Yeni nişanlandım ve annemin yorumları kafamı karıştırıp hoşuma gitmiyor

Hilde_

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Kasım 2019
778
1.240
KV bana da yapmacık geldi, günah almak doğru değil yine de.
Çok samimi olmayın ki sınırlarınızı asmasin kimse.
Eşimin anası bana şekerim fistigim derdi, iki gelinimi de çok seviyorum derdi herkese. Ama diğer kızı kotulerlerdi benim yanımda. Hakaret ederlerdi. Kız, annesini terslese içimin yağları eriyor derdi.
Ben bunlarla samimi olunca daha beterini yaptilar. Böyle ilgiyi ufuren insanlar sağ gösterip sol vurabilir

Zaten sınırları rahat rahat aşmak işin yapıyorlar bu samimiyeti. Maksat böyle böyle avucunun içine alacaklar. Sınırlar olmazsa her istediğini diyebilir, yaptırabilirler ama sınır olursa yaptıramazlar. İşte mesafe bu yüzden önemli. Konu sahibi sınır çizdiğinde ise gelin bize karşı çok soğuk biz onun için neler yapıyoruz halbuki diyerek onu suçlu psikolojisine sokup, eşinide dolduracaklar. Bunlarıda yememek lazım
 

banabenigeriver

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Ağustos 2016
9.149
4.686
Ben nişanlanalı 2 ay oldu ve annem olsun, anneannem olsun süreli negatif yorum yapıyorlar. Yok kayınvalidem çok az takı takmış, yok erkek tarafı bizler gibi değilmiş falan. Nişanlım benden farklı şehirlerde, ve 3 gün sonra yanıma gelicek, bende o gelmeden kayınvalideme hediye aldım nişanlımla göndermek için. Annem diyor ki "Sen ona hediye aldın ama kim bilir o sana ne gönderecek" bende dedim ki hediyenin büyüğü küçüğü olmaz, önemli olan düşüncesi, insanların elinde var ya da yok nereden bileceksin? Dedim, ben öyle dediğimde hemen kendini savunuyor "Yok ben öyle demedim de ben hiç bir zaman insanları aşağalamadım" falan filan. Kayınvalidem bohça getirmişti, içinde bana, yengeme, anneannem ve babaanneme falan hediyelikler. Onu bile yargıladılar, anneannem diyor ki bana koyduğu başörtü iyi kalite değildi, benim evdekiler daha kaliteli. Anneannem'de sürekli az takı taktıklarını dile getiriyor. Ben kayınvalidemi seviyorum bana karşı hiç bir zaman ters yanlış bir şeyi olmadı, aksine bana çok iyi davranıyor ve o da beni çok seviyor, çok tatlı dilli sürekli elimi tutar öper sarılır güzel kızım prensesim falan diyerek konuşur. Annem buna bile olumsuz yorum yapıyor, kadın bana çok yapmacık geliyor, davranışları bence yapmacık falan diyor. Artık tahammül edemiyorum annemin hep olumsuz düşüncelerine. Nişanlıma kendi ellerimle hediye yaptım ve içine Gül yaprakları koyacağım, diyor ki " Kız erkeğe Gül mü alırmış, erkeğin yapması gereken şeyi sen yapıyorsun" dedi. Bende ne alaka anne benim içimden öyle yapmak geldi öyle yapıyorum dedim.
Annemi çok seviyorum ve sonuna kadar her şeyine saygı duyuyorum ama bu konu hakkında annem mi abartıyor yoksa ben mi abartıyorum bilemedim bir türlü
Vaadlerde bulunup yapmadılar mı acaba?Anne anneanne neden kötü konuşsun ki sebep ne yani.Herkesin hali durumu bellidir ya doğru düzgün yaparsın yada hiç kendini rezil etmezsin.10-15 liraya da baş örtü var 200-300ede tabi demiyorum gidip en pahalısı olsun ama insan özenmeli en ucuzunada kaçmamalı.Sonuçta şuan böyle değer gösteriyorlar yeni tanışıyorlar.Basit birşey hediye etmek senin kıymetin bu demek...Sana olan yakınlığı bencede samimi değil ha ben mesafeyi korudum uzak durdu oldu adımız bu tipler böyle yeme...
 

banabenigeriver

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Ağustos 2016
9.149
4.686
Zaten sınırları rahat rahat aşmak işin yapıyorlar bu samimiyeti. Maksat böyle böyle avucunun içine alacaklar. Sınırlar olmazsa her istediğini diyebilir, yaptırabilirler ama sınır olursa yaptıramazlar. İşte mesafe bu yüzden önemli. Konu sahibi sınır çizdiğinde ise gelin bize karşı çok soğuk biz onun için neler yapıyoruz halbuki diyerek onu suçlu psikolojisine sokup, eşinide dolduracaklar. Bunlarıda yememek lazım
O kadar haklısın ki... Ama insan bunu yaşayınca anlıyor başka türlü hikaye sanıyor.
 

bikergirlaea

ALTIN ELBİSELİ ADAM
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2018
2.716
5.264
Ben kayınvalidemi seviyorum bana karşı hiç bir zaman ters yanlış bir şeyi olmadı, aksine bana çok iyi davranıyor ve o da beni çok seviyor, çok tatlı dilli sürekli elimi tutar öper sarılır güzel kızım prensesim falan diyerek konuşur.
Umarım bu durum hep böyle devam eder.Siz onların yorumlarını umursamayın.Evet her anne her aile evlatları iyi olsun ister ama bazıları gerçekten durumu çok abartıyor.
 

