Maske Tarifleri Sizinde eliniz hiç rahat durmuyor sivilcelerinizimi sıkıyorsunuz? Sivilce izleri için

Evde Yapılabilen Doğal Cilt Bakımları Kolay yüz maskesi, Basit Kolay Cilt Maskeleri , Yüz Maskesi, sivilce maskesi, en iyi maske tarifleri, cilt lekeleri, en iyi yüz maskesi, yüz temizleme maskesi, ev yapımı doğal yüz maskeleri, cilt beyazlatma, evde yapılan yüz maskeleri, siyah nokta

BurdaMutluyum

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2007
29
0
Kızlar bende öyle çok değil ama arada bir çıkıyor sivilce. Eee bende doğal olarak oynuyorum ve iz kalıyor. Cildimde ten rengimden biraz daha koyu renkli lekeler ve sivilcelerden kaynaklanan gözenekler oldu. Önereceğiniz evde yapılan türden ya da dışardan makul fiyatlara elde edebileceğimiz deneyip sonuç aldığınız bi formülünüz var mı? benim için ve aynı zamanda tüm bayanlar için paylaşın lütfen...
 

BurdaMutluyum

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2007
29
0
kızlar biraz önce arkadaştan duydum papatya çayının buharına yüzümüzü terleyene kadar tutarsak her şeye iyi geliyormuş. hergün yapmamız lazımmış
 

vitamin

Nirvana
Kayıtlı Üye
19 Kasım 2006
113
-19
süzme yogurt bal muz şeftali salatalık ezip yüzümüze her akşam sürersek çok faydalı birde her akşam saf gül suyuyla yüzümüzü silersek gül suyunun sıkılaştırıcı etkisi vardır yuurta akı ve toz şekeri karıştırıp yüzümüze üç günde bi sürersek şekerin peling etkisi var yumurta akınında sıkılaştırıcı etkisi var yüzdeki lekelere en iyisi elma suyu sürmektir yada elma sirkesi ama elma suyunu tercih etmenizi tavsiye ederim elmayı rendeleyip yüzünüzede sürebilirsiniz lekelere birebir

not:yazdıklarım hepsini denedim sonuç çok iyi
 

ben buradayxixm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2007
3
0
:1yes2: sarı kantaron sivilceye ve sivilce lekelerine çok iyi geliyor temiz bir cilde sürüp gece yatın bunu birkaç gece tekrarlayın

birşey daha söylemek istiyorum. sarı kantaron otu aynı zamanda kanserede çok iyi geliyor. özellikle bir kanserli hastanın içinde bulunduğu hissettiği herşeye birebir. araştırmalarım doğrultusunda istanbulda ve ankarada yaşayan iki profesör hastalarına sarı kantaronda başlatıyorlarmış. hatta hap yapımına geçmesi gerekiyormuş. internette AV.İLHAN DEMİR in yazısını okumuştum. çok etkilendim. bizde yakınımıza sarı kantaron otunu başladık. Allah bütün kanserli hastalara ACİL ŞİFALAR VERSİN.Bilmeyenlere söyleyin lütfen.
 

BurdaMutluyum

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2007
29
0
süzme yogurt bal muz şeftali salatalık ezip yüzümüze her akşam sürersek çok faydalı birde her akşam saf gül suyuyla yüzümüzü silersek gül suyunun sıkılaştırıcı etkisi vardır yuurta akı ve toz şekeri karıştırıp yüzümüze üç günde bi sürersek şekerin peling etkisi var yumurta akınında sıkılaştırıcı etkisi var yüzdeki lekelere en iyisi elma suyu sürmektir yada elma sirkesi ama elma suyunu tercih etmenizi tavsiye ederim elmayı rendeleyip yüzünüzede sürebilirsiniz lekelere birebir

not:yazdıklarım hepsini denedim sonuç çok iyi


vitamin teşekkürler. arkadaşlar elma suyunu hergün kullanırsak müthiş etkisi varmış ama devamlı kullanmak lazım. yanık izlerine dahi iyi geliyormuş. ee sivilce izleri yanık izi kadar derin değildir heralde :1yes2:
 

