Moralim çok bozuk bana bir fikir verin

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

bsr89

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Nisan 2015
797
794
Normal devlet okullarının anaokulları 44 aylıkdan sonra alıyor. Nasıl kabul etmiyorlarmış. Ben kendi oğlumu konuşmuyor diye 3 yaşında gönderdim devlet okuluna biraz da hareketliydi benimki de. Öğretmeni acıkcası istemedi gibi bir sürü bizi sürümcemede bıraktı doktora götürmemi istedi sırf uğraşmamak için çocuğun hiçbir sıkıntısı yoktu ki doktorda anaokulu ile konuşacaktır dedi. Sonrasında mecbur kaldı çocuğu kabul etti ama zorla. 3 ay sonra konuştu. Siz vazgeçmeyin başka okullara bir sorun almaları gerek.
 

ceycey0406

heyyooooooooo
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2014
29.833
67.727
Sana gıcık falan değilim sadece çocuğuna çok üzülüyorum. Heba edeceksin çocuğu. O çocuğun özel eğitime ihtiyacı varsa sen evde oyuncakla kitapla hiç bir şey yapamazsın. Ne okul öncesi öğretmeni, ne çocuk gelişimci, ne psikolog, ne psikiyatrist çocuğu görmeden teşhis koyamaz. Özelden yazan hangi aklı evvel meslektaşımsa iyilik değil kötülük yapıyor sana. Nolur sana anlatılan yolları izle. Rapora ihtiyacı varsa çocuğunun almayarak en büyük kötülüğü yaparsın. İhtiyacı yoksa zaten yalvarsan da vermezler.
ben eskiden beri tanırım konu sahibini.çok zor bir evliliği ve büyük sorunları oldu yaşı da oldukça genç sanırım.evde kendi çözemez kitaplarla falan.yol göstericiye ihtiyacı var bu da çocuk ve ergen psikoloğu ve psikiyatristi en başta.
 

Bly Manor

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2017
8.530
11.193
25
Sana gıcık falan değilim sadece çocuğuna çok üzülüyorum. Heba edeceksin çocuğu. O çocuğun özel eğitime ihtiyacı varsa sen evde oyuncakla kitapla hiç bir şey yapamazsın. Ne okul öncesi öğretmeni, ne çocuk gelişimci, ne psikolog, ne psikiyatrist çocuğu görmeden teşhis koyamaz. Özelden yazan hangi aklı evvel meslektaşımsa iyilik değil kötülük yapıyor sana. Nolur sana anlatılan yolları izle. Rapora ihtiyacı varsa çocuğunun almayarak en büyük kötülüğü yaparsın. İhtiyacı yoksa zaten yalvarsan da vermezler.

Gerçekten doktor bana yardımcı olmak adına böyle birşey sundu .yoksa neden bana desinki kreşe yollarsan sorun çözülür
 

Bly Manor

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2017
8.530
11.193
25
ben eskiden beri tanırım konu sahibini.çok zor bir evliliği ve büyük sorunları oldu yaşı da oldukça genç sanırım.evde kendi çözemez kitaplarla falan.yol göstericiye ihtiyacı var bu da çocuk ve ergen psikoloğu ve psikiyatristi en başta.
Kuzum dedimya onlarada gittim doktor sadece ozel kreşe yollayamadim için bana yardım etmek istedi çocuğum konuşuyor simdi
 

ceycey0406

heyyooooooooo
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2014
29.833
67.727
Gerçekten doktor bana yardımcı olmak adına böyle birşey sundu .yoksa neden bana desinki kreşe yollarsan sorun çözülür
kuzum 1 doktorla 5 dakika gitmekle olmazzzz.başka doktorlara da gitmelisin ve bu çocuk uzmanı olmalııı.ben beynimdeki bir sorun yüzünden tam 7 8 doktora gittim ayrı ayrı fikir almak için.üşengeçlik yapma randevu al ve gidinnn
 

Bly Manor

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2017
8.530
11.193
25
kuzum 1 doktorla 5 dakika gitmekle olmazzzz.başka doktorlara da gitmelisin ve bu çocuk uzmanı olmalııı.ben beynimdeki bir sorun yüzünden tam 7 8 doktora gittim ayrı ayrı fikir almak için.üşengeçlik yapma randevu al ve gidinnn
Bak söz veriyorum yarın yine maksat benimde içim rahatlasin diye randevu alacagim anlastikmi? Ben üşengeç değilim yeterki birşeyler yoluna girsin .sana haber vericem
 