Nehir-derin2

Bal oğlum 🥰Lokum kızım😘🤲
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2015
4.584
5.105
29
Onlar nişanın şanındandır😄
Daha oğluşu evden gitmedi.
Benim kayınvalidem de kızım olsun istemiştim olmadı ah ama şimdi kızım oldu. Çok güzel bir kızım oldu derdi. Herkes bayılıyor benim kızıma çok güzel falan derdi. Saçlarımı okşar ellerimi severdi. Sakın elde bulaşık yıkama bak bu narin ellerini koru derdi🤣🤣
Sonra evlendik, oğlu gidince giysilerine sarılıp ağladı, kokusunu özledi. İnceden laf sokmalar kıskançlıklar başladı. Ve çocuğum doğduğundaki hareketleriyle mesafe koyma aşamasına geçtik.
Çevremdeki çoğunlukta da durum bu.
Nişandaki tavırlar değişiyormuş meğer.
Aldanma yani. Sonra çok hayal kırıklığına düşersin
Aynı ben😂sarı papatyam ben ona bakmalara doyamam,nikahından tut tüm özel günlerini asla unutmam derdi sonuç ne doğum günümü kutladı ne bişey doğum yaptım hediye bile almadı üstüne aileme ve bana iftiralar attı konuşmuyorum bakalım konu sahibi ne yapacak bence yapmacık
 

Nana

🕊🕊🕊🕊
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
10 Ekim 2015
28.205
82.847
Kv nin gelinine "prensesim" dediğini daha yeni ilk defa duyuyorum. Saçmalık.

Siz inanıyor musunuz buna?

Kac tane böyle kayınvalide gösterebilirsiniz etrafınızda?

Anneniz haklı ya da haksız diyemem. Ama kv nin yapmacık olduğuna katılıyorum.

Hayatımda gördüğüm en iyi kv ablamın kv sidir.

Ama onun bile en iyi kelimesi kızım evladımdır yani.

Abartılı olmayan şeyleri severiz. Prensesi olduğumuzu iddia etmesini istemeyiz.
Size burada karşı çıkacağım, benim ablama kv si hep der :KK45:
 


askitotomsu

SMA hastası bebeklere destek
Kayıtlı Üye
31 Mart 2012
10.004
5.675
Zaten sınırları rahat rahat aşmak işin yapıyorlar bu samimiyeti. Maksat böyle böyle avucunun içine alacaklar. Sınırlar olmazsa her istediğini diyebilir, yaptırabilirler ama sınır olursa yaptıramazlar. İşte mesafe bu yüzden önemli. Konu sahibi sınır çizdiğinde ise gelin bize karşı çok soğuk biz onun için neler yapıyoruz halbuki diyerek onu suçlu psikolojisine sokup, eşinide dolduracaklar. Bunlarıda yememek lazım
Biz yesek de yemesek de ogluslar yemeye hazır ve nazır maalesef.
Belki son birkaç konuma denk gelmissinizdir. Bize ait mala mülke konma cabasindaydi eşimin ailesi. İstemediğimi net bir şekilde belirtince hakaret işittim. Ne bir özür ne bir geri adım atmadiklari gibi gidip yerleşmişler benim mülküme. Şimdi de eşimle konuşurken bana selam yolluyor. Burada maksat ne? Kendilerini iyi göstermek. Eşim olacak insan da inaniyor. Peki gaspin iyi yanı var mı ki bu adam hala ailesinin iyi niyetine inanıyor?
Aslında evlenince yeni ev yeni aile kurulmuyor. Erkek ve ailesi tek bir aile. Kadın ise onlara sonradan eklenmiş bir köle. Etinden, sütünden faydalanıp sömürüyorlar. Ne büyük vebal ve kül hakkı. Allah gelsin haklarından
 

Gamarcoba66

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Haziran 2019
586
1.150
37
Aileniz cok cahil.Eger siz kendinizden ve karsinizdakindan eminseniz susturun ailenixi.Mesafe candir derler ya demekki kendi ailenize karsi da mesafe koymak gerekmis
 

flamefire

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Aralık 2018
6.670
5.861
Gül yapraklarında anneniz haklı .Eğer durumları yoksada kapına gelmeselerdi .Benım bıldıgım tek sey var anneler hisseder.
 

