slm

lady85

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Mart 2009
1
0
Merhaba. Ben bekar bi kızım 15 aydır gynelle adlı doğum kontrol hapı kullnmaktayım.
Hormon bozukluğu, tüylenme ve adet düzensizliği nedeniyle kullanmaktayım. Doktorum ultrasondan baktığında normal görünüyor ama kan tahlillerim sonucunda hormon bozukluğu görülmekte. İlacı bırakmak istiyorum sıkıldım artık kilo yapıyor çok aşırı değil kilom ama 2-3 kiloda olsa vermek istiyorum ama olmuyor ne yapmam gerekiyor kararsızım :KK43:((
 

pptya87

Guru
Kayıtlı Üye
18 Mayıs 2009
4.389
964
canım bunu doktorunla konuş ve öyle karar ver bende yıllardır adet düzensizliği kıllanma vs vs için doğum kontrol hapları hormon ilçları kullandım ve kilo aldırdığı doğru doktorum devam etmek zorundasın ilaçlara ama diyet yapmak zorundayım diyorsan çünkü ne kadar kilo o kadar zor tedavi demişti doktorum yani böyle bir hastalıkta çok kilo tedaviyi imkansızlaştırıyor.diyet için en iyisi bir diyetisyene başvurmak onlar sana uygun diyeti veriyorlar ben böylece kilomu sabitlemiştim.inş herşey düzelir canım ne kadar sıkıcı bir durum olduğunu çok iyi biliyorum.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 47 Kg. ile 64 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 160 cm. Başlangıç Kilom :82 Kg. Şimdiki Kilom :74.2 Kg.

sirkencubin

waiting for our rainbow
Kayıtlı Üye
12 Kasım 2008
16.358
10.317
Merhaba . Ben de ilk olarak gynelle kullanmıştım ancak ayın 25 günü kanamam oldu. Bu da gynelle in yan etkileri arasndaymış ve başka bir hapa geçtik. Bu ilaç değil ama diğer ilaç bende biraz kilo yaptı ; ancak önemle söylemek isterim bizim bahsettiğimiz kilo sandığımız şey aslında ödem. ılacı bıraktıktan belli süre sonra ödem geçiyor.