BurdaMutluyum

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2007
29
0
:1yes2: sarı kantaron sivilceye ve sivilce lekelerine çok iyi geliyor temiz bir cilde sürüp gece yatın bunu birkaç gece tekrarlayın

birşey daha söylemek istiyorum. sarı kantaron otu aynı zamanda kanserede çok iyi geliyor. özellikle bir kanserli hastanın içinde bulunduğu hissettiği herşeye birebir. araştırmalarım doğrultusunda istanbulda ve ankarada yaşayan iki profesör hastalarına sarı kantaronda başlatıyorlarmış. hatta hap yapımına geçmesi gerekiyormuş. internette AV.İLHAN DEMİR in yazısını okumuştum. çok etkilendim. bizde yakınımıza sarı kantaron otunu başladık. Allah bütün kanserli hastalara ACİL ŞİFALAR VERSİN.Bilmeyenlere söyleyin lütfen.


Amin! Allah tüm kanserlilere acil şifa versin. yorumun için teşekkürler. şimdi elma suyunu deniyorum bugün başladım bir hafta sonra etkisini gösterecekmiş. olmazsa bunu denicem. tekrar sağol
 

BurdaMutluyum

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2007
29
0
kızlar elma suyunu 1 haftadır hergün kullanıyorum gözeneklerim biraz toparlanmaya başladı. hergün elma suyu sıkmak zor geliyor derseniz ben güzel bir formül buldum. Elma suyunu rendeledim sonra elimle sıkarak suyunu çıkardım bunu küçük bir kaba alarak buzluğa attım, hergün onu kullanıyorum. isterseniz buz kalıplarına da doldurabilirsiniz. enzimler yaklaşık 15 derecenin altında çalışmıyor dolayısıyla elma suyu tazeliğini koruyor.
 

tatlicadiarzu

O Bir Dadas
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
2.086
8
45
kızlar elma suyunu 1 haftadır hergün kullanıyorum gözeneklerim biraz toparlanmaya başladı. hergün elma suyu sıkmak zor geliyor derseniz ben güzel bir formül buldum. Elma suyunu rendeledim sonra elimle sıkarak suyunu çıkardım bunu küçük bir kaba alarak buzluğa attım, hergün onu kullanıyorum. isterseniz buz kalıplarına da doldurabilirsiniz. enzimler yaklaşık 15 derecenin altında çalışmıyor dolayısıyla elma suyu tazeliğini koruyor.

denicem sağol canım:1yes2:
 

BenCano

~HürGeneral~
Kayıtlı Üye
17 Aralık 2006
2.221
11
şimdi bu elma suyu sivilcelerden kalma kızarıklıklara iyi geliyomu yani deneyip memnun olanlar parnak kaldırsın:)
 
1

1_sen

Ziyaretçi
Tarla, yol ve orman kıyılarında, tepelerde ve çayırlarda Temmuz’dan Eylül’e kadar çiçeklenen ve ülkemizde, sarı kantaron, kan otu, kılıç otu, mayasıl otu ve yara otu gibi yöresel adlara da sahip olan şifalı bir bitkidir. Bitki 25-60 cm boyunda olup, çok dallıdır ve sapları ayrı olduğu halde bir şemsiye biçimindeki çiçekleri 5 parçalı, korolla altın sarısı renkli ve kenarları siyah renkli guddeli tüyler ile çevrilidir . Erkek organları çok adette ve 3 demet halinde bir araya toplanmıştır. Yapraklar ışığa karşı tutulduğunda, yağ guddeleri, parlak noktacıklar halinde kolaylıkla görülür. Bitkiye Binbirdelik otu denmesi bu özellikten ileri gelmektedir. Yanılmamak için, tam olarak açmış bir çiçeği parmaklarınızın arasında ezdiğinizde, ondan kırmızı bir su aktığını göreceksiniz. Tanen (tannin), uçucu yağlar (carophyllene, pinene, limonene, myrcene), flavon türevleri (flavonoids; quercitrin, quercitin, rutin), hipericin (hypericin, pseudohypericin), karoten (carotene), Vitamin C ve resin içermektedir. Binbirdelik otunun Türkiye' de 70 kadar türü olup; bu türlerden büyük çiçekli binbirdelikotunu (koyunkıran, kuzukıran),(Hypericum calycinum L.) yiyen hayvanlar (Koyun, sığır,at) dan yalnız beyaz tüylü olanlarda bazen ölümle sonuçlanan, deri hastalıkları meydana gelir. Siyah tüylü hayvanlarda bu tip bir duyarlılık meydana gelmemektedir. Avrupa ve Anadolu ‘da yaygın bir bitki olup; Hristiyan inancında kutsal bir yeri vardır. Avusturya’da İsa’nın haç kanı, , Tanrı kayrası otu ve peygamber kanı gibi isimlerle anılmaktadır.

