Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

nedemistimkibenn

bahar bulutuyum seninle
Kayıtlı Üye
29 Aralık 2018
2.425
9.078
Sabah: iki lokma ekmek ve çikolata yedim,kahvaltıyı geç yapicam diye
Kahvaltı: 1 haşlanmış yumurta ve 1 yumurtalı biberli omlet, domates,salatalık,zeytin,kaşar,peynir,çay
Ara: 3 kuru kayısı,ceviz
Akşam: 1 kase çorba,1 tabak sulu köfte,yoğurt,kavun
Ara: birkaç mor erik🙈

Bu hafta taşınma telasesi var bende.Esimle yapıyoruz her şeyi,yardımsız.İnsallah kilo kaybı olmadan ama çokta kilo almis olmadan cumaya ulaşırım😳
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 546 gün geçti.

Gokdenizim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2017
1.123
2.010
29
İyiki var hakkaten😂 korkunç gerçeği bi göreyim diyerek çıktım ve titre kendine gel dedim. Cts kontrolüm var dr u şoke etmenin bi anlamı yok dedim😂 adam dicek iki haftada 2 kg almayı nasıl becerdin,? Kolay oldu oysaki😂😂😂
Valla cok kolay oluyor hiç zorlanmıyoz Bi gurupça de 😁
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 555 gün geçti.

_derin masalim_

KUZEY Rüzgar'ı..
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2012
751
545
Selam....
Kahvaltıya misafirlerim vardı haliyle 😋😋😋😋
Aksama da mangal...
Saldım cayıra bu aralar... 🙈
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 545 gün geçti.

pufboregi

Guru
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2011
3.276
3.111
Dün komşularım habire ne kdr az kilo aldın ne güzel görünüyorsun diyip durdular oysa şimdiden 11 kg aldım daha da doğuma 6 hafta var. Nesi az yahu? Gayet çok. Nazar değdirecekler. Ztn onlar öyle dedikçe ben yiyorum🙈 nasıl bi gaza gelmeyse... hepsi de balık etli ondan sanırsam ben zayıf geldim onlara. Eski gebeliğimi göreydiler😂
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 597 gün geçti.

Freshh

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
29 Kasım 2018
1.511
5.817
Freshh Freshh dogum yaptimi kizlar noldu okuyamadim
Kızlar selam, cok ani oldu cuma günü doğum yaptım. Daha 2 hafta bekleyecektik sürpriz oldu. Dogum sonrası kilomu bildireceğim henüz tartılmadım biraz daha zaman gecsin dedim. Herkes iyidir umarım , kendimi toparlayınca yazarım ara ara
 

Gokdenizim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2017
1.123
2.010
29
Kızlar selam, cok ani oldu cuma günü doğum yaptım. Daha 2 hafta bekleyecektik sürpriz oldu. Dogum sonrası kilomu bildireceğim henüz tartılmadım biraz daha zaman gecsin dedim. Herkes iyidir umarım , kendimi toparlayınca yazarım ara ara
Hayırlı olsun canım Allah bağışlasın cok cok geçmiş olsun 😍
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 555 gün geçti.

Sermec

BERAT'IM sana cennet bana sabr düştü ❤️🕊️👶
Kayıtlı Üye
29 Haziran 2019
2.060
1.507
29
Kızlar buiata 4 gun var ve bugun kan testi sonucum 80 Allah izin verirse bata göre 4 haftalık yumurtlama tarihine göre 3 haftalığım sizce neler tüketmeliyim ıyı kilo alayım kilom 46 🤗
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 01-07-2021

Hamileliğimin 31. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 69 gün kaldı.

Bebeğinizin boyu yaklaşık 27-29 cm civarında ve bebeğiniz yaklaşık 1400-1500 gr. ağırlığa ulaştı. Bu ay boyunca doktorunuz sizden çeşitli kan testleri isteyebilir. Bu kan testlerinin amacı hamilelik sürecinizin yolunda gidip gitmediğinden emin olmaktır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1650 gr. - Yaklaşık boyu : 41.1 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Toprak07

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Eylül 2016
580
345
34
Kızlar selam, cok ani oldu cuma günü doğum yaptım. Daha 2 hafta bekleyecektik sürpriz oldu. Dogum sonrası kilomu bildireceğim henüz tartılmadım biraz daha zaman gecsin dedim. Herkes iyidir umarım , kendimi toparlayınca yazarım ara ara
ayyyy canım benim yaaa Allah analı babalı büyütsün inşallah..bugun bi arkadasimda dogum yapti daha 1 haftasi vardi bende panik yapmadim değil 🤢
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 623 gün geçti.

