Microgynon Kullananların Paylaşım Alanı

PurpleRain

what if i'm the bad guy?
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2008
8.286
7
ben bir buçuk aydır evliyim, bugüne dek eşim korunuyordu, ilk kez doğum kontrol hapı kullanacağım. microgynon nasıl bir ilaç, kullanan var mı?fisfisfis
 
L

LiLey

Ziyaretçi
bende bunu kullanıyorum ama d.kontrol haplarının hepsi aynı herhalde.
ilk aylarda ara kanama yapar
sonra geçer ve artık azıcık adet görürsün adet ağrısı yaşamazsın. hemde hamile kalmadığından emin olursun. yani bir sürü avantajı var. a.s
 

Gelincik

1 çiçek 1 de böceğim
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2007
1.414
22
37
bende 1,5 yıllık evlıyım ama cesaret edemyorum bu d.kont. haplarını kullanmaya hiç doğum yapmayan biri için pek tavsiye etmedıler bebeğin olmaz dediler korkuyorum kullanamıyorum ne derece doğru bilemıyorum.fakat bebeğimi riske atmakda istemediğimden kalsın dedım
 

PurpleRain

what if i'm the bad guy?
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2008
8.286
7
sevgili gelincik, aynı konuu ben de araştırdım, ama doğum kontrol haplarının öyle bir etkisi yokmuş sanıldığının aksine..
 

bebexgxe_xoxzlem

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Ekim 2007
13
0
canım ben 3.5 yıllık evliyim.. bu hapı 2 sene boyunca aralıksız kullandım.. 1.5 yıldır bebiş istiyorum ama hala olmadı.. bu durumu bu hapa yormam doğru mu bilmiyorum ama ben pişmanım.. sana tavsiyem, gerekli kontrollerini yaptırdıktan sonra kullanman....
 

PurpleRain

what if i'm the bad guy?
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2008
8.286
7
umarım çok kısa sürede bebişine kavuşursun; hapı doktor bana hiçbir kontrol yapmadan verdi, ben de şaşırdım =(
 
L

LiLey

Ziyaretçi
canım ben 3.5 yıllık evliyim.. bu hapı 2 sene boyunca aralıksız kullandım.. 1.5 yıldır bebiş istiyorum ama hala olmadı.. bu durumu bu hapa yormam doğru mu bilmiyorum ama ben pişmanım.. sana tavsiyem, gerekli kontrollerini yaptırdıktan sonra kullanman....

hap kullanma ile bir ilgisi yok canım.

hapı bıraktıktan sonra vücuttan hormonun temizlenmesi 8 aya kadar uzayabiliyormuş.
onun için hapı bırakır bırakmaz hamile kalınır sanmayın kızlar.biraz bekletebilir.

bi de sigarayı bırakmak lazıma.s
 

BenLiLa

Guru
Kayıtlı Üye
3 Ocak 2008
4.203
29
bende dün başladım canım aynı hapa...
ablam kullanıyordu gayette memnun bende 7 aylık evliyim şuan çocuk düşünmüyoruz ama çocuk olmamasının sebebini hapa bağlamak gerçekten hataymış öyle dediler bana daha 1 adet içtim bakalıminşallah memnun kalırım...
birde ben şöyle bişiy yapıcam bu hapı 6 ay kullanıp ara vericem 6 ay hap 6 ay prezervatif kullanıcam vücudu dinlendirmek için....
sende öyle yap derim...
umarım istediğimiz zaman hiç sorunsuz hamile kalabiliriz...
 

serap xoxzbodur

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2007
657
3
44
Microgynon bende sinirlilik hali yapmıştı.Birde migrenin varsa tavsiye etmem. Benim hapı kullandığım sürece migren ağrılarım vardı. Fakat hapı bırakınca bitti neredeyse. Birde hapı bıraktığım ay hamile kalmıştım
 

PurpleRain

what if i'm the bad guy?
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2008
8.286
7
bir şey daha sorucam, adetin ilk günü başlandığı taktirde ek korunma yöntemi olmadan da koruyor mu? çok cahilim bu konuda =(
 

gulayy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2006
141
0
bildiğim kadarıyla ilk ay d.kontrol hapı yanında bir başka korunma şekli daha olmalıymış
2. ay sadece hap yeterliymiş
 

minikkedi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Eylül 2007
51
3
ben 7 yıla yakın kullandım microgynonu. tüylenme yapmıyo diye düşünüyodum ki geçen sene bıraktığımdan beri özellikle yüzümdeki tüylerin aldıkça azaldığını farkettim, demekki tüylerin azalmasında olumsuz etki yaptı bende. yani ben ona bağladım en azından. onun dışında adet sancısını önlediği doğru, hem de çok.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1910 gün geçti.

PurpleRain

what if i'm the bad guy?
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2008
8.286
7
bende dün başladım canım aynı hapa...
ablam kullanıyordu gayette memnun bende 7 aylık evliyim şuan çocuk düşünmüyoruz ama çocuk olmamasının sebebini hapa bağlamak gerçekten hataymış öyle dediler bana daha 1 adet içtim bakalıminşallah memnun kalırım...
birde ben şöyle bişiy yapıcam bu hapı 6 ay kullanıp ara vericem 6 ay hap 6 ay prezervatif kullanıcam vücudu dinlendirmek için....
sende öyle yap derim...
umarım istediğimiz zaman hiç sorunsuz hamile kalabiliriz...


umarım =):eek::emir_bebek::eek:
 

BenLiLa

Guru
Kayıtlı Üye
3 Ocak 2008
4.203
29
canım hapı içtiğin ilk gün korumaya başlıyomuş evet ilk kullananlar için adetin ilk günü içiliyor...
bende adetim başladığı ilk gün içtim adetim bir hafta sonra bitti ve ertesi gün hiç korunmasız yani ek koruma olmadan ilişkiye girdik korkma hiç bişiy olmaz...
bende danışmıştım ama korur seni merak etme...