KÜRTAJ DÜŞÜĞÜ, AMH DÜŞÜKLÜĞÜ, ERKEN MENEPOZ

melinda-

Keep it simple 🦋
Kayıtlı Üye
2 Kasım 2016
3.832
5.697
merhaba..hamilesiniz ne güzel sağlıkla ilerlersin inşallah.:KK200:gebelik kayıplarınız için ve sağlıklı ilerlemesi için ne çözüm buldunuz acaba
Amin inşallah🤲🏻 İlk defa bu haftaları gördüm 🤲🏻 Bir çözüm yok aslında bir nedeni yok, deneyeceksiniz dediler sağlıklı bebeği bulana kadar...Tüp bebek yaptırsaydım genetik incelemeli yaptıracaktım, en azından embriyonun sağlıklı olduğundan emin olacaktık denerken,ama ondan öncesinde hamile kaldım.daha önce de yazmıştım bizim testlerde kayıpla ilgili önemli bir sonuç çıkmıyordu,kader diyip geçtiler kısaca.Hafif pıhtılaşma eğilimi var aslında iğne kullanmamı gerektirecek boyutta değil ama iki kayıp olduğundan yine de verelim dediler.Bu gebeliğimde iğne+hap kullanıyorum katkısı oldu mu bilmiyorum,onun da etkisi kesin değilmiş doktorların söylediğine göre
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 33 gün geçti.

bir mucizee

kuşlar da mutluluktan uçmuyordu zaten..
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
5.048
9.588
Amin inşallah🤲🏻 İlk defa bu haftaları gördüm 🤲🏻 Bir çözüm yok aslında bir nedeni yok, deneyeceksiniz dediler sağlıklı bebeği bulana kadar...Tüp bebek yaptırsaydım genetik incelemeli yaptıracaktım, en azından embriyonun sağlıklı olduğundan emin olacaktık denerken,ama ondan öncesinde hamile kaldım.daha önce de yazmıştım bizim testlerde kayıpla ilgili önemli bir sonuç çıkmıyordu,kader diyip geçtiler kısaca.Hafif pıhtılaşma eğilimi var aslında iğne kullanmamı gerektirecek boyutta değil ama iki kayıp olduğundan yine de verelim dediler.Bu gebeliğimde iğne+hap kullanıyorum katkısı oldu mu bilmiyorum,onun da etkisi kesin değilmiş doktorların söylediğine göre
genetik taramalı tüp bebek değil yani kendiliğinden kaldınız oh çok şükür ne güzel sağlıkla ilerlesin sağlıkla kucağına al inşallah:KK200:tıpkı benim gibi..bizim de bebeklerle ilgili bişey çıkmamıştı..en sonuncuda kan sulandırıcı da kullandığım halde aynı olmuştu.tamaen nasip kader kısmet..Rabbim ol dedimi bi nedene gerek yok işte:KK200:
 

melinda-

Keep it simple 🦋
Kayıtlı Üye
2 Kasım 2016
3.832
5.697
genetik taramalı tüp bebek değil yani kendiliğinden kaldınız oh çok şükür ne güzel sağlıkla ilerlesin sağlıkla kucağına al inşallah:KK200:tıpkı benim gibi..bizim de bebeklerle ilgili bişey çıkmamıştı..en sonuncuda kan sulandırıcı da kullandığım halde aynı olmuştu.tamaen nasip kader kısmet..Rabbim ol dedimi bi nedene gerek yok işte:KK200:
Aminnnnnn inşallah🤲🏻 Çok teşekkür ederim❤️ Mucize gibiydi yeni yeni inanabiliyorum hamile olduğuma..Darısı başınıza olsun Allah gönlünüzden geçene kavuştursun en kısa zamanda🤲🏻 Acısı hala içimde, inşallah güzel haberinizi alırız sizin de
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 33 gün geçti.

bir mucizee

kuşlar da mutluluktan uçmuyordu zaten..
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
5.048
9.588
Aminnnnnn inşallah🤲🏻 Çok teşekkür ederim❤️ Mucize gibiydi yeni yeni inanabiliyorum hamile olduğuma..Darısı başınıza olsun Allah gönlünüzden geçene kavuştursun en kısa zamanda🤲🏻 Acısı hala içimde, inşallah güzel haberinizi alırız sizin de
Alllah razı olsun canım..bir gün sağlıklı hayırlı bir bebeğim olursa mutlaka yazacağım nasıl buraları didik didik edip nasıl umut aradığımı :KK200:

ama...
 

