Sizin de kocanız sorumsuz mu?

senora24

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2009
49
0
arkadaşlar bu siteyi uzum zamandır takip ediyorum ama üye olmak bugüne kısmetmiş.,
benim sorunumda eşimle.. ah zaten bu erkekler evleneli 3 yıl oldu bu 3 yıl içinde mutlu olduğumuz zamanları toplasanız 2 ay bile yoktur. benim eşimin tek sorunu sorumsuz olması gerçi tek sorunu demeyelim hdaha çok var..evlendiğimizde ailesi hiçbir şekilkde yardım etmedi bize bütün evi ikimiz kurduk neyse. benim bu akıllı kocam bekarken k.k.borcu varmış temerrüt faizine girmiş. kalktı gitti kredi çekti. bide ödül verir gibi ailesine de çekti oldumu borç 20.000 tl. ev kira aldığımız maaş toplasanız 2.000 yok.. neyse kavga kıyamet bunlar 3 aylık evliyken olan şeyler düşünün artık huzur yok. neyse onada katlandım borcuna ortak oldum.. ödüyoruz ama bi türlü taksitler eksilmiyo.. meğerse bizimkisi ödemiyor faize biniyor ödenen parada faize gidiyo.. 3 yılk oldu ödüyoruz borç 25.000 düşünün.. neyse 4 ay önce işten çıkarıldı onun sebebide uzun anlat anlat bitmez. tazminatı almış benden gizli banada 2 ay sonra vercekler diye kandırıyor. bankalar hergün arıyor haciz geleck sen git ıpone al kardeşine tel.al. parayı harca gel. bide int.bağlatıyo eve evde oturmayı aklına koymuş ya canı sıkılmasın neyse yine kavga vs..
adam int.başından kalkmıyor bu defada iş aramaz bankalar hacize gelecek ne olacak diye sorduğmda beğenmiyorsan git diyen biri... en son tartışmamızda aileri çağırdık biz boşanmak istiyoruz neyse konuşuldu işler tatlıya bağlandı ama onun süreside 1 hafta oldu yine döndük başa. arkadaşlar çok uzun oldu.. kusura bakmayın çok doluyum ne yapacağımı bilemiyorum bana bi yol gösterin bu arada 1 haftadır annemde kalıyorum arayıp sormuyor ailem boşan diyor ben de öle düşünüyorumm..
 

truf

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Şubat 2008
3.238
8
37
kusura bakma arkadaşım ama sizin kocanızda böyle sorumsuzmu diye sormuşsun ama bence biraz sorumsuzluğu aşmış sizin kocanızınki kendine çeki düzen vermemekte kararlıysa sizde boşanmakta kararlı olun
dünyaya onun kahrını çekmeye gelmediniz değilmi
 

ema1

Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr
Pro Üye
10 Ağustos 2009
24.651
16.040
aileler devreye girmesi gerek size yardım olacaklar başka türlü düşünemiyorum yoksa

evlilik yıkılacak gibi
 

RooSE

Guru
Pro Üye
25 Ocak 2009
1.008
11
31
Dengesiz adam ne olucak nası sinir oldum şimdi bu sorumsuzla nereye kadar yasayabilirsin bilmiyorum canım:kızgın:
 

ay_she

Herşey değişti...Herşey..
Kayıtlı Üye
21 Temmuz 2009
13.743
36
canım bu sorumsuzluk değil bunu adı başka bişeydir evet erkekler genelde sorumsuzdur ama

çizmeyi aşmış artık Allah akıl fikir versin inşallah sende üzülme hayırlısı neyse o olsun artık
 

dove

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
27 Ağustos 2009
3.312
4
bankalar kapıda beklerken, kardeşine neredeyse 2 milyarlık telefon almak... Vay be... ailelerden yardım gelmezse bence de bu işin sonu boşanmaya varıyor gibi..
 

Seloxsx

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2008
1.998
17
44
sen niye ödeyesin onun iphonunu enayi gibi?Nasıl aldıysa o telefonu öyle ödesin bakalım.
 

diller

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Ocak 2008
86
1
sen baştan hata yapmışsın adama her türlü istediğini her an yaparsan işin sonu böyle oluyor çalışan kadınlar oldukça bu adamlar böyle sorumsuzluğuna devam eder.kredi çekmiş çalışan karısı var nasıl olsa ödenir gider borçları öde birde ona bak evde otursun internetin başında offf ne güzel canım yol yakınken kestirip hemen at düzelir diye de bekleme...
 