KudrAlobar

Ayak feministi
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2018
23.213
141.821
Gerçekten doktor bana yardımcı olmak adına böyle birşey sundu .yoksa neden bana desinki kreşe yollarsan sorun çözülür
Doktorun size böyle bir şey sunma yetkisi yok ki ama neden bunu anlamıyorsunuz? O raporu o doktor veremez. Size yukarda bi yerlerde uzun uzun anlatmış izlemeniz gereken yolları bir arkadaş ben tekrar yazamayacağım, o kadar sabrım yok.

Çocuğunun eğitime ihtiyacı varsa rapor çıkar yoksa çıkmaz. Ama bunu o yola girmeden bilemezsin. Özel eğitime ihtiyacı olan çocuğu evde kendin eğitemezsin. Ben bile yapamam bunu. Profesyonel destek şart. İhtiyacı yoksa zaten rapor vermezler özel eğitim alamaz. Herkese sundukları bir şey değil bu.
 

KudrAlobar

Ayak feministi
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2018
23.213
141.821
kuzum 1 doktorla 5 dakika gitmekle olmazzzz.başka doktorlara da gitmelisin ve bu çocuk uzmanı olmalııı.ben beynimdeki bir sorun yüzünden tam 7 8 doktora gittim ayrı ayrı fikir almak için.üşengeçlik yapma randevu al ve gidinnn
Yahu ben kediyi 7-8 veterinere götürdüm çocuk bu bi de.
 

Bly Manor

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2017
8.530
11.193
25
Doktorun size böyle bir şey sunma yetkisi yok ki ama neden bunu anlamıyorsunuz? O raporu o doktor veremez. Size yukarda bi yerlerde uzun uzun anlatmış izlemeniz gereken yolları bir arkadaş ben tekrar yazamayacağım, o kadar sabrım yok.

Çocuğunun eğitime ihtiyacı varsa rapor çıkar yoksa çıkmaz. Ama bunu o yola girmeden bilemezsin. Özel eğitime ihtiyacı olan çocuğu evde kendin eğitemezsin. Ben bile yapamam bunu. Profesyonel destek şart. İhtiyacı yoksa zaten rapor vermezler özel eğitim alamaz. Herkese sundukları bir şey değil bu.
Tamam şimdi aricam 182 yi randevu alicagim farklı bı doktor görüşüde alicagim .bakalım o ne diyicek ben elimden geleni yapmaya hazirim
 

nunu06

Guru
Kayıtlı Üye
2 Ağustos 2011
239
178
Daha önce oğlumu yaz etkinligine yollamıştım sorun çıkmıştı sadece bir gün gidebildim .aynı okula kayıt yaptım busefer bugün götürdüm öğretmeni yaşı daha küçük uyum sağlayamaz 45 aylık almıyoruz biz normalde 48 aylık alıyoruz dedi sonra beni müdürün yanına yolladı.hocam dedim ben size söylemiştim kaç aylık olduğunu biliyordunuz kaç yaşında olduğunu biliyordunuz ogretmeni böyle söyledi dedim. Yanındada bı öğretmen vardı .bir saat dil döktüler yemin ediyorum okadar zor tuttumki kendimi ağlamamak için ikinci kez hayalkırıklığı yaşadık.uyum sağlayamıyormus'hocam çok saçma degilmi bı çocuğun bi günde (hatta yarım saat) uyum sağlamasını beklemek .yine dedi daha bebek falan yoksa biz neden istemeyelim çocuğunuzu öğrenci sayımız az zaten dedi siz pırıl pırıl insansınız yetiştirdiğiniz çocukta öyle defalarca gelip gittiniz çocuğunuzla ilgilisiniz hepsinin farkindayz ,isterseniz size masal kitapları verelim okulda fazlalık olan çocuğa bol bol okursunuz onu hazırlarsiniz dedi .yani busuru şey söyledi.ben zaten kendisine demiştim oğlumu psikiyatriye götürdüm bana Özel kreş önermişti başta maddi durumdan dolayı tiklayamadim doktora durumu anlattım ozaman rapor cikaralim özel eğitim görsun dedi.(benim çocuğum biraz geç konustu şimdi daha iyi konuşuyor ama hiperaktif ) öğretmen özel egitm görsün yaşıtlarının üstünde olsun ama altında olmasın burdaki çocukların hepsi oglunuzdan büyük uyum sağlayamazlar çünkü oyun çocuğu bu dedi... Herneyse tuttum oğlumun elini kırgin birşekilde çıktım .ben size şimdi birşey soracağım sizce oğlumu özel egitimime göndereyim yoksa başka anaokulunu bakayım?



