türban modellerim (ANKARA)

Nrrr_1985

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2009
290
9
36
yaptığım türban modelleri
 

Eklentiler

  • $Fotoğraf-0021.jpg
    $Fotoğraf-0021.jpg
    87,3 KB · Görüntüleme: 464
  • $Fotoğraf-0041.jpg
    $Fotoğraf-0041.jpg
    93,6 KB · Görüntüleme: 168
  • $Fotoğraf-0006.jpg
    $Fotoğraf-0006.jpg
    58,9 KB · Görüntüleme: 457
  • $Fotoğraf-0010 (2).jpg
    $Fotoğraf-0010 (2).jpg
    85,6 KB · Görüntüleme: 185
  • $Fotoğraf-0011 (2).jpg
    $Fotoğraf-0011 (2).jpg
    82 KB · Görüntüleme: 246

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2187 gün geçti.

okur

elbet bir gün...
Kayıtlı Üye
12 Haziran 2009
802
3
çok güzeller arkadasım senın mı bunlar yoksa
yani yaptırdın mı yoksa yaptıracanmı
 

Nrrr_1985

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2009
290
9
36
ben yapıyorum başkalarına bu sene böyle bi merak başladı işte kuaförlük falan yok
evimde yapıyorum
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2187 gün geçti.

nursevde

bayılazaaaammmm
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2009
594
4
vayyy dostum süper. peki aksesuarları nerden buluyorsun. ben de gelin başı yapıyorum ama öyle simli sprey falan işlerine girmedim. böyle büzgülü yapmayı da bilmiyorum. ankaradaki arkadaşlara söyleyelim gelsinler sana, kuaföre para vereceklerine sana versinler dimi amazemuszemuszemuszemus
 

Nrrr_1985

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2009
290
9
36
vayyy dostum süper. peki aksesuarları nerden buluyorsun. ben de gelin başı yapıyorum ama öyle simli sprey falan işlerine girmedim. böyle büzgülü yapmayı da bilmiyorum. ankaradaki arkadaşlara söyleyelim gelsinler sana, kuaföre para vereceklerine sana versinler dimi amazemuszemuszemuszemus

sağol canım aksesuarları başörtü satan yerlerden alıyorum
sime gelince önce sprey sıkıyorum sonra üstüne sim döküyorum
beğendiğine sevindim
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2187 gün geçti.

eylos_25

Oglum abi oluyor....
Kayıtlı Üye
2 Kasım 2007
976
62
38
1 ve 4 süper olmuş ........
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1475 gün geçti.

aysima04

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Eylül 2009
617
1
36
çok güzel valla ellerine sağlık alkisalkisalkis benim teyzemin kızıda yapıo geçen benim kızıma yaptı çok şaşırdım o toplu iğnelerle büzüp büzüp tutturdu oda çok güsel oldu ama bu sanki kuaförden çıkmış gibi daha profesyonelce olmuşalkisalkisalkis
 

nursevde

bayılazaaaammmm
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2009
594
4
sağol canım aksesuarları başörtü satan yerlerden alıyorum
sime gelince önce sprey sıkıyorum sonra üstüne sim döküyorum
beğendiğine sevindim

bide bişi daha sorucam. bu kıvrımları nasıl yapıyon. hani bide eşarpla aynı kumaş oluyo. 2-3 eşarp kullanıyolar sanki büzgü büzgü yapıyolar??? delikafaduldendelikafadulden
 

Dora

KoP Coşş HaYaT ztn boş =)
Kayıtlı Üye
11 Eylül 2007
2.101
17
çok güzeller yaa. bayıldım doğrusu. ellerine sağlık canım.
 

Nrrr_1985

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2009
290
9
36
bide bişi daha sorucam. bu kıvrımları nasıl yapıyon. hani bide eşarpla aynı kumaş oluyo. 2-3 eşarp kullanıyolar sanki büzgü büzgü yapıyolar??? delikafaduldendelikafadulden

evet tek eşarpla olmuyor.başörtü normal saten eşarp isteğe göre aynı renkten organze kumaş alıyosun 1 m kadar yada aynı renk saten eşarpta kullanabilirsin kıvrımlara gelince toplu iğnetle büzüyosun iişte kafana göre
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2187 gün geçti.

nursevde

bayılazaaaammmm
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2009
594
4
evet tek eşarpla olmuyor.başörtü normal saten eşarp isteğe göre aynı renkten organze kumaş alıyosun 1 m kadar yada aynı renk saten eşarpta kullanabilirsin kıvrımlara gelince toplu iğnetle büzüyosun iişte kafana göre

meysa danışman gibi oldun:) herkes bişiy soruyor kaydirigubbakcemile3
büzgüleri toplu igneyle mi tutturuyorsun????? o kadar igne kızın kafasında problem olmuyo mu yaaa. ben dikiliyor mu acaba demiştim mirmirmirmir
 

Nrrr_1985

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2009
290
9
36
sprey saç spreyi
büzgüler toplu iğnelerle yapılıyo. iğnelerle yaparken ufak tefek kazalar oluyo tabi en çok kulak tarafındaama topuz tarafında hiç sorun olmuyor bi türban için 100 tane belki daha fazla iğne gidiyo
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2187 gün geçti.