Ne olur bir akıl verin kızlar

zargo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Aralık 2008
8
0
kızlar fikrinize çok ihtiyacım var. gerçekten bunalıma giricem yakında. eşime karşı patlama noktasına gelmek üzereyim. ben 2.5 yıllık evliyim. bi erkek bebek bekliyorum iki ay kaldı doğumuma. ciddi borçlarla evlendik. bi allahın kulu alilede dahil kimseden destek görmedik. ben hala çalışıyorumki eşim sıkışmasın diye. eşim kendi işini yapıyo. son bir yıldır doğru dürüst kazanamadı. borçlarımız hala var ama azaldı allaha şükür. hem işlerinin yolunda gitmemesi,hem müşterilerden para alamaması çok gerdi onu. her sinirlendiğinde idare ediyorum olay büyümesin diye çünkü stresten bazen bana çatıyo. sonrada gelip gönlümü almaya çalışıyo ama nadiren. birde bunca derdin içinde abileri varki yakamızı bırakmıyo. heleki bir tanesi eşimin yanında çalışıyo. çok tembel çalışmayı sevmiyo. nereye girse kovuyolar 1 hafta bile olmadan. eşimde iki çocuğu var diye yanına aldı ama kazanamıyorum diyen eşim abiye maaşından fazla para veriyo. yani her ay 200-250 milyon. bunu tesadüf eseri öğrendim. sıkıştığındada bana geliyo nakit alamadım diye.çok ağırıma gidiyo. ben onu rahatlatmak için verirken onun abiye fazladan vermesini kaldıramıyorum. üstelik evin kredi parasını ödeyip birde üstüne oğlumun ihtiyaçları için kenara para atmaya çalışıyorum. verdiği o fazla paraları niye kenara koymuyo çocuğumuzun bi ihtiyacını alırız dimi ama. söyleyincede kızıyo ben düşünmüyomuyum diyo ama niye yapmıyo ozaman. abisine yedirdiklerini anlatsam sayfalar bitmez. eşimi sömürmek için kullanıyolar kendide biliyo ama çocukları var diyo. eltimde hiç bir eksiğinden kısmaz sigara ağzından düşmez. ben çalıştığım halde hep bazı şeylerden kısarımki borcumuz bitsin. bunları söyleyincede kızıyo resmen azarlıyo beni. çalışma ozaman yardımına ihtiyacım yok diyo ama bende çalışmasam bi halt edemiycek biliyo. geçen yine bağırdı bana sonrada bunaldım artık işler yolunda gitmiyo ödeme alamıyorum stresliyim kusura bakma dedi. bende ağlamaktan bisey diyemedim. şu halimde milleti hep idare eden benim. niye kimsede bana sormuyo bi sıkıntın varmı diye. eşim böyle yaptıkça beni kendinden uzaklaştırıyo. ben ona her zaman yardımcı olmaya çalışıyorum ama sinirden azar işiten yine benim. napıcam bilmiyorum. hep gergin olmasına bağlıyorum ama nereye kadar? çok yoruldum bu asabiyetinden. hem kazanamıyorum diyo kriz kötü oldu diyo hemde abiye nasıl fazladan verebiliyo. eltimde bisey olsa hemen eşimi arıyo yada kocasını fitliyo para lazım iste diye. belki abisine kızabilirsiniz haklısınız ama en büyük hata eşimde çünkü kendi böyle alıştırdı. abinin sömürdüğünü bilsede yapıyoki karısı evden kovmasın yuvası yıkılmasın. çünkü kocası çalışmadımı eltim çocukları alıp evden gidiyo kaynımada kimse bakmıyo. ben 10 gün baktım geçen aylarda boşanma aşamasındalardı arkamdan eşime demediğini etmedi. karın beni evden kovdu falan demiş. halbuki senelik izne ayrılcağım için uygun bi dille evimin işini yapıcam kendini ona göre ayarla dedim. keşke ağzıma geleni verseymişim daha iyiymiş. kızlar eşimin bu hallerini nasıl düzelticem. çocuğumuzun rızkını başkalarının yemesi ağırıma gidiyo daha bi çöp bile alamadım yavruma. hadi abi istiyo eşim niye bi dur demiyo. konuşmak fayda etmiyo. yemin etsede yine yapıyo.:çok üzgünüm: bir yandanda diyorumki naparsa yapsın oturur evimde çocuğuma bakarım. günde 3 saat yol gidiyorum bu halde. doğum iznimi bekliyorum. ne düşüneceğimi bilmiyorum. yada maddi desteğimimi kessem? çünkü maaşımı olduğu gibi ona veriyorum borçlar kapansın diye. benim hakkımdan abisine verdiğini düşündükçe deli oluyorum. napıcam nolur bi akıl verin.:çok üzgünüm: eşimide seviyorum ama beni artık iyice uzaklaştırıyo kendinden bu yaptıklarıyla. biz çok büyük bi aşkla evlendik. şuan onun için bunları düşünebileceğim aklımın ucundan geçmezdi ne hale geldik inanamıyorum. siz olsanız bu durumda naparsınız arkadaşlar
 

