Pko, klomen, menapur, Çatlatma iğnesi (oviterelle) vurulduğu halde 4 yumurtam çatlamadı kist oldu.😭

esuba

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2021
16
4
Merhabalar pko hastasıyım yumurtam büyümüyor kendiliğinden. Klomen, iğne tedavisinden sonra büyüdü. 17,18,19,20 cm olunca çatlatma iğnesi vurdum. Sonra gebelik testi negatif. İlişki sırasında ağrı batma, karnımda şişlik ben kist olduğunu anladım.3. Gün doktora gittik 4 ü de çatlamamış kist olmuş. Biri 4cm. Dkh verdi. Sevgili hanımlar benim durumumda olan var mı? Kist adetle atılır diyorlar tamam o bi şekilde çözüldü. Ama benim yumurtam büyümüyor. Hep takviye almam gerek. Çatlatma iğnesi ile neden çatlamadı hep mi böyle olacak bu iş. Moralim aşırı bozuldu.
 

esuba

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2021
16
4
Merhabalar pko hastasıyım yumurtam büyümüyor kendiliğinden. Klomen, iğne tedavisinden sonra büyüdü. 17,18,19,20 cm olunca çatlatma iğnesi vurdum. Sonra gebelik testi negatif. İlişki sırasında ağrı batma, karnımda şişlik ben kist olduğunu anladım.3. Gün doktora gittik 4 ü de çatlamamış kist olmuş. Biri 4cm. Dkh verdi. Sevgili hanımlar benim durumumda olan var mı? Kist adetle atılır diyorlar tamam o bi şekilde çözüldü. Ama benim yumurtam büyümüyor. Hep takviye almam gerek. Çatlatma iğnesi ile neden çatlamadı hep mi böyle olacak bu iş. Moralim aşırı bozuldu.
Bir şekilde çözülür diyecektim haberi bugün aldım. Bir de soğan kürü ve dkh bir arada kullansam sıkıntı olur mu?
 

alsem

Diva
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
12 Aralık 2019
14.671
44.722
Bir şekilde çözülür diyecektim haberi bugün aldım. Bir de soğan kürü ve dkh bir arada kullansam sıkıntı olur mu?
Bence soğan kürü kullanmayın. Soğan, incir, dereotu, üzüm, adaçayı gibi besinler prolaktin hormonunu yükseltiyor. doktora danışmadan kür kullanmayın. Benim de bu ay 2 yumurtam oldu, biri kiste çevirdi. Maşallahı var 6 cm filan. 3 doktora gittim. İlki cyclo progynova verdi. Diğer ikisi ilaca gerek yok, bir sonraki adeti bekle dedi. Ben de başlamadım ilaca. Hatta burada da doktor bir arkadaşa sordum. O da kullanma, bu kistler 4-8 hafta arasında kendiliğinden kaybolur dedi.
 

esuba

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2021
16
4
Bence soğan kürü kullanmayın. Soğan, incir, dereotu, üzüm, adaçayı gibi besinler prolaktin hormonunu yükseltiyor. doktora danışmadan kür kullanmayın. Benim de bu ay 2 yumurtam oldu, biri kiste çevirdi. Maşallahı var 6 cm filan. 3 doktora gittim. İlki cyclo progynova verdi. Diğer ikisi ilaca gerek yok, bir sonraki adeti bekle dedi. Ben de başlamadım ilaca. Hatta burada da doktor bir arkadaşa sordum. O da kullanma, bu kistler 4-8 hafta arasında kendiliğinden kaybolur dedi.
Prolaktin sıkıntım zaten var dostinex ile düşürdük 3 ay uğraştım. tekrar yükselme aşamasına geçmiş sınırlar içinde şu anlık. O zaman yapmıyorum kür falan. Normalde hep güzel şeyler okudum forum da bi kaçkişi de kist yapmış. Teşekkür ediyorum. Çatlama iğnesi ile neden çatlamıyor bişey diyor mu doktorunuz?
 

