küçük sorunların bu kadar büyümesi can acıtıcı :(

pnarask

sevmek sevilince güzel :)
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
8 Nisan 2013
1.476
514
merhaba herkese 2 yıldır devam eden bir ilişkim var ve artık küçük sorunların bu kadar büyümesinden bıktım erkek arkadaşım tayt dar giymeme falan çok kızar zaten artık giymiyorum tayt falan bu gün işe giderken erkek arkadaşımın yanına uğradım üstümde normal bi tşört pantolon vardı topuklu giymiştim demediğini bırakmadı sen beni anlamıyosun falan dedi iş yerime bıraktı sinirli bi şekilde sonra mesaj attı ben zaten çok istiyorum herkesin pür dikkat baktığı bi kızı sevmeyi sen beni takmıyosun sen bana kimsin demek istiyosun seninle konuşsam da boş hep diye bende nasıl böyle düşenebildin daha dikkatli olcam bundan sonra diye uzun bir mesaj yazdım yanıma geldi çekti bi kenara beni ne kadar üzdüğünü farkında değilsin böyle yaparak neden bu kadar abartıyosun topuklu falan diye sana sonsuz güveniyorum ama inanmıyorum dedi yine aynısını yapcaksın dedi neyse normalde mesaj atar nerdesin falan diye hiç aramadı ben aradım konuştuk biraz ve bu saat oldu hiç mesaj yok aradım az önce soğuk konuştu annemin telefonuydu abim geldi aldı telefonu yüzüne kapandı bende kusara bakma diye açıkladım mesajda geri dönüş yapmadı ne yapcağımı bilmiyorum artık ben. sanki çok kötü bişey yapmışım gibi hissettiriyo bana. belki bilirsiniz önce ki konularımdan çok çabaladım hep bizim için şimdi onun küçücük bir sebepten dolayı uzak durması içimi acıtıyor. ne yapmalıyım lütfen fikir verin bana :KK43: :KK43:
 

Lillsa

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Temmuz 2013
120
17
Sizin icin kucuk ama erkek arkadasiniz icin kucuk bir mesele degilmis Bu durum , ayrica size sucluluk psikolojisi yuklemis ,kiyafetleriniz gayet normal bana gore,sorun edebilecek bir sey degil ki,tabii ki erkek arkadasinizin gorusu Baska olabilir,Ben sana guveniyorum ama inanmiyorum cumlesinde, yine guvensizlik var ikiside farkli anlamlar icermiyor
 

pnarask

sevmek sevilince güzel :)
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
8 Nisan 2013
1.476
514
Sizin icin kucuk ama erkek arkadasiniz icin kucuk bir mesele degilmis Bu durum , ayrica size sucluluk psikolojisi yuklemis ,kiyafetleriniz gayet normal bana gore,sorun edebilecek bir sey degil ki,tabii ki erkek arkadasinizin gorusu Baska olabilir,Ben sana guveniyorum ama inanmiyorum cumlesinde, yine guvensizlik var ikiside farkli anlamlar icermiyor

evet zaten en çok o cümlesi aklıma takıldı o sözü hakketcek kadar bişey yapmadım oysaki ben. abartı bişeyde yoktu üstümde yanına giderken sıcaktı kot ceketim vardı elime aldım o neden elimdeymiş benim ben masus öyle gelmişim onun yanına nispet yapıyomuşum ben ona daha neler neler nasıl giyinceğimi bilmiyorum artık teşekkür ederim cevabınız için
 

pembikk

İnsanlar güvenilmeye layık değiller.
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Mart 2013
2.783
3.051
Erkek milleti işte. naparsak yapalım hep daha fazlasını isterler... bunları böyle yapanda bizleriz zaten :KK19:
 

RaspberrySyrup

Kara Murat benim!
Kayıtlı Üye
27 Mart 2014
1.154
589
Saçmalığa bak ya,gerçekten ben bi tişörte bi topukluya laf edenleri anlayamıyorum.
Keşke hiç aramasaydınız,haksız olduğu bi konuda haklı gibi davranacak iyice.

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

gulmevsimi1

“Bizden hüznü gideren Allah’a hamd olsun” Fatır S
Pro Üye
3 Şubat 2010
11.319
5.453
Erkek arkadaşınız kaç yaşında ?
Ceket elinde olunca nasıl nispet yapmış oluyorsun burayı da anlamadım :26:
 

drtl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Nisan 2013
838
195
Bu kadar teslim etmeyin kendinizi siz bir bireysiniz bugün tamam sevdiklerinizden vazgeçebilirsüniz belki ama yıllar sonra yaşamadıklarınız içinizde kalır


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
 

happyNow

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
13 Nisan 2014
3.636
2.149
Bu erkeklerin topuklu ayakkabıya düşmanlığı nedir bilinmez yanii. Artık nasıl yakışıyorsa kendi bakışlarından bile kıskanıyorlar demek ki..
O kadar müdahale etmesine izin vermemek lazım. Tamam dozunda olanlar için biraz söz dinleyebiliriz ama sadece bi topuklu ayakkabı için bunu yapması çok gereksiz. Haklı olduğunuzu gösterin çok üstüne düşmeyin.
 

eskaram

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
6 Ocak 2014
5.080
6.040
Yaşını sorabilir miyim?
Niye sana bu kadar hükmetmesine üstünde hakimiyet kurmasına izin veriyorsun ki? Genç bir bayansın topuklu da giyersin babet de. T-shirt de giyersin uzun kollu bluz da. Sana yakışanı en iyi sen bilirsin. O an neyi giymek istiyorsun sen karar ver. Başkasının istediği şekile girme. İleride karşındaki tatmin olamayacak ve sen yıpranacaksın..

