Tek hatasinda evladinizi silebilir miydiniz?

CeReNnnKeskn

Annesinin bebeği💗💗
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2018
892
1.235
Ama sen aileni silip gitmişşin neden empati yapmıyorsun... İnsanları yüzüstü bırakıp gitmişşin saten birde burda acıtasyon yapıyorsun
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 120 gün geçti.



cilek.yagmuru

Nirvana
Pro Üye
31 Temmuz 2009
7.883
34.909
Cok guzel yazmissiniz. Benim o kisiyi tanimama bile firsat vermediler. 24 yasindayim onunla gorustugumu ablama soyledim. Annemle ablam beni odaya kilitleyip saclarimi kestiler. Resmen kirptilar. Hala unutamiyorum o geceyi. 7 sene oldu asla unutamiyorum. O gece onlar haber yolladi gelip isticez diye bide. Ailem firsat verse birakin yuzuk takmayi belki de biraz flort edip bu adam bana gore degil deyip birakacaktim. Benim derdim mal mulk degil. Bi evlat boyle cezalandirilmaz. Onlar beni 3 yil yalniz birakip zaten yeterince ceza kestiler. Sogukta dogal gazi odeyemeyip yerde patke ustunde uyudum. Onlar sicak yataginda yatarken. Kemerle dovmuslerdi beni. Dugunumde vucudum curuk icinde ve saclarim kirpik bi haldeydi. Ben yeniden evlenirken bana kol kanat gerdiler yadsa ole gorunmusler. O evden gelin cikmami istediler. Ele gune karsi aa bakin ilkinde kacti basimizi one egdi ama simdi basimizi yerden kaldirdi dediler. Yine de onlara guvenmek istedim. Annem babamdi onlar. İki oglum var hata da yapsalar dogru da yapsalar hep arkalarinda olacagim.

Aileniz normal değil. Bu yüzden kaçmakta haklısınız da niye illa bir erkeğe kaçılıyor ben de bunu anlamıyorum.

Kadın programlarında da görüyoruz, duyuyoruz bunu.
Kocam beni dövüyordu deyip, 50 defa affedip, sonra ilk fırsatta yamuk kocalarının yamuk kardeşine, kuzenine falan kaçıyorlar.
Niye "ben bu hayatı ve seni/sizi istemiyorum" deyip düzgünce çıkılmıyor o evlerden?

Siz de 17 yaşında dünyadan bihaber çocuk değil, 24 yaşında kadınmışsınız.
Madem ailenizden kaçacak gücünüz vardı, kaçtığınız adamı 3 ayda boşayacak gücünüz vardı, sonrasında tek başına yaşayacak gücünüz vardı, neden kaçtınız tanımadığınız etmediğiniz adama?
"Başlarım sizin manyaklığınıza" deyip çantanızı alıp çıksaydınız, kendi hayatınızı kursaydınız.

Şimdi sizi affetmiş görünseler de içten içe affedemiyorlar demek ki. Diğer kızlarıyla size aynı muameleyi yapsalar onlara haksızlık olacağını düşünüyorlardır belki de.

Karşılıklı hatalar yapmışsınız. Bundan sonra ilişkinizin böyle olacağını kabullenip beklentilerinizi buna göre ayarlayın bence.
 

Thrive60

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Kasım 2017
1.375
4.093
36
Arkadaşlar merak ediyorum, çocukları köşedeki büfeden falan mı sipariş veriyorsunuz nedir? Reddedince hemen yerine yenisi mi geliyor? 🙄

Git sen yetişkin kadını odaya kapat, saçlarını kes, döv sonra niye kaçtı.

Hukukumuza göre o ailenin hapiste olması lazım, işyerinde birinin saçına makasla saldırın bakalım neler oluyor.

Evet eski eş hiç de düzgün değilmiş, 3 ayda boşanılmış. Yalnız konu sahibinin aileyle konuşması bile mucize şu anda.

Yeni eşiyle evlenirken tüm aileyi reddedebilirdi. Rica ediyorum birini zorla alıkoymayı oturup da kalp kırılmasıyla eşit tutmayın.

Konu sahibi siz zaten çözümü bulmuşsunuz, diyeceğim başka birşey yok. Zaten aile ilişkileri o makas ele alındığında ağır yaralanmış, gerisi detay.
 

Rapunzel90

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Ocak 2021
688
1.048
31
Ben kaçarak evlenmedim ama babam istemediği için kocamı beni sildi buna ne denir peki 😞
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 16-12-2021

Hamileliğimin 21. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 134 gün kaldı.

