Sivilce(akne) oluşumuna kesin çözüm

Dr_serk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2012
3
0
Öncelikle herkese iyi günler diliyorum. Ben Betül forumda gezinirken birçok arkadaşımızın Akne ile ilgili olan problemleriyle karşılaştım bunun yanı sıra herhangi bi bilgi sahibi olmadığı halde yanlış bilgiler veren arkadaşlarımızı gördüm şunu belirtmek isterimki öncelikle kafanızdan limonu ve yoğurtu , maskeleri ,kremleri lütfen çıkarın çünkü bunları ne kadar kullanırsanız kullanın asla ama asla aknenin oluşuma engel olamayacaksınız... Evet arkadaşlar sivilceler için kullandığımız ve kesin çözüm olarak gördüğümüz ilaç roaccutane'dir sivilceye/akeneye neden olan dört faktörü etkiler. ciltteki sebum üretimini dramatik olarak azaltır. duktal hiperkeratinizasyonu azaltır ve bunun sonunda siyah ve beyaz noktalar gibi iltihabi olmayan lezyonların oluşumu azalır.... ayrıca şunu belirtmek isterim ki antibiyotik olmamasına rağmen bakteri miktarında önemli ölçüde azalmaya yol açar. Yan etkileri ağır olan bir ilaçtır.. Doktor kontrolünde kullanıldığı süre içerisinde sivilcerinizden kurtulursunuz iyi günler diliyorum sağlıcakla kalın.
 
Son düzenleme:

Mischaa

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Aralık 2011
158
0
Ben de konuya girdiğimde çok farklı birşeyle karşılaşacağımı sanmıştım roaccutaneı bilmeyen kaldı mı ki
 

concrete

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2011
78
3
bu tür ilaçlar kullanmayın şekerim sivilceden kurtulayım derken karaciğer/böbrek yetmezliğinden gidersiniz ...yapmayın etmeyin vücudunuza ne kadar zarar verdiğini tahmin edemezsiniz ..:KK19:
 
Son düzenleme:

pkzzpkzz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Ekim 2011
55
0
bence bu ılacı kullanmayın ben 3 ay kullandım sonra hastanelık oldum ınanın bu ılac tedavısı cok agır ılerıde hayatınızda cok kotu etkılerı olacak bır ılac sıvılcelerden kurtılım derken hayatınızı karartmayın bence...cok az kısının vucudu bu ılacı kaldırabılır benım bır arkadasımda vardı oda kullanıyordu yarıda kestı cunku cok asırı derecede ve sureklı burnu kanamaya baslamıstı
 

Mischaa

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Aralık 2011
158
0
bence bu ılacı kullanmayın ben 3 ay kullandım sonra hastanelık oldum ınanın bu ılac tedavısı cok agır ılerıde hayatınızda cok kotu etkılerı olacak bır ılac sıvılcelerden kurtılım derken hayatınızı karartmayın bence...cok az kısının vucudu bu ılacı kaldırabılır benım bır arkadasımda vardı oda kullanıyordu yarıda kestı cunku cok asırı derecede ve sureklı burnu kanamaya baslamıstı

İnanmıyorum bu kadar da tehlikeli olabileceğini düşünmemiştim :KK53: iyiki kullanmamışım diyorum..