Ürtiker ( Kurdeşen)

RAAT

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Nisan 2021
610
1.436
Bende de kronik ürtiker var. Kasım 2012'den beri çekiyorum. İlk 3 sene ilaçlı tedavi uyguladı doktorum. Geçmeyince xolair adı verilen aşıya başlattı her iki koldan. Raporlu alıyorum hem de o ilaçları. Tek kuruş para vermiyorum o aşılara. Onlar beni inanılmaz rahattı. Önceleri 4 haftada bir oluyordum, sonra arası uzadı. Doktorum kaşındıkça ara gel o zaman yapalım diyordu, öylece şimdilik 8-9 haftaya kadar uzadı süresi. İnşallah zamanla tamamen biter.

Şimdi beni tedirgin eden bir durum var. Ben bu hastalıktan sonra ilk kez gebe kaldım. Nasıl bir yol izleyeceğimi tam bilemiyorum. Doktorum gebelikte bir zararı görülmedi, hatta bir hastam vardı, gebe olduğunu öğrenince aldırmayı düşündü, aşıyı zaten bırakmayacağım diye. Ben engel oldum, biraz bekle, düşecekse kendi düşsün. Hiçbir şey olmayabilir. Gerçekten de kadın bebeğini sağ salim doğurmuş. Tedaviyi de hiç bırakmamış.

Gel gelelim acaba emzirmeye engel bir durumu var mı? Aşıyı olup da bebeğini emziren kimseyi tanımıyorum da. Belki burada denk gelirim dedim.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 21-12-2021

Hamileliğimin 20. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 144 gün kaldı.

Bebeğiniz artık yenidoğan bir bebek kadar uykuya dalıyor ve uyanıyor. Bebeğiniz uyuduğu zaman, en favori pozisyonuna geçer. Bir çok bebek çeneleri göğüslerine yaslanmış pozisyonda uyurlarken bir kısım bebek başlarını geriye doğru yaslar. Bebeğinizin cildi artık daha az şeffaf.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 320 gr. - Yaklaşık boyu : 16.4 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 55 Kg. ile 75 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 173 cm. Başlangıç Kilom :78 Kg. Şimdiki Kilom :78 Kg.

L O L

5.ci takım Bş.85.5 Güncl.74.0Hedef 68
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Mart 2019
5.882
13.172
ben senelerdir çekiyorum bu lanet şeyi..yok arkadaşlar testler bilmem neler,aylık iğneler oldum neler neler..askeri hastane,üniversite,devlet hastanesi,izmir,antalya yok bulamadım çaresini..senelerdir AERİUS diye bi ilaç kullanıyorum günde 1 tane kullanılıyor ama ben kaşıntı başladığında içiyorum yarım saate bişeyim kalmıyor tek çözümüm bu benim yıllardır,bittikçe yazdırıyorum..ama bi arkadaşın dediği gibi o soğuk suyla iyileşen biriyle konuştum o da öyle kurtuldum dedi habersizce soğuk su dökmüş eşi..bilmiyorum.. bi de denize girince tüm vücudum kabarıyo siz de de öyle oluyor mu?
Merhaba ürtikeriniz geçtimi acaba?
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 70 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 168 cm. Başlangıç Kilom :94 Kg. Şimdiki Kilom :74.0 Kg.

sess

yalandünya
Kayıtlı Üye
25 Mart 2010
17
0
Merhaba bendede tam tersi denize girip guneslenince heryerim kabarıyor her yaz tatili işkence gibi yıllardır her tatilde mutlaka hastanede yatıp serum iğne vurunuyirum .şimdi bitane daha prof gittim akdeniz üniversitesi anlattim herseyi resimde gösterdim güneş alerjisi olsa ellerinde yüzünde heryerinde olması lazım dedi .tam tedavi için güneşte hiç korunmadan otur alerji olur olmaz gel hemen ordan parca alıp tahlile yollicam kanda bişey çıkmaz dedi. Bi türlü denize gidemedim .zaten bilerekde kendi kendimi nasıl kasindirayim ödüm kopuyor. Öyle nalet bişey allahım düşmanıma vermesin hepimize geçmiş olsun