Rahim filmi çektiren arkadaşlar yardımm lütfen

yasmin6734

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Ocak 2014
356
8
31
Kızlar klomen ve çatlatma iğnesini iki kez kullandm gebelik olmadı bugün doktorum rahim filmi için cuma günü gel dedi çok korkuyorum bişey çıkar mı acaba yumurtalıklarımda bi problem yok çok şükür bi rahim filmi kalmıştı cuma günü çektirecegim inş. çok agrı oluyor çektiren arkadaşlar.....
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2171 gün geçti.

volim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Haziran 2013
950
51
kızlar klomen ve çatlatma iğnesini iki kez kullandm gebelik olmadı bugün doktorum rahim filmi için cuma günü gel dedi çok korkuyorum bişey çıkar mı acaba yumurtalıklarımda bi problem yok çok şükür bi rahim filmi kalmıştı cuma günü çektirecegim inş. çok agrı oluyor çektiren arkadaşlar.....

merhaba canım..
çektirdiğin yere göre değişir benim 5dk içinde işlemi tamamladılar..
2 dk adet sancısı çektim ve bittiiiii...
Hastanelerde genelde acılı oluyormuş.ben görüntüleme merkezine gittim 400 tl verdim ama oda hakkını verdii canım hiç yanmadı:KK34:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2332 gün geçti.

zeygur

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Ağustos 2013
645
36
benim yengem çektirdi bayıldı, arkadaşım çektirdi nerdeyse hissetmedim dedi o derece yani.
bünyeden bünyeye ve yapılan yere göre çok çok farklılık gösteriyor demek ki.
ama sen kendini koşullandırma böyle, çoğu insan kolay bi şekilde çektiriyormuş.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2556 gün geçti.

yasmin6734

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Ocak 2014
356
8
31
merhaba canım..
çektirdiğin yere göre değişir benim 5dk içinde işlemi tamamladılar..
2 dk adet sancısı çektim ve bittiiiii...
Hastanelerde genelde acılı oluyormuş.ben görüntüleme merkezine gittim 400 tl verdim ama oda hakkını verdii canım hiç yanmadı:KK34:

bende özele gidiyorm benden de 400 istedi cuma günü çektirecegim bi sorun olmazsa inş. ama korkuyorm biraz inş. işe yarar gebe kalma şansını artırıyor mu peki
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2171 gün geçti.

yasmin6734

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Ocak 2014
356
8
31
benim yengem çektirdi bayıldı, arkadaşım çektirdi nerdeyse hissetmedim dedi o derece yani.
bünyeden bünyeye ve yapılan yere göre çok çok farklılık gösteriyor demek ki.
ama sen kendini koşullandırma böyle, çoğu insan kolay bi şekilde çektiriyormuş.

ewet haklısın ben doktoruma güveniyorum inş. işe yarar hamile kalırım yada bi sorun çıkmaz inş.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2171 gün geçti.

volim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Haziran 2013
950
51
bende özele gidiyorm benden de 400 istedi cuma günü çektirecegim bi sorun olmazsa inş. Ama korkuyorm biraz inş. Işe yarar gebe kalma şansını artırıyor mu peki

valla bende şuan yeni öğrendim bebişimi 2 ay önce çektirmiştim filmi ..
Kalan çok var benimkide sebep mi bilmiyorum ama oldu hamdolsun..
Valla bende çok ama çok korktum hiç deymedi ..rahat ol:KK34:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2332 gün geçti.

zeygur

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Ağustos 2013
645
36
ewet haklısın ben doktoruma güveniyorum inş. işe yarar hamile kalırım yada bi sorun çıkmaz inş.

inşallah canım hamile kalırsın. hatta film çektirirken tüplerin kapalıysa açıyorlar, hop diye hamile de kalabilirsin hemen, böyle örnekler çok var.
Allah yardımcın olsun.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2556 gün geçti.

yasmin6734

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Ocak 2014
356
8
31
inşallah canım hamile kalırsın. hatta film çektirirken tüplerin kapalıysa açıyorlar, hop diye hamile de kalabilirsin hemen, böyle örnekler çok var.
Allah yardımcın olsun.

saol cnm inş. tüplerde bi sorun çıkmaz hamile kalabilirim allah isteyen herkese nasip etsin
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2171 gün geçti.