Binbirdelikotu çayı ; sinir yaralanmalarında ve her türlü sinirsel şikayetlerde, çarpma sonucu yaralanmalarda ve ağır kaldırma sonucu ortaya çıkan rahatsızlıklarda kullanılabilir. Ayrıca o, ishale karşı da etkili bir bitkidir. Sinirsel yüz ağrıları , günde 2-3 bardak binbirdelikotu çayı içip, dıştan da (haricen) ağrılı bölgeler uzunca bir süre binbirdelikotu yağı ile ovalanarak iyileştirilebilir. Bitkinin ayrıca, sinir iyileştirici olarak adlandırılan ve sinirsel rahatsızlıklarda, nevrozlarda, uykusuzlukta ve sinir yorgunluklarında başarıyla kullanılan bir de tentürü (Binbirdelikotu Tentürü) hazırlanabilir. Bu tentür dıstan (haricen) friksiyon (ovarak sürme) biçiminde, içten (dahilen) ise, günde 10-15 damla, 1 yemek kaşığı suya karıştırılarak kullanılır. Konuşma bozukluklarında, rahatsız uykularda, histeri krizlerinde, uyurgezerlikte olduğu kadar, yatağa işeme ve depresyonlarda da başarıyla kullanılabilir. Tüm bu hastalıklarda içten binbirdelikotu çayını kullanırken, bir yandan da oturma çok olumlu sonuçlar verdiği söylenebilir. Haftanın 6 günü, arka arkaya ayak banyoları alınması da tavsiye edilmektedir. Sinir sistemi ile ilgili tüm rahatsızlıklarda bu kür önemlidir.

Gelişme çağındaki genç kızların, bir süre (Birkaç ay) günde 2 bardak binbirdelikotu çayı içmeleri tavsiye edilir. Bu çay, cinsel organların gelişmesine yardımcı olacak ve adet görme düzensizliklerine son verecektir. Çok ünlü olan Binbirdelikotu (Kantaron) Yağı’da hiç bir evde eksik olmamalıdır. Gerçekten de binbirdelikotu yağı ; ağrı kesici, iltihap önleyici ve iyileştirici özellikleriyle, en iyi yara yağıdır. Bu yağı herkes kolayca hazırlayabilir. İyılestirme gücünü en az 2 yıl korur ve yalnızca açık yaralarda, yeni yaralanmalarda, hematomlarda (Deride mavi-mor lekeler), beze şişkinliklerinde, güneş yanıklarında ve pürüzlü yüz ciltlerinde bakım toniği olarak kullanılmakla kalmayıp, uçuklar (herpes), varisli damarlar, basurlar (hemorrhoids), sırt ağrıları, lumbago, siyatik, mafsal (eklem) iltihabı, romatizma ve felçli-inmeli (paralysis) bölgelerde de etkili bir friksiyon (Ovarak sürme) yağı olarak kullanılabilir. Yanıklarda ve haşlanmalarda etkili bir yağa sahip olabilmek için bitkinin çiçekleri keten tohumu yağına yatırılır. Bu yağ, güneş yanıklarında da kullanılabilir. Karınlarına zeytinyağı ile hazırlanmış binbirdelikotu (Kantaron) yağı sürüldüğünde karın ağrısı çeken bebeklerin ağlamaları sona erebilir.

Kullanım Biçimleri :

Çay Hazırlamak : 1 tatlı kaşığı dolusu bitki, orta boy 1 su bardağı kaynamıs suya eklenir ve 3-4 dakika demlendikten sonra süzülür. Yukarıda belirtilen durumlarda günde 2-3 bardak içilir.

