roaccutane ve kist

reallife

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Temmuz 2008
58
0
arkadaşlar ben roaccutane kullandm 9 ay bynca 20 mg.ve doktor aynı zamanda cilt bakımı yaptrmam gerektğni söledi.ayda 1 kere olmk üzere gttm 4 ay bynca.svlceleri fln sktılar.snra gtmedm.çnkü her doktorun vermedğni duydum bnu.daha snra doktor yüzümde kistlern olştğnu ve cilt bakmna mutlaka gtmem gerektğni söyledi.(bu arada doktorun kendi muayenehanesnde cilt bakmı yaplıo)iğne yazdı aynı zamanda ama iğnelerle brlkte tuz kullanamycğm için ve öğrenci olduğum için iğneleri kullanamadım.daa snra gttğmde dr a iğneleri kullanamadm kullanaym mı dedm.hyr dedi ama cilt bakmna git dedi.bn cilt bakmı yerne yüz temzleme jeli kullanmaya başladm.ilacı brakalı 1 hafta oluo ve yzmde kçk kçk 2-3 tane svlceye benzer şeyler çktı.bu arada yzüme dokndğmda derinin altndaki sertlkleri hssedebliorum.bu kstleri roaccutane ın ndn dışa vurmadğıda bnde ayrı bi merak knsu.szce na yapmalıyım?bi fikri olan var mı?
 

Hipokondriyak

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Nisan 2008
47
0
Başka bir dermatoloğa danış.. Bazı doktorlar sırf daha çok para dökmemiz için tedaviyi normal seviyede değil de yavaş yapıyorlar.(roac.ı ikinci defa kullanıyorum.ılk kullanmamda doktorum tedavimi hem benim için uygun olanın en en alt dozunda hem de yeterli süreçte yapmadı.Özel bir hastaneydi ve bilirsiniz ki tahliller için yüksek fiyatlar isteniyor.10mg roac. vücuduma ne kadar etki ediyorsa artık kadın her ay tahlil istiyordu ve sadece ilkinde yüksek çıktı, sonrakiler normaldi) Roac. kullanırken sivilcelere jel veya solüsyon bile sürülmemesini önerir doktorlar.Sana neden cilt bakımı yapmanı söylediğini anlamadım.Cilt bakımı roac. tedavisi bittikten sonra yaptırılır ve sivilce izlerinin geçmesi içindir..
 

nuris

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Temmuz 2008
91
0
31
arkadaşlar ben roaccutane kullandm 9 ay bynca 20 mg.ve doktor aynı zamanda cilt bakımı yaptrmam gerektğni söledi.ayda 1 kere olmk üzere gttm 4 ay bynca.svlceleri fln sktılar.snra gtmedm.çnkü her doktorun vermedğni duydum bnu.daha snra doktor yüzümde kistlern olştğnu ve cilt bakmna mutlaka gtmem gerektğni söyledi.(bu arada doktorun kendi muayenehanesnde cilt bakmı yaplıo)iğne yazdı aynı zamanda ama iğnelerle brlkte tuz kullanamycğm için ve öğrenci olduğum için iğneleri kullanamadım.daa snra gttğmde dr a iğneleri kullanamadm kullanaym mı dedm.hyr dedi ama cilt bakmna git dedi.bn cilt bakmı yerne yüz temzleme jeli kullanmaya başladm.ilacı brakalı 1 hafta oluo ve yzmde kçk kçk 2-3 tane svlceye benzer şeyler çktı.bu arada yzüme dokndğmda derinin altndaki sertlkleri hssedebliorum.bu kstleri roaccutane ın ndn dışa vurmadğıda bnde ayrı bi merak knsu.szce na yapmalıyım?bi fikri olan var mı?

muhtemelen cilt bakımınından para kazanmak için demiştir
 

buzdevri

****
Kayıtlı Üye
31 Ağustos 2008
5.658
19
Öncelikle mesajınızda sesli harfler yok, anlaşılması çok zor yani tam

anlayamadım anlatmak istediğinizi özensiz yazdığınız için ama bir kaç şey yazabilirim. CADIARZU ....

Bende roaccutane kullanmıştım 10 mg haftada 2-3 gün olmak şartıyla ve aylık kimyasal

peeling uygulaması yaptırdım uzman Doktora..ilaç kullanmayı bıraktıktan sonrada

peeling uygulamasına devam ediyorum vakit buldukça. akne tedavisi bittiği halde. peeling

uygulaması akne tedavisini destekleyicidir para almak için yaptığını sanmıyorum..

ayrıca başka nedenlerle yüzümüzde oluşan sorunların ( kist,leke, iz,oyuk)tedavisinde de

uygulanıyor..

bir de peeling yaptırdıysanız muhakkak koruyucu güneş kremi kullanmalısınız ve cildinizi

temiz tutmalınız, hava almasına izin vermelisiniz.. bunlar bana doktorumun söyledikleri ve

çok memnun kaldım tedavidende hala yaptırdığım cilt bakımından da... geçmiş olsun.​