Arama Sonuçları

  1. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Brn 14 kg aldım senle aynı yrm kg farkla. Ama hala 10 verebilldim kuzu yaa:( iyi besleniyorum üstelik
  2. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Cnm kapaklar mucize gibi hemen iyileştirdi. 3-4 güne toparladı valla. Şimdiyse hiç acımıyor hala takıyorum
  3. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Ben bildirim yapmamışım yahu 🤦🏻‍♀️ 64.1 kg ile devam ☺️☺️☺️ @cool_lime
  4. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Valla bende sabah aç karnına kefir içmediğimde yapmıyorum tuvaletimi. Ben iyiyim toparlandım çok şükür. Bebiş iyi maşallah güzel kilo aldı. Sarılık uğramadı bize iyi beslendiğinden. Gaz yapmayan şeyler yemeye çalışıyorum. Gebelikten daha zor beslenme resmen. İki çocuklu hayata adapte olmaya...
  5. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    @cool_lime kuzu listeyi güncellemeyeli haftalar olmuş ben bile hala gebe görünüyorum 😬 bu cuma güncellersin inşallah dimi? Kimse girmemeye başladı topiğe
  6. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Kızlar hiç sesiniz soluğunuz çıkmıyor neler yapıyorsunuz? Nasıl gidiyor bakalım beslenme düzenleri?
  7. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Kızlar selam Artık kilo vermem yavaşladı. 17. Günden merhaba☺️ 64.6 kg yum. İki gündür dikkatlı yiyorum. Başım uykusuzluktan fena ağrıyor. Kahvaltı Kefir Söğüş domates salatalık biber 2 yumurta Lor peynir Zeytin Öğlen Kıymalı kabak yemeği Yoğurt Dondurulmuş muz dilimleri ve badem üstüne...
  8. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Bu sefer çok iyi olmuş👍🏻👍🏻👍🏻
  9. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    cnm merhaba. Senin ikiz olduğu için karnının hızlı büyümesi çok normal. Her şeyden çifter adet var sende ☺️ Bol protein yemelisin ki bebişlerin sağlıklı doğum kilosuna ulaşsınlar. Aşureyi akşam değil de öğlen tüketirsen daha iyi olur kuzum. Akşama daha rahat sindirebileceğin şeyler yemelisin...
  10. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Aaa çatlamana çok üzüldüm😞 ben ondan yırttım ama önceki gebelikten bacak çatlaklarım çok. Kabızlık bende de oldu probiyotik kullandım. Şimdi de sabahları kefir içiyorum. Demir içmeye devam etmem lazım ama ne zaman içsem o gün tuvalete çıkamıyorum. Su 3 lt içiyorum bende ama en az o kdr içceksin...
  11. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Ayy darısı başıma. Ben 65 te takılı kaldım. 9 kg gidebildi. Malum aşure mevsimi. Ben de abarttım habire yedim. 15 günlüğüz henüz. Bugün itibariyle yemicem ztn doydum😅 sen 15 günde 14 vermişsin helal valla
  12. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    İnanılmaz etkiliyor tatlım dolunay. Koskoca denizleri okyanusları ne hale sokuyor bizi mi etkilemicek. Hem bahanemiz de oluyor. Atıyoz suçu dolunaya😂 Güya ben de dikkat etcektim ama aşure ayı malum 🙈 kayınvalide de fena yapar bana da yemek düşer. Senede bi yiyoz yemeyelim mi ama dimi🤪
  13. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Kızlar bu arada gümüş kapaklardan almıltım biliyorsunuz meme uçlarım çok fenaydı. Üç günde toparladı valla. Bence alın derim değmez onca acıya . Kremlerle kimyasal almasın bebişler. Yağlar işe yaramıyor ztn sürekli yağlı gezdim
  14. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Günaydın kızlar Ben 65.2 yim bu sabah. @cool_lime Dolunay zamanı yine. Şişlikler ödemler açlık krizleri normal. Bu üç gün dikkat etmeye çalışın gidecektir
  15. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Kızlaaaaar 65.1 ile güne başladım yehhuuuu😬😬😬 kocam yemek yemiyor musun yoksa sen diye telde fırça kaydı. Ama yiyorum. Her gün simitleri götürüyorum valla ama meme delisi bi oğlum ve yerinde durmayan bi kızım var nasıl kilo vermiyim ben😅
  16. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    bebiş iyi çok şükür. Güzel emiyor bugün 11 günlük olduk. Cts kontrolü var. 15 günlükken doğum kilosunu yakalaması beklenir ona bakacaklar herhalde. Sarılık olmadık ztn şükürler olsunki. Darısı başınıza. Çok geçmiş olsun cnm
  17. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    İyi akşamlar kızlar Bu sabah tartı 65.8 i gösterdi♥️♥️♥️ Kaldı 5.8 kg. Ama tabi o ilk hedefim. 60 la gebe kaldım diye. Ama öncesinde 57 ydim ben kilo alıp gebe kalmıştım. Emniyet sibobu da eklersek esas ulaşmak istediğim hedef 56 kg. Şu an için hiç kasmıyorum. Bol su bol emzirmece halindeyim...
  18. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Migrostan aldım ben. Ebebekte fln da vardı. Depend marka aldım bir paket çok rahat yetti. L beden almıştım
  19. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Depend almıştım ben büyük boy olandan. Hasta bezi yani. O çok iyi oldu. Biberon alma bence şartlama kendini mama veririm diye. Ztn mama verilcekse bile enjektörle veriyorlar hastanede. Biberona alışmaması lazım ki seni emmeye devam etsin. Göğüs pedi ilk başlarda lazım olmayabilir ben daha dün...
  20. pufboregi

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Maalesef yatamıyorum henüz. Sırt üstü yatıyorum sadece. Yana da yatılmıyor dikişler acıyor. Bakalım ne zmn her yere dönebilcem. Hiç hatırlamıyorum önceki doğumdan. Ama onda dikişlerim daha çok acıyordu bunda hemen geçti valla acısı o cızzz diye olan. Meme ucu yaralarıyla uğraşıyorum şimdilik...