alsem

Diva
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
12 Aralık 2019
14.671
44.722
Prolaktin sıkıntım zaten var dostinex ile düşürdük 3 ay uğraştım. tekrar yükselme aşamasına geçmiş sınırlar içinde şu anlık. O zaman yapmıyorum kür falan. Normalde hep güzel şeyler okudum forum da bi kaçkişi de kist yapmış. Teşekkür ediyorum. Çatlama iğnesi ile neden çatlamıyor bişey diyor mu doktorunuz?
Rica ederim. ben de sizin gibi okuyup hayıt filan da kullandım o da değerlerimi hep yükseltti. o yüzden kür işine tövbeliyim.

yani benimki sebepsiz infertilite olarak geçiyor. 3 senedir çocuk sahibi olamıyorum. Bu süreçte sadece 1 kez çatlama iğnesi vuruldum Ama 6 kez klomen, 1 kez femaraya rağmen gebelik oluşmadı. 🤷🏻‍♀️
 

alsem

Diva
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
12 Aralık 2019
14.671
44.722
Çatlama iğnesi ile neden çatlamıyor bişey diyor mu doktorunuz?
Şunu unuttum. dedipim gibi 1 kez iğne kullandım, 2019 Aralıkta sanırım. o zaman çatlamıştı Ama gebelik oluşmadı. benim iğnesiz de çatlıyor, doktorlar o yüzden vermiyor Sanırım. Geçen ay femara kullandım, üstüne bu ay klomen kullandım. bence iki farklı ilaç fazla geldi bünyeye.
 

esuba

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2021
16
4
Şunu unuttum. dedipim gibi 1 kez iğne kullandım, 2019 Aralıkta sanırım. o zaman çatlamıştı Ama gebelik oluşmadı. benim iğnesiz de çatlıyor, doktorlar o yüzden vermiyor Sanırım. Geçen ay femara kullandım, üstüne bu ay klomen kullandım. bence iki farklı ilaç fazla geldi bünyeye.
Olabilir hem klomen hem menapur iğne kullanınca büyütmek için ondan etki etmedi sanırım çatlamadı bende. Geçen ay sadece klomen ve çatlatma iğnesi çatlatmıştı 1 yumurtam vardı o zaman
 

alsem

Diva
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
12 Aralık 2019
14.671
44.722
Olabilir hem klomen hem menapur iğne kullanınca büyütmek için ondan etki etmedi sanırım çatlamadı bende. Geçen ay sadece klomen ve çatlatma iğnesi çatlatmıştı 1 yumurtam vardı o zaman
Demek ki birden fazla hormon ilacı fazla geliyor bünyeye Sizde de.
 

Ozyoz

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
21 Haziran 2021
45
11
29
Merhabalar pko hastasıyım yumurtam büyümüyor kendiliğinden. Klomen, iğne tedavisinden sonra büyüdü. 17,18,19,20 cm olunca çatlatma iğnesi vurdum. Sonra gebelik testi negatif. İlişki sırasında ağrı batma, karnımda şişlik ben kist olduğunu anladım.3. Gün doktora gittik 4 ü de çatlamamış kist olmuş. Biri 4cm. Dkh verdi. Sevgili hanımlar benim durumumda olan var mı? Kist adetle atılır diyorlar tamam o bi şekilde çözüldü. Ama benim yumurtam büyümüyor. Hep takviye almam gerek. Çatlatma iğnesi ile neden çatlamadı hep mi böyle olacak bu iş. Moralim aşırı bozuldu.
Canım kuru inciri çok Oneriyorlar tuket mutlaka yada incir uyutması diye bi tarif var onu dene 1 ay yumurtalari. Olgunlaştırıp catlatiyo bence kesin etkisi var
 

minhan6

Üye
Kayıtlı Üye
28 Nisan 2021
115
52
23
Merhaba kızlar bu 2. Çatlatma iğnem doktor tutmazsa reglden bir iki gün sonra rahim filmi çekelim dedi
24 haziranda iğnemi vuruldum günlerimi değerlendirdim
9 haziranda tam 15. gün kan verdim 0 çıktı yine tutmadı ve o gün regl olmam gerekiyordu regl olmadım 3. gün gecikti hiç bir regl belirtim vs yok böyle bir şey yaşayan var mı?