Umut Tüp Bebek Merkezi'nden pozitif sonuç alanlar, burada buluşalım

E

EU3

Ziyaretçi
arkadaşlar umut tüp bebek merkezinden pozitif sonuç alanlar burada buluşalım.birbirimize soru sorabilelim.yani ben daha sonuç almadım.tecrübelerinizden yararlanmak adına soruyorum arkadaşlar...
 

NilKoksal

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2008
245
9
Sanırım ilk yazan ben olucam. Evet ben Eylül' da Enver Bey' e yaptırmıştım tedavimi, çok da memnun kaldım. Şimdi ise kızımızı bekliyoruz kısmetse. Herşey gayet güzel yolunda. Darısı tüm isteyenlerin başına inşallah.
 

Starimu

Tosbaam abi oluyor :)
Kayıtlı Üye
29 Haziran 2008
4.558
19
merhabalar ,
ben de ekim sonunda yaptım 4. denememi Umut'ta ve inanılmaz memnun kaldım , herkese gözüm kapalı tavsiye ederim . Dr.um Levent beydi , inanılmaz pozitif elektrik veriyor insana ..
her türlü sorunuzu ben de cevaplarım seve seve .
bugün 10+1iz bebeğimle :nazar:
Allah isteyen herkese hayırlısıyla versin bebeklerini :Saruboceq:

selmacım sana da tedavinde bol şans diliyorum , Allah yardımcın olsun canım Şeniz
 

bebitocum

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Kasım 2008
157
0
bende enver beyin hastasıyım,,2.denemem yarın test günüm,,
inş.bende hamişim deriimmm,,
 

ikizlerinAnnesi

Daima Şükür !!!
Kayıtlı Üye
1 Mart 2008
444
0
Arkadaşlar dikkat ettim topiklerin biçoğunda umutta tedavi gören arkadaşlar var bunlardan biride benim aynı yerde tedavi oluyor olmamız birbirimize destek olmak açısından çok önemli yani görüşmek şart değil burdan tedavilerimizin aşamalarını kafamıza takılan soru ve sorunları paylaşmak eminim hepimize iyi gelecektir böyle bir başlığı buldum geçmiş sayfalardan ve açan arkadaşın hamile kalmış olması nedeniyle aynı topikten devam edelim istedim

bu benim ilk denemem doktorum Enver Bey kendilerinden daha doğrusu ekipten çok memnunum uzun protokolle başladım ve bugün gerçek tedavimin 3.günündeyim progen ve lucrın iğnelerini oluyorum hap olarakta sadece elevitim var cümlemizin hakkında hayırlısı neyse Mevlam onu nasip etsin

umudumuzdan umudunu alanlardan olabilmek dileğiyle...
 

ISPANAK

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Ekim 2007
256
3
kızlar cuma günü ilk görüşmemi yapacağım umutta enver beyle bende.hayırlısıyla tedavim hemen başlar ve biter inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız....
 

ikizlerinAnnesi

Daima Şükür !!!
Kayıtlı Üye
1 Mart 2008
444
0
inşallah güzelim benimde yarın kontrolüm var inşallah hepimiz tedavilerimizin sonucunda umudumuza kavuşuruz hem umutta tedavi sonuç başarısı yüksek gibi gerçi herşey taktiri ilahi kader kısmet inşallah bizlerde en kısa zamanda bebişlerimize kavuşuruz inşalllaahhh
 

moneta

sincerity&honesty
Kayıtlı Üye
4 Kasım 2008
1.330
1
bende UMUT lu oldum,geçen hafta görüştüm muayene oldum,,,,adeti bekliyoruz şimdi,,hepimize hayırlı olsun kızlar,,,bu arada doktorum enver kurt
 

Starimu

Tosbaam abi oluyor :)
Kayıtlı Üye
29 Haziran 2008
4.558
19
turser , cano inşallah tedavilerinizden hayırlısyla olumlu sonuç alırsınız ..
sorularınız olursa seve seve cevaplarım tecrübelerim dahilinde :KK66:
 

ikizlerinAnnesi

Daima Şükür !!!
Kayıtlı Üye
1 Mart 2008
444
0
sağol starcığım Allah senin hamileliğinide tamamına erdirir inşallah
 

ISPANAK

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Ekim 2007
256
3
tşk ler star dust ... bugün adetimin n3.günü ve umutta başladım hayırlısıyla ama birazcık üzgünüm biz eşimde varikosel olduğu için gittik nbende hiçbir problem yoktu enver bey bugüğn bana yumurtarezervin az iğne yanında femara adlı birde hap verdi. bu biraz canımı sıktı ninşallah kaliteli ve çok yumurtalarım oluşur benimde...stardust birşey sormak istiyorum cnm sana:eğer yumurta rezervi azsa bu ilaç bir işe yararmı ilk denemede bende nhamile kalırım dimi çok korkuyorum çokta heyecanlıyım.doktor umutlu ama içime bugün kurt düştü ya.hayırlısıyla inşallah turser le birlikte ilk denemede bizde kavuşuruz bebişlerimize...çok sağol cnm şimdiden...
 

miss_capraz

Guru
Kayıtlı Üye
21 Aralık 2008
283
0
kızlar bende umutla görüştüm bilmiyorum karar veremiyorum üçüncü denemem olcak eşimde sorun var tutmuyo yıkılıyorm korkuyorum sağlıktan son şansım bi daha çok zor yaptırcam karar veremiyorum eşinde sorun olup tutan varmı acaba çünki benim için bu önemli erkek sorununda her merkez başarılı olamıyor
 

nurtii

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
28 Nisan 2008
763
14
41
Canım allah yardımcın olsun ama gerçekten bu merkez ve anver bey işin çok ehli seni etki altında bırakma istemem ama ben olsaydım burda denerdim çünkü çoğu sitede bizzat tanıdığım arkadaşlarım çok olumlu sonuç aldı darısı başımıza olsun inşallahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 

ikizlerinAnnesi

Daima Şükür !!!
Kayıtlı Üye
1 Mart 2008
444
0
kızlar bugün oradaydım yarında ordayım çünkü büyük ihtimalle hafta sonu yumurtalarım toplanacakmış yarın son kontrol var bugün gittiğimde orda iki hamile haberine şahit oldum hatta tebrik ettiğim kadın ağlıyor tirtir titriyordu aynı heyecanı yaşadım ve umutta bu haberi alan çok kişi olduğunun bende farkınddayım bu bizimde alacağımız anlamına gelmiyor belki ama en azından başarılı bir merkezi seçerek tedbiri almış taktiri Yüce Mevlaya bırakmış oluyoruz herşey naasip kısmet meselesi ben umuttan memnunum inşallahta umudumu alırım