Photoshoplama servisi hizmetinizdedir:)

OVERnight

Guru
Pro Üye
14 Nisan 2008
582
12
Kızlar herkezin sorunlarını duyuyorumda,bu konuya bi el atmak istedim,çektirdigi fotoğraflarından memnun olmayan arkdşlar varsa veya benim iyi çözünürlükte fotoğrafım var aslında pozda hoş ama ışıktır benim cildimdir kötü diyen birileride olabilir,yardım etmek istiyorum ben ..Sonra da öncesi sonrası koyarım eglenirizakannehir kaydirigubbakcemile3

Bikaç örnek fotoğraf koymak istedim bunlar rötuşladıgım stok fotoğraflar:
29p6pv5.jpg
 
Son düzenleyen: Moderatör:

zbyd

mutlu mutlu ♥
Kayıtlı Üye
15 Ekim 2008
1.458
265
.....
 
Son düzenleme:

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1998 gün geçti.

Mxixsra

Paşa nın annesi
Kayıtlı Üye
7 Temmuz 2008
12.060
11
Ahhhh ne iyi fikir over,incelticide varmı sisteminde:)))))
Düğün resimlerimi hiç ama hiç beğenmediğim için yeniden gelinlik giyip resim çektirmeyi düşünüyorum
 

papatya68

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Nisan 2009
53
0
canim iyi fikirr..yeni evlendim ve bugun fotografcida resimlerimin fonlarina bakmaya gittim..fotografciyi dovmek istiyorum.fonlardan cok,pozlari kotu cekti..neyse,sende programmi var bebis? hem fotocuda cekilen dugun resimlerinin baz hallaerini vermiyorlarki,sen fon yapabilesin ??
 

sxuxtlxux gayfe

prenslerim
Kayıtlı Üye
19 Mart 2007
3.215
22
sen link at bacım isteyen fotolarını düzeltir.
kimse sana yada bir başkasına foto yollamaz.
dünyanın binbir türlü hali var.
 

mehayet

once kendini bilicenn
Kayıtlı Üye
17 Şubat 2009
179
2
sen link at bacım isteyen fotolarını düzeltir.
kimse sana yada bir başkasına foto yollamaz.
dünyanın binbir türlü hali var.

tam yaziyordum arkadasim sen yazmssin,sahsi fikrim kimseye foto yollayip duzelttirmem,he belki iyi niyetle konuyu acmis olabilirsin belki yardim almak isteyenlerde olur,link atabilirsen neden olmasin
 
E

EU3

Ziyaretçi


tam yaziyordum arkadasim sen yazmssin,sahsi fikrim kimseye foto yollayip duzelttirmem,he belki iyi niyetle konuyu acmis olabilirsin belki yardim almak isteyenlerde olur,link atabilirsen neden olmasin

şimdi ben anlayamadım arkadaşlar.nasıl yani kimse foto yollamaz dünyanın binbir türlü hali var??yani herkes buraya zaten fotolarını koyuyor,sağ tıklayıp farklı kaydet yaparım,fotonun üstünde istediğim gibide oynarım.yani arkadaş yardım etmek istemiş ne güzel bir fikir , ben bi türlü kullanmayı beceremedim mesela fotoshop programını.walla durumu anlayamadım bana bi daha anlatın:))kafamçokkarıştı
 

bizsizegeldikbitlendik

Defne'nin anasııııı :))
Kayıtlı Üye
13 Mart 2009
2.123
15
güzel bişey olur bencede eğlenceli olur. bazen bende photoshop yapıyorum eski ve yeni hali çok farklı oluyor. heryere foto koyuyoruz buraya koyuncamı bişey olcak sanki, fotoları çalmak isteyen zaten sağ tıklayıp kaydeder.
 

denizaslim

Şahsına münhasır ironik insançağız..
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
13 Ağustos 2009
3.587
14.717
Ayrıca photoshop çok kompleks bir programdır.Netleştirme,noise eklentilerini kurmadan da bir işe yaramaz.Resimlerinizin kullanılacağından korkuyorsanız internette paylaşmayın çünkü zaten kimse kaydetmese bile bilgisayar resimlerin olduğu web sayfasını açtığımız anda kaydediyor.Bilginize
 

elifsever

Canım Kızım Irmak'ım
Kayıtlı Üye
6 Ekim 2008
2.841
1
40
Kızlar herkezin sorunlarını duyuyorumda,bu konuya bi el atmak istedim,çektirdigi fotoğraflarından memnun olmayan arkdşlar varsa veya benim iyi çözünürlükte fotoğrafım var aslında pozda hoş ama ışıktır benim cildimdir kötü diyen birileride olabilir,yardım etmek istiyorum ben ..Sonra da öncesi sonrası koyarım eglenirizakannehir kaydirigubbakcemile3

canım benim bende düğün resimlerinden nefret ediyorum yardım edersen çok sevinirim
a.s.
 

OVERnight

Guru
Pro Üye
14 Nisan 2008
582
12
arkadaşlar ben herhangi bir programa sokmuyorum,photoshop programında binbir çeşir brushtır layerdır ugraşarak yapıcam,sırf siz mutlu olun diye,bi arkadaş sormuş evet inceltmek mümkün canım... Yani isteyen koyar, burda size fotoğrafçıda adam gibi yapmadıkları halde üstüne tonlarca para aldıkları bir hizmeti bedavaya sırf içimden geldiği için sunmak istedim, çok değişik tepkilerle karşılaştım açıkçası anlam veremedimyasakkelime
 

pnrkrdnz

~ ~ ~
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
4 Mayıs 2009
956
16
Albumdekı bir resmım canım nede olsa ordada var resmın bunda birşeyler yaparsan sevınırım (herşey yapabilirsin canım arkadaşlarımıza oncelık etmek ıcın koyuyorum :) ) belkı arkadaşlarımıza yardımcı olur onlarda koyarlar resımlerını :)
 
Son düzenleme: