Sevgilim,aile tanışması,karışık aklım

DRNNFRYSMN

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
23 Eylül 2013
4.926
6.492
Ayyy haftasonlarınız aklıma geldi kv yemeğe gitmek onlarında götürmek vs şeylerle uğraş dur
Birde sen emanetsin Ailende emanet işte neyse neden annesinin yakında ev tutuyor senin annenin orda tutsun
 

Arya_Stark01

Guru
Kayıtlı Üye
14 Nisan 2017
7.850
28.447
Hayatimda bu kadar kiro birşey görmedim. Hayir ne emaneti? Beyefendi 10 dakika uzakta yaşasa ne oluyor? Annesi 2 yaşindako çocukmuda?

Hemde sende emanet kelimesinden hoşlanmişsin. Sirf o bir erkek diye senden daha üstün değil. Sen bir bir birey olarak kimsenin emaneti değilsin.

Ben olsam asla bu topa girmezdim. Hem 6 ay daha erken, hem bu kadar kadin haklarindan bir haber olan erkek ile evlenmezdim. Kalmiş ki kv'de ile ayni evde oturmak.

Aslinda bu tiplere köyden gelmiş sessiz sedasiz gelin yakişir ama asla olmaz. Maaşli gelin isterler ve her hafta sonu beraber zaman geçirmek isterler.

Bu adam ile evlenirsen hayatin yanlişini yaparsin.
 

gelecekvizyon

Üye
Kayıtlı Üye
23 Aralık 2017
627
725
Üyelere katılıyorum seni sahiplenmiş gibi işte emanetim falan tarzı sözler hoşuna gitmiş senin.
Ama ben yok işte aynı mahallede ev tutarız gibi kesin net cümlelerini sevmedim. Adam hayat planını yapmış siz de sözü geçmeyen sesi çıkmayan biri olacaksınız yanında. Kabul ederseniz şartlarını eyvallah adamın canına minnet. Aşk sevgi nerde. Sen de bakalım ona ben biraz aileme açtım durumu ailem de onlara yakın oturmamızı istiyor b ilçesinde oturalım diye kabul edecek mi. Gerçek aşk sevgi o zaman belli olur. Tek taraflı sunulan şartları kabul etmekle olmaz.
 

Safsarisin

Oğlum herşeyim 🤲 🧿 💙
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2018
10.968
14.476
Bak tatlım. Benim esimin rahmetli babası askermis. Esimde askeriyeden çıkma ama suanda asker degil.Birakmis.. Esimin de bir kızkardeşi var. Onlar da baba tarafıyla görüşmüyorlar. Babasi öldükten sonra,miras tarzi seyler yüzünden
Kayinvalidemde 50li yaşlarda.
Evleri de var. Yani kayinvalidemin evi.

Benim kayinvalidemin de hayattaki tek tutunacak dalı biricik danası oğlu (benim kocam) ve biricik kızı

Kızı onu ve kocami adam yerine bile koymuyor baska sehirde yaşıyor. En son buraya,6 ay once geldi. Annesinin telefonlarina geri bile donmuyor ve bütün ülkeleri geziyor,tozuyor. Çalışıyor yani parasi var

Erkeklerin bu delikanli delikanli olgun konusmalarina sakin aldanma.

Biz aynı evde yaşamıyoruz,ama ayni muhitte ayni sokakta falan yaşamadığımız,kendi kendimize evlendigimiz,ev esyalari,düğün,vs islerine hickimseyi karistirmadigimiz icin kaynanam baya bir bozuldu kusura bakmayacak ama burasi askeriye değil o alışmış herhalde herkesi yonlendirmeye ama oyle bir dunya tabiki yok esim zaten,bir sey yapar,sonra soyler annesine. Ornek veriyorum bir araba mi aldı almadan evvel soylemez tantana cekmemek icin.

Ayni evde oturma konusuna gelince,burada açılmış konulara bakabilirsin.. Aklindan tamamen silecegine eminim:)

Biz uzaktan ev tuttuk ilk evlendigimizde,kadin esime tantana yapmis,esim cok detay vermedi ama ben anladim,sonra biz suan oturdugumuz eve tasinirken kaynana itiraf etti. Cok uzakta oturuyordunuz ben ordan ev tuttugunuzu duyunca" ağladım "biliyormusun? Dedi bana. Bende yooo bilmiyordum anne dedim. Söylemedi mi sana oğlum dedi. Yo söylemedi dedim. Gercekten esim söylemedi ama bu isler erkekte bitiyor birazda..