nesrin111

hayat boş boş boş
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2008
3.867
18
canım sen aynı bu konuyu benim bir derdim bölümüne açmıştın zaten..
eşini ailesine zor zamanlarında yardım etsin tabii ki ama bu sömürgecilik falan olmasın..o noktada durması lazım..durmuyorsa darbe indireceksin o zaman...bütün parayı sen alıp ,evi sen yöneteceksin...herşeyi sen ödeyeceksin..yada sen maaşına dokunmayacan..kredi borcu,ev harcamaları vs eşini kazandığından ödenecek..belki o zaman aklı başına gelir..
 

nesrin111

hayat boş boş boş
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2008
3.867
18
maaşını vermeklede hata yapıyorsun..hem para yediriyor diyon hem maaşını veriyon..verme,hatta onun kazandığını da al..hatta ben olsam herşeyi yüzlerine söylerim,siz böyle böyle yapıyorsunuz derim..valla okudukça ben daha da gerildim yaşasam ne yaparım bilmiyorum...
 

HeartLess

HUZUR MELEĞİMSİN SEN..
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2007
12.830
40
49
konuyu Bir Derdim Var bölümüne taşıyorum...
lütfen oradan devam edelim...
sevgiler...
 

27Eylul

RABBİM SENDEN İSTİYORUM
Kayıtlı Üye
24 Nisan 2008
603
0
ay canım ya inan çok üzüldüm böyle bir durumu benim bir yakınım yaşadı ama inan hiç akıllanmıyorlar sonra iş işten geçiyor ama nafile bence sen destegii kes bak dogumuna 2 ay kendi maaşınla bebeğine eşya al bak o zaman neler oluyor çocuk bu abisinin çocugu varsa seninde çocugun olacak azcık dişini çıkar derim ama fazlada yıpratma kendini artık agırlaşmışsındır bebekten dolayı allah korusun..

allah sağlıkla ve mutlulukla bebeğini kucagına almayı nasip etsin.
 

_ConversE_

Nam-ı diğer extreme:))
Kayıtlı Üye
11 Eylül 2008
3.571
18
34

yaa şunu asla anlamam hane derler ya ayranı yok yemeye.... gidiyor....-tatlicadiarzu-
nedir bu ailesinin rızkını dağıtan erkekler yaa,
durmunuz çok iyi olsa dağıtsın dağıtabildiği kadar,
ama yazık değilmi sana hamile hamile çalışıyorsunuz borçlarınız için,
eltinizde kusura bakmayın ama çok gurursuzmuş,
aynı zamanda eşinizin abisede,
sizin o halde çalıştığınız parayı veriyorsa eşinizde o yanlışş,
bence konuşun en azından kendi paranızdan onlara vermemesini,söyleyin:nazar:
 

duruvenehir

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Ekim 2008
373
1
canım çok üzüldüm ama böyle insanlar her ailede çıkıyor mutlaka başkalarının sırtından asalak gibi sürdürüyorlar yaşamları ama dediin gibi burdaki tek suçlu eşinin abisi değil en büyük hata eşinde...
oturup açık açık düşündüğün herşeyi anlat eşine abinin yuvası yıkılmasın diye uğraşıyorsun ama birazda bizim yuvamızı düşün de.. hissettiğin herşeyi güzelce anlat baktın konuşmak işe yaramıyor
o zaman maaşını vermeyi kes,çocuğun için at kenara maaşını..
 

duruvenehir

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Ekim 2008
373
1
ya vallahi ne sinir durum ya bak hızımı alamadım ikinci yorumumu yazıyorum..

kaynında,eltinde çok gurursuzmuş gerçekten..

tencere yucarlanmış kapağını bulmuş yani..
 

EstetikEditor

ne mutlu TÜRKÜM diyene
Kayıtlı Üye
28 Ekim 2008
7.079
142
Bence de ilk iş maaşınızı vemeyi kesin. Bir de çocuğunuz olacak onun rızkını da mı vereceksiniz..
 