bir mucizee

kuşlar da mutluluktan uçmuyordu zaten..
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
5.048
9.588
GÜNCELLEME...
06.08.2021
evet bunca yaşadıklarım arkasına mutlu ve güzel gelişmeler yazmayı ve eğer benim durumunda veya benzer durumlarda olan varsa onlara umut olmayı ne çok isterdim ki ama maalesef aynı şeyleri tekrar tekrar yaşamak ne kadar yıprattı tüketti beni bir bilseniz...
3.bebeğimi kaybettikten sonra her ay bi hevesle yapılan gebelik testleri istisnasız çıkan tek çizgiler ve uzayan gelmek bilmeyen adet günleri..içtiğim onca ot çöp derken tam 12 aysonra tedavi için adetliyken hormon testleri için gittiğimde beta değeri yüksek çıkmasın mı..acaba sağlıklı mı yükselir mi derken bir hafta bekledik sonra düzenli yükseldi ve gerisin geri pat düştü.yani kimyasal gebelik geçirmişim.
dr 2 ay korun demişti.ancak zaten korunmadığımız halde seneyi devirmişiz olmamış ki zaten rezerv düşüklüğüm var..hiç de korunmadım.2 ay sonrasında adetin 18. günü lekelenmem oldu dedim adet geliyor ya da düzenim iyice bozuldu..bi kaç gün daha geçti 23.günü içime bi his düştü iş çıkışı hemen koşa koşa gidip test yaptım çift çizgi!
inanamadım bi daha yaptım yine çift!ağlamaktan elim ayağım titriyordu.bu benim aylardır beklediğim içimdeki mucizemdi..tam 14 ay sonra yine yeniden dr ların onca ümitsiz konuşmalarına aylarca yumurta görememelerine onca olanlara rağmen hamileydim!
bi yanım mutlu bi yanım telaş korku stres yine aynı şeyler olur mu yine mi kaybederim korkusu mutlu olmaktan hep ağır basıyordu..
dr gittik beta güzel yükseldi kese güzel yerleşti.kan sulandırıcı iğnenin dozunu da artırdık.oksapar 4000 lik kullanmıştık 3.gebeliğimde olmamıştı.belki iğne yetersiz geldi diye oksapar 6000 +ecopirin 150 mg+progestan 200 mg kullanmaya başladık..aynı zamanda bi dr la da kalmadım başka dr lara da gittim extra bir de prednol kullandım.vücudum şayet bebeği kabul etmiyorsa diye..

ama yine korktuğumuz şey başımıza geldi.8+4 hafta kontrolde yine bebeğimin gelişimi durmuştu 7.haftalarda kalmış..
bir değil iki değil üç değil tam 4 kere dördüncü defa aynı şeyler ve artık tüm umutlar tükendi bitti..
doktorun söylediği sen nereye gidersen git sana verilen ilaçlar bunlardan fazla bişey olmayacak çünkü yapılması gereken herşey yapılmış dedi..o an ki o çaresizlik yıkılmışlık..sorunumuzu bilsek de ona göre çözüm arasak ama yok bilinmiyor sağlıksız olabilir diyip çıkıyorlar..bunların hepsi mi sağlıksız hayır hayır ben inanmıyorum! Rabbim kimseye yaşatmasın..tek denenebilecek şey genetik taramalı tüp bebek.ki şayet ben bunun da çözüm olduğunu sanmıyorum.zaten belki de bu bebek son şansımdı belki bir daha da olmayacak ..çünkü yumurtalarım bitmiş durumda zaten..ama elbetteki Allah bilir..sanırım ben gibi bu kadar talihsiz olan başka biri daha yokmuş gibi hissediyorum..her insanın yaşadığı kendine ağır gelir elbet ama benimki kambur oldu sırtıma eziliyorum altında..

sonuç 17 temmuzda bebeğimi yine aldılar benden yine bomboş kaldı karnım ellerim kucağımm...
artık hiç bir teselli cümlesi yüreğimi rahatlatmıyor içimdeki alevleri söndürmüyor..
ve korkar mı bi insan en istediği şeyin olmasından ki ben artık korkuyorum..hamile kalamamaktan korktuğum kadar hamile olmaktan..

"ümit her zaman baki dir amma; zaman kısa, yol uzun, ben yorgunum.."