palette saç boyası beni mahvetti..!

esra_s

Kuzey'in annesi :)
Kayıtlı Üye
25 Mart 2011
1.501
1.994
palette deluxe sonbahar kızılı ile saçlarımı boyadım 2 gün önce...yıllardır saçlarımı boyuyorum herhangi bir allerjik reaksiyon yaşamadım...ancak bu defa saçım anormal derecede yandı...saçlarımı yıkadığımda sol tarafımda acı hissettim... saçlarımı araladığımda 3 bölgede saç derimin yanmış olduğunu gördüm... moralim sıfır ...saç diplerimden kızıl boya henüz çıkmadığından net olarak başka yerde var mı göremiyorum... yanan yerler düzelir mi bilmiyorum. daha önce böyle bi olay yaşayan var mı? $IMG-20140416-WA0001.jpg
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1295 gün geçti.

parfumkokusu

keşke hep böyle olsam
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Nisan 2013
2.406
1.789
palette deluxe sonbahar kızılı ile saçlarımı boyadım 2 gün önce...yıllardır saçlarımı boyuyorum herhangi bir allerjik reaksiyon yaşamadım...ancak bu defa saçım anormal derecede yandı...saçlarımı yıkadığımda sol tarafımda acı hissettim... saçlarımı araladığımda 3 bölgede saç derimin yanmış olduğunu gördüm... moralim sıfır ...saç diplerimden kızıl boya henüz çıkmadığından net olarak başka yerde var mı göremiyorum... yanan yerler düzelir mi bilmiyorum. daha önce böyle bi olay yaşayan var mı? Eki Görüntüle 1074221

canım geçmiş olsun. çok üzüldüm ya böyle bir sorun yaşamana. yıllardır palette kullanıyorum hiç böyle bir şey yaşamadım şükür ki.. ama boyaların hepsi için geçerli birşey her kullanımdan önce muhakkak alerji testi yapın diyorlar. yıllarca aynı boyayı kullanıyorsun birşey yapmıyor ama o gün olan bir sebepten yada o kutudaki boyanın tarihi geçmesi vs böyle durumlar olabiliyor. bende yapmıyorum ama aslında her kullanım öncesi alerji testi yapmak şart.. durumun için bir öneride bulunamam ama bence bir cilt doktoruna göster derim. nolur nolmaz.. o bilir yani vardır birr merhem flaan verebilir belki.. bilemiyorm. çok geçmiş olsun
 

cisemarc

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
25 Eylül 2012
312
17
palette deluxe sonbahar kızılı ile saçlarımı boyadım 2 gün önce...yıllardır saçlarımı boyuyorum herhangi bir allerjik reaksiyon yaşamadım...ancak bu defa saçım anormal derecede yandı...saçlarımı yıkadığımda sol tarafımda acı hissettim... saçlarımı araladığımda 3 bölgede saç derimin yanmış olduğunu gördüm... moralim sıfır ...saç diplerimden kızıl boya henüz çıkmadığından net olarak başka yerde var mı göremiyorum... yanan yerler düzelir mi bilmiyorum. daha önce böyle bi olay yaşayan var mı? Eki Görüntüle 1074221

canım bunu palettenın musterı hızmetlerıne bıldırmelısın hattaa boyayı atmasaydınn onlara ıncelemelerı ıcın gonderırdın belkı o serıde bır hata olusmustrr son kullanma tarıhıne baktınmı gecmıs olsun cokk ama bence bu durumun arkasında dur hatta tuketıcı haklarına bıle gıdebılırsınn okadar ınsan guvenerek alıp sacını boyuyor :KK19::KK19: ne zararlar verıyoruz kndımıze
 

esra_s

Kuzey'in annesi :)
Kayıtlı Üye
25 Mart 2011
1.501
1.994
çok teşekkürler geçmiş olsun dilekleriniz için...şimdi cilt doktorundan geliyorum... kimyasal maddeye bağlı travmatik yanma olduğunu söyledi. silverdin adında bi merhem verdi.15 gün kullanıp saç köklerine zarar verip vermediğine bakacaklar...
bundan önce de palette kullandım ancak böyle bi durum yaşamadım. kutuyu alırken mutlaka son kullanım tarihine bakarım ki 2017 yazıyordu.ama dediğiniz gibi seride bir sıkıntı olabilir...2 gündür kabus yaşıyorum resmen...
keşke kutuyu atmasaydım dediğiniz gibi...
bundan sonra palette kullanacağımı sanmıyorum... dermatoloğa kalsa yılda 2 kezden fazla boya yapma dedi ama bu da dip boyasından kaynaklı mümkün değil ki...
şimdi 15 gün ilaçlarımı kullanıp yaraların iyileşmesini bekleyeceğim. ve ilk işim boyaların içindeki kimyasalları araştırmak olacak... yoksa bundan sonra korkudan boya yaptıramayacağım :KK43:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1295 gün geçti.

alone2

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
10 Mart 2013
3.850
417
palette deluxe sonbahar kızılı ile saçlarımı boyadım 2 gün önce...yıllardır saçlarımı boyuyorum herhangi bir allerjik reaksiyon yaşamadım...ancak bu defa saçım anormal derecede yandı...saçlarımı yıkadığımda sol tarafımda acı hissettim... saçlarımı araladığımda 3 bölgede saç derimin yanmış olduğunu gördüm... moralim sıfır ...saç diplerimden kızıl boya henüz çıkmadığından net olarak başka yerde var mı göremiyorum... yanan yerler düzelir mi bilmiyorum. daha önce böyle bi olay yaşayan var mı? Eki Görüntüle 1074221

aman allahım bu nedir böyle çok geçmiş olsun canım benim nereye şikayet ediliyo bilmiyorum ama hakkını ara diycemde nasıl olcak bilemiyorum bilsem hemen yardımcı olcam çok üzüldüm doktora gitmende fayda var dermatoloğa
 

esra_s

Kuzey'in annesi :)
Kayıtlı Üye
25 Mart 2011
1.501
1.994
şimdi doktordan geldim..15 gün verdikleri ilaçları kullanacağım. facebook üzerinden paletteye durumu ilettim...en azından serine bi sıkıntı varsa toplatılsın!
bunun dışında şikayet var üzerinde yazacağım. tüketici mahkemesine başvuru yapmam için boya kutusu gerekli,onu da boyadan sonra attım malesef...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1295 gün geçti.