Binbirdelikotu (Kantaron) Yağı Hazırlamak : Günesli havada toplanmıs çiçekler, gevsek biçimde bir siseye doldurulur ve üstüne, sızma zeytinyağı eklenir. Zeytinyağı çiçekleri örtmelidir. Mayalanma süresi olan 3-5 gün süresince sisenin kapağı açık tutulur ve arada bir çalkalanarak, günesli bir yerde bekletilir. Daha sonra şişenin kapağı kapatılır ve 4-5 hafta boyunca, arada bir çalkalanarak güneste bekletilir. Süre sonunda süzülür, çiçekler de sıkılır ve koyu renkli şişelere doldurularak saklanır. Yanık yaraları için, zeytinyağı yerine, ketentohumu yağı kullanılır.

Binbirdelikotu (Kantaron) Tentürü Hazırlamak : 1 lt konyağın içine, güneste toplanmış ve ince kıyılmıs 2 avuç bitki (sap, yaprak ve çiçek ) eklenir. Sise 14 gün boyunca güneşte bekletilir ve arada bir çalkalanır. Süre sonunda süzülür ve koyu renkli şişelere aktarılarak, serin bir ortamda saklanır.

Alıntı : Link Silinmiştir.
 

BeLLa

Sevgi neydi?Sevgi emekti
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2007
1.376
15
Kizlar,hangi elmayi kullaniyorsunuz onu yazmamissiniz:) Suan benim evde mesela sari-kirmizi elma var, o ise yararmi :)
 

AnneyimBen

evli mutlu çocuklu :)
Kayıtlı Üye
12 Nisan 2007
5.179
1.222
38
ben buradayım´isimli üyeden Alıntı

YENİ BİR BULUŞ . KARMA BİR CİLDE SAHİBİM AĞIZ ÇEVRESİNDE SIK SIK SİVİLCELER OLUŞUYOR
HEM BU SİVİLCELERİ HEMDE YÜZDE BIRAKTIĞI SİVİLCE LEKELERİNİ HIZLA GEÇİREN BİRŞEY BULDUM
BU SIKINTIYI YAŞAYAN ÇOK KİŞİ VAR BİLİYORUM BANA DUA EDECEKSİNİZ SÖYLÜYORUM((( SARI KANTARON YAĞI )))
TEMİZ CİLDE SÜRÜP YATIN BUNU BİRKAÇ GECE TEKRARLAYIN
VE LÜTFEN BİLMEYENLERE SÖYLEYİN



"ben burdayım" isimli arkadaşımız yazdı bu msjı. denemekte yarar var

canım bu yagı nerden bulabılrım
 
E

EU3

Ziyaretçi
Selamlar ben sivilce ve leke den bıktımmmmmmm şimdi bi maske uyguluyom ve yavaş yavaş işe yaramaya başladı izlerin rengi acıldı sivilcelerde de azalma oldu. tarifi tv den duymuştum . bi tatlı kaşığı kil bi tatlı kaşığı mısır unu bi cay kaşıgı el kremi (yagsız olanlardan soft ) biraz ılık suyla karıştırın krem haline geliyo sürmesi biraz sor ama uygulayın kuruyunca yavaş yavaş ovalayarak cıkarın ılık suyla yıkayın haftada 1 kez .... birde her gün ayva cekirdeginden yaptıgım jeli uyguluyorum iki bana cok iyi geldi tavsiye ederimm ......
 
E

EU3

Ziyaretçi
canım ne zamandan beri bu kil maskesini uyguluyosun? bende bir iki kez yaptım ama sonra üşendim ben hergün yapılıyo olarak biliyodum :KK43: gerçekten etkili mi dersin? bide bende gözenekler var birazcık :KK43: sivilcelerle oynamamdan dolayı yüzüm delik deşik oldu ya :KK43: yada ben çok kafayı taktım bana öyle geliyo
neşeli canım hergün uygulama yıpratabilir cildini haftada bir kez yap yogun yaglıysa cildin 5 günde bir de yapabilirsin benimde cok kötüydü cildim bana paydası oldu beyazladı kaşıntı gitti sivilcelerde ve lekelerde azalma oldu hergün yapaşagın şey ayva cekirdegi ile yaptıgın jel 2 tane ayva cekirdegini bi bardak dolusu suya koy 5 günde jel oluyo sabah akşam pamukla cildine uygula ve yıkama gözenekleri temizliyo ve kapatıyo tavsiye ederim kil maskesi haftada yada 5 günde bir ayva jeli sabah akşam ve üşünmeeeeeeeeeeeeeeee:1yes2: :))))
 

mert

Nirvana
Kayıtlı Üye
31 Ağustos 2006
1.618
13
kızlar yaa,şu sivilce izleri için sarı kantaron yağı mı yoksa çay ağacı yağı mı etkilidir,ikisininde kullanıldığını duydum .fakat hangisi etkilidir.bir fikriniz var mı.
 

