sorun benimle ilgili arkadaşlar lütfen yardım edin

E

EU2

Ziyaretçi
benim kırkım çıkmadan spiral taktırdım ve iki ay kanamam geldi bir ayda doğumdan sonra ki kanama.. yani doğumdan sonra 3 ay kanamam geldi.. sonra 15-20 güne bi adet olmaya başladım ve 10-15 gün arası adetim geliyor... doktora gittim spirali erken taktırdığın için rahim toparlanamadığından ve emzirdiğin için dedi... ama adetim gelmiyokende pembe akıntı geliyor... sizdede böyle olan var mı arkadaşlar????????
 

sheylaa

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2008
1.482
0
41
aa çok geçmiş olsun hiç duymadım böyle bişey.neden o kadar erken taktırdınki canım sende,çıkarttırsan geçmezmi acaba?iyileşince iyice sonra taktırsan???????
 

narende

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Temmuz 2009
49
0
spirail ile aynı şikayetleri yaşayan insanlar biliyorum.çıkart kurtulursun çıkartmadığın sürece şikayetlerin devam edecektir.
 

OzOkuN

AdaNehir
Pro Üye
2 Mart 2009
1.928
2
geçmiş olsun canım ben de duydum böyle şeyler
gittiğin dr kesilir bi süre sonra falan dedimi bi de başa dra git istersen
 

serçecik

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Ekim 2007
1.710
20
ben 4 aydan sonra taktırdım spiralı ancak yınede ayda 15-20 gun kanama ve dayanılmayacak agrılarım oldu 1 bucuk ay zor dayandım..kontrole gıttıgımde ıltıhap oldugunu söyeldı doktor cıkartmamız lazım dedı..bende canıma minnet dedim ve cıkarttırdım..cıkarıldıktan sonra öyle bır rahatladımkı o acıyla nasıl yasıyormusum hayret..acıya alısmısım resmen..suan antıbıyotık tedavısı göruyorum rahmımde ıltıhap oldugu ıcın..bence dıkaktlı ol..kontrollerını düzenlı yaptır..sımdıde fellik fellik ne ıle korunsam dıye aranıyorum..yarasaydı iyiidi ama yaramadı malesef..