakat ilişkimizin 2.haftasından beri sevgilimin geçmek bitmek bilmeyen bir ağız kokusu problemi var. İlk fark ettiğimde grip gibiydi hastaydı üstünde durmadım hastalığına verdim. Fakat sonra artarak yoğunlaştı. Bu arada yalnız kaldığımız her dakika beni öpmek isteyen biri. Hani 3 saat oturuyorsak 3 saatini de öpüşerek geçirmek istiyor resmen.

Dediğim gibi ilk zamanlar ses etmedim ama baktım bu durum itici gelmeye başlıyor yavaştan ima ettim. Benim için koku çok önemlidir falan filan muhabbetleri açtım. "Benim arada nefesim kokar" demez mi..
Evet dişini az mı fırçalıyorsun diye sordum yoo falan dedi.. Neyse aradan 1 2 hafta daha geçti bizimki son gaz beni öpüp sarılmak istiyor hiç çekinmeden.
Sonra ben başladım dişçiye git demeye. Böyle diyince bozulur gibi oldu tamam gidicem sadece korkuyorum falan dedi. Destekleyici bir şekilde konuştum birlikte gidelim doktora dedim hiç kötü bir tavır sergilemedim bu sırada. Aradan 2 hafta daha geçti ve sonunda gitti dişçiye..

Diş taşı, çürük, diş eti iltihabı herşey varmış . Temizlendi 1 dişi çekildi ve çekilecek 1 dişi daha kaldı. Başta koku azalır gibi oldu ama bu ara gene çok yoğun. Tekrar dişçiye gitmesi gerek kalan çürük dişinin de çekilmesi için fakat haftaya falan giderim ya diye erteleyip duruyor.

Bu arada beni rahatsız etmemek için dişini fırçalayıp yanımda sürekli naneli sakız şeker ve türevi şeyler çiğniyor fakat kokuyor kokuyor kokuyor.

Artık onu düşündüğümde aklıma sadece koku gelir oldu. Seni seviyorum deyip duruyor cevap veremiyorum neden durgunsun beni sevmiyor musun diyor sürekli. Onu seviyorum ama bu mesele yüzünden iyice soğuyup sevgimin tükenmesinden çok korkuyorum. Tedavi ol da gel desem çok kırılır. Doktor randevunu erteleme rahatsız oluyorum desem gene kırılır gibi geliyor.napayım yardım edin :KK43:(((
 

Aseliko

Üye
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2018
202
305
27
Ağız kokusu benim de korkulu rüyam ya canımdan da olsa asla tahammül edemiyorum. Yapacak pek bişey yok malesef rahatsız oluyorum diye değil de senin sağlığın için endişeliniyorum ihmal etme falan diyip tutup kolundan götürün valla
 

HappyLifeXx

Guru
Kayıtlı Üye
2 Temmuz 2007
505
798
Cok zor bir durum, ben olsam aininda sogurdum. Bence acik acik soyleyin yoksa iliskinizin sonu gelmeyebilir. Alinip, uzulebilir ama bu hem sizin hem onun iyiligi icin.
 

guneykarimkure

Cevizin o kekremsi tadı ve keçilerin sempatik...
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
22 Eylül 2014
5.141
7.384
Ama en azından kaynağını bulmuşsun
Aksatmasın muayenesini, tedavisini
Yoksa öpüşmem de :KK76:
 

skantaron

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Mayıs 2010
144
83
Benim korkum şu an dişindeki tek çürük bu kadar kokuya sebep olur mu. Yani dişçiden sonra da böyle kokarsa gerçekten yıkılırım. Onu seviyorum ama aylarca nasıl çekilir böyle birşey
 

zafya

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2012
3.719
1.493
Arkadaşlar benim 3 aylık bir ilişkim var. Uzun yıllardır tanıdığım biri. Beni çok seviyor ben de onu fakat ilişkimizin 2.haftasından beri sevgilimin geçmek bitmek bilmeyen bir ağız kokusu problemi var. İlk fark ettiğimde grip gibiydi hastaydı üstünde durmadım hastalığına verdim. Fakat sonra artarak yoğunlaştı. Bu arada yalnız kaldığımız her dakika beni öpmek isteyen biri. Hani 3 saat oturuyorsak 3 saatini de öpüşerek geçirmek istiyor resmen.

Dediğim gibi ilk zamanlar ses etmedim ama baktım bu durum itici gelmeye başlıyor yavaştan ima ettim. Benim için koku çok önemlidir falan filan muhabbetleri açtım. "Benim arada nefesim kokar" demez mi..
Evet dişini az mı fırçalıyorsun diye sordum yoo falan dedi.. Neyse aradan 1 2 hafta daha geçti bizimki son gaz beni öpüp sarılmak istiyor hiç çekinmeden.
Sonra ben başladım dişçiye git demeye. Böyle diyince bozulur gibi oldu tamam gidicem sadece korkuyorum falan dedi. Destekleyici bir şekilde konuştum birlikte gidelim doktora dedim hiç kötü bir tavır sergilemedim bu sırada. Aradan 2 hafta daha geçti ve sonunda gitti dişçiye..