Güncelleme; ben oğlumu ilk psikiyatriye götürdugumde konuşma gecikmesi var diye götürdüm. Doktor gelişim uzmanına yönlendirdi oraya gittik oda gözlemledi oyuncaklar oyunlar falan.sonra tekrar psikiyatriye götürdüm.doktor konuşma gecikmesi olduğunu söyledi korkmama gerek yokmuş otizm değilmis. Ozmanlar oğlumun 3 yaşına girmesine aylar vardi bana dediki kreşe yollasaniz sorun çözülür. 3 yaşta özel kreş olmuş oluyor devlet almıyor 3 yaş çocuk.aradim sordum soruşturdum fiyatlar çok uçuk özel kreşe yollayamadim..sadece oyun zamanında gelsin diye ricada bulundum yine kabul etmediler. Tekrar gittim psikiyatriye anlattım durumu maddi durumdan dolayı özel kreşe yollayamadim dedim doktorda bana madem öyle sağlık kurulundan rapor alın özel eğitim görsun 3 ay bile yeterli konuşması icin.. sonra ben sağlık kurulundan randevu aldım oda hastaneye gittim randevu yoktu heyet bana kendi bilgisayarından randevu aldı.sonra biz ev sahibiyle sorunlamiz oldu kendi oğlunu eve yerleştirmek istedi apar topar taşındık .gidemedim.tasindiktan sonra tekrar gittim sağlık kuruluna randevusuz bı şekilde durumu anlattım oda randevu olmadan işlem yapamam dedi eve geldim. Sonra yine buraya konu açmıştım bazı arkadaşlar o raporun ilerde karşına cikabilecegini yazdı korktum.zaten doktorda maddi durumdan dolayı yardımcı olmak adına yaptı bunun çocuğun özel egitime ihtiyacı yoktu.ben evde ilgilendim şimdi çocuğum tanımadığı insana bile meraba diyor ..eline birşey verildiğinde teşekkür ediyor. Ona elimden geldiğince öğrettim bisiler.yedigi tabağa kadar kendi kaldırıyor wc ye kendi gidiyor ben sadece poposunu yıkamaya giderim suyuna kadar kendi döküyor.yikama zamanında anne diye sesleniyor.cogu hayvanın adını öğrettm hem adlarıni hem seslerini taklit ediyor. Çok şükür büyük bir gelişme oldu oğlumda bu sürede . Bende bigun markete giderken bı yazı gördum 3 .6 yaş arası ücretsiz yaz etkinliği hemen gittim .aynı gün müdürümüz ben tek'im burda çocuk durmuyor vs bişiler söyledi aldım çocuğu .benim yeğenim tam oğlumun aylarında anaokuluna başlamıştı .bende gittim kayıt ettim hoş beş inşallah anlasirsiniz busefer hocam dedim çıktım.kayit yapıldi ,uyum programı vardi çocuklar 1 buçuk saat kalacaktı velilerde kaldı öyle istediler .yemin ediyorum yarım saat anca olmustur .öğretmen bana uyum sağlayamıyor dedi .sebeb başka sınıfa kosmasiydi .müdürün yanına gittim konuştuk onu yukarda anlattım zaten.aldim çocuğumu çıktım çok üzüldum ikinci kez bunun yaşanmasi canımı çok sıktı. 182 aradım sağlık kurulundan randevu almak için özel eğitim görsun diye (uslu çocuk istiyorlar sanırım) bende çocuğum yeterki yaşıtlarıyla biraraya gelsin diye uslu çocuk olmasi için birşeyler yapmaya çalışıyorum .yapacak biseyim kalmadı çünkü...randevuda yoktu zaten asla sağlık kurulundan randevuyu biturlu alamıyorum.kalktim başka anaokuluna gittim.bunlar birgunde aldı uğraşıyorum birşeyler yapmaya çalışıyorum .okulu sevmedim açıkçası oyuncak adına sadece 4.5 tane motosiklet oluyor ya çocuklarin ondan vardı.bide mutfak oyun alanının dibinde Allah korusun bı çocuk girse üstüne devrilse falan ondanda korktum kaydetmeden çıktım.ben sadece yardım istiyorum sizden aslında doktor bana yardımcı olmak adına özel eğitim önerdi göndermeli miyim yoksa biraz daha beklemedemi kalmalıyım
Bağımsız anaokulları var aidatı 170 TL felan. Oraya veremez misiniz. Orada yaş grupları var
 