Kadin yalniz yaşıyor,ayni zamanda çalışıyor,esinin maaşını alıyor kadin ve kızı. Kira ödemiyor. Buna ragmen benim esim destek çıkıyor. Boyle kadinlari anlatinca başta insan aciyor vaah kadincagiz genc yaşta kocasini kaybetmis,2 cocuguyla kalmis,onlari büyütmüş falan. Aslinda hicte öyle degil.

Bu arada benim kaynanada kendi memleketine dönmemiş eşi ölünce. Kendi memleketleri yobazmis diye.

Suanda durumum ne mi onuda soyliyeyim

Kirada oturuyoruz,esimin geliri iyi,ama su ara kötü. Gorumcemin goz rengini unuttum. Abisiyle sadece para istemek icin görüşür. Gezmesinden ödün vermez,hemde en luks yerlerde,ama buraya gelecek bilet parasi ne hikmetse olmaz. Kaynana evini susler pusler,tadilat vs eşim para verir yani ogullarinin ustunden ellerini cekmezler. Haftada 1 mutlaka kaynanaya gidilir. Bu bazen 2ye cikar. Oglu supermis,akilliymis,oglu güzelmiş,benide cok begenmez begenmis gibi davranir. Kendisi cok titiz ama benim evim biraz piss çünkü köpegim var bir tane hep kirleniyor yani. Ben onun cogu seyini anliyorum da,hep salaga yatiyorum.Aramizda problem yasamadik. Beni kiskanmadi. Kaynanalik yapmadi. Ama bu görünen. Elinde olsa yani,karisacakti da evimize düzenimize de. Sağolsun cani da herseyi istiyor

Oglu kendine 300 tl lik ayakkabi alir. Ogluma yakisir der. Ben alisveris yapinca sende biraz azaltsan aslinda yapmaya ara versen der. Ama benim esim adam degil,arkamdan konustugu icin böyle ..

Esim o evin babası gibi birsey,aslinda esimde sonralari uzaklarda okumus falan,kiz da okumus ,kadin hep yalniz yaşamış yani. Sen kendini düşün,boyle hüzünlü olaylar benim esimin ailesinde de var ama gercekten 5 para etmezler gercekten . Cunku boyle insanlar,artık felegin sillesini yedikleri için,oyle herseyi pat pat soylerler,herseyleri ortadadir

Senin su anlattiklarinda öyle. Kadin konusmus baya senle.Yani sen yarin bu cocukla evlensen araniz catirdasa sana o zaman bosanin madem diyebilir öyle sana zulm eder demiyorum,ama hic boyle vicdan yapma yani.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 272 gün geçti.

ChillOutt

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2018
6.574
20.965
Daha birbirinizin hangi muzigi sevdigini bile bilmiyorsunuz ama evlenmeyi dusunuyorsunuz cok enteresan. Siz de kalkip brosure, kac bardak cay ictigine ordan kalkip oraya gittiginize, boynundaki kolyeye, evdeki fotograflara takiliyorsunuz burdan bakinca cok uyumlu olabilirsiniz.
 

kahvetelvesi

Guru
Kayıtlı Üye
9 Mayıs 2011
11.194
20.821
Seviyorsanız değerlendirin.
Yoksa böyle bir yükün altına girmeye gerek yok.
Çok iyi de olabilir, herkes kendi sınırını korumazsa kötü de olabilir.

Ama kabul edip de sonra pürüz çıkarmayın.
Adam net, kriter belli, başkaları gibi ikili oynamıyor.
3-5 sene sonra sıkıldım gidelim demeyeceğinizden de emin olun.
 

Fitne_fucur

memento mori memento vivere
Pro Üye
3 Nisan 2014
28.288
105.613
ee hani yorumları okumuştun ben sana kaç demedim mi niye kaçmadın?
sende haklısın kaçsan konuyu arkası yarın tadında nasıl uzatıcan dimi..
 

Merakli giz

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
17 Ağustos 2018
68
49
Oğlan anasına çok düşkün sıkıntı yaşayabilirsiniz ve üstlü altlı oturmayı bırak aynı mahallede bile oturulmamalı bence
 

Cok da nickimde

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
22 Temmuz 2015
5.177
10.604
Sanırım biri kitap falan yazacak yada buna benzer bişi bizi deniyor. Böyle bir anlatım şekli ve betimleme olamaz ya, ses kaydına mı alıyor konuşmaları napıyor anlamadm.
 

Elsaayk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Haziran 2016
592
597
Ya kusura bakmayinda eger konu gercekse bence sevgilin sacmalamis yani bu dunya da aci kayip yasayan bi onlar degil tabi allah kimseye yasatmasin bizim ailemizde cok zor kayiplar yasadik ama adam acik acik diyorki anam bacim seni ezsede kizsa da sen saygi cercevesinde susacaksin gerek yok bence
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1397 gün geçti.