lastik gibi uzanan kıyafet mevzusu

Mira_88

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2015
1.274
1.117
32
merhaba hanımlar.
bazı ailevi sebeblerden dolayı eşim yanlız memlekete gitmek zorunda kaldı(yurtdışında yaşıyoruz, bir önceki konularıma dilerseniz göz atın).

umarim kendimi dogru ifade edebilirim.malum sizler tr de yasiyorsunuz belki dusunce yapisi farklidir diyerek icim rahatlayabilir.

neyse ben eşim yinede eli boş gitmesin diye ufak tefek birşeyler alıp yolladım ailesi sonuçta agızları tatlansın.
burada şunu belirtmeliyim ki benim hediye anlamında beklentim olmadı çünkü eşimin gitme sebebi tatil değildi.

3 gün dolmadan eşim yola cikacakti. kizkardesi oglumu en son 1 sene önce bebekken gördü. bir takim aldı yolladı sağolsun.eşm oğluma birşey almadı banada söyledi bende gerek yok yakinda gidecegiz aliriz olsun dedim.
ama kp israrla carsiya cikardi gel ben biseyler alicam diye. ciktilar ve ne manaysa eltimin oglunuda goturduler(7yasinda).ogluma bir kazak bir pantolon alindi ve eltimin oglunada bir pantolon. eşim babasina ödetmedi kendisi aldı. tamam alsın cok merhametli babasina yuk olmayacak ama 1 senedir torunlarini gormuyorlar ve benim ogluma (1bucuk yasinda) alinirken eltimin oglunada aliniyor sanki haksizlik olacakta adalet saglanmaya calisiliyor.
biz bittik simdi cocuklar yaristiriliyor anlatabiliyormuyum? yemin ederimki cocuga alinanda gözüm yok:KK43:

orada ise 2 bayram gecti ve 4 toruna ne aldilarsa ne verdilerse verdiler.(kv öve ove hep anlatir aldiklarini)
bide kp eltimin oglunada kiyafet almak icin goturmus eşitlik olsun diye.

ben bu mantigi cözemedim.
sonrasinda eltim eşime "kusura bakma herkes birsey almis biz hic akil edemedik" demiş. kv'ye ise param yoktu demiş. eşi dükkan işletiyor bizden cok daha durumlari iyi (yani konu anlasilir olsun diye ekliyorum)

eşim döndü ve eşimin kizkardesi durumu bilmedigimi sanip eltimden yana "beraber aldik. ona az bile daha neler alicam vs pek vaktim yoktu gelince bakariz" dedi.
bende " canim cok tsk ederim zahmet etmissin hic gerek yoktu" dedim

arkadaslar, bir kazak bir pantolon bunun nesi paylasiliyor.eşime söyledim bana manali manali bakip gulup kafasini salladi.

buraya yazma sebebim ise bu konunun böyle uzaması. acikcasi garipsedim neden üstü kapamaya calisiyorlar eltim almasada olurdu el kizi sonuça hem eşimin gitme sebebi belli ama bana cok samimiyetsiz geliyor herkesin durumu cok iyi allah agiz tadiyla yedirtsin ama of anladiniz umarim..

bir buyugum ile bu durumu paylastim neden boylesine oluyor o kişide "insan istese ozledigi torununa veya yigenine alir bizde torun sahibiyiz..onlar kendi aciklarini size karsi kapatmaya calisiyorlar ama farkindaysan bi size gelince oyleler o yuzden sen beklentin olmadan yasamaya devam et uzulursun yoksa" gibi seyler soyledi.

bende buna takildim bunda dogruluk payi varmidir yoksa böyle duşunsem haksizlikmi etmis olurum.

siz durumu nasil degerlendiriyorsunuz?
sukur muhtac degiliz ama bu maddi konular beni igrendiriyor..
 
Son düzenleme:

Nikki heat

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2015
842
1.440
Hiç bitmeyen hediye konularınız var ..
Yani hediye içten gelen birşeydir sorgulanmaz sizde lütfen sorgulamayin..
Sizin abarttiginizi hatta bu kadar konu üstüste olunca sizin beklenti içinde olduğunuzu düşünüyorum,laf yapmak için yer arıyorsunuz ama kendinize yaparsınız!!

Benim kayinvalidem de torun ayirmaz,birine alirsa diğerlerine de alır,bu beni rahatsız değil memnun ediyor siz niye bu kadar dert ettiniz anlamadım.
Sene de 1 kere görüyor diye bi ayrıcalık yapmasını beklemek de ayrıca yanlış..
 

Emira SY

Mutluluğun resmini çizen üye :)
ÜZGÜN
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2015
11.969
30.624
Hayat felsefem: "Sıfır beklenti sonsuz mutluluk"

Kimseden birşey bekleme canım. Eşin ve evladınla mutlu, huzurlu yuvan olsun gerisi dış kapının dış mandalı boşver.
 

in vino veritas

in aqua sanitas
Kayıtlı Üye
20 Mayıs 2009
23.967
63.771
Vallahi bişey anlamadım. Yaşadığınız ülkede kıyafet yok mu?

Ne kadar çok beklenti o kadar az mutluluk, huzur. Bunu bilir bunu söylerim.

Ve verilen değeri maddiyatla, alınan hediyeyle ölçmeyin. Ayıp yahu.

Elti belli ki mahcup olmuş alamadığı için görümceninkine ortak olmuş. Bu çok normal, ne var bunda?
 