DeliKizinDirdiri

Yangına Körük , Kavgaya Sırık...
Pro Üye
8 Eylül 2008
6.176
426
şimdi sinirlendim işte...
canım kendine dikkat et stresten erken doğum falan olmasın sonra...
sinirlenmeden son bikez tüm içindekini dök...
neden böyle dediğini falan...
sonra da maaşını verme artık.. madem ihtiyacı yokmuş...
 

zargo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Aralık 2008
8
0
maaşını vermeklede hata yapıyorsun..hem para yediriyor diyon hem maaşını veriyon..verme,hatta onun kazandığını da al..hatta ben olsam herşeyi yüzlerine söylerim,siz böyle böyle yapıyorsunuz derim..valla okudukça ben daha da gerildim yaşasam ne yaparım bilmiyorum...


nesrin çok sağol cevabın için. aslında defalarca düşündüm eltime ağzıma geleni vermeyi ama ozamanda bunlar bizim için birbirine giriyo diye laf edecekler ondan bisey demiyorum. felaket dedikoducu bi kadın çünkü. ben aksine hep iyi tarafımızı gösteriyorum. ayrıca söyledigimde bana derseki abisine veriyo bana niye söylüyosun ne cevap vericem. demek istediğim iş eşimde bitiyo. bizimki tavrını koysa kimsede yaklaşamaz haksızmıyım canım?
 

zargo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Aralık 2008
8
0

yaa şunu asla anlamam hane derler ya ayranı yok yemeye.... gidiyor....-tatlicadiarzu-
nedir bu ailesinin rızkını dağıtan erkekler yaa,
durmunuz çok iyi olsa dağıtsın dağıtabildiği kadar,
ama yazık değilmi sana hamile hamile çalışıyorsunuz borçlarınız için,
eltinizde kusura bakmayın ama çok gurursuzmuş,
aynı zamanda eşinizin abisede,
sizin o halde çalıştığınız parayı veriyorsa eşinizde o yanlışş,
bence konuşun en azından kendi paranızdan onlara vermemesini,söyleyin:nazar:

canım hay ağzına sağlık. ne kadar doğru demişsin. aynen öyle ayranı yok içmeye ... devamını anladın sen. hem bunca borç içindeyiz hemde napıp edip veriyoya deli olmamak elde değil. benim zoruma gidende o ya. bu halimle çalışıp destekken onun böyle yapması. eltim öyle rahat bi kadınki görmen lazım. dünya umrunda değil. ama ben eşime bencil olamıyorum. konuşmak fayda etmiyo. defalarca konuştum gizlide olsa yapıyo sırf tartışmayalım diye.
 

Hella

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Mayıs 2007
91
0
eltin kaldırsın bi tarafınıda 7 aylık hamileyken çalışsın bakalm nasıl oluomş. asalaklar tam birbirini bulmuş!!
 

HeartLess

HUZUR MELEĞİMSİN SEN..
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2007
12.830
40
49
yani ne denir ki bu durumda,inanın ben size üzüldüm...
doğumunuza az br zaman kalmış,kendinizi üzmeyin lütfen...
sizin yapacağınız tek şey,maaşınızın büyük bölümünü her ay
bir yere koymak...
madem etrafınızda kargalar var,kendinizi ezdirmeyin...
bu tür insanlardan nefret ederim,şu hale bak ya...
peki eşinize bir sorun,aynı durumda siz olsanız
aynı karşılığı görürmüydünüz...
artık bunların ki,ihtiyaçtan değil,alışkanlık haline gelmiş...
bekın doğumdan sonra paraya daha çok ihtiyacınız olacak...
kesinlikle maaşınızın hepsini vermeyin derim...
eşinizin gerçekleri görmesini sağlayın...
bakın kriz diyoruz ama bu yıl ve önümüzdeki yıl
daha çok etkileyecekmiş kriz...
onun için temkinli davranmanız lazım,
öncelik sizin aileniz olmalı eşiniz için de...
keşke yapmasaydım dememek için,aklını başına alsın...
sizde kendinizi yıpratnayın lütfen...
sevgiler...
 
Son düzenleme:

Mihriban

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2008
12.715
18
eşinide anlıyorum canım.abisinin yuvası yıkılmasın diye kendince insanlık yapmaya çalışıyo
benimde eşim kaynıma çok yardım etti ve halada ediyo.bazen bende kızıyorum eşime.çünkü bizde ev yaptırdık kredi çektik .banka borcu taksitler derken bizde sıkıştık ama eşim anne babası olmadığı için ve evin en büyüğü diye kendini çok fazla sorumlu hissediyo.kaynım yeni evlendi düzenli bir işi yok haftalıkla bir yerde çalışıyo bu ay kaynımın mobilya borcunu biz ödedik nasıl sıkıştık anlatamam.allah var kaynım bir şekilde öderim dedi ama benim adam duramadı gitti kendi verdi.bundan sonra kesinlikle borçlarına karışmıyacaksın dedim tamam dedi ama pek inanmıyorum açıkcası.inan bizim durumumuz olsa yapsın hiç bişey demem çünkü kaynım çalımam demiyo çalışıyo ama geliri az o da zor durumda ama bizdede olmayınca çok sıkıntı oluyo.
senin kaynın tembelmiş kardeşine sırtını dayamayı alışkanlık haline getirmiş gibi
eşinin huyunu en iyi sen bilirsin.konuşup eşini ikna etmeye çalış ve kendi maaşını eşine verme bence sen birikim yapmaya çalış