Diş taşı, çürük, diş eti iltihabı herşey varmış . Temizlendi 1 dişi çekildi ve çekilecek 1 dişi daha kaldı. Başta koku azalır gibi oldu ama bu ara gene çok yoğun. Tekrar dişçiye gitmesi gerek kalan çürük dişinin de çekilmesi için fakat haftaya falan giderim ya diye erteleyip duruyor.

Bu arada beni rahatsız etmemek için dişini fırçalayıp yanımda sürekli naneli sakız şeker ve türevi şeyler çiğniyor fakat kokuyor kokuyor kokuyor.

Artık onu düşündüğümde aklıma sadece koku gelir oldu. Seni seviyorum deyip duruyor cevap veremiyorum neden durgunsun beni sevmiyor musun diyor sürekli. Onu seviyorum ama bu mesele yüzünden iyice soğuyup sevgimin tükenmesinden çok korkuyorum. Tedavi ol da gel desem çok kırılır. Doktor randevunu erteleme rahatsız oluyorum desem gene kırılır gibi geliyor.napayım yardım edin :KK43:(((

off benımde vardı boyle biri. ınsan opmek ıstesede opemıyor
 

masumsindirella

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Aralık 2016
1.623
4.034
37
Sevgilinin bademcik sorunu olabilir.Bademcik taşı diye bir oluşum var bir nevi bademciğin çürümesi gibi düşün, o tür bir sıkıntısı varsa koku kesinlikle geçmez.Kulak burun boğaza gitsin
 

Kestane Sekeri

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Eylül 2017
2.029
2.086
31
Benim korkum şu an dişindeki tek çürük bu kadar kokuya sebep olur mu. Yani dişçiden sonra da böyle kokarsa gerçekten yıkılırım. Onu seviyorum ama aylarca nasıl çekilir böyle birşey
Midesiyle ilgili problemi var mı oda ağız kokusu yapio reflü falan var mi
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 46 Kg. ile 62 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 158 cm. Başlangıç Kilom :68 Kg. Şimdiki Kilom :66 Kg.

140karakterlikiz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Ekim 2018
690
1.409
Benim korkum şu an dişindeki tek çürük bu kadar kokuya sebep olur mu. Yani dişçiden sonra da böyle kokarsa gerçekten yıkılırım. Onu seviyorum ama aylarca nasıl çekilir böyle birşey



Ağız kokusu mide rahatsızlığındanda olabilir.
Dişlerindeki çürükler temizlendiği halde koku devam ederse Gastroenterolojiye görünün
 

Pembekoala35

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
25 Haziran 2016
5.229
8.669
Curuk asiri koku yapar ama curukten sonrada devam ediyorsa midesine bakin.ordada sorun yoksa bademcik tasinda vardir yani illaki bi yerde vardir.benim de zamaninda dis iltihabi curuk vardi tedaviyi yaptigim gibi gecti hemen koku
 

skantaron

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Mayıs 2010
144
83
Midesiyle ilgili problemi var mı oda ağız kokusu yapio reflü falan var mi
bilmiyorum ki sordum o da bilmiyor pek doktora giden bir tip değilmiş ancak hastalıktan ölecek kıvama gelirse doktora gidermiş bilmemneymiş . Bir an önce doktora gidip sorunun ne olduğunu çözmesini yoksa yakınlaşmakta zorlandığımı söyleyeceğim sanırım
 

skantaron

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Mayıs 2010
144
83
Curuk asiri koku yapar ama curukten sonrada devam ediyorsa midesine bakin.ordada sorun yoksa bademcik tasinda vardir yani illaki bi yerde vardir.benim de zamaninda dis iltihabi curuk vardi tedaviyi yaptigim gibi gecti hemen koku
tedavisini nasıl yaptınız peki antibiyotikle mi?
 

Kestane Sekeri

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Eylül 2017
2.029
2.086
31
bilmiyorum ki sordum o da bilmiyor pek doktora giden bir tip değilmiş ancak hastalıktan ölecek kıvama gelirse doktora gidermiş bilmemneymiş . Bir an önce doktora gidip sorunun ne olduğunu çözmesini yoksa yakınlaşmakta zorlandığımı söyleyeceğim sanırım
Tabi söyleyin benimde esimde vardı ve söyledm meğer reflü varmış ondan kaynaklanıyormus hap atio ve düzeldi çekilecek çile değil bence sizde söyleyin derim
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 46 Kg. ile 62 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 158 cm. Başlangıç Kilom :68 Kg. Şimdiki Kilom :66 Kg.