GxoxkyxuxzxuxndeDans

GÖZLERİMDE GECE OLDU
Kayıtlı Üye
3 Temmuz 2007
2.051
4
Seninki sorumsuzluğu aşmış artık farklı bir boyuta geçmiş içi nasıl rahat ediyor evine icra gelcek dünya kadar borç var bu kadar da insanın aklı çalışmazmı kardeşinin telefon neyineymiş sizin dünya kadar borcunuz varken ayrıca birde üstne işten çıkmışken ne zaman iş bulacağı bile belli olmazken yazık valla olan kadınlara oluyor Kocanızın ailesinin bu duruma ne gibi tepki verdiğini çok merak ettim açıkcası ayrıca onlarada kredi çekmiş madem öyle el birliğiyle ödesinler sizden medet ummasınlar Canım valla çocuk yoksa düşün derim
 

senora24

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2009
49
0
ben 3 yıllık evliyim ama daha 1 ay evde oturmadım hep çalıştım kimin için boş değmez biri için. kendi parasının hesabını asla vermez benim maaş günümde oturur hepsini sorar ne yaptın kirayı ödedinmi şunu yaptınmı diye.. ben buna çalışacağıma diyorum oturayım annemin evinde kendi paramı kendim yerim ayrıca çocuk istemiyor çünkü neden çocuk olursa ben çalışamam para getiren olmaz sırf bu yüzden çocuk istemiyo. böle bi evlilik yaşayacağıma bekar yaşarım. zaten aramızda ne saygı ne sevgi hiçbişey kalmadı yani kurtarılacak bi tarafı yok bu sorunlar bitirdi herşeyi eskiden olsa korkardım aa ne yapıcam ben onsuz ama artık o kadar yıprandımki o kadar güzel nefret ettirdiki kendinden artık geri dönüşü yok bu işin. ben kafamda bitirdim.
 

senora24

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2009
49
0
ailesi de böle bişey arıyor biz ayrılırsak parasını bize verir diye umutlanıyorlar.. çünkü her sorunda gelip oğullarını pışpışlıyorlar. zeten hatanın çoğu onlarda adam gibi evlat yetiştirmemişler.. bugün yiyelim içelim yarın ne olacaksa olsun diye yaşayan asalaklar bunlar.
 

Chess

Nirvana
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2009
53.785
58.376
ben 3 yıllık evliyim ama daha 1 ay evde oturmadım hep çalıştım kimin için boş değmez biri için. kendi parasının hesabını asla vermez benim maaş günümde oturur hepsini sorar ne yaptın kirayı ödedinmi şunu yaptınmı diye.. ben buna çalışacağıma diyorum oturayım annemin evinde kendi paramı kendim yerim ayrıca çocuk istemiyor çünkü neden çocuk olursa ben çalışamam para getiren olmaz sırf bu yüzden çocuk istemiyo. böle bi evlilik yaşayacağıma bekar yaşarım. zaten aramızda ne saygı ne sevgi hiçbişey kalmadı yani kurtarılacak bi tarafı yok bu sorunlar bitirdi herşeyi eskiden olsa korkardım aa ne yapıcam ben onsuz ama artık o kadar yıprandımki o kadar güzel nefret ettirdiki kendinden artık geri dönüşü yok bu işin. ben kafamda bitirdim.

canım gerçekten çok zor bi durum, nişanlılık evresinde de böylemiydi acaba?
internette tüm gün napıyor?
evde oturup senin çalışmandan nasıl gocunmuyor anlamıyorum?
yıpranmakta haklısın, eğer eşin bi dönem geçirmiyorsa eğer hep böyleyse, hep böyle kalacaktır gibi geliyo bana
inşallah bi dönem geçiriyordur, bi gün kafasına dank eder umarım
 

rzme

öpmeye kıyamadığım.....
Kayıtlı Üye
8 Ocak 2008
4.450
21
32
dengesiz sorunsuz düşüncesiz adam....

boşver boşan o zaman....

huylu huyundan vazgeçmez........
 

senora24

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2009
49
0
nişanlılık döneminde gizli saklı yapıyormuş herşeyi evlendikten sonra günyüzüne çıktı....
ya kızlar eskiden boşanmalar içki, kumar gibi nedenlerden oluyordu çağımızdaki boşanma nedeni internet yüzünden oluyor.. ya ben ona diyorumki bak şu int.kapattır sen bi işe girersin beraber öderiz diyorum yine kabul etmiyor.artık onda bağımlılık yaratmış bu int. beni bile gözden çıkarmış adam açık açık sölüyor işine gelirse diyor..
 

Chess

Nirvana
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2009
53.785
58.376
nişanlılık döneminde gizli saklı yapıyormuş herşeyi evlendikten sonra günyüzüne çıktı....
ya kızlar eskiden boşanmalar içki, kumar gibi nedenlerden oluyordu çağımızdaki boşanma nedeni internet yüzünden oluyor.. ya ben ona diyorumki bak şu int.kapattır sen bi işe girersin beraber öderiz diyorum yine kabul etmiyor.artık onda bağımlılık yaratmış bu int. beni bile gözden çıkarmış adam açık açık sölüyor işine gelirse diyor..

canım napıyor, oyun mu oynuyor, chat mi yapıyor, kumar falanda oynamasında nette haber vermeden kapattırsan olur mu ki