Bebeğinizin kolları ve bacakları artık daha belirgin ve güçlü hareket eder. Bunun nedeni kaslarının daha güçlü , kuvvetli ve kemiklerinin daha sert olmasıdır. Bebeğinizin uyku alışkanlığı görülmeye başlar. Uyuşukluk, uyku ve aktivite gibi periyodları bazen siz de algılar veya tahmin edersiniz. Anneler daha canlı veya kabus rüyalar görebilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 400 gr. - Yaklaşık boyu : 25.6 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



Rapunzel90

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Ocak 2021
688
1.048
31
Neden istemiyordu ?
Uzun hikaye ama sonuçta uzun zamandır evliyim ve mutluyum babam ve annemin beklediği gibi olmadı çok şükür anne baba hatasız kusursuz diye bir şey yoktur evlatlar hata yapabilir ama anne baba her ne olursa olsun evladının yanında durmalı sahip çıkmalı benim düşüncem🤗
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 16-12-2021

Hamileliğimin 21. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 134 gün kaldı.

Bebeğinizin kolları ve bacakları artık daha belirgin ve güçlü hareket eder. Bunun nedeni kaslarının daha güçlü , kuvvetli ve kemiklerinin daha sert olmasıdır. Bebeğinizin uyku alışkanlığı görülmeye başlar. Uyuşukluk, uyku ve aktivite gibi periyodları bazen siz de algılar veya tahmin edersiniz. Anneler daha canlı veya kabus rüyalar görebilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 400 gr. - Yaklaşık boyu : 25.6 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



baby girlL

🤍
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
8 Mayıs 2015
10.226
16.450
Ben 31 yasindayim. 4 yillik evliyim 2 oglum var. Benim ikinci evliligim. İlkini 24 yasimda kacarak yaptim ailem vermedi. 3 ay sonra ayrildik. Bosandiktan sonra ailem beni eve almadi. Tek basima 3 yil yasadim onlarla ayni sehirde surekli de karsilasirdik. Benden 3 ve 2 yas buyuk iki tane ablam var. Onlar da beni silmisti. Beb yeniden evlenince o zaman brnle baristilar. Esimin ilk evliligi bu arada. Annemlerin tokide evi var. Ama daha tapuyu almadilar. 42.000 ₺ borclari kalmis. Bayramda annem bana ablalarin para verelim evin borcunu kapatalim diyolar dedi agzimi aradi. Bende niye kendiniz her ay duzenli oduyosunuz dedim. Onlar odeyonce yafin obur gun biz bu evin yari borcunu odedik bizim diyecekler bana demi dedi.. sacmalama onlar senin hakkini yemez flan dedi. Gecen gun de annem babanla kavga ettik diye aradi. Babam buyuk ablama altin olarak ver demis annem de kizmis. Niye istiyosun kendin ode demis. Neyse bugun annemlere gittim. Annem daha yeni android kullaniyo. Telfnunda bi ayar yapacaktim aldim sonra galeride bisey gordum. Buyuk ablam 17.000 degerinde ceyrek altin bozdurmus dun ve resmini atmis. Kuyumcu kartin arkasina yazmis. Sonra annemler de ona tokinin borcunun kapandigina dair dekont yollamis. Sonra bisey demedim. Agzini aradim yok almicaz kimseden para az az kendimiz odicez dedi. Sonra bana telfndan bi resim gonderecekti hemen dekontun resmini sildi. Sonra anne niye yalan soyluyosun odemissiniz ya siz tokiyi dedim. Annem inkar etti guya sildi ya resmi bende actim whatsaptan ablama attigi resmi gosterdim yaa benim haberim olmadan babanla ikisi odemis valla flan dedi ki babam hayatta o telfnu kullanamaz tusluyu zor kullaniyo. Hala inkar ediyo. Bide ben agzini ararken ablam altin veriyosa alim kapatin tokiyi tapuyu du iki kizinin ustune yap sonucta onlar oduyo dedim. Yok oyle olmuyomus once baban tapuyu alip devredebiliyomus dedi. Ya inanamiyorum arkamdan niye boyle is ceviriyolar ki. Benim kimsenin malinda gozum yok ki. Zamaninda yaptigim tek hatada beni silmislerdi. O yuzden mi yapiyolar. Aileme de guvenemiceksem kkme guvenicem. Sizce bundan sonra ne yapmaliyim. Cok kirildim. Dusunun ben bugun oraya gitmesem bunlari ogrenmesem ilerde annem babam oldugunde ablalarim bana senin hic bi hakkin yok tapu bizim mi diyeceklerdi. Siz olsaniz napardiniz. Yemek hazirladi yemeden cocuklarin uykusu geldi daha yemek yapcam deyip geldim evime
Soyle bisey de var babamin maasi var sonucta her ay duzenli oduyolar guzel maasi da var. Ve bana hic sende katil odemeye demediler. Ama ben dedim ki anne benim durumum suan yok. Olsa ucumuz odeyelim ama bence bu ise girmeyin dedim. Annem de ben elin oglundan para almam kizim deyip te almasina cok sasirdim. Benim ailem istemeye gelmelerini bile kabul etmedi begenmedi onlari ezikledi. Eger tanimamiza firsat verseydiler belki de kacmadan direk bi yuzuk takip taniyip ayrilacaktik
Beni sildiler diyorsunuz ama asıl siz kaçarak tüm ailenizi silmişsiniz. Para mevzusu söz konusu olunca da bir değişik oluyor bu insanlar artık yorum yapamıyorum
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1394 gün geçti.