Ne yapmam gerekiyor :(

MetinHande

Üye
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2017
37
11
23
23 yaşında abim var üniversite okuyor İstanbulda sorun abimle ilgili daha önce çalıştığı yerde internet ve telefon açtırıyor üzerine ve o işten çıkıyor çıktığı yer ödemiyor tabiki 600 lira gibi 3 ay önce bir borç bizim eve geldi ve üzerime yanlışlıkla açılmış ben açtırmadm benim haberim yok diye bize söyledi ve hallettigini anlattı yalan söylemis tabi takside böldürdüğü için öderim diye düşünmüş ne yazıkki ödeyememiş ve ödenmeyen faturalar avukata dosya olarak icra takibine verilmiş 1200 lira gibi bir borç olmuş :KK43: bende üni okuyorum ailemin yanındayım çoğu zaman abime para göndersinler diye harçlık bile almam yarı özel okuyor abim, daha önce okuduğunu sanmştk 2 yıllk bize okuyorum diye yutturmuş ve bir kaç devasa olaylar yaşandı babam en ufak hatasını arıyordu zaten şimdi bu olay da olunca ne yapıcağımı şaşırdım ve şoktayım o kadar parayı nerden bulabilirim diye düşünüyorum işe girsem bile 1 ay sonra maaş alırım icra 2 gün sonra gelicekmiş bir akıl verirmisiniz lütfen ne yapmalym..
 

JustPeace

Guru
Kayıtlı Üye
5 Şubat 2017
2.838
32.648
Abinizin üstüne açılan aboneliklerden haberi olmaması imkansız nerdeyse hakkını arayabilirdi faizler binmeden büyük bi olasılık pravan bir şirket yoksa bir öğrencinin aboneliğine gerek duyulmazdı
Sizin çabalamanız hirbirşeyi değiştirmeyecek sonuçta abiniz o borç kapansa bile sorumluluğunu alamayacak ve bu rahatlıkla size söylenen yalanlardan zerre kadar ders almayacak.
 

MetinHande

Üye
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2017
37
11
23
Abinizin üstüne açılan aboneliklerden haberi olmaması imkansız nerdeyse hakkını arayabilirdi faizler binmeden büyük bi olasılık pravan bir şirket yoksa bir öğrencinin aboneliğine gerek duyulmazdı
Sizin çabalamanız hirbirşeyi değiştirmeyecek sonuçta abiniz o borç kapansa bile sorumluluğunu alamayacak ve bu rahatlıkla size söylenen yalanlardan zerre kadar ders almayacak.
Aboneliği kendisi almş zaten bize yanlışlka açılmştr üzerime diye yalan söyledi:KK43:
 

MetinHande

Üye
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2017
37
11
23
Abiniz bu kadar serinkanlıyken siz niye tabiri caizse tutuştunuz?

Birakın koca adam hatalarının bedelini ödesin. Babanız öldürecek değil ya
Ben ailemin üzülmesini istemiyorum tutuşmam bu yüzden :KK43: zaten annem ve babamın arası çok düzgün değil bu aralar herkes gergin bu olay eve facia gibi çökecek korkum bu yüzden
 

KaraTurna

bir varmış bir yokmuş!!!
Pro Üye
31 Ocak 2013
8.615
29.750
Aboneliği kendisi almş zaten bize yanlışlka açılmştr üzerime diye yalan söyledi:KK43:
Tamam bırakın hem yalanının hem hatasının bedelini ödesin.
Paşa rahatça yiyip içip s...n diye zaten siz fedakarlık yapıyorsunuz bide borcunu yalanını hatasını üstlenmeyin.
 

KaraTurna

bir varmış bir yokmuş!!!
Pro Üye
31 Ocak 2013
8.615
29.750
Ben ailemin üzülmesini istemiyorum tutuşmam bu yüzden :KK43: zaten annem ve babamın arası çok düzgün değil bu aralar herkes gergin bu olay eve facia gibi çökecek korkum bu yüzden
Ozaman abinize diyin borç harç bulsun ödesin. O ne diyo bu konuya şu anda. El ense yatmıyo inşallah
 

MetinHande

Üye
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2017
37
11
23
Tamam bırakın hem yalanının hem hatasının bedelini ödesin.
Paşa rahatça yiyip içip s...n diye zaten siz fedakarlık yapıyorsunuz bide borcunu yalanını hatasını üstlenmeyin.
Daha dün babamı karşıma aldm telefonu değişecekti işletim sisteminde hata vardı baba kızma alalım dedim ikna etmiştim onu kız arkadaşının yanında eksik kalmasn diye :'( çokkkkkk üzgünüm çokk