Mira_88

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2015
1.274
1.117
32
Ayırmak istememiştir torunlarını.
Ben sorun göremedim.

vaktiyle diger torunlar bebek iken almislar. simdi biz gurbetteyiz senede 1 denk geliyoruz bana hesap yapiliyor gibi geliyor yoksa birine hep alinsa digerine alinmasa bencede ayrimcilik gibi gelirdi
 

Mira_88

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2015
1.274
1.117
32
Vallahi bişey anlamadım. Yaşadığınız ülkede kıyafet yok mu?

Ne kadar çok beklenti o kadar az mutluluk, huzur. Bunu bilir bunu söylerim.

Ve verilen değeri maddiyatla, alınan hediyeyle ölçmeyin. Ayıp yahu.

Elti belli ki mahcup olmuş alamadığı için görümceninkine ortak olmuş. Bu çok normal, ne var bunda?


diyorum almak zorunda degil. ama ortakda olmasi garip geldi biz yabanciya giderken bile kimseyle hediye paylasmiyoruz paramiz yoksa borc aliyoruz. ben hayatta kimseye biz bu hediyeyi kiristik anlaminda ikimizden diyemem ( pahali birseyse olabilir).
evet sukur herseyimiz var ama dedigim gibi beklentim zaten yoktu
 

Dumaaam

Can oğlum...
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2011
920
561
Takmayın böyle şeyleri kafanıza. Boş yere huzurunuzu bozmayın.
Düzeltetmeyeceğiniz için insanları, umursamamaya çalışın.
 

44dbl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Aralık 2014
3.038
4.899
Cocuklara kiyafet birinevalirken digerinede almak bence dogru ve guzel bi davranis. Onlar henuz cocuk ve kalpleri kirilabilir beni az seviyorlar onu cok seviyorlar diye dusunebilir. 4 yegenim var alirsam hepsine de alirim. Az cok ne olursa artik birbirinden ayirt edilmez. Cocuk bu onu az gordu ben yanindayimdan anlamaz.

Eltinizin belki durumu yok yani isleri iyi demissiniz ama kimse kimsenin durumunu bilemez.

Bi de beklenti icinde olmaniz tuhaf. Biz tarile giderken eltimin cocuklarinim hepsine alirim bi seyler. Sonucta cocuk bunlar bekliyorlar. Kendisi akil edememekten degil bi corap almamistir ama umurumda degil ki benim. Ne onlarin ne kv almis almamis onemsemem. Herkese hak ettigi gibi davranirim o kadar.

Bosverin esinizle bu muhabbetlere girmeyin bile bence
 

captain price

erkek değilim ben
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2015
26.503
91.044
lastik gibi uzatan onlar mı siz mi?

ne var eltinin çocuğu da gitmiş ona da alınmış. yedi yaşında çocuk hmm hep bana alındı şimdi de ona alınsın diye mantık kuramaz, üzülmesin diye almışlar işte. ne manaysa filan demişsininzi bi de inanamadım yani şu an.

görümce de elti mahçup olmasın diye beraber aldık demiş sanırım. siz bunde bile mana aramışsınız.

herkes iyi niyetli ama ben sizin niyetinizden şüphe ettim. pes.
 

in vino veritas

in aqua sanitas
Kayıtlı Üye
20 Mayıs 2009
23.967
63.771
diyorum almak zorunda degil. ama ortakda olmasi garip geldi biz yabanciya giderken bile kimseyle hediye paylasmiyoruz paramiz yoksa borc aliyoruz. ben hayatta kimseye biz bu hediyeyi kiristik anlaminda ikimizden diyemem ( pahali birseyse olabilir).
evet sukur herseyimiz var ama dedigim gibi beklentim zaten yoktu

Beklentim yoktu diyerek kendinizi kandırıyorsunuz. Bal gibi beklentiniz var, yoksa neden bu kadar büyüsün mevzu içinizde.

Hediyeye ortak olunabilir. Kasmayın bu kadar kendinizi. Param yoksa almam, ortak olurum ne var bunda? Geçenlerde yeğenime hediye aldım diğer teyzenle benden dedim. Ablam ortak olmamıştı. Ne var yani bunda?

Bu kadar rahatsızsanız siz de hediye almayın, hediyelerini de kabul etmeyin. Karşılık bekliyorsunuz çünkü.
 

Mira_88

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2015
1.274
1.117
32
Yorumlari okudukca cok uzuluyorum.

tamam bizim milletimize gore bu ayrimcilik olmasin oluyormus ogrenmis olduk. bana gore zoraki kaldiklari ev sahibinin gonlunu yapma okul cocugu ile bebegi bir tutma gibi geldi.ben burda dogudum buyudum bana garip geldi
bunu kibarca soylemeniz yeterliydi. ne kotu niyetli olmam kaldi ne laf arayan konularim hep beklentili olmasi kaldi.

kv öyle bir insanki ballandira ballandira herseyi anlatur belki kendince hava atar niyetini bilemiyorum. bize gelince icraat yok bu cevremizdekilerin dikkatinu cekti. ben tum beklentilerimi sifira indirdim zamaninda yeterince uzulmustum.
 

CekiLinBenDoktorum

Amaaaan Zırt !
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
30 Aralık 2009
15.191
43.721
Uzatan sizsiniz
Altı üstü kıyafet ya nedir bu kadar tantana ?
Ayda yılda bir gidiyorsunuz diye alınmasın mı ne yani ?
 

sabahvesen

Yazar Hanım
Pro Üye
30 Ocak 2013
24.913
29.139
çok maddiyatçısınız yeter artık iki konunuzdan biri şunu aldım bana almadılar vs alma arkadaşım milletin arkasından konuşacaksan alma. dükkan işletebilir. cebine giren paranın ortakçısı mısın . senin çocuğuna da sana da birşey almak zorunda değil kimse buna kv de kp de dahil.