Minaredenatbeni

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
15 Haziran 2016
2.937
7.414
35
Hanfendi siz guncellemeyi okudunuzmu .siz nerden biliyorsunuz oğlumla ilgilenip ilgilenmedigimi .ilgilenmesem buraya yazar fikir danisirmiyim düzgün yazıldığı sürece herkese saygılı bir şekilde cevap veririm .ama ben robot değilim insanı geren yeren yorumlar fazlasıyla canımı sıkıyor bzaten bu süreçte çok yoruldum birde burda olması canımı yakıyor .ben o hiperaktif görsem sormazmiyim Doktora sadece reçetede yazıyordu eczaneye verirken farkettim .kaç kez doktora gittim geldim .ben burda napmam gerektiğini soruyorum çocuğum güzel bir eğitim alsin diye eğitilmiş insanlardan eğitim almasını istiyorum hepsi bu
Ben ilgilenmiyorsunuz mu dedim
Siz kendi kendinize hayaller kurup sonrada inanıyorsunuz sanırım
Buraya yazmak çocukla ilgilenmek mi oluyor
Daha doktora reçeteye ne için ilaç yazıyorsunuz, çocuğuma artı eksi ne gibi etkileri olabilir, sizin görüşünüz ne durumla ilgili gibi en gerekli soruları sormaktan acizsiniz farkında mısınız? Tabiki değilsiniz, reddederek hiçbiryere varamazsınız
Umarım çocuğunuz bu huyunuzu örnek almaz
 

Harkuladem2

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2017
39
45
36
Canım üzülme daha çok küçük. Sabret gönderme bir yere. Sen evde eğitim verimişsin daha önce. Devam et daha eğitici oyunlar oyuncaklar kitaplar al evde oyunla öğret. Çevrende yaşıtları yakın cocuklar varsa oyun oynamalarını sağla komşu akraba vs. Boyama puzzle yaptır bolca. Ödülle devdir etkinlikleri. Kesme yapıştırma oyunları yapın. Böylece gelişim sağlar ve vakt-i gelince okula yazdır.
O zaman yaş grubu olduğu halde uyum sağlamaz ise özel eğitimi hemen düşün

Yolun başındasın hemen panik olma.
 

Bly Manor

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2017
8.530
11.193
25

Eklentiler

  • Screenshot_2021-09-02-00-41-24-734_com.miui.home.jpg
    Screenshot_2021-09-02-00-41-24-734_com.miui.home.jpg
    37,1 KB · Görüntüleme: 17

Bly Manor

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2017
8.530
11.193
25
Canım üzülme daha çok küçük. Sabret gönderme bir yere. Sen evde eğitim verimişsin daha önce. Devam et daha eğitici oyunlar oyuncaklar kitaplar al evde oyunla öğret. Çevrende yaşıtları yakın cocuklar varsa oyun oynamalarını sağla komşu akraba vs. Boyama puzzle yaptır bolca. Ödülle devdir etkinlikleri. Kesme yapıştırma oyunları yapın. Böylece gelişim sağlar ve vakt-i gelince okula yazdır.
O zaman yaş grubu olduğu halde uyum sağlamaz ise özel eğitimi hemen düşün

Yolun başındasın hemen panik olma.
Aynı şeyi bana çocuk öncesi öğretmenide yazdı özelden . başarıya giden her yol mübah tır 😊 her yolu denerim hiç farketmez
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.