Şimdi sevdiğin için olayları iyi analiz edemiyorsun ama erkek arkadaşının istekleri katlanarak sana geri dönecek. Kaldı ki haklı olduğun halde ısrarla arayıp haksız durumuna düşürmüşsün kendini.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1796 gün geçti.

pnarask

sevmek sevilince güzel :)
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
8 Nisan 2013
1.476
514
Erkek milleti işte. naparsak yapalım hep daha fazlasını isterler... bunları böyle yapanda bizleriz zaten :KK19:

Haklısın canım eskiden bu kadar değildi ben Dinledikçe daha çok şey bekler oldu benden Tesekkür ederim cevabınız icin
 

pnarask

sevmek sevilince güzel :)
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
8 Nisan 2013
1.476
514
Saçmalığa bak ya,gerçekten ben bi tişörte bi topukluya laf edenleri anlayamıyorum.
Keşke hiç aramasaydınız,haksız olduğu bi konuda haklı gibi davranacak iyice.

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

Aramasam daha çok büyücek bi kere yine benzer bi olay yaşadık aramadım hic sen beni umursamıyosun falan demeye başladı ama aramamak en iyisi teşekkür ederim cevabınız icin
 

Neyusa

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Mart 2011
546
118
İyi de ben bu erkekleri anlamıyorum...yav kardeşim sen bu kızı sevmişsin,beğenmişsin nie değiştirmeye çalışıyorsun. ..git o zaman kendine gmre topuklu giymeye n bi kuz bul..te allam ya hem topuklu giyince noluyomuş????
 

zeyy88

Popüler Üye
Pro Üye
23 Ocak 2014
7.306
4.333
merhaba herkese 2 yıldır devam eden bir ilişkim var ve artık küçük sorunların bu kadar büyümesinden bıktım erkek arkadaşım tayt dar giymeme falan çok kızar zaten artık giymiyorum tayt falan bu gün işe giderken erkek arkadaşımın yanına uğradım üstümde normal bi tşört pantolon vardı topuklu giymiştim demediğini bırakmadı sen beni anlamıyosun falan dedi iş yerime bıraktı sinirli bi şekilde sonra mesaj attı ben zaten çok istiyorum herkesin pür dikkat baktığı bi kızı sevmeyi sen beni takmıyosun sen bana kimsin demek istiyosun seninle konuşsam da boş hep diye bende nasıl böyle düşenebildin daha dikkatli olcam bundan sonra diye uzun bir mesaj yazdım yanıma geldi çekti bi kenara beni ne kadar üzdüğünü farkında değilsin böyle yaparak neden bu kadar abartıyosun topuklu falan diye sana sonsuz güveniyorum ama inanmıyorum dedi yine aynısını yapcaksın dedi neyse normalde mesaj atar nerdesin falan diye hiç aramadı ben aradım konuştuk biraz ve bu saat oldu hiç mesaj yok aradım az önce soğuk konuştu annemin telefonuydu abim geldi aldı telefonu yüzüne kapandı bende kusara bakma diye açıkladım mesajda geri dönüş yapmadı ne yapcağımı bilmiyorum artık ben. sanki çok kötü bişey yapmışım gibi hissettiriyo bana. belki bilirsiniz önce ki konularımdan çok çabaladım hep bizim için şimdi onun küçücük bir sebepten dolayı uzak durması içimi acıtıyor. ne yapmalıyım lütfen fikir verin bana :KK43: :KK43:

ben anlamadım ya..hem böyle bir kızı sevmek isteyip hem değiştirmek istiyo...
o zaman sevdiği kız olmayacaksın ki..
çok ilginç...
kıskançlık yapıyosa giymeni istemez..
ama herkesin baktığı bir kızı istiyomuş..
anlamadım ben kafam karıştı..
dar giymek istiyosan illa da üstüne tunik giyersin..
poponu falan örter..
ona da mı kızıyo...
 

hannesli

Desert Rose
Kayıtlı Üye
24 Nisan 2013
5.856
9.870
Benim öğrendiğim bir sey var ki bir erkek kendi neyi yapıyorsa gözlerini neye dikiyorsa kiz arkadasinin onu yapmasini istemiyor...

Yani etekli bir bayana bakakaliyorsa kesinlikle kiz arkadasina etek giydirmiyor kişi kendinden bilir hesabi...

Siz ne giyinip giyinmeyecegini bilmeyecek yaşta ve kapasitede misiniz? Eğer sizi yaninda tasiyamiyorsa ya da begenmiyorsa sevgiliniz olmasin.. Neden kendi istediği gibi biri yapmaktan çok, sizi olduğunuz gibi sevmiyor ve sizde yaptigi çok normalmis gibi ozurler diliyorsunuz

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

pnarask

sevmek sevilince güzel :)
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
8 Nisan 2013
1.476
514
Erkek arkadaşınız kaç yaşında ?
Ceket elinde olunca nasıl nispet yapmış oluyorsun burayı da anlamadım :26:

22 yasında erkek arkadaşım üstüme giymediğim için nispet yapıyomusum işte canım nasıl düsünüyo cözemiyorum onu teşekkür ederim cevabın icin