Arama Sonuçları

  1. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Ben de kullandım güzel ve güçlü bir yağ
  2. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Evet onların daha özel sabunları varmıs galiba.. ama kokusuz
  3. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Ben de rouncutan tedavisi gördüm :d ilacı bıraktıgın 1 aydan sonra yaglanmaya baslıyor yani benimki öyle olmustu)))
  4. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Ay ben de hayretle izliyorm bu no pooculrı hiç mi saç derileri kokmuyor:((
  5. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Teşekkür ederim nil hanım ben uzattım bir dahali :D saç boyattıp yakma işlemimden sonra önerilerinizi kullanacağım💕
  6. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Aslında no-poo diye bir trend var.. şu bir kaç yıldır saçınıza sudan baska bir sey deydirmiyorsunuz.. ben bunun bir çok videosunu izledim.. ve orada pek böyle bir sorun görmedim.. galiba sizin saçınızın cinsinden dolayı ya da . Saçın alışma süresinden dolayı çünkü onlarda 1-2 ay saçlarında...
  7. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Islakken zaten hiç tarama acayip dökülür.. Kuruyunca saç serumu sürmeni öneririm. Yapacağın tek şey saçlarını uzatmak ve cansız saçlarının uçlarından aldırmak.. bunun dışında bir önerim daha var saç uçların için %45-60 işe yarıyor o da günü kurtarıyor diyebilirim. Şems aslanın yaptığı bir...
  8. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Saçınızın uzunluğu nasıl? Ve durumu pişmaniye gibimsi mi? Kurtarılmayacak bir saç mı
  9. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Süper olur😇😇😇😇 rica ederm
  10. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Ay geçmiş olsun bebek şampuanları kurutuyor benim saçımı ya nedense.. ama sen saçınınelinden geldiğince kendi yağında bırak🙏🏽 Ve her aklına geldiğinde saç diplerine 3 dk masaj yap.. daha etili olur
  11. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Benmde bir zamanlar öyleydi belki uzama zamanı değildir. Eğer uzatmakta ısrarcıysan saçını kendi yağında bırak evden çıkmıyorsan daha rahat edersin.. sadece vücudunu yıka saçını hiç yıkama vıck vıck yağ olsun. Bi de biotin eksikliğine baktır.. biotin eksikligin varsa doktorundan biotin hapı...
  12. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Bol ıspanak pırasa ve yumurta yemeni öneririm💕 kolay gelsiiin.. hiç üzme kendini 6 ayda uzar. Gerçekten çok uzun yazdm radikal kararlada boyattığım ve tekrar yaktırdığım için son halinide paylasamadm. Ama baya uzattım. Sormak istediğin sorular varsa sana özelden kısaca anlatırım. İyi akşamlar
  13. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Son halini atarım kızlar ama saçlarımı fön yaptırırsam(bu arada fön korkumu aştım.. toni&guy ın ısıya dayanıklı spreyi ile) kısaca anlatayım uçları gögüsümün üzerine geliyor.. ama harika bir kuaför buldum(kuaför korkumu atlattım) saçlarımı baştan yarattı hıı geçen şubat mı hatırlamıyorum papatya...
  14. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Tesekkür ederm canım destegin için:( vallahi şu yazı geçirmek için afrika örgüsü yaptıracagım baska carem kalmadı gibi zaten kısada yakısıyor bana ama 8 aydır uzatmaya calısıyorm baya bi hüsrana uğradım dogru diyosun ucları yıpranmıstı zaten kendi halinde bırakacagm bu yıl ne bakım ne bir sey...
  15. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Arkadaşlar saçlarım mükemmel uzamıstı ki kuzenim dipleri cok gelmis boyatalım dedi!! Gittik o güvendigi mestettiği kuaföre adam saçımı iğrenç yaptı eve geldim saçlrımı omuzumda kestim hayatım yüne berbat oldu iğrenç bi ay geçiriyorum 7 aydır uzattığım saçlarım bi hiç ugrusuna 400 lira vererek...
  16. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Arkadaşlar biraz önce selin cigercinin storylerine baktım.. bir sampuan tanıtıyor adı keratin sütü olarak geçiyor bir ayda 3 ila 6 cm uzama vaadediyor kullanan var mı???? Markası doal diye geçiyor 25.mayıs.2019 yaptığım mask şöyle; Diplerine bepanten,evigen ampül+hindistan cevizi yağ+badem...
  17. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Enjektörün iğnesini çıkardım ilacı çektim saç derime minik minik sıktım her tarafına yaydım canm 🤗 aman iğneli enjektörle yapmayın yanlıs bi algı olusturmayalım ben her tarafa eşit ulaşsın diye bu yöntemi kullanıyorum vitamin maskesinde de hatta sampuanımda da enjektörle alıyorum sampuanımı her...
  18. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    arkadaşlar bugun saç uçlarıma bir takım maskeler uyguladım baş faktörlerde aleo vera hindistan cevizi yağ bir takım maskeleri karıştırdım saç uçlarıma uyguladım saçlarım acayip derece yanan kısımlardan bahsediyorum çok sert ve kuruydu iğrençti sarı yerlerinden nefret ediyorum saçlarımın.. bunun...
  19. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Dün Hindistan cevizi yağ ve evigen karıştırdım bi gece bununla uyudum çok güzel etkisini gördüm.. dip boyam geldi ama sırf şu günlük için saçlarımı boyatmıyorum bi de o kadar yeminler ettim saçlarımı boyatmamak için allah affetsin :110: bu ayın sonunda belki boyatırım 21 mayıs gibi bi fotoğraf...
  20. gecevekedicik

    Saçı hızlı uzatma günlüğü fotoğraflı

    Aynen canm zaten geçen gittiğimde iyi bir kuafördü ve yüklü bi para vermiştim allahım aklıma geldikce sinirlerim bozuluyor hem o paraya hemde yapan gerizekalıya keşke bir sayfa olsa şöyle saçımızı yakan kuaförlerin isim soyisimleribi girsekte bilinçlensek