Papatyaakadiin

E Y L Ü L
Kayıtlı Üye
22 Haziran 2020
438
606
Merhaba, ailenizin böyle yapması hiç doğru değil. Sizin iknanız ile mi oldu nişan? Yani aileniz ilk başta istemedi mi ? Çünkü benim annemde böyleydi. evliliğimde bile annem sürekli telefonda söylerde dururdu maddi durumumuzun yetersiz olduğunu ve çok üzülürdüm. Aile İstemeyince böyle oluyor. Ama ailem yüzünden ayrılmadım tabi... neyse Tepki göstermeye devam edin. Yoksa ileride evliliğinize karışmaya kalkarlar, ciddi problemler yaşayabilirsiniz. Ayrıca ben kaynananızın samimiyetine inanıyorum. Çünkü benim kaynanamda öyleydi. Çok severdi beni,güzel kızım derdi hep. Saçlarımı bile tarardı. Saçımı boyardı. Hala da sever. Boşanma sürecinde olmama rağmen kaynanama hiç kırgınlığım yok. Çünkü beni hiç ezmeye çalışmadı. Oğluyla kavgalarımızdan haberi olunca allah belanı versin bir daha bu kıza elini kaldırırsan hakkımı sütümü helal etmem derdi. Neyse .. İlişkine kimseyi karıştırma bu ailen dahi olsa. Mesafeyi ve dengeyi koruyun. Mutluluklar...
 


blondgunes

Guru
Kayıtlı Üye
12 Ocak 2010
13.903
18.600
Nişanlımda bana der mesela ailemden şu böyle gözü açık şu böyle sinsi falan diye, halası mesela sevmiştim ve bunu onada söylemiştim, sen onun öyle olduğuna bakma o çok yalancı falan demişti, ama annesi konusunda hep der annem seni çok seviyor, annem benim halımı hatrımı sormaz hep bana seni sorar der. Nişanlım askerdeyken kayınvalideme olsun nişanlıma olsun hep çok destek oldum, kayınvalidem hep der o bana gelin gibi değil, evlat gibi der.

allah aranızı bozmasın ama evlendikten sonrasını çok merak etmeye başaldım :KK53:
 

cikolatalipankek

Üye
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2020
235
149
Merhaba, ailenizin böyle yapması hiç doğru değil. Sizin iknanız ile mi oldu nişan? Yani aileniz ilk başta istemedi mi ? Çünkü benim annemde böyleydi. evliliğimde bile annem sürekli telefonda söylerde dururdu maddi durumumuzun yetersiz olduğunu ve çok üzülürdüm. Aile İstemeyince böyle oluyor. Ama ailem yüzünden ayrılmadım tabi... neyse Tepki göstermeye devam edin. Yoksa ileride evliliğinize karışmaya kalkarlar, ciddi problemler yaşayabilirsiniz. Ayrıca ben kaynananızın samimiyetine inanıyorum. Çünkü benim kaynanamda öyleydi. Çok severdi beni,güzel kızım derdi hep. Saçlarımı bile tarardı. Saçımı boyardı. Hala da sever. Boşanma sürecinde olmama rağmen kaynanama hiç kırgınlığım yok. Çünkü beni hiç ezmeye çalışmadı. Oğluyla kavgalarımızdan haberi olunca allah belanı versin bir daha bu kıza elini kaldırırsan hakkımı sütümü helal etmem derdi. Neyse .. İlişkine kimseyi karıştırma bu ailen dahi olsa. Mesafeyi ve dengeyi koruyun. Mutluluklar...
Ailem nişanlım uzakta ve benimde uzağa gitmemi pek gönülleri yoktu, biraz da kültür farklılığı var tabi aramızda, ama benim sevdiğim için benim mutluluğum için kabul etmediler nişanlımı tanıdıktan sonra. Bilemiyorum bende kayınvalidemin samimiyetine güveniyorum, mesela biz nişanlımla bazen büyük kavgalar ederiz, kayınvalidem tabi bazen sesleri duyardı ve benimle konuşurdu, keyifsiz üzgün olduğumu bilir ve bana destek olur bana moral verir hatta gider oğluna bir ton laf sayar bu kızı üzme etme diye, hatta bir keresinde o kadar sinirlendi ki oğluna köpek diye hakaret etmişti, bilemiyorum yani oğlu diye kalkıp onu savunmuyor, hep doğrudan yana oluyor, akşamları üzgün uyumama izin vermezdi, hatta bana her zaman sorar bir isteğin varsa söyle çekinme sen benim kızımsın der her şeyin iyisini hak ediyorsun falan filan. Mesafeyi koruyorum ve ailemin olumsuz yorum yaptığında tepki gösteriyorum bu sefer ben çok dik oluyor ve onları savunuyor oluyorum. Bilmiyorum