Gokdenizim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2017
1.123
2.010
29
Günaydın kızlarrr😊kahvaltı cokca yaptım yumurta salatası peynirler falan bolcana. 2buc6k dilim ttam tahıllı ekmekle. Tabi kaç gündür kabız lık var sabah açken 3 incir 2 bardak su içtim bana mısın demedi. Tartıya cıkmıyorum neme gerek şimdi kesin 1 kilo fark var belki azalır cumaya 😁😁
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 555 gün geçti.

_derin masalim_

KUZEY Rüzgar'ı..
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2012
751
545
Kızlar selam, cok ani oldu cuma günü doğum yaptım. Daha 2 hafta bekleyecektik sürpriz oldu. Dogum sonrası kilomu bildireceğim henüz tartılmadım biraz daha zaman gecsin dedim. Herkes iyidir umarım , kendimi toparlayınca yazarım ara ara
Gecmiş olsun... İnsallah iyisinizdir..
Darısı basımıza insallah....
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 545 gün geçti.

_derin masalim_

KUZEY Rüzgar'ı..
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2012
751
545
Günaydın kızlarrr😊kahvaltı cokca yaptım yumurta salatası peynirler falan bolcana. 2buc6k dilim ttam tahıllı ekmekle. Tabi kaç gündür kabız lık var sabah açken 3 incir 2 bardak su içtim bana mısın demedi. Tartıya cıkmıyorum neme gerek şimdi kesin 1 kilo fark var belki azalır cumaya 😁😁
Ben de iyi kahvaltı yapıyorum artık yoksa aralarda doymak bilmiyorum...

Domates salatalık biber Roka maydanoz karısık salata yaptım
Peynir + 2 yumurtalı peynirli omlet
Bal-kaymak
Ekmek
Ohh mis
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 545 gün geçti.

nedemistimkibenn

bahar bulutuyum seninle
Kayıtlı Üye
29 Aralık 2018
2.425
9.078
Kahvaltı: 1 dilim ekmek,1 haşlanmış yumurta,yarım domates,biber,8 zeytin,az tereyağı,köy peyniri,çok az patates kızartması,çay

Ara: Mor erik(ler) 🙈, 3 kuru kayisi

Akşam: 1 kase çorba,1 tabak kuru fasulye,yoğurt

Ara: 3 kayisi
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 546 gün geçti.

Gokdenizim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2017
1.123
2.010
29
Ben de iyi kahvaltı yapıyorum artık yoksa aralarda doymak bilmiyorum...

Domates salatalık biber Roka maydanoz karısık salata yaptım
Peynir + 2 yumurtalı peynirli omlet
Bal-kaymak
Ekmek
Ohh mis
Aynen işte kahvaltıda doymazsam gün boyu doymuyorum😁yarasınnn bebişlere abur cubur yemedikten sonra bence bu yediklerimiz hiç sorun değil.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 555 gün geçti.

Gokdenizim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2017
1.123
2.010
29
Kahvaltı: 1 dilim ekmek,1 haşlanmış yumurta,yarım domates,biber,8 zeytin,az tereyağı,köy peyniri,çok az patates kızartması,çay

Ara: Mor erik(ler) 🙈, 3 kuru kayisi

Akşam: 1 kase çorba,1 tabak kuru fasulye,yoğurt

Ara: 3 kayisi
Valla doyarsan helal olsun 😁
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 555 gün geçti.

pufboregi

Guru
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2011
3.276
3.111
Kızlar selam, cok ani oldu cuma günü doğum yaptım. Daha 2 hafta bekleyecektik sürpriz oldu. Dogum sonrası kilomu bildireceğim henüz tartılmadım biraz daha zaman gecsin dedim. Herkes iyidir umarım , kendimi toparlayınca yazarım ara ara
Cnmmm ikinizde sağlıklı olun gerisinin önemi yok. En son kaç kilo ile bitirdin peki?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 597 gün geçti.