seclusion

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Nisan 2007
551
5
Selamlar ben sivilce ve leke den bıktımmmmmmm şimdi bi maske uyguluyom ve yavaş yavaş işe yaramaya başladı izlerin rengi acıldı sivilcelerde de azalma oldu. tarifi tv den duymuştum . bi tatlı kaşığı kil bi tatlı kaşığı mısır unu bi cay kaşıgı el kremi (yagsız olanlardan soft ) biraz ılık suyla karıştırın krem haline geliyo sürmesi biraz sor ama uygulayın kuruyunca yavaş yavaş ovalayarak cıkarın ılık suyla yıkayın haftada 1 kez .... birde her gün ayva cekirdeginden yaptıgım jeli uyguluyorum iki bana cok iyi geldi tavsiye ederimm ......
canım bende kullanıyorum bu ayva çekirdeğini 1 haftadır sinir oluyom şu izlere. nekadar süre sonra etkisi oldu. bide nemlendirici kullanıyomusun bu işlemleri yapınca? kuruyoda insanın yüzü baya bi. birde şey sorucam güneşe hassasiyeti arttırıyomu acaba bu a.çekirdeği.yani leke oluşurmu cilt falan soyuluyo kuruyor yaa!!!!
 
N

nalanW

Ziyaretçi
Sari kantoron mudur nedir tam bilmiyorum ama benim ablamde kullaniyor daha evvli gün esimin elindeki yanik icin verdi ve o sirada anlatti oda sivilcelerine sürüyormus ve iki üc gün icinde kurutuyormus...
Ayriyetten lekeler icin gecenlerde internnete gördüm adini tam hatirlamiyorum ama google`de bir arayin isterseniz
 
E

EU3

Ziyaretçi
canım bende kullanıyorum bu ayva çekirdeğini 1 haftadır sinir oluyom şu izlere. nekadar süre sonra etkisi oldu. bide nemlendirici kullanıyomusun bu işlemleri yapınca? kuruyoda insanın yüzü baya bi. birde şey sorucam güneşe hassasiyeti arttırıyomu acaba bu a.çekirdeği.yani leke oluşurmu cilt falan soyuluyo kuruyor yaa!!!!

canım benim cilt tipim yaglı ve kuruma yapmadı ayva jelini ben sabah akşam uyguluyorum bi de 4 günde bir kil maskesi yapıyorum cilt dim cok kötü lekeler kaldı ama bunları kullanalı 2 ay oluyo önce göre daha iyi oldu lekelerde rengk acıldı tenime daha yakın oldu şimdi elma suyunu duydum onuda denicem kremlere cok para verdim ve hiç bi işe yaramadılar anlık bi parlaklık sadece bunlar evde yapabilcegim bide zararı olmayan bitkisel ürünler ( hemide kendi ürünün oluyo ) :) yanlız sabır işi hemen etki olmuyo denemeye devam et bi kaybın olmaz yaglı bir cilt te sahip oldugum için nemlendiri ci kullanmıyorum ama eger sende kuruma yapıyosa ayva jelini sürdükten bi saat sonra krem kullan soft olsun yaglı krem sivilceyi cogaltıyo özel msj nasıl cekicemi bilemediğim için buraya yazdım bi sorun olursa yine yazabilirsin allah sabır versin canım aynaya bakamıyodum önce ha bide güneş kremi mutlaka kullan ..mucax:çiçek:
 

milagre

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Mart 2007
54
0
39
kızlar burdan söylemek ne kadar dogru bilmiyorum ama tretin die bir krem var eczanelerde sivilce izlerine falan cok ii gelen bir krem bende kullanıyorum bir aydır ama cok dikkatli kullanım gerektiriyo cok az kullanıcaksınız özellikle ilk zamanlar yani cilt alışana kadar yinede bir uzmana yada eczacıda falan danışıp öyle kullanın
 
X