TEMMUZ AYI İTİBARİYLE HAMİLE KALMAYI PLANLAYANLAR BURAYA

sweetgirlcandy

Popüler Üye
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
2 Ağustos 2013
3.949
6.514
Bendr aynen bu ay ilk kez yumutlama testi yaptım. O zaman 2 günde 1 ilişki gerek böyle tahmin edemeyiz birşeyii
Ovulasyon yapmazsak evet 2 günde 1 ilişki garanti olur tabi
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 69 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 167 cm. Başlangıç Kilom :72 Kg. Şimdiki Kilom :75 Kg.

Vera06m

Tüm güzel şeyler sabırdan sonra gelir :)
Kayıtlı Üye
24 Haziran 2020
542
922

sweetgirlcandy

Popüler Üye
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
2 Ağustos 2013
3.949
6.514
Ben de peceteye geldi canim kahverengi :/ doktoru aradim 29una randevu verdi.

Moral bozmak canım, erkendir belki daha 🤲
Yerleşme inşallah anneleri korkmayın üzülmeyin 💕

İnşallah öyledir canım bakalım 🙏🏻
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 69 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 167 cm. Başlangıç Kilom :72 Kg. Şimdiki Kilom :75 Kg.

Gereksiz06

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2017
2.189
2.549
Ben de peceteye geldi canim kahverengi :/ doktoru aradim 29una randevu verdi.
29u geç değil mi Allah aşkına o zaman kadar hersey netlesir zaten.. biraz araştırdım progestani kese görünmeden bu kadar erken dönemlerde vermezlermis, kimyasal olcaksa kromozomal açıdan sağlıklı bir bebek olmadığı icin olurmus bunu da engellemeye gerek duymazlarmis zaten kese görünmeden de bir gebeliğin varlığından söz edilmezmis. O yüzden gidecekse de engel olamicaz kalacaksa da bizim etkimizle kalmayacak bu bebekler.
Sen ne zaman kan verceksin en azindan 2 kan arasındaki artışa bakıp rahatlariz. Ben cuma vericem
 

Vera06m

Tüm güzel şeyler sabırdan sonra gelir :)
Kayıtlı Üye
24 Haziran 2020
542
922
29u geç değil mi Allah aşkına o zaman kadar hersey netlesir zaten.. biraz araştırdım progestani kese görünmeden bu kadar erken dönemlerde vermezlermis, kimyasal olcaksa kromozomal açıdan sağlıklı bir bebek olmadığı icin olurmus bunu da engellemeye gerek duymazlarmis zaten kese görünmeden de bir gebeliğin varlığından söz edilmezmis. O yüzden gidecekse de engel olamicaz kalacaksa da bizim etkimizle kalmayacak bu bebekler.
Sen ne zaman kan verceksin en azindan 2 kan arasındaki artışa bakıp rahatlariz. Ben cuma vericem
Normalde daha geç veriyorlar. Zar zor erkene aldim. Almanyada sistem biraz farkli. Su an ultrasonda zaten bir sey gorunemeyecegi icin 5. 6.haftadan sonra randevu veriyorlar 🤷‍♀️ acil bir durum olursa gidebilirim ancak.

Aynen ben de baktim biraz kimyasal olsa da en erken 7.haftadan sonra belli olurmus yaziyordu ayrıca cok fazla ağrı ve kanama belirtileri oluyormus cogunlukla. 2 hafta sabredecm mecbur doktora gidene kadar. Arkadaşlarıma soedum hepai öyle geç randevu ile gitmis
 

Gereksiz06

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2017
2.189
2.549
Normalde daha geç veriyorlar. Zar zor erkene aldim. Almanyada sistem biraz farkli. Su an ultrasonda zaten bir sey gorunemeyecegi icin 5. 6.haftadan sonra randevu veriyorlar 🤷‍♀️ acil bir durum olursa gidebilirim ancak.

Aynen ben de baktim biraz kimyasal olsa da en erken 7.haftadan sonra belli olurmus yaziyordu ayrıca cok fazla ağrı ve kanama belirtileri oluyormus cogunlukla. 2 hafta sabredecm mecbur doktora gidene kadar. Arkadaşlarıma soedum hepai öyle geç randevu ile gitmis
Tevekkül etmek lazım napalim inşallah devam etmez ve yerleşme kanamasıdır ♥️
 

Caglunal

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Haziran 2020
1.595
1.609
31
İste macunun da cok etkisi var, hacamatlarin da eminim cok faydasi oldu, meryem suresi zaten kesinlikle etkili oldu bir de ben 4-5 aydir adetten yumurtlamaya kadar böğürtlen kökü suyu içtim igrenc bi tadi var ama rahimi güçlendirip bebege hazirliyomus ablam da kullandı hamile kaldi diye bana da cok ısrar etmisti o yüzden her ay ictim. Google böğürtlen kökü suyu rahim yazarsan okursun
Tmm canım bunları bende denicem peki hacamat hangi bölgeye kaç kupa yaptırdın
 

Caglunal

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Haziran 2020
1.595
1.609
31
Özele rahatlıkla gidebilirsin bende o şekilde yaptım çift maskemi taktım gittim zaten çok sakindi hiç birşeyde olmadı çok şükür.. bir problem olmadığını bildiğinde beklemek çok daha kolay gelecek emin ol.. inşallah sonuçlarda güzel gelecek iyiyi düşün ve kendini buna motive et😊
İnşallah canım 🤗🙏🥰
 

Caglunal

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Haziran 2020
1.595
1.609
31
Kızlar bende de hafif bi lekelenme oldu az önce wc de, kahverengi, akintiyla karışık az bisey ama yerleşme midir yoksa adet mi geliyor bilemedim 🤷 dua edin lütfen
Dikkat et kendine dinlen bol bol iş güç yapma canım tutunmaya çalışıyor bebeğin yüksek ihtimal ama yinede doktora bı görün istersen
 

Gereksiz06

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2017
2.189
2.549
Tmm canım bunları bende denicem peki hacamat hangi bölgeye kaç kupa yaptırdın
Tarama hacamati dersen yapan kisi bilir canım, bebek icin bel ve kasıklardan yaptırdım ona göre kupa sayisini ayarladı, yumurtalıklar üzerinden 1er tane, 3-4 tane de belden hatta rahime giden damarlar ayak bileginden gecermis ayaktaki ic taraftaki kemik varya onun hemen yanindan altından da küçük kupayla tutturdu son iki seferinde
 

Caglunal

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Haziran 2020
1.595
1.609
31
Tarama hacamati dersen yapan kisi bilir canım, bebek icin bel ve kasıklardan yaptırdım ona göre kupa sayisini ayarladı, yumurtalıklar üzerinden 1er tane, 3-4 tane de belden hatta rahime giden damarlar ayak bileginden gecermis ayaktaki ic taraftaki kemik varya onun hemen yanindan altından da küçük kupayla tutturdu son iki seferinde
Bende denicem hacamati canım bu arada iyimisin
 

Gereksiz06

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2017
2.189
2.549
Dikkat et kendine dinlen bol bol iş güç yapma canım tutunmaya çalışıyor bebeğin yüksek ihtimal ama yinede doktora bı görün istersen
Dr kese görünmeden progestan vermiyor canim araştırdım da dış gebelikse veya sağlıksız bir bebekse ihtimaline karşı daha kese yokken herhangi bi önlem alınmıyor o yüzden gitmeme gerek yok cuma ve pazartesi kan verip artış varmi diye bakcam. Yine idrar testi de yaparim koyulaşma icin
 

Caglunal

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Haziran 2020
1.595
1.609
31
Dr kese görünmeden progestan vermiyor canim araştırdım da dış gebelikse veya sağlıksız bir bebekse ihtimaline karşı daha kese yokken herhangi bi önlem alınmıyor o yüzden gitmeme gerek yok cuma ve pazartesi kan verip artış varmi diye bakcam. Yine idrar testi de yaparim koyulaşma icin
Tmm canım haberdar et bizlerede🙏